-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони 1-го, 2-го та 3-го поверхів адміністративного приміщення Служби автомобільних доріг у Львівській області по вул. Володимира Великого, 54 у м. Львові)
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Завершена
220 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 101.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 101.60 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 18:21 - 01.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
251606364c0b4cf391834e351b9fa769
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002279-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Зобов'язати Учасника укладати договір саме з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області теж саме, що зобовязати купувати товари визначеної торгової марки всупереч п. 4. Ст.23 Закону.
Вимагаємо виключити з тендерної документації, зокрема з Додатку №1:
"- обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО)
Для підтвердження наявності обладнання з ручною системою тривожної сигналізації, яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на ПЦС УПО, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2020 12:03
Вирішення:
Вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та безпідставною, а посилання на ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» недоцільним, пояснюючи це наступним.
Зазначена Вами вимога тендерної документації жодним чином не може вважатися дискримінаційною, оскільки, кожен потенційний учасник цих торгів має змогу укласти такий договір про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції.
Відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Львівській області (надалі – Замовник) від 29.07.2019 №249, Замовник є державною неприбутковою організацією, одним із основних напрямків діяльності якого є проведення мобілізаційної підготовки автомобільних доріг у Львівській області, тобто проведення діяльності, пов'язаної із державною таємницею.
За місцем дислокації Замовника (м. Львів, вул. Володимира Великого, 54) розташовані режимні приміщення, у яких обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю.
Згідно ст. 1 Закону України «Про державну таємницю», державна таємниця (далі також – секретна інформація) – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею і підлягають охороні державою.
Охорона державної таємниці – комплекс організаційно-правових, інженерно-технічних, криптографічних та оперативно-розшукових заходів, спрямованих на запобігання розголошенню секретної інформації та втратам її матеріальних носіїв (ст. 1 Закону України «Про державну таємницю»).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про державну таємницю», забезпечення охорони державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, діяльність яких пов'язана з державною таємницею, покладається на керівників зазначених органів, підприємств, установ і організацій.
Згідно положень ч. 1 ст. 5 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги:
1) охорона майна громадян;
2) охорона майна юридичних осіб;
3) охорона фізичних осіб.
Державна таємниця – не є майном юридичної особи, а організація забезпечення її охорони і захисту (ст. 18 Закону України «Про державну таємницю») покладені законом на режимно-секретні органи (ст. 21 Закону України «Про державну таємницю»), що діють у державних установах, які проводять діяльність, пов'язану із державною таємницею, відповідно до вимог Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №939 від 18.12.2013.
Використання можливостей поліції охорони (як державного органу), зокрема спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції, до заходів з охорони і захисту режимних приміщень установи, де обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю, викликано необхідністю швидкого і оперативного реагування на загрози цілісності державної таємниці, запобігання її витоку і знищенню з боку окремих осіб, груп, терористичних організацій і диверсійних формувань, на факти порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, у т.ч. на особливий період і у період введення військового стану.
Групи реагування поліції охорони створені для негайного озброєного реагування при надходженні тривожних повідомлень з об’єктів, що перебувають під охороною, складаються із трьох озброєних співробітників поліції, мають визначене законом право на затримання зловмисників. Поліцейські охорони оснащенні усіма необхідними спецзасобами, радіозв’язком, сучасними автомобілями та вогнепальною зброєю. Тільки поліція охорони з поміж усіх охоронних структур, має право застосовувати та використовувати вогнепальну зброю, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію». (сайт - https://securitypolice.com.ua/)
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності, на відміну від групи реагування поліції охорони, не наділений правом адміністративного затримання правопорушника.
Натомість, групи реагування поліції охорони наділені, відповідно до норм Закону України «Про Національну поліцію», повноваженнями по фізичному і силовому припиненню протиправних дій зловмисників, по локалізації та процесуальному документуванню факту вчинених ними порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, режиму секретності, по запобіганню витоку відомостей, що становлять державну таємницю, та локалізації негативних наслідків протизаконних дій третіх осіб тощо.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
Зазначена норма закону дозволяє будь-якому суб'єкту охоронної діяльності укладати договори з поліцією охорони на отримання від неї послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції на загрози щодо об'єктів охорони.
Наявність в учасника договору з поліцією охорони на отримання послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції, є кваліфікаційною вимогою для охоронної структури і випливає із вимог Законів України «Про державну таємницю», «Про національну безпеку», «Про оборону», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про боротьбу з тероризмом», «Про захист персональних даних», Положення про єдину державну систему запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 р. N 92, Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБ України №440 від 12.08.2005, та Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №939 від 18.12.2013.
Додатково зазначаємо, що Поліція охорони (групи реагування) єдина в державі структура, яка в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства (нормативна база, фізична і спеціальна підготовка, озброєння, технічне оснащення і мобільність руху) щодо надання кваліфікованих послуг у процесі забезпечення охорони державної таємниці, протидії протиправним проявам і процесуального закріплення фактів правопорушень.
Зазначена вимога випливає виключно із характеру діяльності Замовника, покладеної не нього державою і визначених вимогами чинного законодавства України щодо охорони державної таємниці, захисту державних інформаційних ресурсів, мобілізаційної підготовки, заходів на особливий період, протидії терористичним і диверсійним актам, та ін.
Виключення з тендерної документації, зокрема з Додатку №1 вимог стосовно обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо), яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО) може призвести до негативних наслідків через порушення стану режиму забезпечення охорони Служби автомобільних доріг у Львівській області і її режимних приміщень, територій і зон, і нанесенню істотної шкоди національній безпеці через виток відомостей, які становлять державну таємницю, через відсутність належного реагування і захисту від терористично-диверсійних проявів та порушень громадської безпеки і порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.07.2020 21:01