• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер ( 5шт.) та ноутбук ( 6 шт.)

Завершена

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 050.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2020 13:39 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: fe352c7936ef4948b3299798c59b6fff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004701-c.c1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 1) Проте відповідно до технічних вимог Замовника «Операційна система Windows 10 professional предінстальована виробником системного блогу, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0.».; «В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві»; «Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft. »; «Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві» Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. 2) Також наявна вимога «Для спрощення сервісної підтримки системний блок та монітор, повинні бути від одного виробника.» Це значно обмежує вибір обладнання та позбавляє можливості вітчизняних виробників пропонувати продукцію. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один виробник. Тож відповідати такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників сертифікованих системних блоків. Крім цього, постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування і системних блоків, і моніторів. Навіть у разі, якщо вони вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли монітор та системний блок від одного виборника? 3) тендерна документація містить твердження: «. Поставка товару здійснюється транспортом Виконавця до місця поставки товару». Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.5 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі». Замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку 2 до тендерної документації для запобіганню ризиків постачання контрафактної продукції (ввезена на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що дані вимоги є дискримінаційними, не відповідає дійсності, оскільки отримання вказаних у тендерній документації документів не може скласти проблем для учасника, який постачає ліцензійну, фірмову продукцію, яка відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України або виготовленою згідно чинного законодавства України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку 2 до тендерної документації надають додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшують рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів. Право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання товарів, що повністю задовольняють потребу Замовника, тендерним комітетом при складанні вимог було детально зазначено характеристики товару. Також зазначаємо, що вимогам до предмету закупівлі викладеним у Додатку 2 до тендерної документації відповідає не один виробник, як ви стверджуєте. Технологію активації операційної системи, коли ключ активації вшитий в операційну систему материнської плати, використовують світові виробники комп’ютерного обладнання такі як Lenovo, Dell, Acer, Asus, HP, які також на своїх потужностях виробляють монітори та системні блоки. Таким чином дана вимога не звужує коло постачальників і виробників. На ваше зауваження стосовно п. 5.3 Розділ V Проекту Договору про закупівлю «Поставка товару здійснюється транспортом Виконавця до місця поставки товару.» повідомляємо, що Тендерна документація не містить жодних заборон щодо залучення служб доставки. Ваші висновки щодо будь-яких заборон не відповідають дійсності. Замовником не встановлено заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців згідно зі ст. 31 Господарського кодексу України. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено