-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка ПКД "Будівництво блочно-модульної котельні, яка працює на твердому паливі, м. Авдіївка"
Торги не відбулися
185 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 16:19 - 25.06.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
1c76b9ab4f164b3798e3a40a7a11aad1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-007160-c.c2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2020 № 13 було відхилено пропозицію ФОП «Романенко Діана Миколаївна», яка запропонувала ціну по спрощеній закупівлі «Розробка ПКД «Будівництво блочно-модульної котельні, яка працює на твердому паливі, м. Авдіївка» 154851,24 грн. (приведена ціна 153 238,21 грн.) як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
При розгляді пропозиції було виявлено, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, учасником не надано листи-згоди про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7, а саме відсутні листи-згоди на працівників, вказаних у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вказане стало підставою для висновку про те, що пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У довідці про працівників відповідної кваліфікації, поданої у складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі, відсутні персональні дані, листи-згоди на використання яких передбачені у Додатку 7, а саме: довідка не містить відомостей, за якими особа може бути конкретно ідентифікована (паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані: номери телефонів, електронні адреси).
З огляду на зазначене, керуючись п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, зазначити, щодо яких саме працівників не надано листи-згоди згідно Додатку 7 та які відомості щодо таких працівників Замовник вважає персональними даними, які потребують надання листа-згоди.
Також, при розгляді пропозиції було виявлено, що учасником не надано гарантійного листа щодо погодження зі строками виконання робіт, передбаченого пунктом 3.4 розділу 1 Документації до спрощеної закупівлі.
Вказане стало підставою для висновку про те, що пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
При розгляді вимог до учасника в Документації до спрощеної закупівлі, учасником виявлено, що пунктом 3.4 розділу 1 зазначено «Строк виконання робіт: до 14 серпня 2020 року. У випадку порушення строків зобов’язання, учасник несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.»
Просимо надати пояснення, в якій саме графі Документації до спрощеної закупівлі замовником зазначена вимога щодо надання гарантійного листа щодо погодження зі строками виконання робіт.
Відповідно до вимог Документації до спрощеної закупівлі одним з критеріїв оцінки є строк виконання робіт, та в пункті 1 розділу 5 Документації зазначено «Якщо строк виконання робіт перевищує строк виконання робіт, зазначений Учасником у критеріях оцінки, або строк виконання робіт, передбачений п.3.4. розділу І цієї документації, пропозиція Учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам цієї документації. Інформацію щодо запропонованого учасником строку виконання робіт він обов’язково зазначає у проєкті договору у відповідності до Додатку 8 цієї документації.»
У відповідь на запит на роз’яснення до процедури в електронній системі замовником надана відповідь «Загальний строк виконання робіт становить 30 календарних днів». Виходячи з цього, робиться висновок, що учасник сам зазначає строк виконання робіт до 30 календарних днів.
Згідно проекту договору пункту 1.3. «Склад робіт та строки виконання основних етапів робіт визначаються Календарним планом робіт (додаток 2 до цього Договору), який є невід’ємною частиною цього Договору». Виходячи з цього ФОП Романенко Д.М. зазначила строк виконання робіт в проєкті календарного графіку (плану) виконання робіт.
На цю вимогу ФОП Романенко Д.М. надала лист № 03/07-21 від 03.07.2020 з підтвердженням строку виконання робіт.
Також, в формі «Цінова Пропозиція» передбачено зазначення строку виконання робіт учасником. ФОП Романенко Д.М. зазначила 28 календарних днів.
В пункті 5 розділу 3 Документації до спрощеної закупівлі зазначено «Пропозиція учасника повинна включати проєкт календарного графіку виконання робіт».
На цю вимогу ФОП Романенко Д.М. надала календарний графік виконання робіт (лист № 03/07-21 від 03.07.2020), в якому також підтверджено строк виконання робіт 28 календарних днів.
Згідно пункту 5.3. проекту договору «Підрядник приступає до виконання робіт за Договором не пізніше наступного дня з моменту отримання від Замовника всіх вихідних даних, попередньої оплати та затвердженого завдання на проєктування по об’єкту». Також дія договору починається з моменту укладення договору. Відповідно строк виконання робіт, вказаний замовником в Документації може змінитися та бути продовженим.
З огляду на зазначене, керуючись п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи усе вищенаведене, вважаю відхилення пропозиції ФОП Романенко Д.М. не правомірною та без підставною.
Прошу відмінити рішення про відхилення пропозиції ФОП «Романенко Діана Миколаївна» та визнати пропозицію ФОП «Романенко Діана Миколаївна» такою, що відповідає вимогам Документації до спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 09.07.2020 11:41
Дата подачі:
09.07.2020 11:41
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушенення
Номер:
7228229533204db9a64297cb9c40ba3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-007160-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушенення
Вимога:
Замовником вимагається підтвердження наявності у Учасника інженера – проєктувальника у частині безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму класу наслідків не нижче ніж СС2. Замовник посилається на наведені на сайті Гільдії «Пропозиції/рекомендації щодо інженерно-будівельного проектування об’єктів будівництва різних категорій складності сертифікованими інженерами-проектувальниками». Відповідно до яких розробка на всіх стадіях проектів об’єктів енергопостачання (електропостачання, газопостачання, теплопостачання), систем опалення, вентиляції, безпеки експлуатації рекомендовано виконувати саме сертифікованим інженером-проектувальником зі спеціалізацією «Інженерне-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму (БЕ ЗШ)». Цей документ носить виключно рекомендаційний характер, та не забороняє інженеру-проектувальнику з іншою спеціалізацією в кваліфікаційному сертифікаті виконувати проєктні роботи на будівництво котельні.
Тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною. Вимагаємо від Замовника внести зміни до Документації до спрощеної закупівлі та видалити вимогу визначення кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, у частині безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму класу наслідків не нижче ніж СС2, а вимагати наявність інженера – проектувальника з кваліфікаційним сертифікатом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 15:10
Вирішення:
Враховуючи фінансування робіт по заходу «Будівництво блочно-модульної котельні, яка працює на твердому паливі, м. Авдіївка» за рахунок коштів обласного бюджету, загальну соціальну значимість в подальшому збудованого об’єкту, кваліфікаційну вимогу уповноваженої особи не можна вважати дискримінаційною, а вона є такою, що підтверджує спроможність Учасника виконати роботи якісно, в повному обсязі, в найкоротші строки із дотриманням усіх вимог чинного законодавства України.
Враховуючи викладене та з урахуванням отриманого висновку на інформаційний запит уповноваженої особи від Пантрепи С.П. (який діє на підставі цивільно-правового договору від 15.06.2020 №5) із супровідним листом від 26.06.2020 б/н, вимогу вважаємо необґрунтованою, внаслідок чого вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено