-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло» (ДК 016:2010 Код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти») (масло вершкове не нижче 72,5 % жирності в/г)
Завершена
5 631 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 158.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 158.75 UAH
Період оскарження:
28.11.2016 09:56 - 25.12.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Про незаконні дії замовника
Номер:
7f2e4e80a41a4eef85a0a6fe413dd782
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000152-c.a3
Назва:
Про незаконні дії замовника
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу 28.11.2016 було оприлюднено Оголошення UA-2016-11-28-000152-c про проведення Управлінням освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації тендерної закупівлі ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло» (ДК 016:2010 Код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти») (масло вершкове не нижче 72,5 % жирності в/г) Код ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 - Вершкове масло.
Дата подання пропозицій визначена до 29.12.2016 та з цього часу початок предкваліфікації учаників.
Відповідно до даних з веб порталу, до участі у тендері було подано 5 (п’ять) пропозицій учасників, а саме:
1. "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
2. ТОВ "Фірма "Фавор"
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
5. ТОВ «Стартрейдінг»
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 23 від 11 січня 2017 року Замовника по зазначеному тендеру, до участі у закупівлі допущено 4 (чотири) пропозиції учасників, а саме:
1. "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
2. ТОВ "Фірма "Фавор"
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Зазначені учасники, п. 7 Протоколу визначені такими, що відповідають кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 8 Протоколу Пропозиція ТОВ «Стартрейдінг» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 8.1 Відсутня копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а саме: транспортних засобів, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів, згідно вимог Додатку № 2 до ТД.
Відповідно до вимог Додатку № 2 ТД учасник: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів;»
Згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016, затверджено «Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам» (далі Порядок).
Зазначеним Порядком визначено вичерпний перелік документів, які подаються заінтересованими особами для реєстрації потужностей та отримання інформації з реєстру.
Відповідно до цього Порядку ТОВ «Стартрейдінг» надали до компетентного органу заяву про реєстрацію потужностей та отримали відповідне рішення про реєстрацію, яке в подальшому було додано до пропозиції, як учасника у закупівлі (копії реєстрації потужностей додаються).
Слід зазначити, що згідно з Порядком у Рішенні зазначається: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) особистий реєстраційний номер потужності; 3) адреса потужності; 4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності; 5) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності.
Як вбачається з поданих ТОВ «Стартрейдінг» документів, всі вимоги замовника (Управління освіти Дарницької РДА в м. Києві) виконано в повному обсязі, але замовник вирішив інакше та неправомірно відхилив пропозицію учасника.
Законом визначено, що Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст. 18 Закону,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Забезпечити неприйняття для оприлюднення інформації про закупівлю за призупиненою процедурою закупівлі;
4. Зобов’язати Управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації допустити ТОВ «Стартрейдінг» до аукціону закупівлі ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло» (ДК 016:2010 Код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти») (масло вершкове не нижче 72,5 % жирності в/г) Код ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 - Вершкове масло ID: UA-2016-11-28-000152-c.
5. Зобов’язати замовника завершити тендерну процедуру у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Копії реєстрацій потужностей;
2. Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 23 від 11 січня 2017 року;
3. Скан-копія платіжного доручення про сплату за розгляд скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN0036.PDF 16.01.2017 17:14
- Скарга Дарниця.pdf 16.01.2017 17:14
- потужність 2.PDF 16.01.2017 17:14
- потужність.PDF 16.01.2017 17:14
- рішення від 19.01.2017 № 252.pdf 19.01.2017 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2017 17:14
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.01.2017 17:16
Задовільнена:
Ні
Вимога
Без відповіді
Про незаконні дії замовника при проведенні тендерної закупівлі
Номер:
6e9a1383e28243bf8ba5945acb22cbae
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000152-c.a2
Назва:
Про незаконні дії замовника при проведенні тендерної закупівлі
Вимога:
На веб-порталі Уповноваженого органу 28.11.2016 було оприлюднено Оголошення UA-2016-11-28-000152-c про проведення Управлінням освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації тендерної закупівлі ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло» (ДК 016:2010 Код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти») (масло вершкове не нижче 72,5 % жирності в/г) Код ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 - Вершкове масло.
Дата подання пропозицій визначена до 29.12.2016 та з цього часу початок предкваліфікації учаників.
Відповідно до даних з веб порталу, до участі у тендері було подано 5 (п’ять) пропозицій учасників, а саме:
1. "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
2. ТОВ "Фірма "Фавор"
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
5. ТОВ «Стартрейдінг»
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 23 від 11 січня 2017 року Замовника по зазначеному тендеру, до участі у закупівлі допущено 4 (чотири) пропозиції учасників, а саме:
1. "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
2. ТОВ "Фірма "Фавор"
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК"
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Зазначені учасники, п. 7 Протоколу визначені такими, що відповідають кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 8 Протоколу Пропозиція ТОВ «Стартрейдінг» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 8.1 Відсутня копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а саме: транспортних засобів, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів, згідно вимог Додатку № 2 до ТД.
Відповідно до вимог Додатку № 2 ТД учасник: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів;»
Згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016, затверджено «Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам» (далі Порядок).
Зазначеним Порядком визначено вичерпний перелік документів, які подаються заінтересованими особами для реєстрації потужностей та отримання інформації з реєстру.
Відповідно до цього Порядку ТОВ «Стартрейдінг» надали до компетентного органу заяву про реєстрацію потужностей та отримали відповідне рішення про реєстрацію, яке в подальшому було додано до пропозиції, як учасника у закупівлі (копії реєстрації потужностей додаються).
Слід зазначити, що згідно з Порядком у Рішенні зазначається: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) особистий реєстраційний номер потужності; 3) адреса потужності; 4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності; 5) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності.
Як вбачається з поданих ТОВ «Стартрейдінг» документів, всі вимоги замовника (Управління освіти Дарницької РДА в м. Києві) виконано в повному обсязі, але замовник вирішив інакше та неправомірно відхилив пропозицію учасника.
Законом визначено, що Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст. 18 Закону,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Забезпечити неприйняття для оприлюднення інформації про закупівлю за призупиненою процедурою закупівлі;
4. Зобов’язати Управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації допустити ТОВ «Стартрейдінг» до аукціону закупівлі ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло» (ДК 016:2010 Код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти») (масло вершкове не нижче 72,5 % жирності в/г) Код ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 - Вершкове масло ID: UA-2016-11-28-000152-c.
5. Зобов’язати замовника завершити тендерну процедуру у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Копії реєстрацій потужностей;
2. Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 23 від 11 січня 2017 року;
3. Скан-копія платіжного доручення про сплату за розгляд скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Дарниця.pdf 16.01.2017 17:03
- потужність 2.PDF 16.01.2017 17:03
- потужність.PDF 16.01.2017 17:03
- платіжне доручення 16.01.2017 17:03
Дата подачі:
16.01.2017 17:04
Вимога
Залишено без розгляду
Про приведення у відповідність ТД до законодавства
Номер:
10adc3ac10f74d1bb088b93bd0c17ed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000152-c.b1
Назва:
Про приведення у відповідність ТД до законодавства
Вимога:
Голові тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Вимога
в порядку ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»
УО Дарницької РДА в м. Києві у своїй тендерній документації виклали вимоги до учасників та пропонованого товару, які частково не відповідають чинному законодавству виходячи з наступного.
Відповідно до п. 3 Таблиця 1 Додатку 1 Замовник вимагає надання учасником підтвердження виконання аналогічних договорів, в той же час не визначено яка кількість аналогічних договорів повинна бути надана, в той же час цей пункт можна трактувати по різному, як надання одного договору так і декількох та таку ж кількість відгуків.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зазначена вимога чітко встановлює кількість аналогічних договорів, а саме, - 1 договір.
Відповідно до п.8 Таблиця 3 Додатку 1 «Переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче» Замовник вимагає надання переможцем «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)…».
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
На сьогоднішній день інформація про відсутність та/або наявність заборгованості із сплати податків і зборів наявна у відкритих джерелах на офіційному веб порталі Державної фіскальної служби (sfs.gov.ua.businesspartner), а тому вимагати надання цієї інформації від учасника чи переможця, законодавство забороняє.
Відповідно до п.1 Таблиця 1 Додатку 1 Замовник вимагає надання «Копії санітарних паспортів на кожний автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися постачання товару завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності)».
Згідно з внесеними змінами до чинного законодавства України з 20.09.2016 року санітарні паспорти на автомобільний транспорт не видаються, та вимагати такі документи, навіть за наявності, є протизаконним, оскільки ненадання такого документу або довідки про відсутність такого документу є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до п. 5 Додатку 2 Замовник вимагає надання документів:
«- копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів;
- у разі наявності у Учасника експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей на такі об’єкти не подається;».
Згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, які проводять свою діяльність пов’язану з продуктами харчування тваринного походження зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл для потужностей.
В той же час експлуатаційний дозвіл на потужність «автотранспорт» не видається, але зазначається що відповідальність за забезпечення санітарних норм при транспортуванні несе перевізник.
Зазначена вимога Замовника встановлює колізію між двома вимогами які Замовник може трактувати по різному.
Відповідно до п. 5 Додатку 2 Замовник вимагає надання документів:
«копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення або декларація про якість, експертний висновок на предмет закупівлі, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008…»
Відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість є «посвідчення про якість», надання виробниками споживачам інших документів не передбачено.
Зауважуємо, що вимога надання учасником «експертний висновок на предмет закупівлі» протирічить вимогам законодавства України, оскільки нормативні посилання на «експертний висновок» у чинному законодавстві відсутнє.
Також зазначаємо, що вимога надання учасником «сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008» це є дискримінаційною вимогою Замовника виходячи з того, що системи управління якістю та безпечністю належать до нерегульованої сфери та не є обов’язкові для отримання учасниками, встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час закупівлі продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, а саме:
1. Встановити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з наданням ОДНОГО договору з одним відгуком;
2. Виключити надання переможцем оригіналу або нотаріально завірена копії довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
3. Внести зміни щодо вимог про якість предмету закупівлі та викласти їх у редакції «учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість продукту харчування передбачених законодавством, - посвідчення про якість або декларація про якість або декларація виробника на пропонований товар.»;
4. Виключити вимогу Замовника щодо надання копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей;
5. Виключити вимогу Замовника щодо надання копії санітарних паспортів на кожний автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися постачання товару завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності);
6. Виключити вимогу Замовника щодо надання учасником копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008 та експертного висновку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2016 19:15
Вирішення:
Шановний учасник!
1. Відповідно до п.3 Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати копії виконання аналогічних договорів, завірені підписом та відбитком печатки Замовника, на поставку ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло» (ДК 016:2010 Код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти») (масло вершкове не нижче 72,5 % жирності в/г), та листи відгуки. Конкретна кількість таких договорів та листів відгуків не зазначена оскільки учасник може надати таку кількість яку вважає за необхідне, але зрозуміло що не менше одного.
2. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку від 15.01.2016р. № 3302-06/906-06 на сьогодні зазначений вами податковий сервіс не є державним реєстром, у якому б розміщувалися всі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами державної фіскальної служби, оскільки вказані довідки видаються платникам податків безпосередньо.
3. Відповідно до п.1.3 Таблиці №1 до тендерної документації учасник повинен надати Копії санітарних паспортів на кожний автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися постачання товару завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності). Уразі якщо строк дії санітарного паспорту закінчився учасник повинен надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39.
4. На виконання наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам»
- «…1.3. Оператор ринку харчових продуктів, який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку.» - «… 1.4. Оператор ринку, який провадить діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів рослинного походження, не подає до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, на яку цим оператором ринку отримано експлуатаційний дозвіл».
- Відповідно до п.69 ч.1 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
- Оскільки експлуатаційний дозвіл видавався на приміщення, то учаснику необхідно надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, що і зазначено у тендерній документації.
5. Відповідно до п.5 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, в тому числі , сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством, в тому числі сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу замовнику отримати інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки управління освіти закупає продукти для дитячих навчальних закладів.
6. Щодо надання експертного висновку, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено