• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне ДГ13-100

Завершена

702 602.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 513.01 UAH
Період оскарження: 24.06.2020 11:49 - 03.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Замовником порушено порядок здійснення публічних закупівель

Номер: 73edb6d627c346b0b17518f555ffe200
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.a13
Назва: Замовником порушено порядок здійснення публічних закупівель
Скарга:
Замовником порушено порядок здійснення публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 15.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2020 19:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.09.2020 20:04
Автор: ТОВ Славресурс, Особенко Руслан 380508806220 slavrr@ukr.net http://www.palyvo.com
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Славресурс"

Номер: b5b2b47b172846ce80d86587ab41a7b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.a12
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Славресурс"
Вимога:
ТОВ "Славресурс" просить надати додаткові грунтовні пояснення щодо невіповідності нашої тендерної пропозиції Вважаємо що зазначені Вами причини невідповідності надумані та безпідставні, а від так Замовником порушено основні принципи здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог п.п. 3.1.1. п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) Замовником визначено, щоТендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації,шляхом завантаження необхідних документів, а не файлів з документами,мають бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію),учасники повинні накладати кваліфікований електронний підпис на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), а не на кожен завантажений файл з документами (матеріалами чи інформацією),учасникТОВ «Славресурс»в складі документів тендерної пропозиції надав складені ним документи без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне ДГ 13-100)

Номер: f834a61dd36647aab542e27ac8e90400
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.b11
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне ДГ 13-100)
Вимога:
Відповідно до протоколу № 10 від 27.08.2020 року підставою для відхилення стало тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» було відхилено на підставі абз. 1,2 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Публічні закупівлі». Вважаємо що дане рішення є необгрунтовним та безпідставним.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу. По першому питанню щодо ненадання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. Тендерний комітет погоджується, що довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, є в наявності в документах тендерної пропозиції і міститься в файлі «Кваліфікаційні критерії.pdf», на сторінках 26-27. Тому тендерний комітет знімає дану підставу з переліку підстав відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо». По другому питанню щодо не накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен документ (матеріал чи інформацію) тендерної пропозиції. Відповідно до вимог п.п. 3.1.1. п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) Замовником визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: • форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку 1 до ТД • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; • інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); • належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); • копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців). Для іноземного учасника – завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; • інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Звертаємо Вашу увагу: шляхом завантаження необхідних документів, а не файлів з документами. Відповідно до вимог п.п. 3.1.3. п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та мають бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Тобто, вимогами ТД встановлено, що учасники повинні накладати кваліфікований електронний підпис на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), а не на кожен завантажений файл з документами (матеріалами чи інформацією). Проте, Учасник ПрАТ «Вінницяоблпаливо» в складі документів тендерної пропозиції надав складені ним документи без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), що не відповідає умовам тендерної документації. В зв’язку із викладеним тендерна пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» в даній частині була відхилена правомірно і тому ми вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: cc31cbc9b8a04976ab21e093f9d612bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.c10
Назва: дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на умови, визначені тендерною документацією замовника Ми розглядаємо можливість участі у процедурі закупівлі, однак, при детальному аналізі тендерної документації нами встановлено ряд вимог, які невиправдано завищені замовником та створюють дискримінаційні умови і позбавляють нас можливості взяти участі в цих торгах. 1.Замовником у п. 3.6.2. ч. 6 розділу 3 тендерної документації визначено, 3.6.2. Продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 - 185 тон, Розмір кусків в мм згідно ГОСТ 19242 13-100 мм Зольність - до 14% Вміст вологи - до 14 % ГОСТ 19242-73 з 01.01.2019 року відмінено відповідно до наказу від 14.12.2015 № 185. Ввжаємо про те, що дані вимоги не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, тому замовнику необхідно внести зміни до документації конкурсних торгів виключивши недійсний ГОСТ 19242-73 з документації конкурсних торгів. 2.Ми, як офіційний уповноважений представник виробника продукції з-за кордону, маємо можливість запропонувати замовнику продукцію за предметом закупівлі з підтвердженими належним чином та встановленим порядком в Україні якістю та відповідністю спеціальним, встановленим для такого роду продукції стандартам. Замовником при розробці технічних вимог до предмета закупівлі відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, цитую: «3.6.12. Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику.» А також, цитата: «3.6.13. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику.» Тож, проаналізувавши зазначені вимоги, ми, через електронну систему закупівель звернулися до замовника з проханням обґрунтувати заявлені вимоги щодо застосування в імперативному порядку даних стандартів в господарській діяльності учасників, на підтвердження чого замовник вимагає надання відповідних сертифікатів. Не отримавши належної, повної та обґрунтованої відповіді, ми змушені звертатися з даною скаргою для захисту свого права для участі у зазначеній закупівлі та зняття надуманих штучних обмежень, що знижують конкуренцію. По перше, Вважаємо, що дані вимоги не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, зокрема з ст.ст 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: Згідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації самостійно зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Зазначаємо, що тендерна документація, зокрема і технічна специфікація не містить окремих визначень чи вимог щодо показників якості, що відповідають за екологічну безпеку товару, чи будь-яких вимог/положень щодо систем управління якості для даного виду товарів. Наголошуємо, що Замовник встановлює лише імперативну вимогу щодо відповідності товару, що пропонується учасником, вимогам діючим державним стандартам. Слід зауважити, що чинні державні стандарти – ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 не містять положень, що якість вугілля кам’яного чи його відповідність екологічним нормам підтверджується використанням системи управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (шляхом наданням оригіналу діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання суб’єктом господарювання (постачальником вугілля кам’яного/учасником) вказаної системи управління якістю) чи використанням системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (шляхом наданням сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання суб’єктом господарювання (постачальником вугілля кам’яного /учасником) вказаної системи екологічного управління). Пунктом 7.10 ДСТУ 7146:2010 встановлено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Пунктом 3.5 вказаного ДСТУ встановлено, що показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2. Відтак, вимоги Замовника встановлені у п.п. 3.6.12, 3.6.13. ч. 6 розділу 3 тендерної документації суперечать вимогам ч. 2 ст. 22, ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже тендерна документація не містить ані екологічних вимог до предмету закупівлі, ані вимог щодо системи управління якості, ані інших вимог щодо систем екологічного управління. Тендерна документація містить лише вимоги щодо відповідності товару, що пропонується учасником, вимогам діючих державним стандартам, на визначення двох показників якості- волога та зольність. По-друге, вважаємо, що умови закупівлі необґрунтовано ускладнено та є такими, що невиправдано завищені та штучно обмежують конкуренцію. В якості доведення своєї позиції повідомляємо наступне.
Дата розгляду скарги: 20.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2020 21:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2020 22:01
Дата виконання рішення Замовником: 31.07.2020 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: З рішенням ознайомлені.До тендерної документації внесені зміни.
Автор: ТОВ "Укрснаб-Паливо", Барський Василь Генадийович +380500378120 2015avb@gmail.com
Скарга
Скасована

дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: afb4955fa2dd4861843d713a6bac791f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.c9
Назва: дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на умови, визначені тендерною документацією замовника Ми розглядаємо можливість участі у процедурі закупівлі, однак, при детальному аналізі тендерної документації нами встановлено ряд вимог, які невиправдано завищені замовником та створюють дискримінаційні умови і позбавляють нас можливості взяти участі в цих торгах. 1.Замовником у п. 3.6.2. ч. 6 розділу 3 тендерної документації визначено, 3.6.2. Продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 - 185 тон, Розмір кусків в мм згідно ГОСТ 19242 13-100 мм Зольність - до 14% Вміст вологи - до 14 % ГОСТ 19242-73 з 01.01.2019 року відмінено відповідно до наказу від 14.12.2015 № 185. Ввжаємо про те, що дані вимоги не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, тому замовнику необхідно внести зміни до документації конкурсних торгів виключивши недійсний ГОСТ 19242-73 з документації конкурсних торгів. 2.Ми, як офіційний уповноважений представник виробника продукції з-за кордону, маємо можливість запропонувати замовнику продукцію за предметом закупівлі з підтвердженими належним чином та встановленим порядком в Україні якістю та відповідністю спеціальним, встановленим для такого роду продукції стандартам. Замовником при розробці технічних вимог до предмета закупівлі відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, цитую: «3.6.12. Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику.» А також, цитата: «3.6.13. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику.» Тож, проаналізувавши зазначені вимоги, ми, через електронну систему закупівель звернулися до замовника з проханням обґрунтувати заявлені вимоги щодо застосування в імперативному порядку даних стандартів в господарській діяльності учасників, на підтвердження чого замовник вимагає надання відповідних сертифікатів. Не отримавши належної, повної та обґрунтованої відповіді, ми змушені звертатися з даною скаргою для захисту свого права для участі у зазначеній закупівлі та зняття надуманих штучних обмежень, що знижують конкуренцію. По перше, Вважаємо, що дані вимоги не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, зокрема з ст.ст 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: Згідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації самостійно зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Зазначаємо, що тендерна документація, зокрема і технічна специфікація не містить окремих визначень чи вимог щодо показників якості, що відповідають за екологічну безпеку товару, чи будь-яких вимог/положень щодо систем управління якості для даного виду товарів. Наголошуємо, що Замовник встановлює лише імперативну вимогу щодо відповідності товару, що пропонується учасником, вимогам діючим державним стандартам. Слід зауважити, що чинні державні стандарти – ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 не містять положень, що якість вугілля кам’яного чи його відповідність екологічним нормам підтверджується використанням системи управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (шляхом наданням оригіналу діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання суб’єктом господарювання (постачальником вугілля кам’яного/учасником) вказаної системи управління якістю) чи використанням системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (шляхом наданням сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання суб’єктом господарювання (постачальником вугілля кам’яного /учасником) вказаної системи екологічного управління). Пунктом 7.10 ДСТУ 7146:2010 встановлено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Пунктом 3.5 вказаного ДСТУ встановлено, що показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2. Відтак, вимоги Замовника встановлені у п.п. 3.6.12, 3.6.13. ч. 6 розділу 3 тендерної документації суперечать вимогам ч. 2 ст. 22, ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже тендерна документація не містить ані екологічних вимог до предмету закупівлі, ані вимог щодо системи управління якості, ані інших вимог щодо систем екологічного управління. Тендерна документація містить лише вимоги щодо відповідності товару, що пропонується учасником, вимогам діючих державним стандартам, на визначення двох показників якості- волога та зольність. По-друге, вважаємо, що умови закупівлі необґрунтовано ускладнено та є такими, що невиправдано завищені та штучно обмежують конкуренцію. В якості доведення своєї позиції повідомляємо наступне.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.07.2020 12:09
Автор: ТОВ "Укрснаб-Паливо", Барський Василь Генадийович +380500378120 2015avb@gmail.com
Вимога
Відхилено

ненадання відповіді на питання

Номер: b47014217f0344f19430eb0aa86414fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.c8
Назва: ненадання відповіді на питання
Вимога:
вимагаємо надати інформацію про спосіб яким чином нам необхідно звернутися до вас як до замовника щоб отримати відповідь на питання яке стосується закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 774129765a2c481188b33c2ce3960655
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.b7
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
З метою підготовки оскарження умов закупівлі прошу оприлюднити внутрішній документ (Акт, Положення, Порядок) замовника, яким тендерний комітет керується під час визначення предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 4b6da47c35684a53afbfa75750be486f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.b6
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
В якості доведення неупередженості, відкритості та прозорості і рівного ставлення до всіх учасників, а також на спростування думки про те, що умови закупівлі необгрунтовано ускладнено та невиправдано завищені технічні вимоги до предмета закупівлі, та з метою підготовки оскарження умов закупівлі в уповноваженому органі, вимагаємо оприлюднити обгрунтування встановлених замовником технічних вимог до предмета закупівлі в частині надання сертифікатів ISO9001:2015 та ISO14001:2015 та зазначити спеціаліста - відповідальну особу замовника, за підписом якої тендерний комітет затвердив тендерну документацію по даній закупівлі. Одночасно, вважаємо за необхідне нагадати про персональну відповідальність кожного члена тендерного комітету, в тому числі й за порушення порядку визначення предмету закупівлі, ч.1,2 ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 3a1add13dc324603929e2dd1f2e46120
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.b5
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Окрім зазначеної законодавчої бази, на яку посилається Замовник, як на своє право при визначенні предмета закупівлі витребовувати від учасників сертифікати ISO9001:2015 та ISO14001:2015, в якості доведення необхідності встановлення таких вимог, вимагаємо вказати яким внутрішнішнім актом (документом) керувався замовник при визначенні технічних параметрів та вимог в частині їх підтвердження до предмета закупівлі?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

ненадання відповіді на питання

Номер: e6c7f6cfe6e44137bd291dd8ef3e4320
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-24-003957-a.c4
Назва: ненадання відповіді на питання
Вимога:
На питання, які не стосуються тендерної документації та проведення процедури відкритих торгів звертайтеся до Замовника у спосіб та порядок передбачений законодавством. Дякуємо за розуміння! Враховуючи упорне ненадання вами відповіді на питання стосовно наявності у замовника системи екологічного управління ISO14001:2015 та систему управління якістю ISO 9001:2015 та наше бажання належним чином звернутися до замовника торгів, вимагаємо звертаючись до замовника у встановлений законом спосіб надати конкретну відповідь на конкретне питання: про те, чи він атестований згідно висунутих вимог стосовно управління якістю та екологічного управління. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації самостійно зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, Замовником визначено в п. 6 розділу 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що: 3.6.12. Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику. 3.6.13. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику. Керуючись Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародні стандарти ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» були прийняті у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015), тому вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. Крім того, ч. 5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. На питання, які не стосуються тендерної документації та проведення процедури відкритих торгів звертайтеся до Замовника у спосіб та порядок передбачений законодавством
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні