-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет)
Торги відмінено
130 140.00
UAH з ПДВ
Скарга
Виконана замовником
Скарга про вибір переможця в переговорній процедурі UA-2020-06-24-004264-a ● e657ceb2703a47b486b01bebdc4e5db2
Номер:
2f725004c2294b80a4e7f86fdf5eb287
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-004264-a.c2
Назва:
Скарга про вибір переможця в переговорній процедурі UA-2020-06-24-004264-a ● e657ceb2703a47b486b01bebdc4e5db2
Скарга:
Скарга про вибір переможця додана в окремому файлі
Зміст скарги:
Номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, предмет закупівлі: UA-2020-06-24-004264-a
e657ceb2703a47b486b01bebdc4e5db2
(далі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
(далі - Замовник)
Ім'я (найменування), місце проживання
(місцезнаходження) суб’єкта оскарження, його ідентифікаційний код, контактний телефон:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКОМ» в особі ЖИТОМИРСЬКОЇ ФІЛІЇ СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ" (код ЄДРПОУ 25712606 ) ЄДРПОУ 14297222
тел +38 (044) 2305224
Адреса: 02192, м. Київ, вул. Шалетт, буд. №1
Адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. №8
(далі — СП ТОВ “ІНФОКОМ”, суб'єкт оскарження)
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
14.05.2020 Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі - Замовник) оголошено проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-14-004626-b. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників зазначена закупівля не відбулась. 01.06.2020 замовником оголошено повторно проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-01-000751-b. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників закупівля знову не відбулась. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру для закупівлі Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет).
Таке рішення було оформлено 24 червня 2020 року (Протокол № 437). Для проведення переговорів було запрошено уповноваженого представника ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” (21560766). Як зазначає Замовник, під час проведення переговорів уповноваженим представником ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” було надано документи на підтвердження відповідності, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також надано документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію встановленому Замовником.
Протокольним рішенням Замовника, ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” було визнано переможцем переговорів з наміром укласти відповідний договір.
Зі своєї сторони, СП ТОВ “ІНФОКОМ” приймало участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, СП ТОВ “ІНФОКОМ” подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим, пропозиція СП ТОВ “ІНФОКОМ” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність СП ТОВ “ІНФОКОМ” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
Зокрема, слід звернути увагу на наступне.
СП ТОВ “ІНФОКОМ” двічі приймало участь у процедурі закупівлі, що була оголошена Замовником: Закупівля №5836662, а також Закупівля №5978512 з пропозицією укласти та виконати Договір за ціною, що є меншою за очікувану вартість — 130 140,00 грн. Так, пропозиція СП ТОВ “ІНФОКОМ” становила 119 400,00 грн і є меншою ніж пропозиція ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”. Однак, з врахуванням того, що в тендері прийняло участь менш ніж два учасника, закупівля не відбулась і Замовником було застосовано переговорну процедуру закупівлі, де було визначено переможцем ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” із запропонованою вартістю Договору в 122 160,00 грн., що знов ж таки більше ніж запропонована вартість послуг зі сторони СП ТОВ “ІНФОКОМ”.
Однак, СП ТОВ “ІНФОКОМ” не було запрошено до переговорної процедури, що зробило неможливим факт скорочення видатків бюджету на закупівлю послуг і, як наслідок, закупівлю послуг у постачальника за вартістю, що є вищою ніж запропонована СП ТОВ “ІНФОКОМ” і, як наслідок, зайві витрати бюджетних коштів.
Враховуючи наведену вище інформацію, пропозиція ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” має бути відхилена на підставі пункту 4 частини 8 статті 40 Закону.
Не відхиливши Пропозицію ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ», Замовник порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”, а також визначення переможцем Процедури закупівлі ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: нерозглядання пропозиції СП ТОВ “ІНФОКОМ” та невідхилення її) порушують, зокрема, права суб'єкта оскарження на розгляд його пропозиції у встановленому Законом порядку, перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції суб'єкта оскарження), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси СП ТОВ “ІНФОКОМ”.
Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані принципи здійснення закупівель, порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши пропозиції учасників, які у законодавчому порядку підлягають відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі.
Окремо звертаємо увагу на той факт, що відповідно до ст. 164-14 КУпАП “Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.”
Також зазначаємо, що відповідно до ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі, серед іншого:
"якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації...
Однак, Замовником "01" червня 2020 року були внесені зміни до тендерної документації, а саме: змінені вимоги до учасників в пункті 5.1.2 Також тендерна документація закупівель UA-2020-05-14-004626-b і UA-2020-06-01-000751-b має розбіжності у пунктах 5.1.2, 9.6.1 , 9.7. Отже, застосування Замовником переговорної процедури є грубим порушенням норм законодавства щодо публічних закупівель
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
СП ТОВ “ІНФОКОМ” вимагає:
1) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем переговорної процедури закупівлі ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити пропозицію ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”.
Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів СП ТОВ “ІНФОКОМ”, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
з повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої скарги,
Влодзяновський Андрій Леонідович
Директор Житомирської філії СП ТОВ «Інфоком»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ЦПМСД_UA-2020-06-24-004264-a.pdf 03.07.2020 12:58
- рішення від 07.07.2020№13201+лист замовнику.pdf 07.07.2020 18:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2020№13816.pdf 17.07.2020 16:17
- рішення від 16.07.2020№13816.pdf 21.07.2020 19:41
- 2_5206243460813687199 (1).pdf 10.07.2020 21:54
- Протокол 27.07.2020 471.pdf 27.07.2020 09:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2020 13:38
Дата розгляду скарги:
16.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2020 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2020 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
27.07.2020 09:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв'язку із задоволенням скарги уповноваженою особою з публічних закупівель прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівель UA-2020-06-24-004264-a Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет) відповідно до п. 2 ч. 8 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Скарга
Скасована
Скарга про вибір переможця в переговорній процедурі UA-2020-06-24-004264-a ● e657ceb2703a47b486b01bebdc4e5db2
Номер:
531bd2fbbe7f4d94815673ef15d9fe0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-004264-a.c1
Назва:
Скарга про вибір переможця в переговорній процедурі UA-2020-06-24-004264-a ● e657ceb2703a47b486b01bebdc4e5db2
Скарга:
Скарга про вибір переможця додана в окремому файлі.
Зміст скарги:
Номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, предмет закупівлі: UA-2020-06-24-004264-a
e657ceb2703a47b486b01bebdc4e5db2
(далі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
(далі - Замовник)
Ім'я (найменування), місце проживання
(місцезнаходження) суб’єкта оскарження, його ідентифікаційний код, контактний телефон СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКОМ» в особі ЖИТОМИРСЬКОЇ ФІЛІЇ СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ" (код ЄДРПОУ 25712606 )
ЄДРПОУ 14297222
тел +38 (044) 2305224
Адреса: 02192, м. Київ, вул. Шалетт, буд. №1
Адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, буд. №8
(далі — СП ТОВ “ІНФОКОМ”, суб'єкт оскарження)
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
14.05.2020 Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі - Замовник) оголошено проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-14-004626-b. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників зазначена закупівля не відбулась. 01.06.2020 замовником оголошено повторно проведення процедури відкриті торги на закупівлю Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-01-000751-b. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників закупівля знову не відбулась. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру для закупівлі Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет).
Таке рішення було оформлено 24 червня 2020 року (Протокол № 437). Для проведення переговорів було запрошено уповноваженого представника ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” (21560766). Як зазначає Замовник, під час проведення переговорів уповноваженим представником ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” було надано документи на підтвердження відповідності, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також надано документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію встановленому Замовником.
Протокольним рішенням Замовника, ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” було визнано переможцем переговорів з наміром укласти відповідний договір.
Зі своєї сторони, СП ТОВ “ІНФОКОМ” приймало участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, СП ТОВ “ІНФОКОМ” подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим, пропозиція СП ТОВ “ІНФОКОМ” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність СП ТОВ “ІНФОКОМ” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
Зокрема, слід звернути увагу на наступне.
СП ТОВ “ІНФОКОМ” двічі приймало участь у процедурі закупівлі, що була оголошена Замовником: Закупівля №5836662, а також Закупівля №5978512 з пропозицією укласти та виконати Договір за ціною, що є меншою за очікувану вартість — 130 140,00 грн. Так, пропозиція СП ТОВ “ІНФОКОМ” становила 119 400,00 грн і є меншою ніж пропозиція ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”. Однак, з врахуванням того, що в тендері прийняло участь менш ніж два учасника, закупівля не відбулась і Замовником було застосовано переговорну процедуру закупівлі, де було визначено переможцем ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” із запропонованою вартістю Договору в 122 160,00 грн., що знов ж таки більше ніж запропонована вартість послуг зі сторони СП ТОВ “ІНФОКОМ”.
Однак, СП ТОВ “ІНФОКОМ” не було запрошено до переговорної процедури, що зробило неможливим факт скорочення видатків бюджету на закупівлю послуг і, як наслідок, закупівлю послуг у постачальника за вартістю, що є вищою ніж запропонована СП ТОВ “ІНФОКОМ” і, як наслідок, зайві витрати бюджетних коштів.
Враховуючи наведену вище інформацію, пропозиція ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” має бути відхилена на підставі пункту 4 частини 8 статті 40 Закону.
Не відхиливши Пропозицію ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ», Замовник порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”, а також визначення переможцем Процедури закупівлі ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: нерозглядання пропозиції СП ТОВ “ІНФОКОМ” та невідхилення її) порушують, зокрема, права суб'єкта оскарження на розгляд його пропозиції у встановленому Законом порядку, перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції суб'єкта оскарження), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси СП ТОВ “ІНФОКОМ”.
Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані принципи здійснення закупівель, порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши пропозиції учасників, які у законодавчому порядку підлягають відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі.
Окремо звертаємо увагу на той факт, що відповідно до ст. 164-14 КУпАП “Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.”
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
СП ТОВ “ІНФОКОМ” вимагає:
1) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем переговорної процедури закупівлі ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити пропозицію ПАТ “УКРТЕЛЕКОМ”.
Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів СП ТОВ “ІНФОКОМ”, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
з повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої скарги,
Влодзяновський Андрій Леонідович
Директор Житомирської філії СП ТОВ «Інфоком»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ЦПМСД_UA-2020-06-24-004264-a.pdf 02.07.2020 18:09
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.07.2020 12:55