-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі КЗ “Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека” ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний, 142 (Лот1 - Розроблення проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі - облаштування механічної системи приточно-витяжної вентиляції в КЗ “Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека” ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний, 142, Лот2 - Розроблення проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі - облаштування протипожежної системи (системи внутрішнього протипожежного водопостачання) в КЗ «Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека» ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний, 142, Лот3 - Розроблення проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі - облаштування евакуаційного освітлення сходових кліток, коридорів, проходів та інших шляхів евакуації в КЗ «Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека» ЗОР за адресою:м. Запоріжжя, проспект Соборний, 142)
Торги не відбулися
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 400.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 23:48 - 25.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
4e877a666aa44cd8956bcee114a053c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004794-b.c2
Назва:
скарга
Вимога:
СКАРГА
на рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі лот №3 Розроблення проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі - облаштування евакуаційного освітлення сходових кліток, коридорів, проходів та інших шляхів евакуації в КЗ «Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека» ЗОР за адресою:м. Запоріжжя, проспект Соборний, 142 (ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).
07 липня 2020 року на сайті https://www.dzo.com.ua/ в рамках проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004794-b, було оприлюднений протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 12 від 07.07.2020 року, щодо відхилення пропозиції ТОВ «АЛМАЗБУДПРОЕКТ» (далі - Учасник) під час процедури допорогової закупівлі комунального закладу «Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека» Запорізької обласної ради.
. У відповідності до вищевказаного протоколу пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим в документації процедури закупівлі, зокрема встановлено наступне:
- Відомості з реєстру підприємств та організацій від 03.08.2018, що не відповідає умовами тендерної документації;
- Гарантійний лист із гарантією виконання робіт згідно ст. 49, ст..23 Бюджетного кодексу України, відсутній;
- Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору відсутній.
Вважаємо таке рішення протиправним та таким, що підлягає скасування з наступних підстав.
1. Відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, який виданий 23.06.2020 р., завантажено до ЦБД Prozzoro 30.06.2020 року в 17:59 «Витяг новий».
Також повідомляємо, що відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є у вільному доступі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/.
2. В п.4 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору закупівлі вказано наступне: «Замовник є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов та Гарантійний лист про підтвердження можливості відстрочки платежу до 180 календарних днів після підписання акту виконаних робіт згідно договору.
Звертаємо увагу на те, що Учасником було надано Гарантійний лист №17 від 30.06.2020 р. та Гарантійний лист №18 від 30.06.2020 р. де погоджується з істотними умовами, що включаються до договору закупівлі, з тим самим погоджується із умовами договору та виконання робіт згідно ст.49 ,ст. 23 Бюджетного кодексу України. Також зазначаємо, що Замовником не було наведено в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі приклад оформлення гарантійних листів, тому Учасник сформував листи на свій розсуд.
Враховуючи вищенаведене,
ПРОШУ:
3. Скасувати рішення прийняте уповноваженою особою № 12 від 07 липня 2020 року, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Алмазбудпроект» в рамках проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004794-b. та проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «Алмазбудпроект».
4. Всі необхідні та підтверджуючі матеріали для розгляду даної скарги у Вас є в наявності
Директор В.В.Зізевська
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 14:33
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
94221b28ff654074b651960e457714cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004794-b.c1
Назва:
скарга
Вимога:
СКАРГА
на рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі лот № 2 - Розроблення проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі - облаштування протипожежної системи (системи внутрішнього протипожежного водопостачання) в КЗ «Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека» ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний, 142 (ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).
07 липня 2020 року на сайті https://www.dzo.com.ua/ в рамках проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004794-b, було оприлюднений протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 9 від 07.07.2020 року, щодо відхилення пропозиції ТОВ «АЛМАЗБУДПРОЕКТ» (далі - Учасник) під час процедури допорогової закупівлі комунального закладу «Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека» Запорізької обласної ради.
. У відповідності до вищевказаного протоколу пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим в документації процедури закупівлі, зокрема встановлено наступне:
- Відомості з реєстру підприємств та організацій від 03.08.2018, що не відповідає умовами тендерної документації;
- Гарантійний лист із гарантією виконання робіт згідно ст. 49, ст..23 Бюджетного кодексу України, відсутній;
- Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору відсутній.
Вважаємо таке рішення протиправним та таким, що підлягає скасування з наступних підстав.
1. Відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, який виданий 23.06.2020 р., завантажено до ЦБД Prozzoro 30.06.2020 року в 17:59 «Витяг новий».
Також повідомляємо, що відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є у вільному доступі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/.
2. В п.4 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору закупівлі вказано наступне: «Замовник є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов та Гарантійний лист про підтвердження можливості відстрочки платежу до 180 календарних днів після підписання акту виконаних робіт згідно договору.
Звертаємо увагу на те, що Учасником було надано Гарантійний лист №17 від 30.06.2020 р. та Гарантійний лист №18 від 30.06.2020 р. де погоджується з істотними умовами, що включаються до договору закупівлі, з тим самим погоджується із умовами договору та виконання робіт згідно ст.49 ,ст. 23 Бюджетного кодексу України. Також зазначаємо, що Замовником не було наведено в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі приклад оформлення гарантійних листів, тому Учасник сформував листи на свій розсуд.
Враховуючи вищенаведене,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення прийняте уповноваженою особою № 9 від 07 липня 2020 року, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Алмазбудпроект» в рамках проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004794-b. та проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «Алмазбудпроект».
2. Всі необхідні та підтверджуючі матеріали для розгляду даної скарги у Вас є в наявності
Директор В.В.Зізевська
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.07.2020 14:32
Дата подачі:
08.07.2020 14:33