• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Активна електрична енергія

Категорія Замовника – згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2020 15:21 - 04.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС» тендерним комітетом ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА СПОРТУ КОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Номер: 48ef29ed0a604bb8b0c5ea0a9035ce15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-006116-c.c2
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС» тендерним комітетом ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА СПОРТУ КОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Скарга:
Подається в окремому файлі
Дата розгляду скарги: 30.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2020 10:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.08.2020 21:52
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2020 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "АС", Олексій Червов +380504285556 baranov1975_as@ukr.net
Вимога
Вирішена

Вимога щодо екологічного аудиту

Номер: 9a689c4e94914a9aa7c2b8b7767bb5fc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-006116-c.a1
Назва: Вимога щодо екологічного аудиту
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час вивчення тендерної документації, встановлена вимога, що передбачена пунктом 2 частини 7 (Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)) розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі, що проведений у 2020 році з позитивним висновком разом із відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника», що обмежує коло потенційних учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі, а тому є дискримінаційною з огляду на наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закон України «Про екологічний аудит» № 1862-ІV від 24.06.2004 року, надалі Закон 1862, визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб’єктів господарювання. Відповідно до Статті 1 Закону 1862, екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Статтею 7 Закону 1862, встановлено, що висновок екологічного аудиту є офіційним документом, який засвідчується підписом та печаткою екологічного аудитора. Згідно ст. 20 Закону 1862 (Оформлення результатів екологічного аудиту) визначено вичерпний перелік відомостей, які мають міститься у висновку екологічного аудиту. У вказаний статті, відсутні відомості, щодо терміну чинності такого висновку. Враховуючи зазначене, встановлення Замовником у вказаній вимозі наявності у Учасників короткого звіту з терміном проведення такого аудиту саме у 2020 році є дискримінаційної вимогою по відношенню до інших учасників, що бажають прийняти участь та у яких є наявний позитивний висновок, що дійсним на дату подання пропозиції, але проведений не у 2020 році. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються зокрема за таким принципом, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Отже на підставі викладеного, просимо внести зміни до вказаної вимоги за тендерної документацією шляхом викладення її у наступній редакції: «Довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком разом із відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника, що є дійсним на дату подання Учасником тендерної пропозиції».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На ваш лист повідомляємо, що вимога про надання короткого звіту з екологічного аудиту учасника закупівлі, не є дискримінаційною, бо стосується всіх учасників і підтверджується рішеннями АМКУ №13208-р/пк-пз від 18.09.2019р. та №8798-р/пк-пз від 17.12.2019р.. Однак Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію для того щоб взяти участь могла більша кількість учасників.
Статус вимоги: Задоволено