-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обробки даних (Надання послуг хмарного сервісу для розміщення IT інфраструктури)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-14-007504-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерії оцінки- ціна 100%.
Торги не відбулися
18 417 706.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 184 177.06 UAH
мін. крок: 1% або 184 177.06 UAH
Період оскарження:
24.06.2020 11:19 - 23.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікат SAP
Номер:
569f5209afdc427487af924d7c687d7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-000640-b.b5
Назва:
Сертифікат SAP
Вимога:
У Додатку № 3 до Тендерної документації, пункт 1. В, від переможця вимагається у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель надати замовнику діючий сертифікат SAP «Cloud and Infrastructure operations» для продуктів SAP та скріншот наявності виконавця у списку сертифікованих аутсорсингових партнерів https://www.sap.com/dmc/exp/2018_Partner_Guide/#/partners
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною оскільки таким чином Замовник звузив коло суб’єктів, які можуть укласти договір до одного учасника, який згідно наведеного вище посилання на веб-сайт виробника має відповідний сертифікат.
При цьому у відкритих джерелах не міститься інформація, що такий сертифікат є обов’язковим для розміщення програмних комплексів SAP у хмарній інфраструктурі, Замовник такої інформації також не надає. Відповідно дана вимога є надлишковою та дискримінаційною.
Натомість дану інформацію зазначено не у вимогах до учасника, а у вимогах до переможця, що надає Замовнику можливість допустити до торгів учасників які не мають такого сертифікату та не укласти з ними Договір у разі перемоги. Хоча згідно ст. 41 Закону Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки наявність сертифікату SAP законом не передбачається встановлення такої вимоги до переможця є неправомірним
Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу до переможця закупівлі надати діючий сертифікат SAP «Cloud and Infrastructure operations» для продуктів SAP та скріншот наявності виконавця у списку сертифікованих аутсорсингових партнерів https://www.sap.com/dmc/exp/2018_Partner_Guide/#/partners
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 11:58
Вирішення:
Тендерна документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закпівлі», зокрема ст.22 Закону.
На підтвердження кваліфікації Учасника Замовником встановлено мінімальний перелік документів відповідно до ст.16 Закону.
Відповідно до п.п.1.2 п.1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник поданням своєї тендерної пропозиції, зокрема, підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 3 до тендерної документації Переможець через електронну систему закупівель надає замовнику, зокрема, діючий сертифікат від виробника програмного забезпечення гіпервізора, який підтверджує наявність партнерського статусу та наявність договірних відносин між Виконавцем та виробником програмного забезпечення гіпервізора
Ненадання переможцем таких документів буде розцінене як відмова переможця від укладання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та призведе до стягнення тендерного забезпечення в розмірі 552 500,00 грн.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Інформаційна довідка
Номер:
4c54a9d2f8fe45b09fd877b25cec9c18
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-000640-b.b4
Назва:
Інформаційна довідка
Вимога:
У Додатку № 3 до Тендерної документації, пункт 1. В, від переможця вимагається у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель надати замовнику інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна яка підтверджує, що власне або орендоване нерухоме майно, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до ТД), не перебуває під арештом або під іншими обтяженнями. Оскільки дану інформацію зазначено не у вимогах до учасника, а у вимогах до переможця, що надає Замовнику можливість допустити до торгів учасників майно яких знаходиться в обтяженні. Така позиція надає широкий спектр для махінацій та суперечить ст. 41 Закону, оскільки Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки наявність Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна яка підтверджує, що власне або орендоване нерухоме майно, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до ТД), не перебуває під арештом або під іншими обтяженнями, законом не передбачається встановлення такої вимоги до переможця є неправомірним
Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу до переможця закупівлі надати інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна яка підтверджує, що власне або орендоване нерухоме майно, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до ТД), не перебуває під арештом або під іншими обтяженнями або перенести його до кваліфікаційних критеріїв та встановити обов’язок надати такий сертифікат учаснику закупівлю, а не переможцю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 11:55
Вирішення:
Тендерна документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закпівлі», зокрема ст.22 Закону.
На підтвердження кваліфікації Учасника Замовником встановлено мінімальний перелік документів відповідно до ст.16 Закону.
Відповідно до п.п.1.2 п.1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник поданням своєї тендерної пропозиції, зокрема, підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 3 до тендерної документації Переможець через електронну систему закупівель надає замовнику, зокрема, інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна яка підтверджує, що власне або орендоване нерухоме майно, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до ТД), не перебуває під арештом або під іншими обтяженнями. Якщо Переможець не фігурує в інформаційній довідці як власник або орендар, то додатково надати копію договору оренди нерухомого майна, між Переможцем та власником нерухомого майна, яке зазначено в інформаційній довідці
Ненадання переможцем таких документів буде розцінене як відмова переможця від укладання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та призведе до стягнення тендерного забезпечення в розмірі 552 500,00 грн.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікат Гіпервізора
Номер:
d34d7007148c4115943bc280691c45f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-000640-b.b3
Назва:
Сертифікат Гіпервізора
Вимога:
У Додатку № 3 до Тендерної документації, пункт 1. В, від переможця вимагається у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель надати замовнику діючий сертифікат від виробника програмного забезпечення гіпервізора, який підтверджує наявність партнерського статусу та наявність договірних відносин між Виконавцем та виробником програмного забезпечення гіпервізора. По суті дана вимога є кваліфікаційним критерієм для учасника. Натомість дану інформацію зазначено не у вимогах до учасника, а у вимогах до переможця, що надає Замовнику можливість допустити до торгів учасників які не мають такого сертифікату та не укласти з ними Договір у разі перемоги. Така позиція надає широкий спектр для махінацій та суперечить ст. 41 Закону, оскільки Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки наявність від виробника програмного забезпечення гіпервізора законом не передбачається встановлення такої вимоги до переможця є неправомірним
Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу до переможця закупівлі надати сертифікат від виробника програмного забезпечення гіпервізора або перенести його до кваліфікаційних критеріїв та встановити обов’язок надати такий сертифікат учаснику закупівлю, а не переможцю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 11:54
Вирішення:
Тендерна документація розроблена у відповідності Закону України «Про публічні закпівлі», зокрема ст.22 Закону.
На підтвердження кваліфікації Учасника Замовником встановлено мінімальний перелік документів відповідно до ст.16 Закону.
Відповідно до п.п.1.2 п.1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник поданням своєї тендерної пропозиції, зокрема, підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 3 до тендерної документації Переможець через електронну систему закупівель надає замовнику, зокрема,
діючий сертифікат SAP «Cloud and Infrastructure operations» для продуктів SAP та скріншот наявності виконавця у списку сертифікованих аутсорсингових партнерів https://www.sap.com/dmc/exp/2018_Partner_Guide/#/partners
Сертифікат SAP підтверджує відповідність операційних процесів та процесів керування інформаційною безпекою Виконавця вимогам SAP для розміщення ландшафтів SAP у хмарі; цей сертифікат також підтверджує, що хмарна платформа Учасника побудована відповідно до архітектурних вимог SAP з використанням сертифікованого SAP обладнання, що є однією з умов отримання Замовником технічної підтримки від SAP з питань відмовостійкості та продуктивності ландшафту SAP. Сертифікація хмарних сервісів на відповідність регуляторним вимогам та/або вимогам виробника прикладного ПЗ є поширеною індустріальною практикою, що дозволяє користувачам цих сервісів мінімізувати бізнес-ризики, пов’язані з розміщенням бізнес-критичних застосувань на хмарних платформах. Вимогу до наявності такого сертифікату Замовник правомочний встановлювати самостійно відповідно до внутрішніх політик керування бізнес-ризиками як вимогу до підтвердження якості послуги.
Всі гравці ринку хмарних послуг в Україні мають рівні умови стосовно доступу до технологій, укладання необхідних договорів з виробниками обладнання та ПЗ та отримання необхідних сертифікатів відповідно до свого бачення ринкового потенціалу того чи іншого хмарного сервісу, тому така вимога в жодному разі не є дискримінаційною.
Ненадання переможцем таких документів буде розцінене як відмова переможця від укладання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та призведе до стягнення тендерного забезпечення в розмірі 552 500,00 грн.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
2. Надання аналогів
Номер:
22dc68cbed7c4658abcc12db94ddb328
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-000640-b.b2
Назва:
2. Надання аналогів
Вимога:
Відповідно до Розділу 6 та зокрема п. 6.1 Додатку №2 до Тендерної документації, Замовник вимагає надання обладнання SPARC архітектури та процесори SPARC. Далі встановлені звичайні вимоги до решти складових обладнання в загальних одиницях виміру потужності та об’єму. Обмеження щодо використання процесорів SPARC є дискримінаційним, оскільки прив’язка до такої архітектури зумовлює використання єдиного виробника. Вимагати поставку обладнання конкретного виробника суперечить умовам Публічних закупівель, без надання можливості запропонувати аналог. А відповідно до вказаних параметрів може бути надано обладнання з використанням процесорів іншої архітектури, що відповідно розширить коло постачальників. Тому вважаємо таку вимогу дискримінаційною.
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання використання процесорів SPARC, або вказати «процесори SPARC чи аналог».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 11:53
Вирішення:
Сервер SPARC-архітектури буде використовуватись у складі хмарної платформи як резервний сервер для одного із компонентів власної інфраструктури, що базується також на серверах SPARC-архітектури. Реплікація даних буде виконуватись вбудованими засобами СУБД. Важливим є те, що СУБД, яка використовується, не дозволяє виконувати реплікацію між екземплярами СУБД, що працюють на серверах з різними процесорними архітектурами, на що є підтвердження від виробника СУБД. Таким чином, необхідність використання серверу SPARC-архітектури є суто технологічною вимогою, обумовленою поточною архітектурою власної інфраструктури.
У тендерній документації розміщеній на сайті 20_562_п_ТД Надання послуг хмарного сервісу-зм.docx у пункті 6 «Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «У разі наявності в технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Так як усі гравці ринку хмарних послуг в Україні мають рівні умови стосовно доступу до технологій та укладання необхідних договорів з виробниками обладнання та ПЗ (в тому числі, серверів SPARC-архітектури) та, враховуючи, що на даний момент існує, як мінімум, 2 виробника серверів SPARC-архітектури (компанії Oracle та Fujitsu), можна однозначно стверджувати, що вимога до серверного обладнання саме SPARC архітектури не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
1. Розподілення на лоти
Номер:
0cdb91016fe34b758281b76afe6a1392
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-000640-b.b1
Назва:
1. Розподілення на лоти
Вимога:
Замовником оголошено закупівлю UA-2020-06-24-000640-b ● 6fe87744ecc 84011942897838f434107 Послуги з обробки даних (Надання послуг хмарного сервісу для розміщення IT інфраструктури) за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних.
При цьому в Додатку №1 до тендерної документи, а саме в розділі два міститься опис послуг, що включає послуги з користування обчислювальними ресурсами Віртуальної приватної хмари та послуги з оренди серверного обладнання.
Проте послуги з оренди серверного обладнання прямо не пов’язані з послугами віртуальної хмари та можуть бути надані окремо зокрема за ДК 021-2015: 30236200-4 Обладнання для обробки даних.
При цьому до оренди серверного обладнання та до послуг приватної хмари встановлюються різні вимоги, але послуги заявлені в одному лоті. Таким чином встановлюються дискримінаційні умови для учасників які спеціалізуються окремо на хмарних послугах або на оренді обладнання. Штучно звужується коло можливих учасників шляхом допущення лише незначної кількості учасників ринку що надають одночасно різні послугу.
Вимагаємо виділити в закупівлі два лоти, окремо на послуги Віртуальної приватної хмари та оренди серверного обладнання. Надати можливість учасникам подавати пропозиції за кожним лотом окремо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 11:52
Вирішення:
Наявність в специфікації закупівлі серверу SPARC-архітектури обумовлено суто технологічною необхідністю, продиктованою поточною архітектурою власної інфраструктури. В цільовій моделі використання послуг цей сервер повинен бути тісно інтегрованим с хмарною платформою Виконавця, зокрема використовувати мережеву інфраструктуру та системи зберігання даних хмарної платформи. Така тісна інтеграція можлива тільки в тому випадку, якщо і хмарна платформа, і сервер SPARC-архітектури знаходяться в одному адміністративному домені керування, повноважень та відповідальності, що унеможливлює в даному випадку надання послуг кількома Виконавцями одночасно.
Саме з цієї причини послуги з оренди сервера SPARC-архітектури (включаючи надання технічної підтримки) та хмарні сервіси не можуть бути розділені на окремі лоти, а розглядається як єдине комплексне хмарне рішення.
Крім того, учасники, які вважають недоцільним придбання такого обладнання для надання послуг, що є предметом закупівлі, мають право (згідно Статті 16. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону «Про публічні закупівлі») залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 12:01