-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту «Реконструкція частини приміщень будівлі Комунального підприємства "Маневицька центральна районна лікарня " під приймальне відділення на вул. Незалежності, 1 в смт. Маневичі Волинської області».
Торги не відбулися
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2020 09:51 - 05.07.2020 11:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження переможця
Номер:
9a9ccbaef2b74663892820022814268a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-001281-a.b4
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
ВИМОГА
1. Найменування Замовника- Комунальне підприємство "Маневицька центральна районна лікарня"
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога -
UA-2020-06-24-001281-a
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати –
неправомірне визнання переможця ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №47 від 14.07.2020
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №47 від 14.07.2020 на нашу думку Замовник неправомірно вирішив визнати переможцем спрощеної закупівлі тендерну пропозицію учасника спрощеної закупівлі – ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ», який зайняв друге місце в аукціоні з ціновою пропозицією 282 500, 00 грн, що на 107 873,00 грн вище цінової пропозиції учасника ТОВ «КБ АРХПРОСТІР, а враховуючи, що згідно тендерної документації у вартість закупівлі не входять інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування та експертне обстеження будівлі, то кінцева вартість виготовлення проектно-кошторисної документації може ще суттєво зрости.
1. Згідно Додатку 2 Оголошення на закупівлю:
1) Учасники обов’язково мають мати спеціалістів відповідної кваліфікації:
- Інженер-проектувальник у кошторисній частині (надати діючий кваліфікаційний сертифікат);
- Інженер – проектувальник у частині забезпечення механічного опору та стійкості (надати діючий кваліфікаційний сертифікат);
- Архітектор (надати діючий кваліфікаційний сертифікат).
2) Разом з довідкою про наявність працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід, учасники надають копії наказів на призначення на відповідну посаду працівників, вказаних у довідці, а у разі залучення працівників за цивільно-правовими договорами – копії цих договорів.
ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії цивільно-правових угод від 17.06.2020р., в яких відсутні номери угод і фактично ніде не зареєстровані, а також. в договорах не зазначено, який саме результат роботи повинен передати виконавець. В обох угодах від 17.06.2020р. вказано, що Виконавець бере на себе зобов’язання виконувати роботу з виконання проектно-кошторисної документації за напрямком «Архітектурне об’ємне планування». Оскільки предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт, а не сам процес праці, який не передбачає будь-якого кінцевого результату, то ці договори, на нашу думку, можуть мати фіктивний характер.
ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не підтвердив можливість виконання кошторисних робіт, оскільки в штаті згідно наданих копій наказів не має інженера-проектувальника, який має діючий сертифікат інженера-проектувальника в кошторисній частині, а інженер-проектувальник Устимчик Віта Володимирівна, чий сертифікат інженера-проектувальника в кошторисній частині наявний в тендерній документації ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» згідно цивільно-правової угоди від 17.06.2020року може виконувати роботу з виконання проектно-кошторисної документації за напрямком «Архітектурне об’ємне планування».
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не підтвердив наявність працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід для виконання проектно-кошторисних робіт за даною закупівлею, оскільки не має ні трудових відносин ні цивільно-правових з сертифікованим інженером-проектувальником в кошторисній частині, а також сумнівна з нашої точки зору наявність трудових відносин чи цивільно-правових з сертифікованим Архітектором.
2. Згідно Додатку 2 Оголошення на закупівлю: для підтвердження зазначеної у довідці, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів, інформації Учасником надається підписаний Акт приймання-передачі робіт.
Учасником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано Договір на виготовлення проектної документації №022П/2018 від 05 жовтня 2018 року, укладений з Гіркополонківською сільською радою. На підтвердження прийняття робіт замовником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надав Акт здачі-прийняття робіт №ВП-0000019 від вересня 2018 року з виправленням дати вручну на 09 жовтня 2018 року, що суперечить діючому Наказу Міністерства фінансів №88 від 24.05.1995 року п.4.1, де чітко вказано, що у тексті та цифрових даних первинних документів, облікових регістрів і звітності підчистки і необумовлені виправлення не допускаються. Також в даному Акті здачі-прийняття робіт №ВП-0000019 від вересня 2018 року вказано, що «Виконавцем були проведені роботи (надані послуги) за рахунком №ВП0000027 від 25.09.18»
Оскільки роботи не можуть бути прийняті раніше укладеного договору, такий акт вважається недійсним.
Аналогічно учасником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано другий Договір на виготовлення проектної документації №018П/2018 від 31 жовтня 2018 року, укладений з Заборольською сільською радою. На підтвердження прийняття робіт замовником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надав Акт здачі-прийняття робіт №ВП-0000015 від вересня 2018 року з виправленням дати вручну на 31 жовтня 2018 року, що суперечить діючому Наказу Міністерства фінансів №88 від 24.05.1995 року п.4.1, де чітко вказано, що у тексті та цифрових даних первинних документів, облікових регістрів і звітності підчистки і необумовлені виправлення не допускаються. Також в даному Акті здачі-прийняття робіт №ВП-0000015 від вересня 2018 року вказано, що «Виконавцем були проведені роботи (надані послуги) за рахунком №ВП0000021 від 05.09.18»
Оскільки роботи не можуть бути прийняті раніше укладеного договору, такий акт вважається недійсним.
Таким чином, учасник ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не підтвердило факт виконання жодного аналогічного договору.
3. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, Учасники мають мати офісні приміщення. Для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції завірену (завірені) підписом уповноваженої особи учасника, копію (копії) документа (документів), або скан-копії оригіналів документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано договір №11/2018р оренди приміщення цільового призначення від 01 червня 2018р. та надано Акт здачі-приймання нерухомого майна до Договору оренди приміщення для цільового призначення від 01 січня 2018 р. Тобто надано Акт не до цього договору. А згідно п.5.1. договору №11/2018р оренди приміщення цільового призначення від 01 червня 2018р. «Обєкт оренди», що орендується вважається переданим в оренду з моменту підписання акту здачі приймання. В наданих документах акт здачі-приймання даного приміщення відсутній, що означає, що дане приміщення не вважається переданим в оренду.
Таким чином, учасник ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не надав підтвердження наявності в нього офісного приміщення, що суперечить умовам закупівлі.
4. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю у складі пропозиції учасники мають надати кошторис, який включає розрахунок вартості виготовлення проектно–кошторисної документації.
Учасником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано КОШТОРИС-РОЗРАХУНОК, який розраховано з показником К=1,15 для стадії Робочий проект, про що в стовпці «Обгрунтування ціни» і зазначено. Робочий проект – це проектування в одну стадію згідно п.6 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» А згідно Додатку 1 тендерної документації Завданням на проектування в п.9 передбачено двостадійне проектування, про що замовник підтвердив в період уточнень (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 04.07.2020, 11:00) «Шановний учасник дякуєм за запитання, але згідно діючого законодавства передбачається двостадійне проектування» Тобто розрахунок вартості виготовлення проектно-кошторисної документації по своїй суті неправильний, а сама форма кошторисного розрахунку не відповідає вимогам обов’язкового Додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇНА БУДІВНИЦТВО.
Отже, учасник ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не надав у складі пропозиції кошторис, який включає розрахунок вартості виготовлення проектно-кошторисної документації.
5. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю учасники зобов’язані мати ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для складання проектно-кошторисної документації. У складі своєї пропозиції учасники надають ліцензію або ліцензійний договір на відповідне програмне забезпечення.
Учасником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано Ліцензію № 15520 на прогамний комплекс для розрахунку кошторисів на проектно-вишукувальні роботи АС-4ПИР, яка дійсна до 25 вересня 2019 року, Ліцензію № 17041 на прогамний комплекс для розрахунку кошторисів на проектно-вишукувальні роботи АС-4ПИР, яка дійсна до 25 вересня 2020 року, Ліцензію № 11/11602 на прогамний комплекс АВК-5 інсталяцій:2, супровід якої дійсний до 09 липня 2020 року. По факту на дату розкриття тендерних пропозицій 09.07.2020 в учасника ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» дійсна тільки Ліцензія № 11/11602 на прогамний комплекс АВК-5 інсталяцій:2, супровід якої дійсний до 09 липня 2020 року, решта недійсні. З огляду на вище викладене, учасник ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» може з переліку розділів, що підлягають розробці згідно п.14 Завдання на проектування додатку 1 тендерної документації (Архітектурні рішення; Технологічні рішення; Генеральний план:
- генеральний план - схема організації рельєфу - благоустрій території Системи водопостачання та каналізації (спецканалізація) Опалення, вентиляція, холодопостачання Електротехнічні рішення: - електрообладнання - електроосвітлення Протипожежний захист: - система автоматичної пожежної сигналізації - система оповіщення про пожежу) не може виконати жодного, оскільки програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого випуску тільки кошторисів, а розділ кошторисна документація не передбачений завданням на проектування, хоча мав би бути передбачений. Тобто ще й завдання на проектування не відповідає вимогам.
Отже, ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не надав підтвердження наявності в нього необхідного ліцензійного програмного забезпечення.
6. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю учасники мають мати відповідну комп’ютерну техніку. Для документального підтвердження наявності обладнання (техніки) учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або користування: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції)
Учасником ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано видаткові накладні: №РНк-111 від 7 листопада 2019р. в якій зазначено наявність системного блоку -1шт. і монітору – 1шт. ; №0000020 від 22 жовтня 2019р. в якій зазначено наявність принтеру Canon -1шт.; №0000012 від 11 липня 2019р. в якій зазначено наявність притеру Epson – 1шт. Більше наявності комп’ютерної техніки учасник не надав. Виникає логічне запитання, як маючи 1 комп’ютер і 2 принтери реально забезпечити роботу мінімально трьох обов’язково необхідних виконавців, які вказані в Додатку 2 п1.: Інженера-проектувальника у кошторисній частині, Інженера – проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості та Архітектора.
Отже, учасник ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не надав підтвердження наявності в нього необхідної комп’ютерної техніки для виконання договору по даній закупівлі.
Враховуючи, що учасник ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» в своїй тендерній пропозиції не надав підтвердження:
1. Наявності працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід для виконання проектно-кошторисних робіт;
2. Факту виконання жодного аналогічного договору;
3. Наявності в нього офісного приміщення;
4. Кошторису, який включає розрахунок вартості виготовлення проектно-кошторисної документації;
5. Наявності в нього необхідного ліцензійного програмного забезпечення;
6. Наявності в нього необхідної комп’ютерної техніки для виконання договору по даній закупівлі
ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» ВИМАГАЄ Скасувати рішення про визнання учасника ТОВ « ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» переможцем, як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 тендерної документації.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася:
ТОВ «КБ АРХПРОСТІР», КОД ЄДРПОУ 37023065,
Юридична адреса: 43016, м. Луцьк, вулиця Ковельська, будинок 1, офіс 5
Фактична адреса: 43020, м. Луцьк, вулиця Рівненська, будинок 76к
тел. (066) 584-75-88, mail: kb.arhprostir@gmail.com
Директор ТОВ «КБ АРХПРОСТІР» О.М. Дорош
З повагою,
директор О.М. Дорош
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику 16.07.2020 16:33
Дата подачі:
16.07.2020 16:34
Вирішення:
1. Щодо цивільно-правових угод.
У наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» цивільно-правових угодах вказано, що Виконавець приступає до виконання робіт протягом 2-х робочих днів з моменту отримання ЗАВДАННЯ на проектування від Замовника (п.1.3.). Строки виконання робіт залежать від об’єкта будівництва і вказуються в кожному ЗАВДАННІ на проектування окремо (п.1.4.).
Таким чином, Замовник не вправі оцінювати, який саме характер та об’єм робіт буде доручено вказаним особам (Устимчик В.В. та Вінцюк Л.Б.). А отже, ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» не може вважатися таким, що не пiдтвердив можливiсть виконання кошторисних робiт, передбачених оголошенням на закупівлю.
