• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект комп'ютерного обладнання для початкових класів "Нової української школи"

Завершена

94 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 470.00 UAH
Період оскарження: 24.06.2020 16:54 - 01.07.2020 16:32
Вимога
Вирішена

Вимога про дискваліфікацію учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович

Номер: cfbad314fdfa40aca2d8627c704ada0f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-002324-c.b2
Назва: Вимога про дискваліфікацію учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
Вимога:
Шановний Замовник, Вами згідно Протоколу №321 від 17 липня 2020 року було визнано переможцем пропозицію учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович. Проте, на наш погляд є підстави для відхилення пропозиції учасника Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович. В жодному документі у складі тендерної документації учасником не вказано, яка саме модель Ламінатора ним запропонована. Наданий учасником авторизаційний лист від офіційного дистриб'ютора продукції “ Agent “ в Україні не містить моделі запропонованого обладнання. Порівняльна таблица відповідності учасником не надана. Таким чином не можливо перевірити, чи відповідає пропозиція учасника технічним вимогам ,чи ні. В нас є певні сумніви щодо відповідності запропонованого товару, тим паче пропозиція учасника є значно дорожчою та містить не відому модель товару (ламінатор). Це є підставою для відхилення пропозиції. Нашу пропозицію було відхилено за помилково наданий авторизаційний лист з іншого тендеру, хоча Ви мали змогу запросити в нас виправити помилку протягом однієї доби з дня проведення аукціону. Вимагаємо однаково принципового відношення до кожного учасника та недискримінацію інтересів інших учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Щодо першої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до Вимог до предмету закупівлі, не вимагалось зазначення моделі та марки ламінатора у складі пропозиції. Щодо другої вимоги повідомляємо наступне: Зідно з ч.8 Додатку № 3 до вимог до предмету закупівлі, учасником було надано авторизаційний лист від виробника представника виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі. Надання інформації у авторизаційному листі щодо моделі ламінатора не вимагалось вимогами до предмету закупівлі. Щодо третьої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до Вимог до предмету закупівлі, не вимагалось надання учасником у складі пропозиції порівняльної таблиці. Щодо четвертої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня можливість виправлення помилки учасником протягом однієї доби з дня проведення аукціону у спрощених закупівлях.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: 9e25169676f24f048ae6b7b623ffaa51
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-002324-c.b1
Назва: 1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п. 8 Додатку № 3 до Тендерної документації, з метою підтвердження відповідності запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, повинен надати: - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність на ноутбуки та ламінатори. - авторизаційний лист від виробника ноутбуків або представника (представництва) виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі. - авторизаційний лист від виробника ламінаторів або представника (представництва) виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Наявність цієї вимоги не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7919-р/пк-пз від 24.04.2020 р.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.06.2020 19:19