-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану села Нові Петрівці»
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
22.06.2020 16:59 - 25.06.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Номер:
523d8ba8ff4a4a03813e038a84e109d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-002324-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Вимога:
Пункт 11 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює таку кваліфікаційну вимогу до Учасника як надання довідки у довільній формі про наявність в Учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про назву, технічний стан, належність майна.
Зокрема зазначено, що в цій довідці обов’язково необхідно зазначити наявність в Учасника ліцензійного програмного забезпечення ArcGIS, підтверджуючі документи з правом постачання та технічної підтримки даного програмного забезпечення кінцевому користувачу, скановану копію з оригіналу або копію, завірену належним чином ліцензії, документи, що підтверджують правові підстави користування.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, а саме внести зміни до п. 11 Додатку № 1 виключивши вимогу щодо надання Учасником підтверджуючих документів з правом постачання та технічної підтримки програмного забезпечення ArcGIS кінцевому користувачу, адже предметом закупівлі не є постачання вказаного ліцензійного програмного забезпечення, Учасник є користувачем програмного забезпечення для надання послуг, що є предметом закупівлі. Встановлення кваліфікаційного критерію щодо підтвердження наявності у Учасника права постачання та технічної підтримки програмного забезпечення ArcGIS є дискримінаційною вимогою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 15:46
Вирішення:
Відповідно до ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити.
Серед заходів державного контролю залишаються такі інструменти, як сертифікація та ліцензування, що врегульовані на законодавчому рівні Законами України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687-ХІV, "Про регулювання містобудівної діяльності", Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури».
Зазначаємо, що на виконання Закону України «Про регулювання містобудівної документації» та Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011р. № 559 «Про містобудівний кадастр», «Програми створення геоінформаційної системи ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу Київської області на 2017-2021 роки», а також Державними будівельними нормами України ДБН Б.1.1-16:2013 «Склад та зміст містобудівного кадастру» визначено, що база даних містобудівного кадастру про населений пункт, що містить рішення генерального плану, повинна включати набір геопросторових даних згідно з ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту». Саме з метою дотримання вимог законодавства та нормативів, передбачена вимога Замовника про необхідність надання Учасником інформації про наявність ліцензійного програмного забезпечення з правом постачання та технічної підтримки, необхідного для розробки містобудівної документації АrcGis, підтвердженого копією ліцензії. Стосовно програми ArcGIS зазначаємо, що ця програма найкраще взаємодіє з геоінформаційними системами, що запроваджуються в містобудівному кадастрі з врахуванням в подальшому виконання постанови КМУ про обмін інформацією діючих суміжних кадастрів. Також зауважимо що платформа ArcGIS розроблена для побудови корпоративної геоінформаційної системи, фундаменту інформаційної системи ефективного управління державними і комерційними організаціями.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2020 10:53
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно відповідей від Мінприроди та МОЗ на ДДП
Номер:
e14d040dac0148c0b9223ec9c343db91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-002324-a.a2
Назва:
Стосовно відповідей від Мінприроди та МОЗ на ДДП
Вимога:
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні.
У п.2 ст. 13 «Про стратегічну екологічну оцінку» зазначено, що «Проект документа державного планування місцевого та регіонального рівнів, звіт про стратегічну екологічну оцінку та повідомлення про оприлюднення цих документів подає замовник (на паперових носіях та в електронному вигляді) до органів, зазначених у статті 8 цього Закону.»
Також відповідно до «Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування» затверджений наказом Міністерством екології та природних ресурсів України від 10.08.2018 №296 зазначено, що «Звіт про СЕО проводиться процедура консультацій з уповноваженими органами. Для цього рекомендуються замовнику подавати по одному примірнику проекту ДДП, звіту про СЕО на паперових носіях та в електронному вигляді (у вигляді документа Word або PDF) до Мінприроди та МОЗ, якщо ДДП загальнодержавного рівня та місцевих органів, якщо ДДП місцевого чи регіонального рівня.
Тому на підставі вищезазначеного, просимо прибрати вимогу у п.13 Додатку 1, щодо надання «завірені належним чином копії відповідей від Мінприроди та МОЗ на ДДП по аналогічним договорам.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 11:28
Вирішення:
Відповідно до ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити.
У статті 2 Законі України Про регулювання містобудівної діяльності зазначається таке: «Містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".
У Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у п.12 вказано : Розділ «Охорона навколишнього природного середовища» у складі містобудівної документації є звітом про стратегічну екологічну оцінку, що відповідає вимогам Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», тобто розроблення якої покладається на виконавця. Відповідно до статті 11 «Звіт про стратегічну екологічну оцінку» Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», замовник містобудівної документації забезпечує складання звіту про стратегічну екологічну оцінку. У складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої цієї статті. Звіт про стратегічну екологічну оцінку підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації.
Крім цього вказуємо на те, що в Законі України «Про стратегічну екологічну оцінку» сформований порядок здійснення стратегічної екологічної оцінки, одним із яких є консультації з органами виконавчої влади у процесі стратегічної екологічної оцінки. Враховуючи вищезазначене, умова щодо надання Відповіді від Мінприроди та МОЗ на ДДП по аналогічним договорам підтверджує правомірне виконання розробником СЕО згідно чинного законодавства та відповідно вказує на добросовісне виконання та відповідальність щодо виконання розробником своїх зобов’язань в повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2020 10:48
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Номер:
4e15f21b45de41078fc8c4915f7b6fce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-002324-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Вимога:
Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вказано:
1. Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником):
п.11. Довідку у довільній формі про наявність в Учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про назву, технічний стан, належність майна.
Учасник має підтвердити наявність в нього чи субпідрядника/співвиконавця наступного обладнання та матеріально-технічної бази:
- персональні комп’ютери та (або) ноутбуки;
- сканер формату А0;
- широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку матеріалів документації формату А-0.
Документи Учасника, що підтверджують правові підстави наявності даного обладнання є діючий (-і) договір(-и) купівлі-продажу або оренди (суборенди), або видаткова накладна, або інші документи.
Також в даній довідці обов’язково необхідно зазначити наявність в Учасника ліцензійного програмного забезпечення ArcGIS, підтверджуючі документи з правом постачання та технічної підтримки даного програмного забезпечення кінцевому користувачу, скановану копію з оригіналу або копію, завірену належним чином ліцензії, документи, що підтверджують правові підстави користування.
Вимога щодо надання підтверджуючих документів на право постачання та технічної підтримки даного програмного забезпечення кінцевому користувачу відноситься до поставщиків програмного забезпечення ArcGIS, а не користувачів – розробників містобудівної документації.
Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу, т.я. постачання програмного забезпечення та його технічна підтримка не має відношення до суб’єктів розроблення містобудівної документації – предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2020 16:31
Вирішення:
Відповідно до ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі розробляється та затверджується замовником зокрема може встановлюватись один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у оголошені про проведення спрощеної закупівлі , визначається замовником самостійно згідно із законодавством. Таким чином, у разі якщо замовником в оголошенні встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати пропозиції відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі . Відповідні вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни, кваліфікація якого дозволяє виявити недоліки у містобудівній документації, що дозволить в подальшому створити сприятливі умови для життєдіяльності людини, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігати надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва, зменшити рівень забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Професійно виконані матеріали генерального плану, дозволять проводити взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів, створення сприятливих умов для залучення інвестицій у будівництво, забезпечення можливості вибору інвестором найбільш ефективного виду використання території з огляду на сумісність забудови з оточуючою забудовою та відповідно до законодавства, державних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.06.2020 16:30