-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (НК 024:2019 – 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна (Опромінювач бактерицидний пересувний ОБПе-225м )).
Завершена
67 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 335.00 UAH
Період оскарження:
22.06.2020 15:17 - 05.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Протизаконна дискваліфікація, та упереджені звинувачення Учасника
Номер:
c95daab11577450f9eefa0bfef710562
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-006034-c.c2
Назва:
Протизаконна дискваліфікація, та упереджені звинувачення Учасника
Вимога:
у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Кремінська црл 2.pdf 16.07.2020 11:05
Дата подачі:
16.07.2020 11:05
Вирішення:
Шановний учасник! Повідомляємо наступне, під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Враховуючі ваші зауваження, та керуючись Законом, звертаємо увагу учасника публічних закупівель на те, що Замовник не переслідує поширення завідомо недостовірних відомостей та керується виключно опублікованою тендерною документацією і вимогами до неї та Закону.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі незгоди учасника публічних закупівель з відповіддю на вимогу останній може звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України або суду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Грубі порушення Закону про закупівлі, Законодавства України, та знехтування дилерськими повноваженнями.
Номер:
8be903a42fe6403c8b4a9d86184d37b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-006034-c.b1
Назва:
Грубі порушення Закону про закупівлі, Законодавства України, та знехтування дилерськими повноваженнями.
Вимога:
у вимозі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Кремінська црл.pdf 14.07.2020 15:30
Дата подачі:
14.07.2020 15:30
Вирішення:
Шановний учасник!
Стосовно вашої вимоги повідомляємо! Ураховуючі вимоги абз. 2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме замовником в тендерній документації вимагався Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, який повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість, високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі) та своєчасну поставку товару Замовнику, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
Надання гарантійного листа учасником також мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі. Вимогу вважаємо безпідставною так як у вашому гарантійному листі відсутні ідентифікатор та найменування замовника, що у свою чергу порушує умови тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено