• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Завершена

400 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 001.90 UAH
Період оскарження: 23.06.2020 17:10 - 06.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

П. 3.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-06-23-009170-a встановлена вимога яка, враховуючи правову позицію Колегії АМКУ висловленої в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року, є порушенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Номер: ce245074f52048c4bb4a746bdcb48504
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-009170-a.a1
Назва: П. 3.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-06-23-009170-a встановлена вимога яка, враховуючи правову позицію Колегії АМКУ висловленої в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року, є порушенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимога:
Шановний, Замовник. Звертаємося до Вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу ТОВ "Технології для бізнесу" від 12.03.2020 No UA-2020-02-28-000636-a.b8, ухвалила Рішення No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-28-000636-a ). Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції «листа від виробника або офіційного представництва виробника, що знаходиться на території̈ України, що підтверджує партнерські повноваження учасника із зазначенням ідентифікатору закупівлі (номеру оголошення), що оприлюднений на веб- порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі та назву замовника відповідно до оголошення» у разі якщо Учасник не є виробником товару. Колегія в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відносини з виробником або офіційним представництвом виробника, що знаходиться на території України та мають відносини саме з виробником багатофункціональних друкуючих пристроїв, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». П. 3.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-06-23-009170-a встановлена наступна: «Документи, надані на адресу замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників товару або їх представництв (представників або осіб уповноважених виробником товару на видання таких документів) повноваження якого(их) розповсюджуються на територію України та якими підтверджуються: - наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (можливість) учасника здійснювати продаж товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником; - дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником.». Враховуючи правову позицію Колегії АМКУ висловлену в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року, вимога про надання зазначених вище документів порушенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміні в тендерну документацію шляхом виключення вимоги, встановленої Додатком 1 до Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-06-23-009170-a, а саме: «Документи, надані на адресу замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників товару або їх представництв (представників або осіб уповноважених виробником товару на видання таких документів) повноваження якого(их) розповсюджуються на територію України та якими підтверджуються: - наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (можливість) учасника здійснювати продаж товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником; - дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником» та «3.1.3. У разі, якщо документи зазначені у пунктах 3.1.1. та 3.1.2. цього розділу, надаються особою, уповноваженою виробником товару на видання таких документів, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ї) документу(ів) виданого(их) виробником(ами) товару, що підтверджує повноваження (права) такої особи на видання зазначених документів». Замовник є колегіальним, незалежним конституційним органом державної влади та суддівського врядування, який діє в Україні на постійній основі для забезпечення незалежності судової влади, її функціонування на засадах відповідальності, підзвітності перед суспільством, формування доброчесного та високопрофесійного корпусу суддів, додержання норм Конституції і законів України, а також професійної етики в діяльності суддів і прокурорів. Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, вимагаємо нести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-06-23-009170-a.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вимогу щодо умов закупівлі та прийняте рішення про її відхилення. Детальний опис розгляду вмоги щодо умов закупілі викладений у протоколі засідання тендерного комітету від 30.06.2020 №39.
Статус вимоги: Відхилено