Також, у наданих цивільно-правових угодах зазначено, що підставою для підписання документа, який підтверджує виконання робіт Виконавцем за цим договором є підписаний Акт приймання виконаних робіт на об’єкті. Оплата робіт здійснюється згідно Акту приймання виконаних робіт (пункти 2.1. та 2.2.).
Таким чином, предметом наданих цивiльно-правових угод є виконання їх стороною певного визначеного обсягу робiт (який приймається згідно Актів приймання виконаних робіт), а не сам процес працi (який не передбачає будь-якого кiнцевого результату), тому надані угоди не мають фiктивного характеру.
2. Щодо Актів здачі-прийняття робіт.
Замовником було перевірено інформацію на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів, де вказано, що:
12.10.2018 року розпорядником бюджетних коштів Гіркополонківською сільською радою було здійснено оплату Товариству з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» у сумі 24000,00 гривень згідно акт.вик.роб.№ВП-19 вiд 09.10.18р;без ПДВ (https://spending.gov.ua/new/disposers/05441200/transactions?page=1 );
06.11.2018 року розпорядником бюджетних коштів Заборольською сільською радою було здійснено оплату Товариству з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» у сумі 60000,00 гривень згідно акт №15 вiд 31.10.2018р;Без ПДВ (https://spending.gov.ua/new/transactions/search ).
Таким чином, учасником надані дійсні Акти здачі-прийняття робіт. Згідно наданих документів, роботи прийняті після їх виконання, а не раніше (як вказано у Вашій вимозі).
3. Щодо офісних приміщень.
Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, учасники мають мати офісні приміщення. Для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції завірену (завірені) підписом уповноваженої особи учасника, копію (копії) документа (документів), або скан-копії оригіналів документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або ДОГОВОРУ ОРЕНДИ, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.
Оскільки умовами закупівлі не вимагалось надання учасниками Акту здачі-прийняття офісного приміщення, Замовник не вправі оцінювати наявність/відсутність такого документа у складі пропозиції учасника, або зміст такого Акту, у разі його наявності у складі пропозиції учасника.
4. Щодо кошторису.
Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю у складі пропозиції учасники мають надати кошторис, який включає розрахунок вартості виготовлення проектно–кошторисної документації. ТзОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано кошторис-розрахунок одностадійне проектування, а згідно Додатку 1 до оголошення на закупівлю завданням на проектування в п.9 передбачено двостадійне проектування. Отже замовник вирішив відхилити пропозицію учасника торгів – ТзОВ « ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ».
5. Щодо програмного забезпечення.
Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, учасники зобов’язані мати ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для складання проектно-кошторисної документації. У складі своєї пропозиції учасники надають ліцензію або ліцензійний договір на відповідне програмне забезпечення.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» надано Ліцензію №17041 на використання у власному виробництві користувача, без права передачі третім особам «Програмного комплексу для розрахунку кошторисів на проекто-вишукувальні роботи «АС-4ПИР», дійсну до 25.09.2020 року, та Ліцензію №11/11602 на використання ПК АВК-5 (Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації») у власному виробництві, без права передачі третім особам, дійсну до 09.07.2020 року.
Таким чином, учасником виконано вимоги Оголошення на закупівлю.
6. Щодо комп’ютерної техніки.
Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, учасники мають мати відповідну комп’ютерну техніку. Для документального підтвердження наявності обладнання (техніки) учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або користування: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції).
Звертаємо Вашу увагу, що умовами закупівлі не передбачалось лімітів (мінімальної та максимальної кількості) наявної у часника техніки.
Таким чином, Замовник не вправі оцінювати кількість наявної у ТОВ «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» комп’ютерної техніки.
Також, згідно пунктів 8.2. наданих цивільно-правових договорів, Виконавець самостійно й на власний ризик організує виконання цього договору у відповідності до його умов та вимог цивільного законодавства.
Таким чином, залучені Товариством з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ» спеціалісти можуть використовувати власну комп’ютерну техніку.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.07.2020 08:59
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження переможця закупівлі
Номер:
248c54a2344f492a98dfe7d8d58c3d5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-001281-a.a3
Назва:
Оскарження переможця закупівлі
Вимога:
Оскарження неправомірного рішення визнання переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2020 16:29
Вирішення:
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" суть вимоги не зрозуміла.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.07.2020 08:59
Вимога
Відхилено
Оскарження переможця
Номер:
8682fc69293748e5a563c7d02e22ab7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-001281-a.b2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Оскарження неправомірного рішення визнання переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2020 15:28
Вирішення:
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" суть вимоги не зрозуміла.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про неправімірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
2dd411e022ba40b4b7473359217a7c65
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-001281-a.b1
Назва:
Вимога про неправімірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога про неправімірне відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КБ АРХПРОСТІР"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 09:21
Вирішення:
1. Згідно Додатку 2 Оголошення на закупівлю:
1) Разом з довідкою про наявність працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід, учасники надають копії наказів на призначення на відповідну посаду працівників, вказаних у довідці, а у разі залучення працівників за цивільно-правовими договорами – копії цих договорів.
2) Учасники мають мати відповідну комп’ютерну техніку. Для документального підтвердження наявності обладнання (техніки) учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або користування: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції).
3) У складі пропозиції учасники надають копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
При цьому, в оголошенні на закупівлю вказано, що у випадках, коли в Оголошенні наявна вимога Замовника про надання копії документа - це означає, що копія повинна бути належним чином завірена відповідно до вимог законодавства.
Відповідно до п.8 розділу 10 Наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» від 18.06.2015 року № 1000/58, копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Також, у примітці до Оголошення зазначено, що у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.
Товариством з обмеженою відповідальністю «КБ АРХПРОСТІР» не надано належно завірених копій наказів на призначення на відповідну посаду працівників, вказаних у довідці, копії документів, що підтверджують право власності або користування, копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також не надано лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.
2. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, для підтвердження зазначеної у довідці, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів, інформації Учасником надається підписаний сторонами Акт приймання-передачі робіт.
Учасником надано Договір на виготовлення проектної документації №7 від 11.03.2020 року, укладений з Тоболівською сільською радою. На підтвердження прийняття робіт замовником Товариством з обмеженою відповідальністю «КБ АРХПРОСТІР» надано Акт здачі-прийняття робіт №28 від 11.03.2019 року. Оскільки роботи не можуть бути прийняті раніше укладеного договору, такий Акт вважається недійсним.
Таким чином, ТзОВ «КБ АРХПРОСТІР» не підтвердило факт виконання Договору на виготовлення проектної документації №7 від 11.03.2020 року.
3. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції Довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, визначених у технічному завданні, у якій вказується найменування обладнання (приміщення, техніка, програмного забезпечення), кількість, підстави використання, його місце розташування.
Товариством з обмеженою відповідальністю «КБ АРХПРОСТІР» надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт №20/07-13 від 06.07.2020 року, у якій вказано нежитлове приміщення, що орендується, при цьому не вказано місця його розташування.
Таким чином, вказана довідка не відповідає умовам закупівлі.
4. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, Учасники зобов’язані мати ліцензійне програмне забезпечення (комплекс) для складання проектно-кошторисної документації. У складі своєї пропозиції учасники надають ліцензію або ліцензійний договір на відповідне програмне забезпечення.
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КБ АРХПРОСТІР» відсутні ліцензія або ліцензійний договір на відповідне програмне забезпечення.
5. Згідно Додатку 2 до Оголошення на закупівлю, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції Довідку про наявність працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід за відповідною формою, згідно якої вказується стаж роботи за фахом працівників.
У Довідці про наявність працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід, №20/07-12 від 06.07.2020 року, наданій Товариством з обмеженою відповідальністю «КБ АРХПРОСТІР», відсутні часові проміжки, строки (що визначаються роками, місяцями, тижнями, днями або годинами), а отже, таким чином, відсутня інформація про стаж роботи за фахом працівників учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні