-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля врожаю2020року, горох сушений, квасоля сушена (джерело фінансування кошти місцевого бюджета)
Завершена
428 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 140.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 140.50 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 16:02 - 01.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо договору
Номер:
76d71b998e7c452c9f9f3046cc4356cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002053-a.a6
Назва:
Щодо договору
Вимога:
Доброго дня! Уважно вивчивши тендерну документацію, наше товариство звернуло увагу на пункт 3.4. Додатку №1 до тендерної документації, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Із змісту оприлюднених документів вбачається, що Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. У випадку виявлення замовником випадків розірвання договірних зобов’язань через невиконання або неналежне виконання (виконання з порушенням умов, визначених договором) зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена. Достатнім підтвердження такого є інформація історії виконання Договорів з електронного ресурсу PROZORRO.
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі було встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та був розірваний договір постачання не з вини постачальника, а на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Листа – відгук про належне виконання договору та співпрацю з учасником від замовника буде надано в пропозиції учасника. Якщо був розірваний договір постачання не з вини учасника буде це підстава для відхилення пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 14:42
Вирішення:
Відповідь на запитання: в даному випадку треба надати копію повного договору з усіма додатками та оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п.3.2. про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо єдиного податку
Номер:
ec0bbb3cf79e495ba4494b1f3a3b2759
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002053-a.a5
Назва:
Щодо єдиного податку
Вимога:
Шановний Замовник, Оголошенням вимагається від учасників відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію, згідно Додатку 1 до тендерної документації Оголошення Замовник вимагає:
«4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу (для юридичних осіб).
4.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу (для юридичних осіб).
4.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу (для юридичних осіб).
4.4. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців).»
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
В той же час, у одних учасників останнім періодом звітності є 2019 рік, а у інших 1 квартал 2020 року. При цьому зрозуміло, що за квартал обсяг реалізації значно менше, ніж за рік, що створює дискримінаційний підхід до оцінки фінансової спроможності учасників. Просимо пояснити, за який період Учасник повинен надати фінансову звітність, яка підтверджує обсяг чистого доходу від реалізації продукції (код рядка 2000 звіту про фінансові результати): за 2019 рік, за 1-й квартал 2020, за будь-який календарний рік, за рік починаючи з 2-го кварталу 2019 по 1-й квартал 2020 включно?
Просимо пояснити, за який період Учасник (фізична особа – підприємець за який період повинен надати Копію квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період, чи за останній місяць?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 22:36
Вирішення:
доброго дня по вашій вимозі будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Аналогічний договір
Номер:
8f7d5338cf834ca3979655b6f0bc98c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002053-a.a4
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Доброго дня! В документації в якості документального підтвердження кваліфікаційного критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: “Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2018-2019 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника”.
Згідно п.22, ч.1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VІІІ у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України ”Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року №114-ІХ - предмет закупівлі - товари, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Просимо надати роз’яснення, що Ви розумієте під аналогічним договором (згідно предмету закупівлі ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля) та аналогічний предмет закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 22:13
Вирішення:
Добрий день.Надаємо пояснення на питання що вважати аналогічний предметом данної закупівлі та аналогічним виконаним договором за 2018-2019 .рік. Аналогічним предметом данної закупівлі є закупівля за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 –03210000-6 «Зернові культури та картопля» ,аналогічним виконаним договором за 2018-2019 .рік. є виконаний договір за 2018-2019 .рік.,укладений через систему Prozorro,який містить інформацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Аналогiчний договiр
Номер:
68768a128a924d29b37cc4337cd82f3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002053-a.a3
Назва:
Аналогiчний договiр
Вимога:
Доброго дня! Звертаюся до Вас з проханням надати мені відповідь на наступне питання. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015 –03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля врожаю 2020року, горох сушений, квасоля сушена) згідно Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання наступних документів, а саме: 3.1. Копію асортименту продуктів харчування, що виробляється (постачається) погоджений Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Надайте роз'яснення, якою нормою чинного законодавства передбачено отримання асортиментного переліку продуктів харчування та його погодження? Надайте роз'яснення стосовно чинності даної норми.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 20:43
Вирішення:
доброго дня на вашу вимогу будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо Експлуатаційного дозволу
Номер:
c42993c63bef4ab5967b21bf44e51cd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002053-a.a2
Назва:
Щодо Експлуатаційного дозволу
Вимога:
Доброго дня! Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які суперечать статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), а саме для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, учасник процедури закупівлі відповідно до п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації повинен надати - Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі та погоджений висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність умов виробництва продукції та/або зберігання продукції вимогам санітарного законодавства.
Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів (далі - Закон).
Відповідно до вимог Закону, експлуатаційний дозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ваша ДІЯЛЬНІСТЬ безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10 °C). Замовник оприлюднив оголошення за предметом закупівлі - Картопля врожаю 2020року, горох сушений, квасоля сушена (джерело фінансування кошти місцевого бюджету), предмет закупівлі не тваринного походження та не потребує спеціального температурного режиму.
Встановивши таку вимогу, Ви суттєво обмежує коло можливих учасників. Вимога, встановлена у тендерній документації, дискримінує учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь. Також можна розцінити, що вимоги, встановлені у тендерній документації, ПРИСТОСОВАНІ ДО КОНКРЕТНОГО УЧАСНИКА. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 18:23
Вирішення:
доброго навашу вимогу будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо підпису ЕЦП/КЕП
Номер:
f4b8430badc742618a64c8626c31d419
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-002053-a.a1
Назва:
Щодо підпису ЕЦП/КЕП
Вимога:
Доброго дня! В розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" до тендерної документації зазначена наступна вимога:
Тендерна пропозиція подається Учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", а саме: з накладенням на кожен файл (формату .pdf тощо) тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису посадової особи або представника Учасника, яка уповноважена підписувати файли тендерної пропозиції за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Всі файли тендерної пропозиції повинні містити кваліфікований електронний підпис (електронний цифровий підпис) підписанта тендерної пропозиції. Для підтвердження наявності електронного підпису на файлах тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції Учасник має завантажити файли, що містять кваліфікований електронний підпис підписанта тендерної пропозиції, зазвичай з розширенням p7s. Наявність та відповідність накладеного кваліфікованого електронного підпису перевіряється Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua). Окрім кожного файлу за допомогою кваліфікованого електронного підпису підписанта тендерної пропозиції має бути підписано також тендерну пропозицію в цілому. Функція накладення кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію в цілому реалізована на електронних майданчиках під час або після подачі тендерної пропозиції (але до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій) із формуванням файлу з підписом «sign.p7s». Відповідність накладеного кваліфікованого електронного підпису (файл з підписом «sign.p7s») перевіряється Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua). Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом.
Питання, ЕЦП/КЕП накладається на кожний документ окремо чи на всю документацію в цілому? Якщо накладати на кожний документ окремо, то для їх прочитання потрібно буде завантажувати документи на спеціалізований сайт.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Дане формулювання вимог значно звужує число потенційних учасників, що приводить до не добросовісної конкуренції. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 15:17
Вирішення:
доброго навашу вимогу будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено