• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вивіска з накладних об’ємних літер логотипу КНП « ЦПМСД №1 Дніпровського району м. Києва»

Завершена

16 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2020 14:41 - 24.06.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: ff4ed57691ed45c9ae01d19c927c097b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-003265-b.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. Пропозиція ФОП Таланова Г.В. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки "не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі". У "ВИМОГАХ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА" Оголошення Замовником чітко визначені "документи", які Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані у період подання пропозицій по 26 червня 2020, 16:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону). Зокрема, серед іншого, Замовником у пункті 1 вимагалась: - довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ); По цьому пункту ФОП Таланова Г.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідний документ не подано. Адже, згідно Постанови Правління НБУ від 28.12.2018 № 162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні" з 05 серпня 2019 року рахунки в банках України змінені "за стандартом IBAN". Подана учасником "Довідка про відкриття рахунку.pdf" від 17.05.2018 року є недійсна на момент проведення торгів. Власне, недійсність цієї довідки підтверджується і діями самого Учасника, який уже після аукціону подав новий документ "_Довiдка про вiдкриття рахунку.pdf" датований 01.07.2020 року. Та, нажаль, розміщення цього документу суперечить вимозі самого Оголошення, де чітко визначено, що "після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «пропозиція» з новою, зниженою ціною". Вимога не виконана. Також, пунктом 6.5. "ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" Замовник вимагав, що "Постачальник повинен надати в комерційній пропозиції інформацію про виробника предметів закупівлі, матеріалу предметів закупівлі". ФОП Таланова Г.В. у комерційній пропозиції "цінова пропозиція124.pdf" та й в "оновлена цінова пропозиція.pdf" надано лише "інформацію про виробника предметів закупівлі", а "інформацію про виробника матеріалу предметів закупівлі" не надано. Вимога не виконана. Крім цього, у документі "тех характеристики123.pdf" на ділі "характеристики" присутні лише у назві файлу, а от у самому документі Учасник зазначив лише вимоги Замовника до предмету цієї закупівлі і вимоги Замовника до Постачальника. Самих же характеристик товару, який пропонує ФОП Таланова Г.В., не надано. Як відсутні і гарантії від Учасника щодо виконання визначених вимог до Постачальника. Вимоги не виконані. Ненадання ФОП Таланова Г.В. цих документів не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (п. 19 частини другої статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались. Подання Замовнику документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти. Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника із-за невиконання вищезазначених вимог ОГОЛОШЕННЯ закупівлі та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де у пункті 13 Статті 14 чітко зазначено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник. Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Таланова Г.В. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень та до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення допорогових закупівель з використанням системи, застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗЗОРО» №10 від 19.03.2019р(Зі змінами) Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону, норми Закону стосовно відхилення тендерних пропозиції учасника, а саме п. 13 Ст.14 Закону, не поширюються на допорогові закупівлі. Поряд з цим звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами до кваліфікації учасника, які зазначені у оголошенні, передбачено саме: - надання довідки від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ) без вимоги, що інформація має бути дійсна на момент подачі пропозиції. Учасник у своїй пропозицій надав довідку, отже виконав вимоги передбачені замовником. Також в комерційній пропозиції учасника, а саме «сертифікати рекламні матеріали.pdf» присутній додаток, де вказані матеріал та виробники, отже вимога замовника, що в комерційній пропозиції повинна бути зазначена інформація про виробника предметів закупівлі, матеріалу предметів закупівлі учасником виконана. Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що у складі своєї пропозиції учасник ФОП Таланова Г.В. надала документ «тех характеристики123.pdf» за підписом та печаткою, чим підтвердила згоду з вимогами замовника. Також у складі своєї пропозиції учасником надано документи «цінова пропозиція124.pdf» та «оновлена цінова пропозиція.pdf», в яких учасником надано згоду проте, що «Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, учасник має можливість і погоджується забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки». Вимогами оголошення не передбачено надання інших документів, які підтверджують вимоги замовника і гарантії учасника. З огляду на зазначене, оскільки закупівля здійснюється за такими принципами, як максимальна економія і ефективність, першою розглядається пропозиція Учасника, який надав найменшу цінову пропозицію за результатами аукціону. Таким чином пропозиція учасника ФОП Таланва Г.В. є найбільш економічно вигідною, відповідає заявленим вимогам Замовника та не може бути відхилена на підставі пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.07.2020 15:26
Задовільнена: Ні