-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
причеп до трактору 2ПТС-4 (або еквівалент)
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 19:26 - 25.06.2020 11:00
Вимога
Вирішена
щодо порушення законодавства
Номер:
b7d1c206656f4152a6b576792f57e68f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004666-b.b2
Назва:
щодо порушення законодавства
Вимога:
замовник те, що ви самі знайшли ці договори у системі прозорро не означає, що ТОВ Техноторг вказав цю інформацію у своїх документах до ТП. Де саме в документах ТОВ Техноторг міститься ця інформація з посиланням на аналогічні договори у системі прозорро, хоча ви у своїй тендерній документації зазначали це як обов'язковий критерій.
І ще одне, Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, стаття 3 визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Це стосується в частині підтвердження наявності на території Черкаської обслаті сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки. Почитайте Позицію Колегії АМКУ (рішення № 341-р/пк-пз від 16.01.2018).
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ Техноторг. В іншому випадку будем змушені звернутися до Державної аудиторської служби України з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2020 11:01
Вирішення:
1. Згідно п. 14.2. форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» (розробленої на виконання ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») у складі пропозиції учасники надають копії не менше ніж трьох повністю виконаних учасником в якості постачальника (продавця, тощо) подібних щодо предмету цієї закупівлі договорів, а саме предметом яких є постачання (купівля-продаж, тощо) причепу або причепів (в тому числі, але не виключно), а так само разом з копіями складених сторонами та оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарських правовідносин) документів, що підтверджують приймання-передачу поставлених товарів згідно кожного з таких подібних договорів, та в повному обсязі поставлених товарів (акти приймання-передачі, видаткові накладні, тощо). Кожен з наданих учасником договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель.
Наголошуємо, що жодним пунктом оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено необхідності додаткового зазначення учасником у складі пропозиції будь-яких посилань в електронній системі закупівель на відповідну інформацію, що містить відомості про укладені учасником договори, та копії яких надаються у складі пропозиції. В той же час, замовник здійснює перевірку зазначеної інформації самостійно.
2. Згідно п. 1 розділу «Інші вимоги» додатку 1 до форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» запропонований учасником у складі пропозиції товар повинен мати гарантійну та сервісну підтримку у вигляді сервісного центру в межах Черкаської області, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі із зазначенням інформації про наявність відповідного сервісного центру у межах Черкаської області, його місцезнаходження, найменування та код згідно ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що виконуватиме сервісне (гарантійне) обслуговування запропонованого обладнання та на базі такого центру, інформацію про наявність договірних відносин між учасником та суб’єктом господарювання, що виконуватиме сервісне (гарантійне) обслуговування запропонованого обладнання, зокрема в частині надання послуг з такого обслуговування, та/або інформацію про належність такого сервісного центру учаснику (у випадку, якщо учасник самостійно забезпечує сервісне (гарантійне) обслуговування запропонованого товару, наприклад на підставі права власності на майновий комплекс, або договору оренди, тощо). Отже, учасники не були обмежені в частині можливості укладення договору оренди, та або договору про надання послуг з сервісного обслуговування відповідних товарів та із суб’єктом, що знаходиться на території Черкаської області.
Звертаємо увагу, що згідно ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. В той же час, період уточнень закінчився 25 червня 2020р. о 11:00, таким чином в цій частині Ваше звернення не може бути предметом розгляду на стадії розгляду пропозицій учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
Номер:
79437e1b393849c1a924145dfa757e08
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004666-b.b1
Назва:
щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
Вимога:
Проведення спрощеної закупівлі для замовника передбачено ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). ч.3 п.10 ст. 14 Закону встановлено, що "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.10 перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв". Для встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв замовник повинен керуватися ст. 16 Закону, де ч.2 ст. 16 передбачено, що "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: п. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". У процедурі закупівлі (ДК 021:2015) - 34220000-5 - причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (причеп до трактору 2ПТС-4 (або еквівалент)) тенденою документацією замовника ЧІТКО встановлений критерій передбачений ст. 16 Закону, а саме передбачено: п.14 (інша інформація) п. 14.1 : - копії не менше ніж трьох повністю виконаних учасником в якості постачальника (продавця, тощо) подібних щодо предмету цієї закупівлі договорів, а саме предметом яких є постачання (купівля-продаж, тощо) причепу або причепів (в тому числі, але не виключно), а так само разом з копіями складених сторонами та оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб'єктом господарських правовідносин) документів, що підтверджують приймання-передачу поставлених товарів згідно кожного з таких подібних договорів, та в повному обсязі поставлених товарів (акти приймання-передачі, видаткові накладні, тощо). Кожен з наданих учасником договорів має бути укладений із суб'єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), ТА інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель. У свою чергу, ТОВ "Техноторг", нехтуючи встановленим критерієм не надав у складі своєї ТП інформації про укладення аналогічних договорів з посиланням на електронну систему закупівель, де й повинна міститися інформація та загружений до системи відповідний аналогічний договір. При визначенні переможцем закупівлі замовник не звернув увагу на дані обставини та проігнорував наявні порушення вимог ТД з боку переможця закупівлі та, як наслідок прийняв необгрунтоване рішення про визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі. Ч. 13 ст. 14 Закону передбачено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: п.1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі". Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом від 17.07.20р. про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Техноторг".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 17:28
Вирішення:
Згідно п. 14.2. форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» (розробленої на виконання ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») у складі пропозиції учасники надають копії не менше ніж трьох повністю виконаних учасником в якості постачальника (продавця, тощо) подібних щодо предмету цієї закупівлі договорів, а саме предметом яких є постачання (купівля-продаж, тощо) причепу або причепів (в тому числі, але не виключно), а так само разом з копіями складених сторонами та оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарських правовідносин) документів, що підтверджують приймання-передачу поставлених товарів згідно кожного з таких подібних договорів, та в повному обсязі поставлених товарів (акти приймання-передачі, видаткові накладні, тощо). Кожен з наданих учасником договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель.
У складі пропозиції учасника ТОВ "Техноторг" надано копії наступних договорів:
1. Договір купівлі-продажу №41/15 689: замовник торгів - Диканська селищна рада (є суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону), предмет закупівлі - причіп тракторний самоскидний ПТС-4,5, інформація в електронній системі закупівель за №UA-2017-06-01-000691-a.
2. Договір № 05/7, замовник торгів - Черкаська дослідна станція біоресурсів національної академії аграрних наук України, предмет закупівлі - тракторний самоскидний напiвпричіп ТСП-16т, інформація в електронній системі закупівель за № UA-2019-06-21-001547-a
3. Договір №41/32 184, замовник торгів - Смотрицька селищна рада, предмет закупівлі - причіп тракторний самоскидний, інформація в електронній системі закупівель за № UA-2018-08-31-000448-b
Отже, всі надані учасником ТОВ "Техноторг" у складі пропозиції договори укладені із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, предметом кожного з таких договорів в тому числі є постачання причепу, а так само інформація про укладення кожного із зазначених договорів міститься в електронній системі закупівель. Отже, учасником ТОВ "Техноторг" у повному обсязі виконано вимоги оголошення в цій частині та надано необхідне документальне підтвердження згідно умов оголошення. Таким чином, у замовника в цій частині відсутні будь-які підстави вчиняти дії інші ніж ті, що стосуються завершення закупівлі у порядку ч. 15 ст. 14 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні