-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015-79310000-0 послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні)
Завершена
1 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2020 15:50 - 09.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
недоцільність судового експерта
Номер:
12c737de3e19450c9b226f147b1121f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-008987-a.b3
Назва:
недоцільність судового експерта
Скарга:
На замовлення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), через систему електронних закупівель PROZORRO, проводиться закупівля № 6257874, номер у PROZORRO UA-2020-06-24-008987-a, яка повинна відбутись 13.07.2020 року.
Згідно умов тендерної документації Замовника, додаток № 1 до тендерної документації учасником потрібно надати довідку підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів- таблиця № 2.
Вказана довідка для підтвердження наявності:
1) Працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів.
1.1 Довідка (складена в довільній формі) про підтвердження наявності в учасника у штаті не менш ніж сім працівників, та наявність в учасника оцінювачів (у сукупності) за напрямами оцінки майна: 1 "Оцінка об’єктів у матеріальній формі" і 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" та спеціалізаціями в межах таких напрямів: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, 2.1. 2.2, які отримали кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності і мають досвід роботи не менше ніж рік до дати початку торгів; не менше двох оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок; не менше одного судового експерта.
Вважаю, що вимога про надання в складі суб’єкта оціночної діяльності судового експерта є не доцільною та не обґрунтованою з наступних підстав.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про судову експертизу» незалежно від виду судочинства та підстави проведення експертизи судовий експерт зобов’язаний:
1) провести повне дослідження і дати обгрунтований та об’єктивний письмовий висновок;
2) на вимогу особи або органу, які залучили експерта, судді, суду дати роз’яснення щодо даного ним висновку;
3) заявляти самовідвід за наявності передбачених законодавством підстав, які виключають його участь у справі.
Інші обов’язки судового експерта передбачаються процесуальним законодавством.
Призначення судових експертиз та експертних досліджень судовим експертам, їх обов’язки, права та відповідальність, організація проведення експертиз та оформлення їх результатів здійснюються у порядку, визначеному Кримінальним процесуальним кодексом України, Цивільним процесуальним кодексом України, Господарським процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Митним кодексом України, Законами України «Про судову експертизу», , Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичними рекомендаціями з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 08 жовтня 1998 року № 53/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 листопада 1998 року за № 705/3145 (із змінами), а також іншими нормативно-правовими актами з питань судової експертизи.
Узагальнюючи діяльність та поняття (значення) судового експерта можна зробити висновок, що судовий експерт в своїй діяльності проводить роботи за своє спеціалізацією в переважній більшості за рішенням суду, а не в рамках виконавчого провадження, які виконуються органами Державної виконавчої служби.
Враховуючи вищевикладене, прошу прибрати вимогу про обов’язкове залучення та надання необхідних документів від судового експерта
Пов'язані документи:
Учасник
- Key-6.dat 08.07.2020 15:55
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.07.2020 00:03
Скарга
Скасована
недоцільність судового експерта
Номер:
3abbae08a0f246c78534d848c203867b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-008987-a.b2
Назва:
недоцільність судового експерта
Скарга:
На замовлення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), через систему електронних закупівель PROZORRO, проводиться закупівля № 6257874, номер у PROZORRO UA-2020-06-24-008987-a, яка повинна відбутись 13.07.2020 року.
Згідно умов тендерної документації Замовника, додаток № 1 до тендерної документації учасником потрібно надати довідку підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів- таблиця № 2.
Вказана довідка для підтвердження наявності:
1) Працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів.
1.1 Довідка (складена в довільній формі) про підтвердження наявності в учасника у штаті не менш ніж сім працівників, та наявність в учасника оцінювачів (у сукупності) за напрямами оцінки майна: 1 "Оцінка об’єктів у матеріальній формі" і 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" та спеціалізаціями в межах таких напрямів: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, 2.1. 2.2, які отримали кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності і мають досвід роботи не менше ніж рік до дати початку торгів; не менше двох оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок; не менше одного судового експерта.
Вважаю, що вимога про надання в складі суб’єкта оціночної діяльності судового експерта є не доцільною та не обґрунтованою з наступних підстав.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про судову експертизу» незалежно від виду судочинства та підстави проведення експертизи судовий експерт зобов’язаний:
1) провести повне дослідження і дати обгрунтований та об’єктивний письмовий висновок;
2) на вимогу особи або органу, які залучили експерта, судді, суду дати роз’яснення щодо даного ним висновку;
3) заявляти самовідвід за наявності передбачених законодавством підстав, які виключають його участь у справі.
Інші обов’язки судового експерта передбачаються процесуальним законодавством.
Призначення судових експертиз та експертних досліджень судовим експертам, їх обов’язки, права та відповідальність, організація проведення експертиз та оформлення їх результатів здійснюються у порядку, визначеному Кримінальним процесуальним кодексом України, Цивільним процесуальним кодексом України, Господарським процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Митним кодексом України, Законами України «Про судову експертизу», , Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичними рекомендаціями з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 08 жовтня 1998 року № 53/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 листопада 1998 року за № 705/3145 (із змінами), а також іншими нормативно-правовими актами з питань судової експертизи.
Узагальнюючи діяльність та поняття (значення) судового експерта можна зробити висновок, що судовий експерт в своїй діяльності проводить роботи за своє спеціалізацією в переважній більшості за рішенням суду, а не в рамках виконавчого провадження, які виконуються органами Державної виконавчої служби.
Враховуючи вищевикладене, прошу прибрати вимогу про обов’язкове залучення та надання необхідних документів від судового експерта
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.07.2020 15:50
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.07.2020 00:03
Скарга
Скасована
Скарга на вимогу про обов’язкову участь судового експерта
Номер:
f0f771e1a41b4f6698d0354bc430f5fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-008987-a.c1
Назва:
Скарга на вимогу про обов’язкову участь судового експерта
Скарга:
На замовлення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), через систему електронних закупівель PROZORRO, проводиться закупівля № 6257874, номер у PROZORRO UA-2020-06-24-008987-a, яка повинна відбутись 13.07.2020 року.
Згідно умов тендерної документації Замовника, додаток № 1 до тендерної документації учасником потрібно надати довідку підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів- таблиця № 2.
Вказана довідка для підтвердження наявності:
1) Працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів.
1.1 Довідка (складена в довільній формі) про підтвердження наявності в учасника у штаті не менш ніж сім працівників, та наявність в учасника оцінювачів (у сукупності) за напрямами оцінки майна: 1 "Оцінка об’єктів у матеріальній формі" і 2 "Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності" та спеціалізаціями в межах таких напрямів: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, 2.1. 2.2, які отримали кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності і мають досвід роботи не менше ніж рік до дати початку торгів; не менше двох оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок; не менше одного судового експерта.
Вважаю, що вимога про надання в складі суб’єкта оціночної діяльності судового експерта є не доцільною та не обґрунтованою з наступних підстав.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про судову експертизу» незалежно від виду судочинства та підстави проведення експертизи судовий експерт зобов’язаний:
1) провести повне дослідження і дати обгрунтований та об’єктивний письмовий висновок;
2) на вимогу особи або органу, які залучили експерта, судді, суду дати роз’яснення щодо даного ним висновку;
3) заявляти самовідвід за наявності передбачених законодавством підстав, які виключають його участь у справі.
Інші обов’язки судового експерта передбачаються процесуальним законодавством.
Призначення судових експертиз та експертних досліджень судовим експертам, їх обов’язки, права та відповідальність, організація проведення експертиз та оформлення їх результатів здійснюються у порядку, визначеному Кримінальним процесуальним кодексом України, Цивільним процесуальним кодексом України, Господарським процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Митним кодексом України, Законами України «Про судову експертизу», , Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичними рекомендаціями з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 08 жовтня 1998 року № 53/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 листопада 1998 року за № 705/3145 (із змінами), а також іншими нормативно-правовими актами з питань судової експертизи.
Узагальнюючи діяльність та поняття (значення) судового експерта можна зробити висновок, що судовий експерт в своїй діяльності проводить роботи за своє спеціалізацією в переважній більшості за рішенням суду, а не в рамках виконавчого провадження, які виконуються органами Державної виконавчої служби.
Враховуючи вищевикладене, прошу прибрати вимогу про обов’язкове залучення та надання необхідних документів від судового експерта
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.07.2020 15:42
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.07.2020 00:03