• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень КП "Криворізький протитуберкульозний диспансер" ДОР" під розміщення навчального класу школи супергероїв за адресою м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи пропозиції: Пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 8 Розділу 1 Вимог до предмета спрощеної закупівлі. Вид забезпечення - не вимагається. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 1) до Вимог до предмета спрощеної закупівлі.

Торги не відбулися

273 043.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 365.22 UAH
Період оскарження: 23.06.2020 15:20 - 30.06.2020 12:00
Вимога
Відхилено

СКАРГА

Номер: 8dfefe32374d4a13bf9bfe57e8344720
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-006584-a.a1
Назва: СКАРГА
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будстар-КР» 50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4 р/р UA503057500000026002060744706, МФО 305750 в АТ КБ «Приватбанк» Код ЄДРПОУ 37272598,Свід.ПДВ №200102057 Тел. +380679041340,budstar@i.ua Вих. 12/20 Від 06.07.2020 р. До Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька, 34) Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4 КОД ЄДРПОУ: 37272598 e-mail: budstar@i.ua тел. (067)904-13-40 Інформація про закупівлю: Код Ідентифікатор закупівлі: ІD: UA-2020-06-23-006584-a СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-23-006584-a. . Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень КП «Криворізький протитуберкульозний диспансер» ДОР» під розміщення навчального класу школи супергероїв за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». 03.07.2020 р. за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1 від 03.07.2020 р. додається). Підставою для відхилення зазначено наступне: «учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» у складі пропозиції надано довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю без зазначення: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)» (відповідно до протоколу). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: не надання ТОВ «Будстар-КР» довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю без зазначення: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) є технічною невідповідністю. Відповідно до п.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у новій редакції від 19.04.2020 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених п.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник не звернувся до учасника шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником у складі тендерної пропозиції; 2. Замовник не розглядав подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Замовнику скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від «03» липня 2020 року. Додатки: 1. Копія протоколу № 1 від 03.07.2020 року; 2. Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). 06.07.2020 р. З повагою, Директор ТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Вирішення: Відповідно Вашої вимоги повідомляємо, що згідно п.9, ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Проте, можливість виправити помилки наявна тільки в процедурах закупівлі. Перелік процедур закупівлі наведено в статті 13 Закону. Виходячи з вищенаведеного, можливість виправлення помилок в спрощених закупівлях відсутня.
Статус вимоги: Відхилено