-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів від COVID із наданням транспортної тари
Торги відмінено
87 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 879.20 UAH
мін. крок: 1% або 879.20 UAH
Період оскарження:
23.06.2020 11:44 - 07.07.2020 10:00
Вимога
Вирішена
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
209ceb27b1614bfa886f26210a158193
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.b7
Назва:
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
На нашу законну вимогу щодо включення до тендерної документації разом із Висновком санітарно епідеміологічної експертизи також Протоколу до нього Ви надали відповідь, що вимога щодо висновку санітарно епідеміологічної експертизи не є дискримінаційною.
Видно, що корупційна складова не надає Вам змоги об'єктивно та законно ставитись до виконання законодавства України.
СУТЬ НАШОЇ ВИМОГИ ПОЛЯГАЄ ЛИШЕ У НАДАННІ РАЗОМ ІЗ ВИСНОВКОМ САНІТАРНО ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, ЯКИЙ ВИ ВКАЗАЛИ, ПРОТОКОЛУ САНІТАРНО ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, ЯКИЙ В ТАКИХ ВИСНОВКАХ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ ТА МІСТИТЬ УСЮ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ.
ПОВТОРЮЄМО НАШУ ВИМОГУ
ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГУ НАДАННЯ ПРОТОКОЛУ САНІТАРНО ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 130.PDF 02.07.2020 09:35
Дата подачі:
01.07.2020 17:35
Вирішення:
Уповноваженою особою було прийнято рішення задовільнити вимогу та внести зміни до оголошення про закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Номер:
6e6c046bd9de456497a3f78c3ec406bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.b6
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Шановний Замовник
Вами знову ж було надано посилання на рішення антимонопольного комітету щодо скарги ТОВ УКРЕКОСЕРВІС, як підтвердження того, що Ваша вимога не є дискримінаційною.
Мабуть Ви взагалі не читаєте те, що Вам пишуть.
Суть нашої вимоги полягає у виправленні ПОРУШЕНИХ ВАМИ ВИМОГ Закону ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ та інших, перелічених нами в останній вимозі ЗАКОНІВ.
Просимо Вас не вчиняти дії, які мають дискримінації та корупційні ознаки.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ в частині ПРАВИЛЬНОГО ТА ЗАКОННОГО ФОРМУЛЮВАННЯ НАЗВИ ВИСНОВКУ САНІТАРНО ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ,
А САМЕ, ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВСТАНОВИТИ ВИМОГУ НАДАННЯ ЩОДО НАДАННЯ ВИСНОВКУ
ПРАВИЛЬНЕ ФОРМУЛЮВАННЯ ВИ МОЖЕТЕ ОБРАТИ З ПЕРЕЛІКУ, ЯКИЙ ВСТАНОВЛЕНО ЗАКОНОМ
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 130.PDF 02.07.2020 09:35
Дата подачі:
01.07.2020 17:12
Вирішення:
Уповноваженою особою було прийнято рішення задовільнити вимогу та внести зміни до оголошення про закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
858019f6db4b4757a5c038e4f61c86fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.a5
Назва:
Порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами у складі Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою проведення закупівель було висунуто вимогу щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об'єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).
Хочемо заявити, що інформація у Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, який може надати учасник у складі своєї пропозиції, не обов'язково повинна (відповідно чинного законодавства) чи може містити інформацію, яка, як Ви собі уявляєте, повинна міститись у вищезгаданому висновку. У той самий час, інформація, яка може відповідати вимогам може міститись у протоколі Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який в свою чергу є невід'ємною частиною частиною Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, є підставою для видачі позитивного чи негативного висновку, та його реквізити (номер, дата видачі, орган видачі) містяться на офіційному бланку Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Тому, враховуючи усе вищевикладене та з метою усунення порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ВИМАГАЄМО: внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою проведення закупівель та внести вимогу про надання разом із Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об'єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки надати копію Протоколу Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, реквізити якого зазначені у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
01.07.2020 15:04
Вирішення:
Відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне:
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».
Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами є підтвердженням безпечного знешкодження відходів. Зазначена умова не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 року № 2407
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
e4d2c16d2a0947e489e72f150f680095
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.b4
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник!
У відповідь на нашу вимогу щодо усунення порушень Закону України «Про публічних» закупівель стосовно виключення з переліку дискримінаційної вимоги щодо надання: «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)…..» Ви надали рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКОСЕРВІС" від 21.01.2020 № UA-2020-01-10-002015-c.c4 (надалі – Скарга) щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі та зазначили, що відповідно до цього рішення Ваша вимога не є дискримінаційною.
Відповідно до інформації, яка міститься в згаданому Рішенні:
«Скаржник зазначає, що згідно з умовами Документації Замовником вимагається надати учасником в складі Пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Скаржник зазначає, що Замовник вказує, що керується додатком 6 Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами", проте у вище вказаному додатку відсутня обов’язковість наявності висновку саме на операції. Тому, на думку Скаржника, прописавши в Документації Замовник звузив коло потенційних учасників, порушив законні права на участь Скаржника у даній закупівлі, так як у Скаржника наявний висновок санітарно - епідеміологічної експертизи на відповідність документів у сфері поводження з небезпечними відходами.»
Тобто, ТОВ «Укрекосервіс» оскаржує вимогу надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
В свою чергу, хочемо зазначити наступне:
Згідно з ст.1 ЗУ «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності »:
«Стаття 1. Затвердити Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності (далі - Перелік) згідно з додатком (додається).
Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.»
Відповідно до Додатку до ЗУ «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності »
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності
Назва документа дозвільного характеру Законодавчий акт України
6. Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
7. Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
8. Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо ввезення, реалізації та використання сировини, продукції (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) іноземного виробництва за умови відсутності даних щодо їх безпечності для здоров'я населення Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
9. Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
У вищевикладеному переліку відсутній документ : «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника»
Вимога надання документу в такому формулюванні є дискримінаційною та суперечить законодавству України.
Крім цього, відповідно до п.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на все вищенаведене ВИМАГАЄМО припинити дискримінаційні дії та порушення вимог законодавства. Внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Пропонуємо наступний варіант:
Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо поводження з відходами – надати копію.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА НА ДОКУЕМНТАЦІЮ.pdf 01.07.2020 10:53
Дата подачі:
01.07.2020 10:53
Вирішення:
Відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне:
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».
Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами є підтвердженням безпечного знешкодження відходів. Зазначена умова не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 року № 2407
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
7a4ee7c2af194538bbc89dc3a41e113e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.a3
Назва:
Порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
1.Найменування Замовника:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 4», код за ЄДРПОУ: 30212155, місцезнаходження: вул. Солом’янська, 17, м. Київ, 03110
2.Номер закупівлі:
UA-2020-06-23-0011998-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3.Підстава подання вимоги:
Порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Порушення принципів щодо: добросовісної конкуренції; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
4.Обґрунтування вимоги:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 4», (далі-Замовник), оголосило про проведення в електронній системі закупівлі: UA-2020-06-23-0011998-а за формою проведення: Спрощена/Допорогова закупівля.
Відповідно до п.7 ст. 15 закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ретельно ознайомившись із тендерною документацією, ми виявили в ній порушення ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
серед кваліфікаційних вимог до учасників Замовник у п.9 Оголошення про проведення закупівель вимагає від Виконавця надати «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію)»
Замовник свідомо намагається взаємопов’язати назву предмету закупівлі та інформацію у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тим самим звужуючи коло можливих учасників тендеру.
Хочемо наголосити, що відповідно до ЗУ «Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи – може бути будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання).
Вимога надання висновку «санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки» - СУПЕРЕЧИТЬ визначеному ЗУ «Про санітарно епідеміологічне благополуччя населення» формулюванню. Операції у сфері поводження з небезпечними відходами не є об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи згідно Закону
Крім цього, відповідно до п.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Так, Законом України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» затверджено перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Висновок «санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки» відсутній у переліку, затвердженому ЗУ «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності ».
Згідно з ст.1 ЗУ «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності »:
«Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом»
Крім того, Замовник вимагає надання такого «висновку санітарно-епідеміологічної експертизи» в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам щодо поводження з відходами, посилаючись при цьому на Постанову КМУ №446.
Вказана постанова визначає ліцензійні умови провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та перелік документів для отримання ліцензії на здійснення діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами.
Одним з документів, який подається для отримання ліцензії є «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи», але ж ніяк не той висновок, який вимагає Замовник.
Враховуючи все вищенаведене, ВИМАГАЄМО:
усунути, вказані вище порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та прибрати з документації закупівлі дискримінаційну вимогу надання «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки» шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пропонуємо наступну редакцію: «Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Пов'язані документи:
Учасник
- лікарня №4 — копия 2.docx 25.06.2020 10:32
Дата подачі:
25.06.2020 10:32
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню, оскільки рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АКМУ від 07.02.2020 № 2407-р/пк-пз вимоги, що зазначенні в оголошенні про закупівлю не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не повні відомості подані в складі тендерної документації, визначені в п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Номер:
2855db7b24764c2080138d53dfebb7aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.a2
Назва:
Не повні відомості подані в складі тендерної документації, визначені в п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Вимога:
1.Найменування Замовника:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 4»
код за ЄДРПОУ: 30212155, місцезнаходження: вул. Солом’янська, 17, м. Київ, 03110
2.Номер закупівлі:
UA-2020-06-23-0011998-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3.Підстава подання вимоги:
Не повні відомості подані в складі тендерної документації, визначені в п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
4.Обґрунтування вимоги:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 4», (далі-Замовник), оголосило про проведення в електронній системі закупівлі: UA-2020-06-23-0011998-а за формою проведення: Спрощена/Допорогова закупівля.
Відповідно до п.7 ст. 15 закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись із тендерною документацією, ми виявили порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- Замовник визначає найменування предмета закупівлі та код відповідно до ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень).
- додатково Замовник в п. 9 оголошення про проведення закупівель вимагає від Виконавця мати наявну ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення), виданої уповноваженим органом. Надаючи тим самим можливість для участі в закупівлі більшій кількості компаній.
- одночасно з цим Замовник вимагає надати копії підписаних актів саме на знешкодження відходів.
Тобто, наприклад, якщо в акті буде вказано «послуги з збирання, зберігання та подальшого знешкодження, утилізації» – Замовник може відхилити таку пропозицію, як таку яка не відповідає вимогам закупівлі.
Таке формулювання кваліфікаційної вимоги надає можливості для маніпулювання і є дискримінаційним.
5. Вимога:
Враховуючи вищенаведене вимагаємо внести зміни до кваліфікаційних вимог та усунути порушення законодавства та пропонуємо викласти дану вимогу п. 9 оголошення про проведення закупівлі в наступному вигляді:
- «у разі відсутності відгуку від замовника, надати копію (ї) підписаного (их) акту (ів) відповідно до договору, вказаного у довідці щодо виконання аналогічних договорів»
Пов'язані документи:
Учасник
- лікарня №4 — копия.docx 25.06.2020 10:30
Дата подачі:
25.06.2020 10:30
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню, оскільки рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АКМУ від 07.02.2020 № 2407-р/пк-пз вимоги, що зазначенні в оголошенні про закупівлю не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
становлення Замовником аномально низької очікуваної вартості на предмет закупівлі.
Номер:
4963be2bcbfc452f9d4fac3e974ac5d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-001998-a.a1
Назва:
становлення Замовником аномально низької очікуваної вартості на предмет закупівлі.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 4» код за ЄДРПОУ: 30212155; місцезнаходження: вул. Солом’янська, 17, м. Київ, 03110.
2.Номер закупівлі: UA-2020-06-23-001998-a; Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів від COVID із наданням транспортної тари (спеціальний поліетиленовий пакет, об’ємом 50 літрів, який надається для пакування, транспортування та для подальшого знищення відходів).
3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості на предмет закупівлі.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 4» код за ЄДРПОУ: 30212155 (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення закупівлі UA-2020-06-23-001998-a за процедурою проведення спрощена закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В частині 4 Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою проведення закупівель зазначено:
4. Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів від COVID із наданням транспортної тари (спеціальний поліетиленовий пакет, об’ємом 50 літрів, який надається для пакування, транспортування та для подальшого знищення відходів) – 785 пакетів.
Додатком 1 до договору «Калькуляція» зазначена інша інформація щодо кількості відходів.
№ з/п Найменування предмету закупівлі Одиниці виміру Кількість Ціна* за одиницю з ПДВ** (грн.) Сума* з ПДВ** (грн.)
1 Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень пакет на 50л 1000
При цьому, очікувана вартість закупівлі становить 87 920,00 грн. з ПДВ. Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі на таку кількість відходів не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому.
На підтвердження вищезазначеного, надаємо висновок Торгово-Промислової Палати України, яка проводила моніторинг рівня цін пропозицій на послуги у сфері поводження із небезпечними медичними відходами. Станом на 22.05.2019 р. вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливалася в межах 12,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.))
Як висновок, зазначена замовником очікувана вартість предмета закупівлі UA-2020-06-23-001998-a (87 920,00 грн. з ПДВ) на кількість яка зазначена ТД є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги, а також надати уточнення щодо кількості відходів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок Торгово промислової палати України.pdf 24.06.2020 11:52
- вимога_умови закупівлі_очікувана вартість_к-сть_МКЛ 4_Київ.pdf 24.06.2020 11:52
- 123 Протокол.PDF 24.06.2020 16:47
Дата подачі:
24.06.2020 11:52
Вирішення:
Уповноважена особа вирішила задовольнити вимогу та внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та договру про закупівлю, а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено