-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Категорія: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови забезпечення тендерної пропозиції: викладені в тендерній документації.
Торги не відбулися
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2020 13:49 - 05.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Умови
Номер:
b1557e1b123144aa8f35f1ecf3a0e625
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-004293-a.c1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 1) Проте відповідно до технічних вимог Замовника «Операційна система: Windows 10 professional предінстальована виробником системного блогу, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена наліпкою на системному блоці без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати системного блока. Активація проводиться Замовником. Операційна система з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;».; « Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. 2) Також наявна вимога «Для спрощення сервісної підтримки системний блок та монітор, повинні бути від одного виробника.» Це значно обмежує вибір обладнання та позбавляє можливості вітчизняних виробників пропонувати продукцію. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один виробник. Тож відповідати такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників сертифікованих системних блоків. Крім цього, постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування і системних блоків, і моніторів. Навіть у разі, якщо вони вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли монітор та системний блок від одного виборника? Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.5 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 14:34
Вирішення:
Замовником розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду повідомляємо.
Щодо першого питання, то пунктом 6 розділу 3 тендерної документації встановлено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Тобто еквіваленти/аналоги допускаються до поставки, при цьому технічні характеристики еквіваленту/аналогу мають бути не гіршими від тих, які передбачені технічним завданням.
У Вашій вимозі зазначено, на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro, якщо технічні показники, як Ви стверджуєте, не гірші вони будуть розглянуті Замовником, як такі що відповідають технічному завданню.
Щодо другого питання, статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником. Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, виходячи з власних потреб, тому Ваше твердження, що вимога «для спрощення надання сервісної підтримки монітор, системний блок повинні бути від одного виробника» вважається дискримінаційною є такою, що не відповідає дійсності.
Крім того, тендерна документація не містить жодних обмежень для суб’єктів господарювання, тобто, як виробники так і постачальники мають можливість подавати свої тендерні пропозиції на рівних умовах. Замовник не має законних підстав розмежовувати вітчизняних та іноземних виробників/постачальників. А тому розглядатимуться всі пропозиції і товар, який відповідатиме технічному завданню.
Статус вимоги:
Відхилено