-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» (код згідно з ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи)
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2020 14:03 - 30.06.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника
Номер:
350bd4e8895244899448e61501f21a05
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-004570-a.b1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
23.06.2020 року КНП "МАНГУШСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" (надалі – Замовник) оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу (ProZorro) інформацію про закупівлю послуг: «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» (код згідно з ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) як зазначено в оголошенні та тендерній документації.
Згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
«Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно статті 3 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 3 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 3 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання».
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Вимога замовника про закупівлю медичної інформаційної системи певної торгівельної марки («Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» (код згідно з ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) обмежує коло учасників лише виробником та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що порушує принцип добросовісної конкуренції та принцип недискримінації учасників, та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку не внесення виправлень у тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів щодо перевірки чи існують ознаки корупційних дій під час оголошення даної закупівлі та її здійснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2020 15:21
Вирішення:
Відповідно до ч.4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Це право а не обов'язок Замовника. Учасник не довів, що посилання на конкретний товар перешкоджає йому брати Участи у Закупівлі, отже Замовник відхиляє дану вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено