• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з влаштування локальної комп’ютерної мережі

Медико-технічні вимоги та кваліфікаційні вимоги до учасників викладені в тендерній документації

Завершена

684 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 420.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2020 17:02 - 04.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне прийняття рішення про дискваліфікацію

Номер: 2a475a35b1e4492a82b9fac25ced1f66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-002335-a.c5
Назва: Неправомірне прийняття рішення про дискваліфікацію
Скарга:
Замовником прийнято рішення про дискваліфікацію Скаржника, вказавши причину - наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами.
Дата розгляду скарги: 11.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2020 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2020 23:30
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2020 12:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: 01.09.2020 року рішення про відхилення тендерної пропозиції скасовано.
Автор: ТОВ "СІ-ЕЛ", Ольга Дмиш +380442061565 o.dmysh@ci-el.ua
Вимога
Є відповідь

Незаконна дискваліфікація

Номер: 7ae75e7694c649cc8e8c3c256cd7fb35
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-002335-a.b4
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші твердження не відповідають дійсності. Просимо Вас дотриматися принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Тендернйи комітет не задовільняє вимогу. За Вами лишається право на оскарження нашого ріщення в Антимонопольному комітеті України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконна дискваліфікація

Номер: dfe77bf3276747ecbdbcd4edb6a36053
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-002335-a.b3
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші твердження не відповідають дійсності. Просимо Вас дотриматися принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: інше
Дата скасування: 23.07.2020 10:06
Вимога
Є відповідь

Незаконна дискваліфікація

Номер: 03db319bbeb644daab4337d637be7a3f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-002335-a.b2
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Вами, як замовником торгів (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-22-002335-a, предмет закупівлі – ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж. Товариство з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію. Протоколом № 247 від 21.07.2020 нашу пропозицію було дискваліфіковано, як таку що не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Далі – Закону)). Причиною відхилення нашої пропозиції є наявність запису у витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань запису про перебування юридичної особи у процесі припинення та зазначено, що з 03.10.2019 ТОВ «СІ-ЕЛ» за рішенням засновників в стані припинення. Скаржник не може погодитися з твердженням Тендерного комітету. Скарга у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Нами було розглянуто вимогу до закупівлі. В копії рішення Антимонопольного комітету України №16847-р/пк-пз від 18.11.2019 засвідчено, що ТОВ "СІ-ЕЛ" планує перетворення у ПП "СІ-ЕЛ", гарантувавши листом від 21 жовтня 2019 року 2110-1 завершити через три - чотири місяці (очікувана дата кінець лютого 2020 року). На момент розгляду Вашої пропозиції згідно відкритого єдиного реєстру юридичних осіб статус "в стані припинення", яке триває з жовтня 2019 року. Звертаємо увагу, що Ми як Замвоник не можемо спрогнозувати чи буде Ваше ТОВ "СІ-ЕЛ" ліквідовано?
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації

Номер: 62d9cdac5040470fb3444fa5205f4e69
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-002335-a.b1
Назва: Надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
Вимога:
Доводжу до відома Замовника, що проаналізувавши ваше рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» викладене в протоколі від 16.07.2020 р. № 243 (надалі - Протокол) вважаю прийнятим порушення принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а висновки на підставі яких було прийняте рішення є безпідставними та з метою формального відхилення нашої пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» була відхилена згідно протоколу №243 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради від 16.07.2020 року (протокол міститься у електронній системі закупівель), на підставі невідповідності технічним вимогам згідно Додатку 2 до тендерної документації вказана у протоколі засідання тендерного комітету вказана як: «учасник надав документи не в форматі АВК редакції не нижче АВК5, що є невідповідністю тендерній документації Замовника». Даний висновок про невідповідність є помилковим та безпідставним, з огляду на наступне: Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/15-524 от 20.01.2015 «Щодо схвалення механізму взаємодії різних комп’ютерних програм (формат інформаційного блоку даних (ІБД-5)) при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення» надано наступні роз’яснення: Технічний комітет стандартизації 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» повідомив Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо схвалення механізму взаємодії різних комп’ютерних програм (формат інформаційного блоку даних (ІБД-5)) при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення (рішення технічного підкомітету ПК 4 «Технологічні аспекти ціноутворення та кошторисного нормування у будівництві» від 26 грудня 2015 року № 4). Цей механізм дозволяє учасникам будівельного процесу (замовник, проектувальник, експертна організація, підрядна організація тощо) за допомогою різних комп’ютерних програм визначати вартість будівництва, оперативно опрацьовувати та передавати один одному кошторисну документацію на всіх стадіях будівництва, отримуючи точні результати, що дозволить зменшити витрати при розробленні та перевірці кошторисної документації на відповідність вимогам державних стандартів з ціноутворення у будівництві. Станом на 16 січня 2015 року оперативно опрацьовують кошторисну документацію та взаємодіють між собою такі комп’ютерні програми: – ПК «АВК-5» редакція 3.0.ХХ – розробник ТОВ «АВК-Созидатель»; – ПК «АС-4» версія 14.3.ХХ – розробник ТОВ «Інкомсервіс»; – ПК «Строительные Технологии – Смета» версія 7.9.ХХ – розробник ТОВ «Computer Logiс Group»; – ПК «Смета ХХІ» версія 21.1.Х – розробник ПП «Металомонтаж»; – ПК «ІВК» версія 1.Х13 – розробник ТОВ «НВФ «Інпроект»; – ПК «Смета Лідер» версія 6.0.ХХ – розробник ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи»; – ПК «Експерт – Смета» версія 4.3.ХХ – розробник ТОВ «Буд-Софт». У відповідності до п. 6.3 Тендерної документації та приміток Додатку 2 до тендерної документації: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Одже, згідно тендерної документації та роз’яснень, що надані Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України висновок про невідповідність кошторисної документації (технічним вимогам) з посиланням на конкретну форат та технічний процес є помилковим. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону, вважаючи недостатньою аргументацію висновку тендерного комітету викладеного в протоколі від 16.07.2020 р. № 243, просимо Вас надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній документації примітка в Додатку №2 (* Всі посилання в тендерній документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»») позначена зірочкою. Отже мається на увазі або еквівалент біля яких в Додатку №2 стоїть зірочка. Замовником в Додатку №2 вимагалося надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану Учасником) в форматі АВК редакції не нижче АВК5 біля якої відсутня зірочка. Учасник мав подати саме в такому форматі в якому вимагав замовник в тендерній документації. Тому тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника. До КНП «ЦМЛ» РМР надійшов лист №5777/55/116/02-2020 від 15.07.2020 року від Управління стратегічних розслідувань в Рівненській області в якому зазначено, що в ході аналізу поданої пропозиції встановлено недостовірність поданої інформації у складі тендерної пропозиції (згідно Додатку №3 кваліфікаційні критерії ст. 16 Закону) а саме: учасник зазначив в довідці, шо має у власності склад витратних матеріалів та склад товарів та запчастин, однак згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна за підприємством ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" не зареєстроване нерухоме майно. Пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено