-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо (природний газ)
Джерело фінансування: кошти державного бюджету, Категорія замовника - пункт 3 частина 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою
Завершена
517 538.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 587.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 587.69 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 17:55 - 07.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e72921cc470748db815c34c25fb9215e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004546-b.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Благо.docx 21.08.2020 13:39
- скарга.pdf 21.08.2020 13:39
- рішення від 27.08.2020 № 16152 + лист Замовнику.pdf 27.08.2020 21:33
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13932.pdf 07.09.2020 21:27
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14686.pdf 17.09.2020 22:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 № 17654.pdf 21.09.2020 18:51
- рішення від 18.09.2020 № 17654.pdf 23.09.2020 21:55
- пояснення по скарзі 01.09.2020 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 16:21
Дата розгляду скарги:
04.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 21:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2020 21:55
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2020 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АКМУ) № 17654-р/пк-пз від 18.09.2020. в частині скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA- 2020-06-19-004546-b.
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
67777a74c58e4d71aee6662d7d7fec0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004546-b.a2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
ДОБРОГО ДНЯ! Тендерної документації учасники торгів у своїх тендерних пропозиція повинні надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (у разі використання), про наявність кваліфікованих працівників, на яких покладено функцію здійснення реєстрації споживача (замовника) у власному Реєстрі споживачів, інформаційній платформі Оператора ГТС/ГРС та які мають право доступу до інформаційної платформи оператора від імені користувача платформи (постачальника) в кількості не менше 3 працівників. В підтвердження зазначеного, Учасник надає копії довіреностей, наказів та/або трудових книжок щодо цих працівників. Просимо зміни вимогу щодо наявності таких працівників в кількості не 3-х, оскільки вона є повністю необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Адже для здійснення реєстрації споживача (замовника) у власному Реєстрі споживачів, інформаційній платформі Оператора ГТС/ГРС та доступу до інформаційної платформи оператора від імені користувача платформи (постачальника) цілком достатньо і одного працівника. Встановленням такої вимоги порушено принцип здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 11:18
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації Замовника учасник надає належним чином завірені копії довіреностей, згідно форми розміщеної на сайті УТГ, на уповноважених осіб що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше трьох. Тому вказівка про те, що « Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (у разі використання), про наявність кваліфікованих працівників, на яких покладено функцію здійснення реєстрації споживача (замовника) у власному Реєстрі споживачів, інформаційній платформі Оператора ГТС/ГРС та які мають право доступу до інформаційної платформи оператора від імені користувача платформи (постачальника) в кількості не менше 3 працівників. В підтвердження зазначеного, Учасник надає копії довіреностей, наказів та/або трудових книжок щодо цих працівників» не є підтвердженою та не підлягає задоволенню. Також зазначаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних та вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.07.2020 23:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
fc01d54a2b024d61b1e8670b5ba47587
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-004546-b.a1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Доброго дня! . Тендерною документацією на відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник просить надати : «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається КОПІЯ ПРОТОКОЛУ АБО КОПІЯ ВИТЯГУ ІЗ ПРОТОКОЛУ чи ІНШОГО ДОКУМЕНТУ, УПОВНОВАЖЕНОЇ КОМІСІЇ ДЕРЖПРАЦІ УКРАЇНИ, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.». Доводимо до вашого відома, що згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, постачальник має право на безперешкодний доступ (ЗА ПРЕД'ЯВЛЕННЯМ СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Отже, для доступу до комерційних вузлів обліку природного газу працівники постачальника повинні мати при собі та пред’явити споживачу ЛИШЕ СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ. При чому, у ч. 20 цього ж Розділу вказано, що Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. ЖОДНИМ нормативно-правовим актом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язковість проходження таким працівником навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Всі технічні роботи виконуються робітниками Оператора ГРМ з урахуванням вимог чинного законодавства щодо охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та безпеки надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку та Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 р. Додатков роз’яснюємо, що Державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 64 Кодексу цивільного захисту державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснює Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки. До його складу входять органи державного нагляду У СФЕРІ ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ; органи державного нагляду У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного звертаємося до Вас із вимогою про усунення порушення ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації вимогу щодо відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у
складі тендерної пропозиції.(розділ 5 Тендерної документації) ,а саме довідки про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства
про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві,
наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або
копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка
пройшла відповідне навчання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2020 17:50
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо, що постачання природного газу здійснюється суб’єктами господарювання на комерційній промисловій основі, а сам товар є вогненебезпечним та таким, що неможливо органолептичними відчуттями людини виявити, що в свою чергу може негативно впливати на здоров’я та безпеку, як працівників постачальника так і споживачів важливість мати фахівця, що володіє основами в сфері безпеки праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку повністю кореспондується з таким кваліфікаційним критерієм, передбаченим частиною другою статті 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств постачальників природного газу за безпеку, як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються. Додатково зазначаємо, згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, – Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, – дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно п.1 розділу I Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., – ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу I Правил – ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, – посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. Також Вами не доведено факт неможливості забезпечити навчання свого працівника про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, а відтак підтвердження проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки. На основі вищезазначеного, повідомляємо, що Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації Учасників, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.07.2020 23:01