-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля послуг з щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв
Завершена
87 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 878.40 UAH
мін. крок: 1% або 878.40 UAH
Період оскарження:
22.06.2020 15:55 - 25.06.2020 16:05
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога надати додаткову аргументацію та скасувати рішення Замовника.
Номер:
2934e70312cf414db6b2233ee3587dfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-003511-b.c1
Назва:
Вимога надати додаткову аргументацію та скасувати рішення Замовника.
Вимога:
01.07.2020 року при проведені аукціону за № UA-2020-06-22-003511-b, на предмет Закупівля послуг з щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв, замовником якого є Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій".
06.07.2020 року Замовник розмістив Протокол №3 про відхилення пропозиції учасника ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" на підставі пункту 1 частини 13 ст 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», а саме пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі оскільки Учасник в складі своєї пропозиції не надав копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Принагідно зазначаємо, що в складі пропозиції Учасником було надані копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію; Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Оскільки Замовником в Оголошенні не було встановлено чітких вимог до дати формування та змісту Витягу, мабуть це не була питома вимогам до предмета закупівлі та не є особливою умовою для Замовника, та документ може містити будь яку інформацію в будь якому об’ємі та будь якої дати. Отже, стверджувати про вагому різницю між вказаними документами є безпідставно. Єквівалентна інформація, яка зазначена у виписці, витягу та відомостях не є підставою для відхілення пропозиції, оскільки не впливають на зміст пропозиції.
Також під час проведення кваліфікації Замовник мав змогу звернутися до Учасника для уточнення поданої інформації та з вимогою надати Учасником додаткові документи (в разі потреби).
На відповідність Закону України «Про публічні Закупівлі» пропозиція учасника ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам, визначеним в оголошенні № UA-2020-06-22-003511-b про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, пропозиція Учасника ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" відповідає принципам, встановленим Законом та встановленим вимогами Замовника.
Законом України «Про публічні Закупівлі» встановлено, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону закріплені прінципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників якими Замовних знехтував відхиливши з формальньних причин пропозицію ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" чим порушується один з принципів - об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Аналізуючи підстави скасування закупівлі за № UA-2020-06-10-003092-c від 10.06.2020 року та уважно ознайомившись з оголошенням та поданою пропозицією одного учасника ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху" стає зрозуміло, що підстава «У зв'язку з помилковим розрахунком вартості предмету закупівлі є необхідність скасувати закупівлю послуг по проведенню передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів» є технічна помилка в зазначенні ціни оголошення, оскільки Замовник вказав суму, яка дорівнює ПДВ учасника ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху", що в свою чергу не є збігом. Вочевидь Замовнику заздалегідь були відомі розрахунки вказаного учасника.
Складається враження, що Замовник навмисно та усвідомлено, з упередженим ставленням до пропозиції ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" дискваліфікував її, маючи на меті укласти Договір з ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху".
Враховуючи зазначене, ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" реалізуючи надане законодавством право звертається до Заморвника з Вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлію, а також вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" від 06.07.2020 року Протокол №3.
2. Скасувати рішення про визнання переможцем ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху" від 07.07.2020 року Протокол №4.
Також повідомляємо, що метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів відповідно до норм Закону України «Про публічні Закупівлі» ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій", як учасник спрощеної закупівлі залишає за собою право звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та/або до суду для захисту порушених прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Закупка предрейсовые.docx 08.07.2020 13:33
Дата подачі:
08.07.2020 13:33
Вирішення:
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» ретельно розглянувши вимогу ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" код ЄДРПОУ 40228109 від 08.07.2020 року встановило.
До ДП «МПІУ» надійшла вимога, розміщена 08.07.2020р. через електронну систему закупівель, в якій скаржник вважає відхилення пропозиції учасника ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" у закупівлі № UA-2020-06-22-003511-b неправомірним на підставі твердження про те, що документи; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є юридично тотожними.
Вимоги Скаржника є необґрунтованими з наступних причин:
1) Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (надалі - Закон) визначає та чітко розмежовує поняття «виписка» та «витяг» з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі - ЄДР).
Так, Закон трактує поняття виписки з ЄДР як документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Натомість стаття 1 Закону визначає витяг як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі.
Таким чином, виписка містить відомості про юридичну особу, яка утворились внаслідок реєстраційної дії. А витяг – це публічна інформація, яка міститься в реєстрі, доступна по запиту та є актуальною на дату та час формування витягу.
2) В свою чергу Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини одинадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, згідно з пунктом 1 частини тринадцятої статті 14 вказаного Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
При цьому всі рішення приймаються замовником самостійно.
Вважаємо, що при здійсненні процедури закупівлі послуг з щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв Замовником було дотримано всіх вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших вимог чинного законодавства України.
Враховуючи той факт, що за своєю юридичною природою виписка та витяг не тотожні поняття, з урахуванням вимоги надати в складі своєї пропозиції саме витяг, як документ, котрий містить актуальну на час проведення торгів інформацію про юридичну особу, вважаємо, що при здійсненні процедури закупівлі послуг з щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв замовником було дотримано всіх вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших вимог чинного законодавства України.
Разом з тим, нагадуємо, що у процедурі спрощеної закупівлі (частина 2 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі») відсутній механізм додавання роз’яснень, уточнень, додаткових документів, звернень до учасників та усунення недоліків.
Зважаючи на вищевикладене, ДП «МПІУ» відмовляє в задоволенні вимоги ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» від 08.07.2020 року у повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.07.2020 11:50