• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”

Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою (п. 7 Розділу I тендерної документації)

Завершена

989 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 945.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2020 17:39 - 14.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 5edd287797494b08bfa0fd8eab3f1e9e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-009451-a.c3
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Підстава: 1. Невиконання вимог щодо оформлення документів з порушенням вимог тендерної документації та чинного законодавства України; 2. відсутність інформації в довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення, згідно ч.2 ст17 Закону. Обгрунтування: 1. Документи (листи та довідки) складені ФОП Ярмаком Дмитром Валентиновичем (далі по тексту- Переможець), оформлені неналежним чином (не містять інформації, стосовно адресата, закупівлі чи предмета закупівлі, стосовно якого надана інформація), з порушенням вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, не відповідають п.1.3. р. ІІІ тендерної документації (оголошення UA-2020-06-23-009451-a), абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.16 р.5 ДСТУ 4163-2003. А саме, «Гарантійний лист, щодо постачання товару, в обсягах та у строки, які визначені Замовником, та щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі» вих. № 17 від 18.07.202 року не містить адресата, посилання на закупівлю чи товар, стосовно якого надана гарантія виконання вимог. Тобто немає можливості ідентифікувати предмет закупівлі, умови та строки, стосовно яких надана гарантія виконання. 2. У «Технічній специфікації» вих. № 16 від 18.07.2020 року Переможцем надана інформація щодо модельного ряду Системного блоку, а саме «Dell OptiPlex 3060», без вказання конкретної моделі. Це не надає можливості ідентифікувати і перевірити товар на відповідність технічним та якісним вимогам, тому що даний модельний ряд містить декілька моделей з різними форм-факторами корпусів та декількома варіантами оснащення портами, що не відповідає вимогам п. 6 р. ІІІ тендерної документації (оголошення UA-2020-06-23-009451-a) та абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Надана «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з їх зазначенням, що визначені у ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 3 від 18.07.202 року не містить інформації щодо відсутності підстав для відхилення, згідно ч.2.ст 17 Закону, що не відповідає п.5.6. р. ІІІ Тендерної документації (оголошення UA-2020-06-23-009451-a) та абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з тим, що вищенаведені невідповідності не належать до переліку формальних (несуттєвих) помилок, а саме технічних помилок та описок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та суттєво впливають на зміст пропозиції, вважаємо що пропозиція Переможця - ФОП Ярмаком Дмитром Валентиновичем не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що Замовник під час проведення процедури має керуватися принципами визначеними в ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях процесу, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вимога: Вимагаємо скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Ярмака Дмитра Валентиновича у зв’язку з тим, що надана переможцем тендерна пропозиція не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.16 р.5 ДСТУ 4163-2003.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. 1. Відносно «документів (листів та довідок) складених ФОП Ярмак Дмитро Валентинович, оформлені не належним чином (не містять інформації, стосовно адресата, закупівлі чи предмета закупівлі, стосовно якого надана інформація)» інформуємо, що відповідно до вимог Замовника щодо тендерної пропозиції Учасників зазначалося «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації; 2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, у відповідності до підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації; 3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію. Документи подаються у відповідності до пункту 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації, згідно з додатком 1 до тендерної документації; 4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції у відповідності до підпункту 1.5. пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації; 5) заповненою формою «Заява учасника» згідно з додатком 2 до тендерної документації; 6) іншими документами, передбаченими тендерною документацією.» Так, відповідно до вищезазначених вимог тендерної документації, Замовником вимагалася надання банківської гарантії, яка повинна містити «назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву учасника… назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банківські реквізити…» та «лист авторизації Учасника від виробника товару та/або від партнера, авторизованого виробником товару…, який повинен бути адресований Замовнику торгів, містити назву предмету закупівлі та унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі». Будь-яких інших довідок чи листів, які повинні бути адресовані Замовнику торгів, обов’язково містити номер закупівлі чи предмет закупівлі Замовником не вимагалося. Всі інші подані Учасниками документи у довільній формі розглядаються Замовником як документи, які подані ними у складі своєї тендерної пропозиції до даної закупівлі. Відповідно до п. 1.2 ДСТУ 4163-2003, цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів. Відповідно до п. 1.4 цей стандарт не поширюється на процеси створювання та обігу електронних організаційно-розпорядчих документів. Тому Ваше зауваження у вимозі щодо застосування стандарту ДСТУ 4163-2003 при підготовці електронних документів є не доцільним. ФОП Ярмак Дмитро Валентинович дотримано п 1.3, 1.4. розділу ІІІ тендерної документації, а саме Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»; тендерну пропозицію підписано електронним підписом; документи складені учасником оформлено належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства України. 2. Відносно інформації, зазначеної у «Технічній специфікації» (вих. № 16 від 18.07.2020 року) щодо вказання конкретної моделі товару: Відповідно до вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагалося «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати технічний опис та технічну специфікацію предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації.» Учасником ФОП Ярмак Дмитро Валентинович у складі пропозиції надано технічний опис предмета закупівлі у відповідності до вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації та окремо технічну специфікацію із зазначенням конкретної марки товару - Dell, модель - OptiPlex 3060, короткі характеристики - Core i5/8Gb/HDD 1Tb. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагалося вказати парт (каталожний) номер товару виробника системного блоку. Разом з цим, для підтвердження відповідності запропонованого товару, встановленим Замовником технічних вимог, ФОП Ярмак Дмитро Валентинович надано таблицю відповідності запропонованого товару вимогах Замовника, із зазначенням технічних характеристик та гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у складі тендерної пропозиції, є достовірною (гарантійний лист від 18.07.2020 року №5). Замовник вважає надану Учасником інформацію про технічні характеристики запропонованого товару достатньою. 3. Відносно «Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з їх зазначенням, що визначені у ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 3 від 18.07.2020 року: ФОП Ярмак Дмитро Валентинович у складі пропозиції в п. 11 «Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з їх зазначенням, що визначені у ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 18.07.2020 року № 3, надано інформацію в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених у ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ФОП Ярмак Дмитро Валентинович.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: 76c791b45a49441c8a23f4162d1900ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-009451-a.c2
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так наявна вимога: «Складові персонального комп’ютера мають бути однієї торгівельної марки (монітор, системний блок, клавіатура, миша мають бути виготовлені однією фірмою виробником).» Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник. Тож відповідти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього, постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера. Навіть у разі, якщо вони вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника від одного виборника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На виконання вимог статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет повідомляє наступне. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними Учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір Замовником виду предмета закупівлі, його технічних характеристик чи обґрунтування. Всі потенційні Учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації розроблено з урахуванням вимог чинних нормативно-правових актів України, державних стандартів та погоджені з відповідними службами Національної поліції України відповідно до наказу НПУ від 27.05.2015 року № 506 «Про централізоване матеріально-технічне забезпечення органів (підрозділів) поліції, закладів та установ, що належать до сфери управління Національної поліції України». Вимога «Складові персонального комп'ютера мають бути однієї торгівельної марки (монітор, системний блок, клавіатура, миша) мають бути виготовлені однією фірмою виробником», яка зазначена в пункті 6 Додатку 1 Тендерної документації викликана багатьма фактами та має обґрунтування, а саме: 1) виходячи з визначеного в Україні для бюджетних установ терміну експлуатації комп'ютерної техніки (який на даний час складає 10 років) та вимог щодо якості персонального комп'ютера, Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися; 2) під час експлуатації неякісного периферійного обладнання (зокрема клавіатур та маніпуляторів "миша") спостерігається їх швидке псування (за 6 місяців кириличні символи стираються, кнопки маніпуляторів "миша" виходять з ладу). Виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів суворо слідкують за якістю та надають, за вимогою, до 5 років гарантії на свої вироби. Для таких виробників ім’я бренду дорожче за «миттєву» одноразову вигоду; 3) виконання вимоги знижує строки введення в експлуатацію та знижує витрати на виконання ремонту у подальшому, так як виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів тримають комплектуючі на своїх складах в Україні на весь термін експлуатації персонального комп’ютеру, згідно паспорту на виріб та мають в свою чергу багато авторизованих сервісних центрів на території Харківської області та України. Ця вимога економить бюджетні кошти та створює можливість забезпечення конкуренції на послуги з ремонту персонального комп’ютеру у майбутньому на протязі 10 років; 4) Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до персонального комп’ютера, складовими якого є системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), тобто, постачання зазначених складових має здійснюватися комплектом. Постачання повного комплекту персонального комп’ютера одним виробником є найбільш економічно доцільним, дозволяє якісно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань та зменшити витрати на обслуговування техніки в післягарантійний період, оскільки співпраця з одним виробником – є більш ефективнішою. Окремо зазначаємо, що усі провідні виробники комп’ютерної техніки здійснюють виробництво як системних блоків та моніторів, так і виробництво аксесуарів до них (клавіатура, маніпулятор типу «миша»). 5) детальний аналіз та моніторинг сегменту ринку показав, що персональний комп’ютер (системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») можуть запропонувати не менше 5 виробників, 3 дистриб’юторів, 50 посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. 6) для забезпечення належного функціонування вже запроваджених інформаційно-телекомунікаційних систем у сфері інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності поліції. 7) для уніфікації обладнання та програмного забезпечення з наявними програмно-технічними платформами та комп’ютерним обладнанням. 8) для уникнення конфліктів між складовими персонального комп’ютеру та спеціалізованого програмного забезпечення, яке вже придбано та експлуатується Замовником, тому що тільки провідні виробники комп’ютерної техніки, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів здійснюють тестування конфліктів між складовими персонального комп’ютеру та операційною системою, пишуть власні драйвери для моніторів, маніпуляторів «миша», клавіатур, слідкують за їх оновленням та сумісністю. Замовник завжди може звернутися до виробника на предмет вирішення проблеми з драйверами, які конфліктують зі спеціалізованим програмних забезпеченням. Частиною 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з частиною 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Тому, Замовником будь-які права потенційних Учасників не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові та відкриті. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про усунення порушення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції

Номер: a58b9622a9234fe2a5166f678c4f52f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-009451-a.a1
Назва: Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції все програмне забезпечення має бути ліцензійне відповідно до чинного законодавства України. У Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо ліцензійності програмного забезпечення, а саме: "… 8. Програмне забезпечення, що поставляється з обладнанням, повинно бути ліцензійним відповідно до вимог міжнародного права. …Операційна система попередньо встановлена виробником системного блоку, ліцензійна не гірше Microsoft Windows 10 Pro…". Дані вимоги Замовника забезпечують придбання товару з дотриманням законодавства про авторське право та ліцензійної політики компанії «Microsoft». Відповідно до пункту 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1 до Тендерної документації): «У місцях, де технічні вимоги містять посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається аналог, технічні вимоги якого відповідають вищенаведеним технічним вимогам». Це стосується і програмного забезпечення. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. На Вашу вимогу повідомляємо, що обладнання буде розглядатися лише з ліцензійною операційною системою або операційною системою, яка є еквівалентом та не потребує ліцензування, відповідно до вимог міжнародного права. Внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції може обмежити потенційним Учасникам можливість участі у закупівлі та відповідно зменшити конкуренцію під час проведення торгів, тому вважаємо, що Ваше звернення щодо доповнення тендерної документації вимогою: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.» - є дискримінаційною та неправомірною вимогою для потенційних Учасників, які пропонують еквівалентні операційні системи; Учасників-нерезидентів; Учасників, які мають право продавати ліцензійну продукцію компанії «Microsoft» (авторизовані Microsoft в інших державах), порушує положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання згідно статті 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих потенційних Учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції Microsoft або дистриб’ютором Microsoft в Україні та дискримінує тих потенційних Учасників, хто не має таких відносин на пряму із виробником Microsoft або дистриб’ютором Microsoft в Україні. Доводимо до Вашого відома, що згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та встановити ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії виробника Microsoft чи дистриб’ютором Microsoft в Україні. Також повідомляємо що в закупівлі мають право приймати Участники-нерезиденти та компанії які є авторизованими партнерами компанії «Microsoft» або дистриб’юторами компанії «Microsoft» в інших державах, підрозділи, філії чи офіси, яких знаходяться на території Україні. Ці компанії також мають право торгувати ліцензійним програмним забезпеченням та діють відповідно до вимог Законодавства України та міжнародного права. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про усунення порушення. А навпаки задоволення Вашої вимоги про усунення порушення призведе до порушення принципів закупівель викладених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII.
Статус вимоги: Відхилено