• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» - Причеп тракторний 2 ПТС-4 з надставними бортами (або еквівалент)

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2020 13:01 - 25.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі

Номер: a41a84ff84724b1ba24feb34da4c301b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004147-c.a3
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Код за ДК 021:2015: 34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» - Причеп тракторний 2ПТС-4 з надставними бортами (або еквівалент) відповідно додатку 3 до оголошення, п.4 встановлено стандарти, норми по сертифікації, а саме: Виробником повинно бути підтверджено відповідність запропонованої ним продукції вимогам діючих в Україні стандартів, норм і правил шляхом отримання сертифікату відповідності, виданого сертифікаційним центром України. Доводимо до відома Замовника, що у відповідності до Технічного регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зважаючи на вказане, в листопаді 2015 року міністерством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 і від 11 листопада 2009 р. № 1200», який прийнятий Урядом 15 листопада 2017 року за номером 856 з набуттям чинності з 23 лютого 2018 року (далі - постанова КМУ). Зазначеною вище постановою уточнено перелік документів необхідних для реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на СЕРТИФІКАТ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПУ та/або СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАТВЕРДЖЕНОМУ ТИПУ передбачені вищевказаним Технічним регламентом. Водночас, з метою належного переходу від сертифікації сільськогосподарської та лісогосподарської техніки, їх комплектуючих в національній системі сертифікації до оцінки відповідності вимогам вищезазначеного Технічного регламенту, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України призначено два органи з оцінки відповідності продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Наказом Мінекономрозвитку від 2 серпня 2013 року № 890 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва». Наказом Мінекономрозвитку від 9 лютого 2016 року № 213 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Науково-технічний центр сертифікації «АГРОСЕПРО» Національної академії аграрних наук України», Зважаючи на вказане, починаючи з 23 лютого 2018 року, при реєстрації сільськогосподарської техніки, необхідно ЗВЕРНУТИ УВАГУ на наявність в поданому на реєстрацію пакету документів сертифіката відповідності затвердженому типу, який в свою чергу має бути виданий юридичною особою на основі сертифіката затвердження типу. Окремо зауважуємо, що сертифікати затвердження типу, передбачені вказаним Технічним регламентом, в Україні уповноважені видавати тільки два вищевказані органи з оцінки відповідності. Тобто, наданий учасником - ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності затвердженому типу та Сертифікат затвердження типу за реєстраційним номером UA 1.118.0000125-18 що виданий ОС ДП НТЦ «АгроСЕПРО» НААН - НЕ ВІДПОВІДАЄ зразку сертифікатів затвердження типу зазначених вище органів з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту, що в свою чергу НЕ ДОЗВОЛИТЬ провести обов'язкову реєстрацію та постановку на облік запропонованого ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" причепу в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №21 від 03.07.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причепа тракторного 2ПТС-4 з надставними бортами для потреб комунального підприємства «Купчиці» Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при підписанні договору з переможцем торгів. Також, просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умовами ТД передбачено, що Сертифікат затвердження типу який видається органом сертифікації, передається постачальником (переможцем закупівлі) при постачанні товару до замовника. Для підтвердження якості запропонованого товару учаснику достатньо було надати Сертифікат відповідності затвердженому типу (який видається безпосередньо виробником) та технічний паспорт на предмет закупівлі. У своїй пропозиції Учасник надав Сертифікат відповідності затвердженому типу, Декларацію про відповідність згідно постанови КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1367 та технічний паспорт на запропонований товар. Виходячи з вище викладеного підстав для відхилення пропозиції переможця не має.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо неправомірного визнання переможцем

Номер: a0d57f8bf8454c24970b9ab98db98695
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004147-c.c2
Назва: щодо неправомірного визнання переможцем
Вимога:
Проведення спрощеної закупівлі для замовника передбачено ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). ч.3 п.10 ст. 14 Закону встановлено, що "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.10 перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв". Для встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв замовник повинен керуватися ст. 16 Закону, де ч.2 ст. 16 передбачено, що "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: п. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". На виконання цієї вимоги замовником у своїй ТД, а саме п.4.6 передбачив надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням переліку замовників та скан-копії не менше 3-х аналогічних договорів, які були виконані протягом останніх трьох фінансових років з накладними на отримання товару та відгуками від замовників, зареєстровані не раніше 2020 року. Нехтуючи виконанням вказаної вимоги ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не надали у складі своєї ТП лист-відгук за договором №17/01-20 від 17.01.20р. чим порушив вимоги ТД замовника. Також, замовником у своїй ТД, а саме п.3.1. встановлено надання у складі ТП Копії дозволів або ліцензій на здійснення відповідної діяльності, яка передбачена закупівлею (якщо це передбачено чинним законодавством України). Нехтуючи вказаними вимогами ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не надав жодного документу, щодо ведення відповідної діяльності чи відповідного дозволу або ліцензії. У випадку якщо ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" вважає, що така діяльність не потребує ліцензування повинні були надати лист-роз'яснення з відповідними посиланнями на чинне законодавство України. Також, замовником у своїй ТД, а саме п.4.5 встановлено надання Довідка (довідки) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Вказаною статтею встановлено 13 (тринадцять) різноманітних критеріїв. Для виконання вказаного критерію учасником повинно бути надано довідки (загальну довідку) щодо кожної з підстав цієї статті Закону, крім п.1 та 7 (ч.4 ст. 17 Закону). ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" на виконання вимог ст.17 Закону не подали у складі своєї ТП довідок на низку критеріїв, а саме хоча б взяти п.10 щодо наявності/відсутності антикорупційної програми. При визначенні переможцем закупівлі замовник не звернув увагу на дані обставини та проігнорував наявні порушення вимог ТД з боку переможця закупівлі та, як наслідок прийняв необгрунтоване рішення про визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі. Ч. 13 ст. 14 Закону передбачено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: п.1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі". Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №21 від 03.07.20р. щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В документації зазначено скан-копії не менше 3-х аналогічних договорів, які були виконані протягом останніх трьох фінансових років з накладними на отримання товару та відгуками від замовників, зареєстровані не раніше 2020 року. Згідно ч.3 ст.16 Закону саме договори та додатки до них ( накладні та акти прийому –передачі) є документами які підтверджують досвід виконання учасником. Листи відгуки запитуються за бажанням замовника і в документації до тендеру зазначено конкретну кількість саме договорів, які мав надати учасник, а не листів -відгуків, тому учасник нічого не порушив. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Так п.3.1. встановлено надання у складі ТД Копії дозволів або ліцензій на здійснення відповідної діяльності, яка передбачена закупівлею (якщо це передбачено чинним законодавством України), Замовник уточнив «якщо це передбачено чинним законодавством», відповідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія або дозвіл на провадження виду діяльності, що є предметом закупівлі, не передбачена відповідно до чинного законодавства, виходячи з викладеного учаснику не обов’язково про це повідомляти замовника, адже всі суб’єкти господарської діяльності відстежують та вивчають чинне законодавство України. Учасником після проведення аукціону було додано до ТД довідку згідно .ст 17 ЗУ в якій зазначено всі підстави, що стосуються предмета закупівлі. П. 10 ст. 17 ЗУ встановлено: «юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)», тобто цей пункт застосовується до закупівель від 20 мільйонів гривень. Замовником було встановлено критерій: «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.» Саме форми документів Учасником були подані в повному обсязі, за винятком пунктів які не стосуються предмету закупів. Тому підстав для відхилення пропозиції не має.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних умов

Номер: 1866ca69093f4f75a5ed03deb2c39b35
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004147-c.c1
Назва: щодо дискримінаційних умов
Вимога:
вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині надання листів-відгуків. яким чином вплине на кваліфікацію учасника якщо лист-відгуку буде зареєстрованим раніше дати виходу оголошення?????? оголошення вийшло 19.06.20р, а наші листи відгуки були зареєстровані 16 та 17 липня 2020 року (брались під тендер що був раніше). вимагаємо внести зміни в ТД та зазначити - надання листів відгуків датовані не раніше 2020 року
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Було допущено помилку. Будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так