• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси)

Завершена

137 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 687.50 UAH
Період оскарження: 22.06.2020 12:53 - 26.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Сертифікати ISO

Номер: 83ea00481ebd44dab52c8185348efe7d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-001036-a.a3
Назва: Сертифікати ISO
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з Тендерною документацією учасник повинен надати: 2.7. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику закупівлі! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного зміни в тендерну документацію вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Авторизаційний лист

Номер: 3038acae64e34ffc91daebb2d786ed80
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-001036-a.b2
Назва: Авторизаційний лист
Вимога:
Шановний Замовник! В технічних вимогах до інтерактивної дошки прописане програмне забезпечення та вимога: Учасник в повинен зазначити посилання на сайт виробника або офіційного дистриб’ютора загального програмного забезпечення навчального призначення та надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистрибютора (статуст офіційного дистрибютора підтверджується листом або сертифікатом від виробника). При цьому вбачаємо, що фактично в тендерній документації прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником. Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі. Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника. Наполягаємо видалити вимогу щодо надання авторизаційного листа на програмне забезпечення!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику закупівлі! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне, що відповідно до вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нам як Замовнику важливо, аби запропоноване програмне забезпечення було ліцензійним, тому зміни в тендерну документацію вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо потужності динаміку

Номер: f9883993ca1d47d48169278cc8abab1c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-22-001036-a.c1
Назва: Щодо потужності динаміку
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Ваших вимог динамік проектору має бути 16 Вт. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" встановлює, що динамік проектору має бути 10 Вт, а також надає можливість запропонувати акустичну систему. Враховуючи це, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та вказати наступне "Акустична система зовнішня або вбудована в проектор потужністю не менше 16 Вт".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику закупівлі! Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» встановлює мінімальні характеристики, які не можуть бути гірше, ніж зазначені в наказі. Нами як Замовником вказані кращі характеристики, що не є порушенням законодавства. Виходячи з вищевказаного зміни вноситися не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.06.2020 12:54