-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (Засіб дезінфекційний "Санімакс; Засіб дезінфекційний "Дезеконом"; Засіб дезінфекційний "Новохлор-екстра"; Засіб дезінфекційний "Соліклор"; Засіб дезінфекційний "НЕОСТЕРИЛ"; Засіб дезінфекційний "НЕОСТЕРИЛ еко"; Дезінфікуючі вологі серветки "Неостерил") (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38713 - Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів; 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук; 41551 - Рідке мило)
Завершена
226 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 268.60 UAH
мін. крок: 1% або 2 268.60 UAH
Період оскарження:
24.06.2020 13:22 - 10.07.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо відхилення Переможця тому що не надано повний комплект документів для Переможця
Номер:
8e0a8698dc2e4642b8aad7a6b7b315b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.c7
Назва:
Вимога щодо відхилення Переможця тому що не надано повний комплект документів для Переможця
Вимога:
Вимога щодо відхилення Переможця тому що не надано повний комплект документів для Переможця
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
30.07.2020 22:26
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо відхилення Переможця тому що не надано повний комплект документів для Переможця
Номер:
2af5c045eff34d4c91b2dccf6c77c948
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.c6
Назва:
Вимога щодо відхилення Переможця тому що не надано повний комплект документів для Переможця
Вимога:
Вимога щодо відхилення Переможця тому що не надано повний комплект документів для Переможця
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
30.07.2020 22:24
Вимога
Без відповіді
Оскарження 3 до відповіді тендерного комітету
Номер:
fb0ff8215fe84477a68b96b81cbd2b1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.a5
Назва:
Оскарження 3 до відповіді тендерного комітету
Вимога:
Оскарження 3 до відповіді тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 3 до відповіді тендерного комітету 30.07.2020 22:20
Дата подачі:
30.07.2020 22:20
Вимога
Без відповіді
Оскарження 2 до відповіді тендерного комітету
Номер:
680f89955fef4a26bda83860f1ba02ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.c4
Назва:
Оскарження 2 до відповіді тендерного комітету
Вимога:
Оскарження 2 до відповіді тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія ТД щодо витягу з ЄДР 30.07.2020 22:17
- Оскарження 2 до відповіді тендерного комітету 30.07.2020 22:17
- Копія листа ФОП Бутенко ОА 30.07.2020 22:17
Дата подачі:
30.07.2020 22:17
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення рішення тендерного комітету
Номер:
9ce3e755c53e4710bd80fdd097bdfe4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.b3
Назва:
Оскарження рішення рішення тендерного комітету
Вимога:
Оскарження рішення рішення тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення тендерного комітету 28.07.2020 18:31
- Відповідь.PDF 29.07.2020 15:42
Дата подачі:
28.07.2020 18:32
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний центр онкології» Миколаївської обласної ради, розглянувши Вашу вимогу, щодо закупівлі по коду ДК 021 : 2015 – 24450000-3 – «Агрохімічна продукція» (Засіб дезінфекційний «Санімакс»; Засіб дезінфекційний "Дезеконом"; Засіб дезінфекційний "Новохлор-екстра"; Засіб дезінфекційний "Соліклор"; Засіб дезінфекційний "НЕОСТЕРИЛ"; Засіб дезінфекційний "НЕОСТЕРИЛ еко"; Дезінфікуючі вологі серветки "Неостерил") (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38713 - Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів; 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук; 41551 - Рідке мило), повідомляє наступне:
1. Згідно п. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно, в тендерній документації відсутня вимога на надання інформації учасником згідно п.п.8 п.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Виходячи з вище викладеного, учасником процедури закупівлі ФОП Бутенко О.А., була надана Довідка (про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах 1 і 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі») від 09.07.2020р. № 41, що містила інформацію яка не вимагалась, а перевірялась самостійно, в довідці в п. 7 була допущена технічна помилка, на підтвердження був наданий лист-роз’яснення.
2. Відповідно фінансової звітності, повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені ч. 2 цієї статті. На підставі того, що проводились відкриті торги, від учасників не вимагалась інформація згідно ч.2 п.п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. Виписка - це документ, що містить відомості про юридичну особу або фізичну особу – підприємця, і видається виключно самим юридичним особам та ФОП, термін її дії – необмежений (до часу нових змін на підприємстві). Витяг - є розширеним за кількістю інформації документом, містить відомості про юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, це публічна інформація, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, по запиту для будь-якої особи. Замовник самостійно отримує, керуючись Листом Мінекономіки від 16.01.2020р. № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним».
4. На виконання вимог тендерної документації, додатку 1 розділу 3 «Інша інформація» пункт 7, учасником ФОП Бутенко О.А. в своїй пропозиції був наданий лист – гарантія від 09.07.2020 р. № 36 підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншими вимогами до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації та гарантійний лист від 09.07.2020 р. № 37 в якому учасник гарантує можливість поставки товару, відповідно з умовами тендерної документації.
5. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Згідно додатку 2, тендерної документації, в медико-технічних вимогах кожна позиція містить вираз «або еквівалент». Всі дезінфекційні засоби учасником ФОП Бутенко О.А. були запропоновані як «еквівалент». Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостій новизначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Також, єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг (п. 1 розділу V ТД).
Відповідно до ч.1 статті 5 одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність і пропорційність, та з метою ефективного та економного використання державних коштів акцептовано пропозицію ФОП Бутенко О.А., як найбільш економічно вигідну ціну 153 500,00грн., економія становить 73 360,00грн., тобто економія більше 47% від очікуваної вартості закупівлі.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет, належно оцінює та ретельно вивчає всі надані пропозиції всіх учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
334891da19e54596964cf77d82b0156e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.b2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Оскарження рішення тендерного комітету надано у сканованому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення тендерного комітету 27.07.2020 19:01
- Відповідь.PDF 29.07.2020 15:41
Дата подачі:
27.07.2020 19:02
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний центр онкології» Миколаївської обласної ради, розглянувши Вашу вимогу, щодо закупівлі по коду ДК 021 : 2015 – 24450000-3 – «Агрохімічна продукція» (Засіб дезінфекційний «Санімакс»; Засіб дезінфекційний "Дезеконом"; Засіб дезінфекційний "Новохлор-екстра"; Засіб дезінфекційний "Соліклор"; Засіб дезінфекційний "НЕОСТЕРИЛ"; Засіб дезінфекційний "НЕОСТЕРИЛ еко"; Дезінфікуючі вологі серветки "Неостерил") (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38713 - Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів; 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук; 41551 - Рідке мило), повідомляє наступне:
1. Згідно п. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно, в тендерній документації відсутня вимога на надання інформації учасником згідно п.п.8 п.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Виходячи з вище викладеного, учасником процедури закупівлі ФОП Бутенко О.А., була надана Довідка (про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах 1 і 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі») від 09.07.2020р. № 41, що містила інформацію яка не вимагалась, а перевірялась самостійно, в довідці в п. 7 була допущена технічна помилка, на підтвердження був наданий лист-роз’яснення.
2. Відповідно фінансової звітності, повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені ч. 2 цієї статті. На підставі того, що проводились відкриті торги, від учасників не вимагалась інформація згідно ч.2 п.п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. Виписка - це документ, що містить відомості про юридичну особу або фізичну особу – підприємця, і видається виключно самим юридичним особам та ФОП, термін її дії – необмежений (до часу нових змін на підприємстві). Витяг - є розширеним за кількістю інформації документом, містить відомості про юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, це публічна інформація, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, по запиту для будь-якої особи. Замовник самостійно отримує, керуючись Листом Мінекономіки від 16.01.2020р. № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним».
4. На виконання вимог тендерної документації, додатку 1 розділу 3 «Інша інформація» пункт 7, учасником ФОП Бутенко О.А. в своїй пропозиції був наданий лист – гарантія від 09.07.2020 р. № 36 підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншими вимогами до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації та гарантійний лист від 09.07.2020 р. № 37 в якому учасник гарантує можливість поставки товару, відповідно з умовами тендерної документації.
5. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Згідно додатку 2, тендерної документації, в медико-технічних вимогах кожна позиція містить вираз «або еквівалент». Всі дезінфекційні засоби учасником ФОП Бутенко О.А. були запропоновані як «еквівалент». Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостій новизначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Також, єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг (п. 1 розділу V ТД).
Відповідно до ч.1 статті 5 одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність і пропорційність, та з метою ефективного та економного використання державних коштів акцептовано пропозицію ФОП Бутенко О.А., як найбільш економічно вигідну ціну 153 500,00грн., економія становить 73 360,00грн., тобто економія більше 47% від очікуваної вартості закупівлі.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет, належно оцінює та ретельно вивчає всі надані пропозиції всіх учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
0c8371b45783459e97241787cdcc710a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-005529-a.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша закупівля вже містить місце корупційної змови. Вимоги надані вам потенційним «переможцем» складені так, що жодного еквіваленту за складом та іншими вимогами не знайдеться. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. В кожній позиції йдеться посилання на ті діючі речовини, що входять у склад заявлених засобів, крім того існує обмеження та кількості діючих речовин, заборона інших, які не входять в склад засобів. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні тільки для певних торгових марок режими використання з зазначенням експозицій. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Засіб №1. Вимоги до засобу містять конкретні обмеження складу засобу «октилдецилдиметиламоній хлорид – 15,0%, алкілдиметилбензиламоній хлорид – 20,0%, дидецилдиметиламоній хлорид – 7,5%, діоктилдиметиламоній хлорид – 7,5%».
«Можливість використання робочих розчинів підвищеної температури (до 50°С – початкова температура розчину, яка не підтримується в процесі обробки) для посилення антимікробної і мийної дії розчинів і додавання кальцинованої соди для посилення мийної здатності.» Скажіть, ви й справді ще підігріваєте розчини? Це ж 21 вік, вже давно використовують засоби, які однаково активні при кімнатній температурі і не потребують додаткових затрат коштів на підігрів та відповідно часу на це дійство. Тож в чому така перевага засобу, якщо його необхідно підігрівати, щоб поліпшити його якість. Це повна нісенітниця. Вимагаємо прибрати з технічних вимог дискримінуюче положення стосовно складу засобу та температури для приготування робочих розчинів!
Засіб №2.
Вказування конкретної допоміжної речовини, що має регулювати споживчі властивості продукції, також дискримінує учасників: “(у т.ч. неіоногенна ПАР, комплексонат, регулятор рН, ароматизатор, барвник)”. Виробники даної продукції досягають поставлених вами завдань (включають до складу допоміжні компоненти, що надають засобу миючі властивості забезпечують швидку розчинність засобу, регулюють рН, знижують фіксуючу та корозійну дію хлору), кожен у свій спосіб формуючи композицію, склад якої унікальний. Й, до того ж, він не буде достовірно підтверджений наданою вам документацією. Вимагаємо прибрати з технічних вимог дискримінуюче положення стосовно конкретної допоміжної речовини.
Засіб №4. Вимоги до засобу містять конкретні обмеження складу засобу та заборону інших діючих та допоміжних речовин. «Засіб не повинен містити трихлорізоціанурову та ізоціанурову кислоту». Чому саме натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти???, адже саме відсоток активного хлору є основним критерієм відбору ефективного деззасобу на основі хлору! . Вимагаємо прибрати з технічних вимог дискримінуюче положення стосовно складу засобу.
Засіб №5. Вимоги до засобу містять заборону інших діючих та допоміжних речовин. Засіб на основі етилового і ізопропілового спиртів ви вказуєте, що не повинен містити пропанол (теж спирт!).
Вимагаємо прибрати з технічних вимог дискримінуюче положення стосовно складу засобу!
Засіб №6. Вимоги до засобу містять заборону інших діючих та допоміжних речовин. Засіб на основі етилового і ізопропілового спиртів не повинен містити пропанол (теж спирт!).
Вимагаємо прибрати з технічних вимог дискримінуюче положення стосовно складу засобу!
Засіб №7. Вимоги до засобу містять заборону інших діючих та допоміжних речовин. Засіб на основі етилового і ізопропілового спиртів не повинен містити пропанол (теж спирт!).
Вказаний чіткий розмір серветки 15см*20см також є дискримінаційною вимогою!
Вимагаємо прибрати з технічних вимог дискримінуюче положення стосовно складу засобу та розміру серветок!
Ще вимога: Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартами ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів». Ну скажіть, будь ласка, чому вас так бентежить сертифікація виробництва, коли ви стали за цим слідкувати? Може важливіше переглянути накази МОЗ, які вказують на вимоги до антисептичних засобів, адже це для Вас необхідніше в першу чергу ніж сертифікати виробництва, вибачте, але вам вони ні до чого. Так от, згідно Наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.
Саме цей наказ регулює питання про рівність всіх антисептичних засобів, які відповідатимуть цим вимогам. Наказом дозволяються БУДЬ-ЯКІ СПИРТИ, а не лише етилового та ізопропілового, за умови що їх буде понад 65%, не заборонені й ІНШІ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичні (дезінфекційні) засоби.
Але ж ваші вимоги суперечуть Наказу №236: Засіб не повинен містити пропанолу, бутандіолу, амінів, йоду, повідон йоду, хлоргексидину, похідних фенолу (у т.ч. феноксіетанолу, триклозану), кислот, пероксиду водню. Саме це є штучними протизаконними вимогами, які вказують на договірну закупівлю.
Згідно Реєстру дезінфекційних засобів, антисептичних засобів зареєстрована велика кількість, як вітчизняних так і іноземних, але з таким складом більше не має. Тож вимога окрім того, що протизаконна вона ще й дискримінаційна. Про склад допоміжних у складі антисептиків, говориться у іншому наказі МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ”
Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.
8.4. Рекомендується застосовувати тип емульсії, протилежний емульсійний оболонці шкіри: емульсії типу М/В (масло/вода) повинні застосовуватись для жирної шкіри, а також при підвищеній температурі та вологості повітря; для сухої шкіри рекомендується застосовувати емульсії В/М (вода/масло), особливо при низькій температурі та вологості (табл. 2) - тож засоби догляду за руками повинні застосовуватись окремо, перегляньте Накази.
Тож вимоги, що до складу антисептичних засобів повинні входити саме Д-пантенол, гліцерин теж протизаконні і дискримінаційні.
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Замовник скористався наданими йому вимогами від представника компанії виробника і сам їх навіть не переглядав. Ми впевнені, що ця закупівля не принесе жодної копійки економії, матиме повний супровід закупівлі від завідомого «переможця», тому звертаємось до замовника, внести зміни в документацію, видалити обмеження та заборону в складі, видалити вказані дискримінаційні вимоги, в іншому випадку ми звернемось до департаменту ОЗ, Дозорро, моніторинг закупівель, Громадськості для запобігання корупційних дій
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2020 15:53
Вирішення:
Шановний заявнику! Розглянувши Вашу «вимогу» повідомляємо наступне.
Підготовка тендерної документації, визначення предмету закупівлі та його характеристик проведені у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», який не обмежує права Замовника встановлювати технічні вимоги до предмету закупівлі.
Заявник має право самостійно визначати предмет закупівлі та вимоги до нього. Такі вимоги не є дискримінацією потенційних учасників! Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації відповідають чинному законодавству і потребам Замовника. Наш заклад, як Замовник закупівлі, виконав це з урахуванням наявного досвіду застосування дезінфекційних засобів в закладі.
За період з 01.08.2018 року по 10.06.2020 року до Державного реєстру дезінфекційних засобів внесено більше 900 дезінфекційних засобів!!! Їх виробництво здійснюють десятки підприємств, для яких ця продукція не є основною і профільною (наприклад, підприємства з виробництва лакофарбової продукції та інші). З урахуванням цього, наш заклад не може з ризиком для персоналу здійснювати закупівлю невідомих за властивостями засобів.
Заявлені характеристики предметів закупівлі не стосуються товарів одного виробника! Надання еквівалентів не заборонено тендерною документацією.
Зміст звернення свідчить про намагання позбавити замовника законного права обирати предмет закупівлі, його якісні та інші характеристики та властивості! Неспроможність учасника запропонувати заявлений замовником до закупівлі товар не є дискримінацією і обмеженням конкуренції, відповідні твердження - це перекручування понять!
Таким чином, підстав для внесення змін в тендерну документацію не вбачаємо.
Статус вимоги:
Відхилено