-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Механізаторів в селі Махнівка Козятинського району Вінницької області
Завершена
2 121 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 214.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 214.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2020 16:22 - 06.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до рішення Замовника!
Номер:
3c4bb640af904125995144cc40d37de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-002181-c.b2
Назва:
Вимога до рішення Замовника!
Вимога:
Вимога в порядку ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
в редакції чинній після 19.04.2020 року
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-24-002181-c Махнівською сільською радою (далі - Замовник) проводиться закупівля робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Механізаторів в селі Махнівка Козятинського району Вінницької області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
За результатами розгляду (протокол №3 від 20.07.2020), визначено переможцем закупівлі Фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович».
Однак, Ми не погоджується із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
1.Відповідно до вимог п. 4.1 розділу І Тендерної Документації (далі –ТД) та додатку 3 до ТД «Проекту договору про закупівлю» назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Механізаторів в селі Махнівка Козятинського району Вінницької області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Однак переможець торгів – Фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» невірно вказав назву предмета закупівлі в договірній ціні, що є невід’ємною частиною Договору, у складі тендерної пропозиції.
2. Згідно наданій переможцем торгів - Фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» «Підсумковій відомості ресурсів» п.п.18 та 19 у договірну ціну включено вартість перевезення грунту та сміття 188,0635 та 5,101 тон відповідно, але згідно Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№38 від 10.07.2020р.машини для перевезення вантажів у переможця відсутня.
Відповідно до вищевказаного, також відсутня інформація про машини для перевезення матеріалів (асфальтобетону, щебеню, суміші, бітумної емульсії, тощо), на відстань 55 км. (згідно наданої переможцем Транспортної схеми вих.№47 від 10.07.2020р.) та копії «Договору поставки асфальтобетонної суміші №27/04-20 від 27 квітня 2020р.» де п.5.2 передбачено слідуюче: «Місце поставки (передачі) товару: самовивіз Покупцем із складу Постачальника в м.Вінниця, або в межах до 50км. навколо м.Вінниці».
3.Згідно зі ст. 798 Цивільного кодексу предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо.
Загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу). Щодо договорів про надання послуг, то відповідно до ст. 901 зазначеного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.
Переможець торгів – Фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» в тендерній документації надав копії договорів надання послуг, а у підсумковій відомості ресурсів вказав «оренда», що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону
4. Згідно абзацу 4 Додатку 2 Тендерної документації вимагається:
«Передбачені технічним завданням роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору.»
У довідці, вих.№40 від 20.07.2020р., переможець торгів вказує наступне: «Окрім вказаних працівників роботи будуть виконуватись із застосування матеріально-технічної бази, згідно договорів про надання послуг із залученням кваліфікованих механізаторів надавача послуг», чим визнає, що експлуатація орендованої будівельної техніки буде здійснюватися машиністами орендодавців.
Згідно ж листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.03.2016 N 7/15-2930: «Якщо договором оренди зазначено, що експлуатація орендованої будівельної техніки здійснюється машиністами орендодавця, у цьому випадку загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток по об'єкту будівництва у цілому обчислюються без врахування трудовитрат машиністів, зайнятих на керуванні та обслуговуванні орендованої будівельної техніки.» В порушення нормативних актів переможець торгів – Фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» при розрахунку загальновиробничих та адміністративні витрати, а також прибуток по об'єкту будівництва у цілому (виходячи із наданих «Підсумкової відомості ресурсів» та файлу в тендерній документації «5 АВК.imd») обчислив з врахуванням трудовитрат машиністів, зайнятих на керуванні та обслуговуванні орендованої будівельної техніки, чим допустив грубе порушення п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, при розрахунку договірної ціни, значно завишивши її.
5.Згідно наданій переможцем торгів - фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» «Підсумковій відомості ресурсів» п.21 у договірну ціну включено вартість використання «Котли бітумні пересувні, місткість 400 л» в кількості 35,2460232, але згідно Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№38 від 10.07.2020р.вищевкзана техніка у переможця відсутня, що призводить до порушення п.2 ст.16 Закону України «Про державні закупівлі».
6.Згідно п.1 Розділу 3 та п1.1 Додатку 1 Тендерної документації, учасник торгів повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання капітального ремонту дорожного покриття по вул. Механізаторів в с. Махнівка Козятинського району Вінницької області. Переможець торгів – Фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» в своїй тендерній документації надав лише довідку про наявність обладнання, та не надав даних про матеріально-технічну базу (територія, земельна ділянка, склади, гаражі, адмінбудівлі, тощо).
7. Згідно наданій переможцем торгів - фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович» «Підсумковій відомості ресурсів» п.15 Розподільник щебеню та гравію в обгрунтуванні ціни вказано – «оренда», проте в наданих копіях договорів оренди вищевказана техніка відсутня. Та якщо вірити наданій копії «Видатковій накладній №12 від 14.10.2019р., вищевказана техніка була придбана ним і відповідно має правові підстави використання: «власний».
8. Переможець торгів - фізична особа-підприємець «Халоян Армен Хачикович», у тендерній документації надав «Листи – згоди» (на використання орендованої техніки) від ТзОВ «Шляхбуд» за № 250 від 8.07.2020р. та від ФОП «Шипук Микола Миколайович» за №10/07 від 10.07.2020р. Проте у у вищевказаних листах вказана абстрактна назва предмета закупівлі «за даним предметом закупівлі», та не вказано кому адресовані листи, тому такі листи-згоди є «нікчемні».
Замовник, признавши переможцем торгів Фізичну особу-підприємця «Халоян Армен Хачикович» грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
У випадку залишення даної вимоги без розгляду або протокол № 3 від 20.07.2020р., яким визначено Фізичну особу-підприємця «Халоян Армен Хачикович» переможцем закупівлі, код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг ( Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Механізаторів в селі Махнівка Козятинського району Вінницької області) не буде відмінено - ми будемо вимушені направити скаргу для розгляду до Антимонопольного комітету України (АМКУ).
П Р О Ш У:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі Фізичну особу - підприємця «Халоян Армен Хачикович»
3. Завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до рішення замовника!.pdf 22.07.2020 13:57
Дата подачі:
22.07.2020 13:57
Вирішення:
Відмовити з задоволені вимоги ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідності у тендерній документації
Номер:
0578b66953a34c87bb25fdbef12c6d2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-002181-c.b1
Назва:
Невідповідності у тендерній документації
Вимога:
Згідно із п\п 1Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (ДОДАТОК 1до тендерної документації), вимагається Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання капітального ремонту дорожного покриття по вул. Механізаторів в с. Махнівка Козятинського району Вінницької області визначених у технічних вимогах, зокрема вимагається надати відомості щодо наявності котка дорожнього самохiдного вібраційного гладковальцевого, масою не менше 16 т.
Проте згідно із розділом ІІ Будівельні машини і механізми Відомості ресурсів до технічного завдання Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) такого механізму немає, натомість наявний Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса 16 т (Шифр ресурсу СН212-910).
Прошу Вас виправити дану невідповідність, шляхом внесення змін до Тендерної документації .
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація 26.06.2020 10:42
Дата подачі:
25.06.2020 19:00
Вирішення:
На Вашу вимогу №UA-2020-06-24-002181-C.B1 від 25.06.2020 повідомляємо, що тендерним комітетом Махнівської сільської ради ОТГ було прийнято рішення виправити дану невідповідність, шляхом внесення змін до Тендерної документації
Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Задоволено