-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Нове будівництво зовнішнього освітлення пішохідної доріжки від вул. Автобусна до залізничної зупинки пл.21 км у м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]
Завершена
87 926.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 439.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 439.63 UAH
Період оскарження:
23.06.2020 17:24 - 30.06.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
32310918cc67425db5f8689e9d63ac40
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-009306-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
08.07.2020 року нашу пропозицію на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Нове будівництво зовнішнього освітлення пішохідної доріжки від вул. Автобусна до залізничної зупинки пл.21 км у м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 71240000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]» було відхилено протокольним рішенням уповноваженої особи з спрощених закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради № 10/20с-2 через виявлені невідповідності відносно вимог документації в розрахунку договірної ціни. По суті пояснюємо наступне.
За своєю специфікою "зовнішнє освітлення вулиць" - це лінійний об'єкт. І якщо по класу наслідків він відноситься до СС2, тобто як мінімум до "місцевого рівня", то для розрахунку вартості проектних робіт (і для нового будівництва, і для реконструкції) використовуються показники таблиці А.3.1.
А ось якщо клас наслідків з розрахунку виходить СС1 (тобто присвоєно "об'єктний рівень" - освітлення ділянки перед будівлею або комплексом, які за всіма показниками відносяться до класу наслідків СС1), то використання таблиці А.3.1 не представляється можливим (немає показників для СС1), звичайно використовуються показники таблиці А.1
Згідно п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво.
Замовником у предмету закупівлі не надано завдання на проектування та не вказано клас наслідків. Наш розрахунок вартості проектних робіт був розрахований на підставі найвищого класу наслідків для даного об’ єкту.
Також варто зауважити, що замовником не вимагалося робити розрахунок класу наслідків, тому відхиляти за невірно зроблений розрахунок немає підстав. При розрахунку ціни пропозиції було використано програмне забезпечення «Строительные технологии СМЕТА-ПИР». Вищезазначена програма не отримала оновлення щодо ДСТУ, тому посилання на ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 вважається технічною помилкою, яка не впливає на розрахунок ціни вартості пропозиції. Тому ми вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за таким принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям та зловживанням.
Тобто прийнятим рішенням замовник порушив всі пункти ст. 5 Закону.
Відповідно до ст. 14 Закону звертаємося за більш обґрунтованим поясненням відхилення нашої пропозиції, тому як вважаємо дії уповноваженої особи з спрощених закупівель упередженими та необ’єктивними. Відповідь повинна бути надана не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також вимагаємо переглянути дискваліфікацію нашої пропозиції.
У разі відсутності більш аргументованого пояснення відхилення нашої пропозиції будуть направлені звернення до органу, що здійснює контроль над замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 09.07.2020 16:44
Дата подачі:
09.07.2020 16:44
Вирішення:
Згідно Додатку 7 «Технічна специфікація» Вимог до предмету закупівель до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен: «Клас наслідків (відповідальності) визначити відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством.»
Застосування учасником ТОВ «ФОРПРОЕКТ» недіючої нормативно-правової бази, а саме - ДСТУ-Н.Б.В.1.2-16:2013, який втратив чинність 01.12.2019 не є технічною помилкою згідно п.5 Розділу IV «Вимог до предмету закупівлі».
Крім того, таблиця А.3.1, яка була застосована ТОВ «ФОРПРОЕКТ» при розрахунку усередненого відсоткового показника вартості проектних робіт, використовується для об’єктів мережі енергопостачання. Зовнішнє освітлення вулиць населених пунктів не відноситься до об’єктів мережі енергопостачання. Згідно Закону України «Про благоустрій населених пунктів», засоби та обладнання зовнішнього освітлення є елементом благоустрою вулично-дорожньої мережі. Об’єкти будівництва зовнішнього освітлення згідно п.3.3 ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 відносяться до об’єктів невиробничого призначення (об'єкти житлового та комунального господарства тощо). Тому, при розрахунку усередненого відсоткового показника вартості проектних робіт застосовуються показники таблиці А.1.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ «ФОРПРОЕКТ» була відхилена згідно п.1 частини 13 Ст. 14 як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено