• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рентгенівська плівка

Торги не відбулися

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2020 14:40 - 26.06.2020 14:32
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» та визнання переможцем ФОП "Портний Сергій Петрович".

Номер: 63045c0276d649a080320854b2e7274f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-005295-c.c2
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» та визнання переможцем ФОП "Портний Сергій Петрович".
Вимога:
Шановний Замовнику! 09 липня 2020 року по закупівлі «Рентгенівська плівка, Код згідно ДК 021:2015: 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-22-005295-c), вами було відхилена наша пропозиція, яка є найбільш економічно вигідна та є еквівалентом заявлених вимог Замовником щодо плівок. Визначивши детальні медико-технічні характеристики плівок ми вважаємо, що Замовник навмисне їх прописав аби виконати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» перш за все в частині принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Встановлення таких вимог трактується, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Щодо переможця ФОП "Портний Сергій Петрович", то в його пропозиція не відповідає вимогам встановленим замовником, перш за все в частині вимог замовника щодо Плівка для стоматології 3х4 (№150) заначено в характеристиках: «КРОВЛЕКС–ДРГ» (синьочутлива) – медична листова несенсибiлiзована радіографічна плівка з двостороннім покриттям емульсією, на поліетилентерефтолатній (лавсановій) основі. Натомість учасником-переможцем надано (зазначено) в ціновій пропозиції Плівка для стоматології 3х4 (№150) без зазначення якого виробника ця плівка, а скопійована переможцем інформація з медико-технічних вимог Замовника жодним чином не підтверджує відповідність вимогам Замовника. Тож, ми вважаємо що переможець жодним чином не довів те, що запропонована ним Плівка для стоматології 3х4 (№150) являється саме тою плівкою, що вимагалась Замовником, а саме Плівка для стоматології 3х4 (№150) «КРОВЛЕКС–ДРГ». Натомість нами було надано в повному обсязі підтверджуючі документи щодо відповідності вимогам до плівок. Крім того, в документах переможця як виявилось готувались до публікації оголошення Замовником на Прозорро, так у відомостях про підприємство зазначено 19.06.2020р., а оголошення було опубліковане 22.06.2020 року. Також у відомостях про підприємство міститься додатково інформація, яка немає жодного відношення до закупівлі, як і в тендерній пропозиції, де переможець зазначає що поставка з дня укладення договору по 31.12.2019 рік, в умовах документації зазначено про 31.12.2020р. і договір переможець буде укладати не раніше 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповновадженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замість гарантійного листа щодо терміну придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності переможець надав довідку. Всі інші документи з пропозиції переможця не мають дат складання, тож ідентифікувати під яку вони закупівлю складались є неможливим. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. добросовісна конкуренція серед учасників; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ІМЕД», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Інструкції. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ФОП "Портний Сергій Петрович", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, тож ВИМАГАЄМО Рішення (Протокол щодо прийняття рішення) уповноваженої особи від 09.07.2020р. №64/2020, яким прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-22-005295-c) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, вимагаємо скасувати Рішення уповноваженої особи про визначення переможця електронних закупівель ФОП "Портний Сергій Петрович", оскільки воно є незаконним. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення та наголошуємо наступне: Закупівля UA-2020-06-22-005295-c проводиться за спрощеною процедурою та не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів, що обумовлено позитивним досвідом використання вказаного виробника. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Щодо другого питання: «Визначення переможцем ФОП Портнй Сергій Петрович» - Ваша вимога задоволена, пропозицію учасника дискваліфіковано. Спрощену закупівлю UA-2020-06-22-005295-c відмінено відповідно до ст.14 п.17 «відхилення всіх пропозицій»
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.07.2020 11:37
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель

Номер: 40ed015fc04e42b283f2ef3aad0a177c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-005295-c.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! В Медико-технічних вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель «Рентгенівська плівка, Код згідно ДК 021:2015: 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-22-005295-c), зазначено конкретної назви товару замовником з їх технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, оскільки необхідно підтверджувати відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам документації. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначенння про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменування плівок свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Плівок, що зазначені в Медико-технічних вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель «Рентгенівська плівка, Код згідно ДК 021:2015: 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-22-005295-c). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення та наголошуємо наступне: Закупівля UA-2020-06-22-005295-c проводиться за спрощеною процедурою та не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів, що обумовлено позитивним досвідом використання вказаного виробника. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. При витрачанні коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КНП «ОЦРЛ» не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики, досвід використання на практиці. То ж у даному випадку було вирішено скористатися своїм правом та придбати ті товари, які дійсно потрібні для проведення рентгенографічних досліджень і з якими зручно працювати. Отже, під час оголошення закупівлі не порушено норми діючого законодавства, вони проводяться із дотриманням принципів максимальної економії та ефективності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.06.2020 13:41