• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Кейтерингові послуги (харчування для хворих)

Завершена

1 390 010.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 950.05 UAH
Період оскарження: 22.06.2020 16:20 - 05.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства

Номер: 9f79894d7be64c54bec97ec1c0dc4c74
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-007338-c.a6
Назва: Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Вимога:
Шановний Замовник! У пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», встановлена вимога: Якість запропонованих Учасником послуг повинна бути підтверджена наступними документами (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції): - копію сертифікату стандарту будь-якої держави (з наявністю підпису та печатки) або сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Варто зазначити, що відповідно до ч.7 ст.21 Закону № 771 сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (НАССР) не є обов’язковою. Оператори ринку здійснюють таку сертифікацію на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. Сертифікат не є обов’язковим, законодавство вимагає саме впровадження системи НАССР у виробництві, а не її сертифікації. Також, згідно вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) – вимагається впровадження системи, а не отримання сертифікату. Замовник вимагає надати саме сертифікат, а не підтвердження впровадження системи менеджменту безпеки харчових продуктів, згідно ISO 22000, чим порушує права Учасника та Закон Про публічні закупівлі. Також, доводимо до вашого відома, що на даний час дійсні два стандарти впровадження системи менеджменту безпеки харчових продуктів: ISO 22000:2007 та ISO 22000:2018. Вимога надати лише ISO 22000:2018 є дискримінаційною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Повністю згодні, що Оператори ринку здійснюють сертифікацію з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. Тому для відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників ми встановили цю вимогу. Саме сертифікат, як підтвердження впровадження системи менеджменту безпеки харчових продуктів, згідно ISO 22000:2018 ми запрошуємо. Тому ми ніяк не порушуємо права Учасників та Закон «Про публічні закупівлі». Надання сертифікату саме версії ISO 22000: 2018 не є дискримінаційною вимогою відносно тих учасників, які впровадили та застосовують на своєму підприємстві процедури, засновані на принципах аналізів ризиків та критичних точок НАССР та отримали Сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD). Зазначений стандарт (ISO 22000: 2018), в порівнянні з попередніми (ISO 22000: 2007) має ряд суттєвих змін, які важливі для цієї закупівлі, зокрема: - Новий ризик-орієнтований підхід - як життєво важлива концепція в харчовому бізнесі. (Стандарт виділятє ризик на операційному рівні, використовуючи принципи HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) і ризик на стратегічному рівні системи управління (бізнес-ризик), за допомогою визначення якого підприємство зможе знайти можливості для досягнення конкретних бізнес-цілей). - Два цикла Plan-Do-Check-Act (PDCA). (Перший цикл відноситься до системи управління, відноситься до операцій, описаним в розділі 8, який використовує принципи HACCP). З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: c3f205a15d0f41f296f9a9c377787558
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-007338-c.a5
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! У пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», встановлена вимога: Якість запропонованих Учасником послуг повинна бути підтверджена наступними документами (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції): – копії протоколів проведення досліджень (повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів, важкості та напруженості праці) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: Кухар, приготування їжи; Дана вимога стосується питань у галузі охорони праці. Згідно ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці. Шановний Замовник і особисто Голова тендерного комітету, чи не здається Вам, що вимоги викладені в Тендерній документації перевищують повноваження «ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ», яке відношення закупівля Кейтеренгових послуг має до законодавства про охорону праці? Також, проаналізувавши Замовників в електронній системі закупівель, можна зробити висновок, що вимоги прописані під одного Учасника, (навіть з однаковими орфографічними помилками). В усіх закупівлях, де зазначені дані вимоги переможець один і той же, Учасник з максимальною ціною. Вимагаємо привести Тендерну документацію згідно вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Будуть внесені зміни до Тендерної документації у відповідності з законодавством України. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо не відповідності умов Тендерної документації

Номер: cf250326db1d4355a6a55c3f313acd5d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-007338-c.a4
Назва: Щодо не відповідності умов Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! У пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», встановлена вимога: Якість запропонованих Учасником послуг повинна бути підтверджена наступними документами (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції): - гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників Замовника до приміщення, де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-ох годин з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатись своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не допуск Учасником представників Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатись Замовником, як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Визначення невідповідності або відповідності приміщень вимогам законодавства, санітарного стану - можуть надати лише органи, які забезпечують регулювання та контроль в сфері безпечності харчових продуктів. Визначення невідповідності або відповідності приміщень вимогам законодавства, протипожежного стану - можуть надати лише органи ДСНС України. Визначення невідповідності або відповідності приміщень вимогам законодавства, екологічного стану - можуть надати лише органи ДЕІ України. У Замовника є вище зазначені повноваження для визначення виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства? Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в відповідності з законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Будуть внесені зміни до Тендерної документації у відповідності з законодавством України. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Усунення порушень умов Тендерної документації

Номер: b9cfafc83f1f4cbab60abeb6c5c11067
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-007338-c.a3
Назва: Усунення порушень умов Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! У пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», встановлена вимога: Якість запропонованих Учасником послуг повинна бути підтверджена наступними документами (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції): – копію санітарно-бактеріологічних досліджень готової продукції; - копію розрахунку хімічного складу та калорійності готових страв; - копію результатів лабораторних досліджень сировини та готової харчової продукції. Просимо надати відповідь з посиланням на Законодавство, які саме документи вимагаються та вказати підстави для обов*язкового проведення даних досліджень. На страви запропоновані Замовником в п.6.3 «Кількість, обсяг поставки» учасник не може надати розрахунки хімічного складу та калорійності готових страв, так як раніше не працював з Замовником і не має законодавчої можливості надати розрахунки по даним стравам. Замовника цікавить розрахунок хімічного складу та калорійності готових страв, які Учасник надає для інших закладів? Згідно Закону України інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. 1. Результат № _____ санітарно-мікробіологічного дослідження (Форма № 205/о Затверждена наказом МОЗ України 04.01.2001 р. №1). 2. Протокол № _____ дослідження готової страви та напівфабрикатів (Форма № 345/о Затверждена наказом МОЗ України 11.07.2000 р. №160). 3. Протокол № _____ досліджень проб харчових продуктів (Форма № 345/о Затверждена наказом МОЗ України 11.07.2000 р. №160). Так. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога, щоло усунення порушень умов Тендерної документації

Номер: 4c7488a5666843769d93ab54a1bd99ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-007338-c.a2
Назва: Вимога, щоло усунення порушень умов Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Квалійікаційні критерії, встановлена вимога: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 5.1.1.4. Копію договору про обслуговування сепараторів жиру.. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Вашою тендерною документацією з метою усунення дискримінаційних вимог, прошу надати роз’яснення: 1.Яким нормативним документом передбачається для надання Кейтерингових послуг (Харчування для хворих) наявність договору про обслуговування сепараторів жиру. 2. Якщо Учасник орендує приміщення, які пристосовані для приготування/зберігання продуктів харчування, і сепаратори жиру знаходяться на обліку та обслуговуються орендодавцем, яким чином Учасник може виконати цю вимогу? Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Згідно абз. 1 ст. 50 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Надавач Кейтерингових послуг (Харчування для хворих) є суб'єктом права власності на відходи. Вони повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Договір про обслуговування сепараторів жиру є підтвердженням вживання цих ефективних заходів. Запросити у орендодавця договір про обслуговування сепараторів жиру. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення порушень умов Тендерної документації

Номер: b2bad7d1cf67422ea5ed633863565f7e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-007338-c.a1
Назва: Щодо усунення порушень умов Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлена вимога: Якість запропонованих Учасником послуг повинна бути підтверджена наступними документами (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції): копію акту обстеження приміщення органами Держпродспоживслужби. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», ЗАКОН УКРАЇНИ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено: заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом; Перевірки планові проводяться на засадах ризик-орієнтованого підходу. При цьому, здійснюватимуться вони без попередження (повідомлення) оператора ринку, крім аудиту та інших випадків, коли таке попередження є необхідним. Тоді підприємству буде повідомлено не пізніше ніж за три робочі дні до початку перевірочних заходів. Позапланові перевірки без отримання погодження інших органів державної влади можуть здійснюватись у разі звернення громадянина щодо порушення у сфері безпечності харчових продуктів. Форми актів, що складаються за результатами перевірки, затверджені наказами Мінагрополітики від 06.02.2017 №42 (гігієнічні вимоги), від 27.03.2018 №366/31818 (ветеринарні вимоги) та ін. Здійснення наглядово-контролюючих функцій регламентується Законом «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», постановою КМУ від 31.10.2018 №896, наказами Мінагрополітики та Держпродспоживслужби. Тобто, якщо Учасник не потрапив до плану перевірок (ПЛАНОВІ) та не вчинив порушення у сфері безпечності харчових продуктів (ПОЗАПЛАНОВІ), то його документація не відповідає вимогам зазначеним у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації? Провадження діяльності операторами ринку харчових продуктів пов’язаної з виробництвом та/або зберігання харчових продуктів, регламентується Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Сфера дії цього закону поширюється на систему державного контролю і не передбачає вимогу такого документа, як Акт обстеження приміщення органами ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Вашою тендерною документацією з метою усунення дискримінаційних вимог, прошу надати роз’яснення: 1.Яким нормативним документом передбачається видача Акта обстеження приміщення органами ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону про публічні закупівлі. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Згідно абз. 2 п. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Тобто кожен учасник може за своїм бажанням подати письмову заяву для здійснення позапланових заходів. В такому випадку його пропозиція буде відповідати вимозі пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Акт передбачається Наказом Мінагрополітики від 06.02.2017 № 42. Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено