-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 15 по вул Ш.Руставелі , 1 в м. Тернополі (утеплення фасадів та підвального перекриття)
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
2 703 958.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 519.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 519.79 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 15:01 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
Номер:
10d7077b1bb047329ed3c5258bafe2a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-003480-b.c1
Назва:
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
Вимога:
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
КОД ЄДРПОУ 39314325
вул. І. Макуха, буд., 6,
м. Івано-Франківськ, 76018
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ 26198169
46001, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
UA-2020-06-19-003480-b
ВИМОГА
14 липня 2020 року Тендерним комітетом Управління освіти і науки Тернопільської міської ради відхилено пропозицію учасника ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН", що подана в рамках закупівлі «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 15 по вул Ш. Руставелі , 1 в м. Тернополі (утеплення фасадів та підвального перекриття)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-003480-b).
В обґрунтуванні відхилення тендерним комітетом наводиться наступні підстави:
1. Відповідно вимог тендерної документації учасником необхідно надати копії дозвільних документів на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
У разі, якщо техніка, машини, механізми не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів, надається лист-пояснення. Учасником ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН" у відповідь на запит про усунення порушення було довантажено відомості та документи про ще один спеціальний вантажний-спеціальний автокран більше 20 Т-С (кран на автомобільному ходу МАЗ 631705 КС-25Т) та Загальний вантажний загальний бортовий (автомобіль з маніпулятором). Однак не надано копій дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, або відповідний лист-пояснення.
Звертаємо увагу тендерного комітету, спеціальний вантажний-спеціальний автокран більше 20 Т-С (кран на автомобільному ходу МАЗ 631705 КС-25Т) та Загальний вантажний загальний бортовий (автомобіль з маніпулятором) використовується ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН" на підставі укладеного з ТОВ «КИЇВСЬКА БІЗНЕС ГРУПА» Договору оренди транспортних засобів та обладнання № 03/01-20 від 03 січня 2020 року.
ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН" у складі своєї пропозиції надано Лист-роз’яснення Вих. № 06/07-10 від 06 липня 2020 року, яким проінформовано тендерний комітет, що для будівельної техніки (машин, механізмів) власником якої є ТОВ «КИЇВСЬКА БІЗНЕС ГРУПА» жодним нормативним документом не передбачено отримання Дозволів на експлуатацію/застосування техніки (машин/механізмів).
ТАКИМ ЧИНОМ ВИЗНАЧЕНА В ПРОТОКОЛІ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ Є НЕПРАВОМІРНОЮ.
2. Учасником надано Договір оренди транспортних засобів та обладнання № 03/01-20 від 03 січня 2020 року, а підтвердження вимог Розділу 1 додатку 2 до тендерної документації лист-підтвердження від орендодавця Вих. № 030720/01 від 03.07.2020 року щодо не заперечення використання його машин механізмів та техніки згідно Договору оренди № 03/02-20 для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Таким чином, учасником не надано листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі згідно наданого ним Договору оренди № 03/01-20.
Наголошуємо, що документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У своїй вимозі про усунення порушень від 11 липня 2020 року Замовником не було зазначеного даного порушення, чим обмежено можливість учасника надати відповідні пояснення та усунути невідповідності. Тому згадана підстава для відхилення є неправомірною.
Зазначений в лист-підтвердження від орендодавця Вих. № 030720/01 від 03.07.2020 номер договору оренди транспортних засобів та обладнання, що укладений між ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН" та ТОВ «КИЇВСЬКА БІЗНЕС ГРУПА» містить механічну описку, що відповідно до положень тендерної документації є формальною (несуттєвою помилкою). На підтвердження зазначеного надаємо Вам лист-підтвердження від орендодавця - ТОВ «КИЇВСЬКА БІЗНЕС ГРУПА» з виправленням механічної описки.
3. Згідно з Проекту Договору, ціна є твердою і розрахована згідно з нормативними документами ДСТУ БД, а у договірній ціні учасника ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН" відсутня інформація про вид ціни.
Відповідно до умов тендерної документації до Формальних (несуттєвих помилок) належать:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Доводимо до відома тендерного комітету, що учасником ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН" у складі пропозиції подано погоджений учасником проект договору, яким визначено, що договірна ціна є твердою.
ТОМУ І ДАНА ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» Є НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ТАКОЮ, ЩО ПОРУШУЄ ПРАВА УЧАСНИКА.
Із перелічених вище фактів стає очевидним, що тендерним комітетом безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
Такі рішення Замовника порушують права та охоронювані законом інтереси Товариства.
Відповідно до частини 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Вважаємо, що такими діями Замовником порушено даний принцип.
Абзацом 2 частини 1 статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до наведеного вище, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 14 липня 2020 року, яким відхилено пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» та розглянути її повторно.
Додаток:
- Лист-підтвердження від орендодавця - ТОВ «КИЇВСЬКА БІЗНЕС ГРУПА» з виправленням механічної описки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.07.2020 16:41
Дата подачі:
15.07.2020 16:41
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасники повинні надати копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
У разі, якщо техніка, машини, механізми не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів, надається лист-пояснення.
У разі, якщо техніку (машини, механізми) взято в оренду, лізинг, договір про надання послуг техніки та інше, надаються копії дозвільних документів власника техніки (машин, механізмів).
Відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, спеціальний вантажний-спеціальний автокран більше 20 Т-С (кран на автомобільному ходу МАЗ 631705 КС-25Т) та Загальний вантажний загальний бортовий (автомобіль з маніпулятором) належать до вантажопідіймальних кранів та машин, та технологічних транспортних засобів. А тому а тому такі машини та механізми належать до машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таких дозвільних документів вами не було надано. Крім того, вимога про надання таких документів віднесена до розділу "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", а тому не належить до документів: "1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю."
На виправлення невідповідностей вами було надано Договір оренди транспортних засобів та обладнання № 03/01-20 від 03 січня 2020 року, а підтвердження вимог Розділу 1 додатку 2 до тендерної документації лист-підтвердження від орендодавця Вих. № 030720/01 від 03.07.2020 року щодо не заперечення використання його машин механізмів та техніки згідно Договору оренди № 03/02-20 для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Таким чином, вами не надано листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі згідно наданого ним Договору оренди № 03/01-20. Згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну, натомість, приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, при цьому маса прибутку, врахована в договірній ціні до початку будівництва, не уточнюється. При цьому, тверда ціна встановлюється незмінною на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем гарантій щодо виконання завдання в установлені строки за фіксовану ціну, а взаєморозрахунки за твердими договірними цінами проводяться на підставі виконаних робіт та їх вартості, визначеної в договорі. Окрім того, визначення виду договірної ціни є суттєвою складовою поданої учасником кошторисної документації, і прямопропорційно впливає на визначення ціни договору. Таким чином не зазначення такої інформації не можна віднести до формальної помилки.
Отож, Замовником дотримано всіх вимог законодавства України про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено