• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)

Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, а документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами.

Завершена

333 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2020 13:29 - 05.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА

Номер: 0f08747584f34677a4c9c69420b9633f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-003928-a.a3
Назва: СКАРГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Дякуємо за відповідь! ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" детально ознайомившись з Вашими запереченнями на нашу вимогу, повідомляє наступне: 1. Стосовно приведення у відповідність Технічного паспорту, що був наданий у складі тендерної пропозиції: Вами, як Замовником, під час розгляду нашої тендерної пропозиції,можна було помітити, що Учасник не є виробником запропонованого товару, тому приводити у відповідність технічний паспорт - поза межами компетенції Учасника. Проте, частиною 15 Статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Більше того, якщо Вашої компетенції було достатньо для того, щоб розробити технічне завдання, то її мало би вистачити для об*єктивного та повного розгляду тендерної пропозиції Учасника. Разом з тим, вимогами ТД не передбачалася надання листів з поясненнями технічних характеристик предмета закупівлі, проте пунктом 6.3 Додатку 3 до ТД було встановлено вимогу щодо надання таблиці відповідності запропонованого товару, яку Учасник надав у файлі "таблиця відповідності.pdf". Уважно ознайомившись з таблицею, Замовник міг би прийти до висновку, що запропонований товар повністю відповідає вимогам ТД. 2. Стосовно відгуку виданого Філією «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання»: Якщо Вами було детально та уважно розглянуто пропозицію ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", то було помічено, що відгук надано на фірмовому бланку Філії «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання», проте підписував вищезазначений документ Заступник Генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання» - особа, що є правомочною підписувати документи подібного характеру. Окрім того, вимогами ТД не було встановлено окремих вимог щодо підтвердження права підпису особи, яка надала відгук. Що стосується надання правових норм, про які ви зазначали у відповіді на попередню вимогу, зауважимо, що обгрунтування з посиланнями на правові норми та законодавчі підстави надання вищезазначеного документу у складі пропозиції учасника міститься у файлі " усунення невідповідностей та пояснення щодо них.pdf". Детально ознайомитись із правовими нормами Ви можете у спосіб, що передбачений Указом Президента України «Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності» від 10.06.97 р. № 503/97.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право, проте не зобов’язаний звертатись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано Технічний паспорт на блок системний персонального комп’ютера (i3 9100/H110/8Gb DDR4/SSD 120GB/DVD-RW/500W), який містить інформацію про наявність лише 2 USB за технологією USB 3.0., наявність USB за технологією USB 3.1 у переліку зовнішніх роз’ємів, який містить даний технічний паспорт, не зазначено, чим встановлено чітку невідповідність пункту 6.2. додатку № 3 до тендерної документації, необхідності у користуванні правом Замовника згідно частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», не було. Відповідно до пункту 6.2. додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару наведеним технічним та якісним характеристикам у Додатку №3 до тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції нормативно-технічну документацію або інструкцію (настанову) з експлуатації або каталог або проспект на запропонований учасником товар, який повинен підтверджувати відповідність технічним характеристикам, визначеним у Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий Вами Технічний паспорт на блок системний персонального комп’ютера (i3 9100/H110/8Gb DDR4/SSD 120GB/DVD-RW/500W) не підтвердив відповідність технічній характеристиці, чим було порушено пункт 6.2. додатку № 3 до тендерної документації, а тому надана у складі тендерної пропозиції Таблиця відповідності до виконання даної вимоги тендерної документації жодного відношення немає. Так, листи-пояснення вимогами тендерної документації не вимагались, проте відповідно до пункту 6.2. додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару наведеним технічним та якісним характеристикам у Додатку №3 до тендерної документації, вимагалось надання нормативно-технічної документації або інструкції (настанову) з експлуатації або каталогу або проспекту на запропонований учасником товар, який повинен підтверджувати відповідність технічним характеристикам, визначеним у Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації, що не виконано Учасником. Щодо наданого відгуку, ще раз дублюємо наше пояснення: У складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано довідку № 080720/5 від 08.07.2020 року про досвід виконання аналогічного договору щодо постачання товару, яка містить інформацію про виконання договору № 177 від 27.12.2019 року, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством «Станично-луганське районне медичне об'єднання». Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано лист-відгук № 13 від 17.02.2020 року, виданий Філією «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання» (що неодноразово визнано Вами), що не є контрагентом по наданому договору та не є контрагентом, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, що свідчить про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для підтвердження відповідності даного учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. З огляду на вищезазначене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, рішення про відхилення ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є обґрунтованим та прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА

Номер: 3cf10679ff9f4c93b4c20f83fd3e1e68
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-003928-a.a2
Назва: СКАРГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок № 6» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо вирішення організаційних питань повязаних з проведенням процедури закупівлі № 98 від 03 серпня 2020 року, Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації була наявна вимога: «….Зовнішні інтерфейси не менше 6 USB (з них: не менше 2 — на передній панелі; не менше 2 — за технологією USB 2.0; не менше 1 — за технологією USB 3.1)……» на підтвердження відповідності характеристик запропонованого товару учасник надає у складі тендерної пропозиції Довідку Вих. № 080720/2.1 Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі (файл технічна специфікація.pdf) у якому зазначено технічні характеристики товару, що пропонується, а саме, міститься інформація про наявність порта за технологією USB 3.1. Разом з тим, на вимогу тендерної пропозиції Учасником ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» у складі пропозиції було надано таблицю відповідності в якій було вказано інформацію про наявність порта за технологією USB 3.1. (файл таблиця відповідності.pdf). Звертаємо Вашу увагу, що як відомо з офіційних джерел, Організація USB Implementers Forum (USB-IF), яка займається розвитком периферійного інтерфейсу Universal Serial Bus (USB), в рамках виставки MWC 2019 зробила офіційну заяву щодо перейменування інтерфейсу USB 3.0 в USB 3.1. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» повністю відповідає вимогам, що були встановлені до предмету закупівлі та не підлягає відхиленню із зазначеної підстави. 2. Відповідно до підпункту 5.2.5. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання оригіналу листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надає лист-відгук № 13 від 17.02.2020 року, виданий Філією «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання».Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання» є відокремленим підрозділом юридичної особи- контрагента за договором - Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання». Відповідно до норм Закону.та Інформаційного листа Мінекономіки від 30.09.2016 №3302-06/31458-07 «Щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель» частиною четвертою статті 64 ГК України визначено, що підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Відповідно до Статті 95 Цивільного кодексу України, Філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру. Враховуючи вищевикладене, Філія «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання» правомочна надавати відгук на зазначений договір, окрім того Лист-відгук, наданий у складі тендерної пропозиції був підписаний саме контрагентом, який вказаний у договорі, а також у тексті листа наявні дані за якими можна ідентифікувати договір. Отже, документи, які наявні у складі пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не суперечать вимогам тендерної документації, більше того повністю відповідають встановленим кваліфікаційним критеріям для Учасника. Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 1 додатку № 3 до тендерної документації запропоновані учасником комплекти персональних комп’ютерів повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначеним у Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме системний блок повинен містити не менше 6 USB (з них: не менше 2 — на передній панелі; не менше 2 — за технологією USB 2.0; не менше 1 — за технологією USB 3.1), RJ-45, HDMI, VGA, line in, line out. Також, відповідно до пункту 6.2. додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару наведеним технічним та якісним характеристикам у Додатку №3 до тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції нормативно-технічну документацію або інструкцію (настанову) з експлуатації або каталог або проспект на запропонований учасником товар, який повинен підтверджувати відповідність технічним характеристикам, визначеним у Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано Технічний паспорт на блок системний персонального комп’ютера (i3 9100/H110/8Gb DDR4/SSD 120GB/DVD-RW/500W), який містить інформацію про наявність лише 2 USB за технологією USB 3.0., наявність USB за технологією USB 3.1 у переліку зовнішніх роз’ємів, який містить даний технічний паспорт, не зазначено, чим порушено пункт 6.2. додатку № 3 до тендерної документації та не підтверджено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації належним чином. Стосовно звернення Вашої уваги на те, що Організацією USB Implementers Forum (USB-IF), яка займається розвитком периферійного інтерфейсу Universal Serial Bus (USB), в рамках виставки MWC 2019 зробила офіційну заяву щодо перейменування інтерфейсу USB 3.0 в USB 3.1. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський пологовий будинок №6» виконавчого органу Київської міської ради здійснює свою діяльність в сфері охорони здоров’я населення, і як Ви розумієте представники Замовника не відвідували виставку MWC 2019, де Організацією USB Implementers Forum (USB-IF) було здійснено дану заяву. Також, виникає питання, якщо Ви обізнані щодо даного перейменування, чому документи, які були подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ», не були приведенні у відповідність до даної «офіційної заяви»??? На додаток, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не надано жодного документу, пояснення щодо перейменування інтерфейсу USB 3.0 в USB 3.1, та відповідності технічних характеристик USB 3.0 технічним характеристикам USB 3.1, що свідчить про те, що тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації належним чином. Щодо листа-відгука № 13 від 17.02.2020 року, виданого Філією «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання» повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 5.2.6. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано довідку № 080720/5 від 08.07.2020 року про досвід виконання аналогічного договору щодо постачання товару, яка містить інформацію про виконання договору № 177 від 27.12.2019 року, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством «Станично-луганське районне медичне об'єднання». Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано лист-відгук № 13 від 17.02.2020 року, виданий Філією «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання», що не є контрагентом по наданому договору та не є контрагентом, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, що свідчить про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції для підтвердження відповідності даного учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. У вимозі Вами зазначено, що філія «Петропавлівська лікарня» Комунального некомерційного підприємства «Станично-луганське районне медичне об'єднання» правомочна надавати відгук на зазначений договір. Проте, жодного документу на підтвердження даного факту не надано та жодної правової норми Вами не наведено. З огляду на вищезазначене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, рішення про відхилення ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є обґрунтованим та прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції

Номер: ef7dcbe4130942afa8b86275184249a2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-23-003928-a.a1
Назва: Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Обгрунтовані підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації відсутні
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2020 16:17
Підтвердження вирішення: Доброго дня, під час отримання товару спеціалісти перевіряють всі складові частини персональних комп'ютерів на відповідність технічним вимогам, які зазначені в Додатку № 3 тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці:https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase). З огляду на вищезазначене, тендерний комітет не має обгрунтованих підстав для задоволення даної вимоги та внесення змін до тендерної документації.