-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт газопроводів шляхом двостороннього блокування діючого газопроводу без відключення абонентів
Ремонт газопроводів шляхом двостороннього блокування діючого газопроводу без відключення абонентів
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період оскарження:
22.06.2020 11:22 - 06.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЙЦІЮ: ТОРГОВА МАРКА, ДОДАТОК 3, ДОДАТОК 7
Номер:
64e3918a687643eea41b64324c3b969e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-002298-c.a2
Назва:
ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЙЦІЮ: ТОРГОВА МАРКА, ДОДАТОК 3, ДОДАТОК 7
Скарга:
Шановний Замовнику!
У назві предмета закупівлі (Проведення робіт по двосторонньому блокуванню діючого газопроводу високого тиску Ду300мм без відключення абонентів та зниження робочого тиску з прокладкою байпасної лінії до 20м, обладнанням ТМ “RAVETTI”), а також у всіх додатках до тендерної документації, в тому числі і у додатку 7 (Технічне завдання) зазначено, що проведення робіт передбачено здійснювати виключно обладнанням виробництва компанії RAVETTI.
Це унеможливлює участь у даній закупівлі учасників, які можуть запропонувати виконання даних робіт, використовуючи обладнання інших виробників, крім RAVETTI.
Подвійне трактування Технічного завдання Додаток 7, а саме, п.п 3 та п.п.4, таблиці 1,2,3,4,5,6,7,8,9:
3. Приварити формований фітинг до тіла труби. * Виконується замовником. послуга 2
4. Приварити вентеляційний фітинг до тіла труби. * Виконується замовником. послуга 2
Це унеможливлює участь у даній закупівлі учасників, які не можуть чи можуть запропонувати виконання даних робіт, без врахування даних витратних матеріалів у вартість таких робіт чи з врахуванням даних витратних матеріалів у вартість таких робіт.
Замовником обраний кваліфікаційний критерій, а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази достатньо необхідної для надання послуг.
Зокрема, формулювання Додатку 3 – унеможливлює участь інших учасників так як згідно Додатку 3 не зазначено критерії відповідності поданої учасниками інформації та принципу оцінювання та перевірки даної інформації, та не зазначено, чи включаються до даного переліку матеріали (формовані фітинги), на які, зокрема, згідно Додатку 7 учасник має надати підтвердні документи, а саме, таблиці 1,2,3,4,5,6,7,8,9, та згідно того ж Додатку 7 мають подвійне трактування.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини третьої та четвертої статті 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також, відповідно частини другої п.3, п.5 та п.6 статті 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, інформацію про необхідну кількість товару та місце його поставки, а також, інформацію про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, прибравши посилання на виробника ТМ “RAVETTI”, внести зміни до тендерної документації та викласти конкретно без подвійного трактування Технічне завдання Додаток 7, а саме, п.п 3 та п.п.4, таблиці 1,2,3,4,5,6,7,8,9, та внести зміни до тендерної документації до Додатку 3, оскільки це призводить до непрозорості проведення закупівлі та дискримінації інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.07.2020 10:16
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації щодо недопущення посилання на торгові марки
Номер:
c41b419567ff4a4a8a331ef0268d1e77
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-22-002298-c.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації щодо недопущення посилання на торгові марки
Вимога:
Шановний Замовнику!
У назві предмета закупівлі (Проведення робіт по двосторонньому блокуванню діючого газопроводу високого тиску Ду300мм без відключення абонентів та зниження робочого тиску з прокладкою байпасної лінії до 20м, обладнанням ТМ “RAVETTI”), а також у всіх додатках до тендерної документації, в тому числі і у додатку 7 (Технічне завдання) зазначено, що проведення робіт передбачено здійснювати виключно обладнанням виробництва компанії RAVETTI.
Це унеможливлює участь у даній закупівлі учасників, які можуть запропонувати виконання даних робіт, використовуючи обладнання інших виробників, крім RAVETTI.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, прибравши посилання на виробника ТМ “RAVETTI”, оскільки це призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2020 17:34
Вирішення:
Добрий день.
Дякуємо Вам за запитання.
Для недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, в тендерну документацію внесені необхідні зміни, та додано вираз "або еквівалент" до посилання на конкретного вирорбника обладнання, що буде використано для виконання договору надання послуг.
Статус вимоги:
Задоволено