• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування)

Закупівля здійснюється з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладені в Додатку №2 до оголошення – Технічне завдання.

Завершена

780 013.69 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2020 14:43 - 30.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

вимога щодо скасування кваліфікаційного критерію

Номер: 48944ef732e143ab83014839be41f9fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-005528-a.c3
Назва: вимога щодо скасування кваліфікаційного критерію
Вимога:
Шановний Замовник! Вимога до кваліфікації учасників щодо наявності в інженера з технічного нагляду посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з правил безпеки систем газопостачання, яка передбачена пунктом 12 є не законною та дискримінаційною з наступних підстав: По-перше, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеною закупівлі та вимоги до предмету закупівлі на повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, а саме згідно частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як вбачається, вимога щодо наявності в інженера з технічного нагляду посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з правил безпеки систем газопостачання не відповідає жодному з кваліфікаційних критерії встановлених Законом. По-друге, відповідно до підпункту 1.1. «Правил безпеки системи газопостачання», затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 № 285(далі – Правила), ці Правила поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, діяльність яких пов’язана з будівництвом, ремонтом, розширенням, реконструкцією, технічним переоснащенням (далі - будівництво), експлуатацією систем газопостачання (далі - експлуатація), а також роздрібною торгівлею зрідженим вуглеводним газом у балонах. Відповідно до пункту 2.1. цих правил, система газопостачання - технічний комплекс, до складу якого входять: • газопроводи і споруди на них; • газовикористовуючі установки, резервуарні, групові та індивідуальні установки зріджених вуглеводневих газів, а також газифіковані житлові та громадські будинки; • газорегуляторні пункти та установки; • вузли обліку газу; • газифіковані промислові, сільськогосподарські та інші підприємства, котельні; • засоби електрохімічного захисту від корозії; • допоміжне технологічне обладнання, що забезпечує роботу системи газопостачання; Предметом закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі є здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування), а не закупівлі щодо будівництва системи газопостачання Відповідно до пункту 3.1 ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» під терміном «будівництво» слід розуміти «нове будівництво», «реконструкція», «капітальний ремонт» та «технічне переоснащення об’єктів будівництва» Статтею 1 «Про архітектурну діяльність» передбачено що, технічний нагляд - це здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни об'єкта містобудування. Пунктом 2.1. цих правил передбачено, що технічний нагляд - комплекс робіт з визначення відповідності проведення будівельних робіт проекту та нормативним документам. Тобто законодавець згідно вищезазначених Правил відділяє технічний нагляд окремо від будівництва, а тому слід вважати, що норми даних правил не розповсюджуються на інженера з технічного нагляду. Крім цього, жодним чинним нормативно-правовим актом, в тому числі Постановою КМУ № 903 Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури, не передбачено, що інженер з технічного нагляду повинен проходит навчання та перевірку знань з правил безпеки систем газопостачання. Виходячи з вищезазначеного інженеру з технічного нагляду не потрібно проходити навчання та перевірку знань з правил безпеки систем газопостачання. На підставі вищезазначеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати вимогу щодо наявності в інженера з технічного нагляду посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з правил безпеки систем газопостачання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Комунального позашкільного навчального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» розглянула порушене Вами питання та повідомляє, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було підготовлено виключно з урахуванням норм чинного законодавства. Так, виходячи з положень норм частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Так, в розділі 17 п. 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником встановлено вимогу щодо «надання Довідки (в довільній формі) про наявність інженерно-технічного персоналу, який має необхідні знання та досвід для виконання робіт з технічного нагляду». В штаті підприємства обов’язково мають бути: - інженер з технічного нагляду, що пройшов навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці та охорони праці в будівництві, ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ СИСТЕМ ГАЗОПОСТАЧАННЯ, правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів; - інженерно-технічні працівники, що пройшли навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці. Для підтвердження зазначеної інформації у довідці учасникам в складі пропозиції, на кожного з зазначеного інженерно-технічного працівника, необхідно надати копії наказів про працевлаштування, копії документів щодо отримання ними відповідної освіти та кваліфікації (копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов`язаних із створенням об'єктів архітектури, дипломи, посвідчення (тощо) та посвідчення про проходження загального курсу навчання з охорони праці та охорони праці в будівництві, ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ СИСТЕМ ГАЗОПОСТАЧАННЯ, правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, відповідно до діючого законодавства України. У довідці також потрібно зазначити загальну чисельність працівників згідно штатного розкладу. У свою чергу, спрощена закупівля за предметом «Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування) здійснюється з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Уповноваженою особою було забезпечено підготовку оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням робіт, які передбачаються виконуватись на об’єкті будівництва: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування). Відповідно до проектно - кошторисної документації в переліку робіт, що будуть виконуватись підрядною організацією передбачено роботи по будівництву газопроводу, котельні. Відповідно, передбачено установка вузла обліку газу та приєднання об’єкту до газових мереж. Безпека таких робіт цілком залежить від рівня професійної майстерності, знань і уміння не тільки виконавців підрядної організації, а й інженерів технічного нагляду. Також слід зазначити, що виконання робіт передбачено на території діючого закладу, де постійно перебувають люди, в тому числі діти. У свою чергу, Вимоги з безпеки праці та виробничого середовища у сфері будівництва, охорони довкілля під час виконання будівельно-монтажних робіт встановлюються «ДБН А.3.2-2-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві», Під час зведення будівельних об’єктів повинні бути вжиті заходи для запобігання впливу на працівників та населення, яке перебуває на прилеглій до будівельного об’єкта території, небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Згідно з нормами ДБН А.3.2-2-2009 організація і виконання будівельно-монтажних робіт, серед іншого, повинні відповідати вимогам: законодавства України про охорону праці (далі - законодавство); природоохоронного законодавства; нормативно-правових актів, що містять вимоги з охорони праці; державних стандартів системи стандартів безпеки праці (ССБП); інше. Під час встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати роботи рівня професійної майстерності інженерно-технічного персоналу, який має необхідні знання та досвід для виконання робіт з технічного нагляду. Оскільки тільки ті фахівці, які пройшли навчання та перевірку знань з правил безпеки систем газопостачання зможуть якісно, безпечно та професійно перевірити роботи по будівництву робіт з газопостачання, що будуть виконуватись підрядною організацією. Враховуючи викладене, не вважаємо зазначену вимогу в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Ваша вимога щодо скасування даної вимоги є недоцільною, оскільки це передусім запорука виконання робіт належної якості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога щодо скасування кваліфікаційного критерію

Номер: 5e996866b63144dcaddc33cd1d21942b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-005528-a.c2
Назва: вимога щодо скасування кваліфікаційного критерію
Вимога:
Шановний Замовник! Вимога до кваліфікації учасників щодо наявності в інженера з технічного нагляду посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, яка передбачена пунктом 12 є не законною та дискримінаційною з наступних підстав: По-перше, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеною закупівлі та вимоги до предмету закупівлі на повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, а саме згідно частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як вбачається, вимога щодо наявності в інженера з технічного нагляду посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не відповідає жодному з кваліфікаційних критерії встановлених Законом По-друге, відповідно до підпункту 1.1.1. загальних положень «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених наказом Держнаглядохоронпраці №4 від 09.01.1998р, вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов'язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва. Предметом закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі є здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування) Статтею 1 «Про архітектурну діяльність» передбачено що, технічний нагляд - це здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни об'єкта містобудування. Отже, інженер з технічного це особа, яка здійсню технічний нагляд відповідно до чинного законодавства. Виходячи з вищезазначеного інженер з технічного нагляду не є працівником, що обслуговує діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ, а тому йому не потрібно проходити навчання та перевірку знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. На підставі вищезазначеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати вимогу щодо наявності в інженера з технічного нагляду посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Комунального позашкільного навчального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» розглянула порушене Вами питання та повідомляє, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було підготовлено виключно з урахуванням норм чинного законодавства. Так, виходячи з положень норм частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Так, в розділі 17 п. 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником встановлено вимогу щодо «надання Довідки (в довільній формі) про наявність інженерно-технічного персоналу, який має необхідні знання та досвід для виконання робіт з технічного нагляду». В штаті підприємства обов’язково мають бути: - інженер з технічного нагляду, що пройшов навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці та охорони праці в будівництві, правила безпеки систем газопостачання, ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК СПОЖИВАЧІВ; - інженерно-технічні працівники, що пройшли навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці. Для підтвердження зазначеної інформації у довідці учасникам в складі пропозиції, на кожного з зазначеного інженерно-технічного працівника, необхідно надати копії наказів про працевлаштування, копії документів щодо отримання ними відповідної освіти та кваліфікації (копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов`язаних із створенням об'єктів архітектури, дипломи, посвідчення (тощо) та посвідчення про проходження загального курсу навчання з охорони праці та охорони праці в будівництві, правила безпеки систем газопостачання, ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК СПОЖИВАЧІВ, відповідно до діючого законодавства України. У довідці також потрібно зазначити загальну чисельність працівників згідно штатного розкладу. У свою чергу, спрощена закупівля за предметом «Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування) здійснюється з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Уповноваженою особою було забезпечено підготовку оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням робіт, які передбачаються виконуватись на об’єкті будівництва: «Будівництво спортивного комплексу з велосипедного спорту в м. Лиман Донецької області» (коригування). Відповідно до проектно- кошторисної документації в переліку робіт, що будуть виконуватись підрядною організацією передбачено електромонтажні роботи по електропостачанню. Відповідно, передбачено приєднання об’єкту до електричних мереж, що є нестандартним. Безпека такого виду робіт та якість їх виконання цілком залежить від рівня професійної майстерності, знань і уміння не тільки виконавців підрядної організації, а й інженерів технічного нагляду. Також слід зазначити, що виконання робіт передбачено на території діючого закладу, де постійно перебувають люди, в тому числі діти. У свою чергу, Вимоги з безпеки праці та виробничого середовища у сфері будівництва, охорони довкілля під час виконання будівельно-монтажних робіт встановлюються «ДБН А.3.2-2-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві», Під час зведення будівельних об’єктів повинні бути вжиті заходи для запобігання впливу на працівників та населення, яке перебуває на прилеглій до будівельного об’єкта території, небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Згідно з нормами ДБН А.3.2-2-2009 організація і виконання будівельно-монтажних робіт, серед іншого, повинні відповідати вимогам: законодавства України про охорону праці (далі - законодавство); природоохоронного законодавства; нормативно-правових актів, що містять вимоги з охорони праці; державних стандартів системи стандартів безпеки праці (ССБП); інше. Під час встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати роботи рівня професійної майстерності інженерно-технічного персоналу, який має необхідні знання та досвід для виконання робіт з технічного нагляду. Оскільки тільки ті фахівці, які пройшли навчання та перевірку знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів зможуть якісно, безпечно та професійно перевірити виконання робіт по електропостачанню, що будуть виконуватись підрядною організацією. Враховуючи викладене, не вважаємо зазначену вимогу в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Ваша вимога щодо скасування даної вимоги є недоцільною, оскільки це передусім запорука виконання робіт належної якості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога щодо скасування кваліфікаційного критерію

Номер: 5261c0fc96f840a4a687b6501684f3ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-005528-a.c1
Назва: вимога щодо скасування кваліфікаційного критерію
Вимога:
Шановний Замовник! Вимога до кваліфікації учасників щодо надання сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ОНSAS 18001 «Система управління безпекою та гігієною праці» є не законною та дискримінаційною з наступних підстав: По-перше, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеною закупівлі та вимоги до предмету закупівлі на повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, а саме згідно частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як вбачається вимога щодо наявності сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ОНSAS 18001 «Система управління безпекою та гігієною праці» не відповідає жодному з кваліфікаційних критерії встановлених Законом По-друге, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Звідси вбачається, що вимогою щодо надання Сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ОНSAS 18001 Ви обмежуєте та ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас, як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Крім цього, проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні наразі НЕ ІСНУЄ жодного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат! Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта господарювання, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. На підставі вищезазначеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати вимогу щодо надання сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ОНSAS 18001 «Система управління безпекою та гігієною праці»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Комунального позашкільного навчального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» розглянула порушене Вами питання та повідомляє, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було підготовлено виключно з урахуванням норм чинного законодавства. Так, виходячи з положень норм частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У свою чергу, виходячи з вимог частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У свою чергу, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання зазначених вище норм чинного законодавства Уповноваженою особою було забезпечено підготовку оголошення про проведення спрощеної закупівлі, серед вимог, якої передбачено надання у складі пропозиції сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги». Сертифікат відповідності Учасника вимогам ДСТУ ОНSAS 18001 «Система управління безпекою та гігієною праці». Під час встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт (надання послуг) належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість виконання робіт (надання послуг), оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Стандарти ISO 9001 (якість) є міжнародними. Стандарт ISO 18001 розроблений як сумісний з іншими стандартами систем менеджменту і технічними вимогами, такими, як ISO 9001 (Якість). ISO 18001 - стандарт із серії міжнародних стандартів, що застосовуються до будь-якої організації і відносяться до систем екологічного менеджменту. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість виконання робіт (надання послуг), оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт (надання послуг); це забезпечення упевненості в тому, що роботи (послуги), які виконуються (надаються), відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість виконання робіт (надання послуг), знаходяться під контролем. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт (надання послуг). Також слід зазначити, що виконання робіт передбачено на території діючого закладу, де постійно перебувають люди, в тому числі діти, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності Учасника вимогам ДСТУ ОНSAS 18001 «Система управління безпекою та гігієною праці» гарантує виконання робіт відповідно до вимог встановлених законодавством України та іншими нормативно правовими актами, а також відповідно вимогам ДБН, правил та норм управління гігієною та техніки безпеки праці, а також природоохоронного законодавства, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, а також зважаючи на відсутність підстав неможливості надання учасником зазначеного вище документу, а також докази неможливості їх отримання, оскільки сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015, ДСТУ ОНSAS 18001 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник має можливість отримати та відповідно надати дані документи виконавши вимоги документації. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2. Враховуючи викладене, зазначена вимога не є дискримінаційною умовою, тому вимога щодо внесення змін є недоцільною, оскільки це передусім запорука виконання робіт (надання послуг) належної якості.
Статус вимоги: Відхилено