-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Страхові послуги" (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19)
Торги не відбулися
1 078 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 780.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 780.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2020 16:12 - 05.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне відхилення пропозиції
Номер:
4c23bc0bc39244fbb334c63cbfe4fe6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-007983-a.b2
Назва:
Безпідставне відхилення пропозиції
Скарга:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або суб’єкт оскарження) взяло участь у процедурі закупівлі (відкритих торгах), оголошених Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник). Предметом закупівлі є Послуги з добровільного страхування на випадок хвороби (ДК 021:2015: 66510000-8 – «Страхові послуги» Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19 згідно з технічними та іншими вимогами Замовника (далі – Послуги). ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» було надано Замовнику тендерну пропозицію, загальна вартість якої складає: 398 894,75 грн. (триста дев’яносто вісім грн вісімсот дев’яносто чотири 75 копійок) без ПДВ.
Електронною системою закупівель ціну тендерної пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» було автоматично визначено як аномально низьку ціну, у зв’язку з чим, відповідно до вимог частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), суб’єктом оскарження у встановлений законом строк листом від 10.07.2020р. № 643/1 було надано Замовнику обґрунтування щодо ціни Послуг.
За результатами розгляду пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» як учасника переможця, якого тендерна пропозиція є аномально низькою ціною, Замовником було прийнято рішення про її відхилення (Протокол від 14.07.2020р. № 248). Підставою для відхилення зазначено наступне: «Відхилити пропозицію по відкритим торгам ПрАТ «ІНТЕРЕКСПРЕС» закупівлі послуг ДК 021:2015: 66510000-8 – Страхові послуги UA-2020-06-23-007983-а, на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такого, що не надав належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (в обґрунтуванні ціни наведена формула, яка не обґрунтовує аномально низьку ціну пропозиції» (відповідно до Протоколу засідання членів тендерного комітету «КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» від 14.07.2020р. № 248).
Суб’єкт оскарження не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки вважає його таким що порушує його права, законні інтереси, та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює право Замовника відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни. Проте Законом не визначено виключного переліку документів та формул, які можуть бути обґрунтуванням аномально низької тендерної пропозиції. До того ж, вважаємо, що поняття належне обґрунтування чи неналежне обґрунтування є суто оціночна категорія, яка була не вірно застосована Замовником під час прийняття ним рішення.
Згідно зі статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі», обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу надання послуг; сприятливі умови, за яких учасник може надати послуги зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Звертаємо увагу, що так звана «аномальна низька ціна» тендерної пропозиції була обґрунтована суб’єктом оскарження у відповідності до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» такими законними факторами як ефективністю співробітництва з постачальниками, низькими витратами на ведення справи, автоматизацією та оптимізацією бізнес-процесів (обґрунтування надане у листі від 10.07.2020 № 643/1), що створюють сприятливі умови, за яких суб’єкт оскарження може надати Послуги Замовнику за спеціальною ціновою пропозицією (знижкою) учасника.
Зазначаємо, що розрахунок економічно обґрунтованої ціни Послуги забезпечується лише шляхом врахування реальних та об’єктивних витрат, які є індивідуальними для кожного окремого суб’єкта господарювання (учасника торгів), що й забезпечує їх різний економічний потенціал та конкурентоздатність, а також різне співвідношення ціни остаточних пропозицій учасників торгів.
Тендерна пропозиція суб’єкта оскарження повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має всі можливості та ресурси надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі, і претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником. Закупівля послуг за ціною, запропонованою суб’єктом оскарження, є вигідною як для ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», так і в першу чергу для Замовника, оскільки надає йому можливість запобігти перевитрат бюджетних коштів і разом з тим отримати якісні Послуги.
Діяльність ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» відповідає чинному законодавству, яке регулює відносини у сфері страхування, зокрема, Законам України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», «Про страхування». Всі договірні зобов’язання виконуються ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» належним чином та у повному обсязі. Уповноваженим органом, що здійснює нагляд за діяльністю на ринках фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) протягом останніх трьох років не було застосовано до ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» жодного заходу впливу у зв’язку з порушеннями норм законів та інших нормативно-правових актів під час здійснення діяльності суб’єктом оскарження. Крім того, у грудні 2019 року за версією Міжнародного фінансового клубу «Банкиръ» ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» отримано нагороду «Лідер у сфері медичного страхування».
На підставі частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У зв’язку з викладеним, вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» у закупівлі Послуг з підстав ненадання належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції необґрунтованим та несправедливим, а також таким, що прийнято ним з формальних підстав.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
В результаті зазначених дій Замовника через прийняття ним рішення, зазначеного у протоколі від 14.07.2020р № 248, порушуються права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на визнання переможцем процедури закупівлі, оскільки безпідставне та незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем іншого учасника.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» вимагає зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зазначене у Протоколі засідання членів тендерного комітету «КП «Обласний центр екстреної медичного допомоги та медицини катастроф» від 14.07.2020р. № 248.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження.
Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема, на визнання переможцем у процедурі закупівлі з дотриманням принципу неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та отримання вигоди, пов’язаною з перемогою у процедурі закупівлі.
До скарги додаються документи в електронній формі (у вигляді файлів формату pdf), що підтверджують неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника.
Відповідно до вимог «Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020р. № 292, суб’єкт оскарження зазначає реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених законом та цим Порядком;
Одержувач: ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес»
IBAN UA693138490000026505000015504
АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»
Код ЄДРПОУ 33097568
Додатки:
1. Протокол від 14.07.2020р. № 248.
2. Лист від 10.07.2020р. № 643/1.
3. Свідоцтво № РА/2020-04 про присвоєння кредитного рейтингу (рейтингу фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA.
Пов'язані документи:
Учасник
- _Скарга.pdf 17.07.2020 12:29
- Обгрунтування ціни пропозиції.pdf 17.07.2020 12:29
- Протокол 248 .PDF 17.07.2020 12:29
- Рейтинг иаАА.pdf 17.07.2020 12:29
- рішення від 21.07.2020 № 13979+лист Замовнику.pdf 22.07.2020 11:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2020 № 14731 .pdf 31.07.2020 15:11
- рішення від 30.07.2020 № 14731 .pdf 04.08.2020 20:02
- Деякі документи компанії скаржника.rar 23.07.2020 10:20
- 22.07.2020_ Пояснення № 09.1645 від 22.07.2020р до скарги UA-2020-06-23-007983-a.b2.PDF 23.07.2020 10:21
- 22.07.2020_ Пояснення № 09.1645 від 22.07.2020р до скарги UA-2020-06-23-007983-a.b2.doc 23.07.2020 10:21
- Документи закупівлі (Тендерна документація) у форматі.PDF 23.07.2020 10:21
- Документи закупівлі (Тендерна документація) у форматі doc.zip 23.07.2020 10:21
- Протокол дискваліфікації № 248 від 14.07.2020р.PDF 23.07.2020 10:21
- Пр-л ( АМКУ по скарге ІНТЕРЕКСПРЕС.PDF 06.08.2020 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2020 13:23
Дата розгляду скарги:
30.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2020 11:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2020 20:03
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2020 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Рішення №14731-р/пк-пз від 30.07.2020 р. Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги ПрАТ СК «ІНТЕРЕКСПРЕС» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по відкритим торгам Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19), повернути всіх учасників на кваліфікацію .
Скарга
Виконана замовником
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
5c6c80206f2842028f27ff946990f03c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-007983-a.c1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Скарга:
Безпідставна дискваліфікація щодо закупівлі ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 16.07.2020 14:23
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 16.07.2020 14:23
- Рахунок_243840.pdf 16.07.2020 14:54
- Platizhka_prozoro_16.07.20.pdf 16.07.2020 15:38
- Додаткові пояснення.pdf.p7s 23.07.2020 10:13
- Додаткові пояснення.pdf 23.07.2020 10:13
- рішення від 20.07.2020 № 13913.pdf 21.07.2020 12:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2020 № 14630.pdf 30.07.2020 17:23
- рішення від 29.07.2020 № 14630.pdf 03.08.2020 22:26
- Протокол дискваліфікації 254.doc 22.07.2020 12:23
- 21.07.2020_ Пояснення до скарги ПрАТ СК Ультра_ UA-2020-06-23-007983-a.c1.doc 22.07.2020 12:23
- Тендерна документація Замовника.PDF 22.07.2020 12:23
- Документи закупівлі у форматі doc.zip 22.07.2020 12:23
- деякі документи ПрАТ СТРАХОВА КОМПАНІЯ УЛЬТРА.rar 22.07.2020 12:23
- Протокол дискваліфікації 254.PDF 22.07.2020 12:23
- 21.07.2020_ Пояснення до скарги ПрАТ СК Ультра_ UA-2020-06-23-007983-a.c1.PDF 22.07.2020 12:23
- Пр-л (АМКУ по скарги УЛЬТРА) .PDF 06.08.2020 14:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 15:46
Дата розгляду скарги:
29.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2020 12:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2020 22:26
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2020 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Рішення №14630-р/пк-пз від 29.07.2020 р Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА" про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по відкритим торгам Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19), повернути всіх учасників на кваліфікацію .