-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по обєкту: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЄЮ БУДІВЛІ ХАРЧОБЛОКУ ДИТЯЧОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО САНАТОРІЮ "ОРЛЯТКО" ЗА АДРЕСОЮ СМТ ВОРЗЕЛЬ, ВУЛ. КУРОРТНА,19 (ДК 021:2015 - 71320000-7, Послуги з інженерного проектування)
Торги відмінено
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2020 18:37 - 26.06.2020 19:00
Вимога
Вирішена
Порушення замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі" (зокрема, але не виключно ч. 14 ст. 14 Закону)
Номер:
1c755ced2c0945c5a60255a677426198
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-005500-b.b2
Назва:
Порушення замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі" (зокрема, але не виключно ч. 14 ст. 14 Закону)
Вимога:
У відповідності до ч. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) ТОВ "ДІОРО" як учасник, пропозиція якого відхилена, 13.07.2020р. о 10:58 звернулося до Замовника з вимогою, проте Замовник в свою чергу проігнорував дане звернення чим грубо порушив норми Закону, адже згідно зазначеної статті НЕ ПІЗНІШЕ ніж через три робочих дні з дня надходження звернення через електронну систему закупівель Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати йому відповідь. Також, доречно звернути увагу, що ЗУ "Про публічні закупівлі", що вступив в дію 19.04.2020р., встановлена відповідальність за порушення вимог Закону, зокрема, але не виключно: 1) за ненадання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, ч. 1 ст. 164-14 КУпАП передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 2) за безпідставне відхилення ч. 3 ст. 164-14 КУпАП передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Своєю бездіяльністю, протиправною поведінкою Замовник повністю порушив право ТОВ «ДІОРО» щодо даної закупівлі, адже учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ДІОРО» змушене в найближчий час звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2020 09:12
Вирішення:
Надано пояснення щодо відсутності відповіді на першу вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2020 11:24
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішенням Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р. було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «ДІОРО» (далі – Учасник).
Використовуючи своє право на отримання додаткової аргументації щодо причин відхилення, передбачене абзацом другим частини 14 статті 14 Закону, Учасник звернувся через електронну систему закупівель з вимогою скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Замовник зобов’язаний надати відповідь через електронну систему закупівель не пізніше ніж три робочі дні з дня надходження такого звернення.
Вимога Учасника зареєстрована в системі 13.07.2020 року о 10:58.
Відповідно до частини першої статті 251 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до частини першої статті 252 ЦКУ строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до частини першої статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно до частини першої статті 255 ЦКУ якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції.
Тобто, відповідно до положень глави 18 ЦКУ замовник повинен був надати відповідь на вимогу Учасника до 16.07.2020 р. до закінчення робочого дня (до 17 год. 30 хв.).
При спробі оприлюднити відповідь Учаснику 16.07.2020 р. о 13 годині 50 хвилин виявилося, що технічної можливості надати відповідь у замовника немає. Звернувшись на «гарячу лінію» служби підтримки електронного майданчика E-Tender, з’ясувалося, що обчислення строків в електронній системі закупівель для спрощених закупівель здійснюється іншим чином, і технічна можливість надання відповіді вичерпалася о 10 годині 58 хвилин 16.07.2020 р. Отже, у замовника не було технічної можливості надати відповідь у визначені Законом спосіб та строки. Замовник жодним чином не намагався ігнорувати вимогу Учасника.
З метою забезпечення Вашого права на отримання додаткової аргументації щодо відхилення Вашої пропозиції, надаємо повний текст відповіді на Вашу вимогу від 13.07.2020 р.
« Шановний учаснику!
Протоколом Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р. відхилено пропозицію ТОВ «ДІОРО» оскільки не враховано роботи з розроблення проекту фасаду.
У складі пропозиції учасником ТОВ «ДІОРО» надано розрахунок договірної ціни: файл «4. Розрахунки договірної ціни.PDF».
В кошторисі №14 форма 2-П проведено розрахунки згідно збірника цін на капітальний ремонт частина 2, табл. 2-4 п.5. В наданому розрахунку зазначені види проектних робіт: архітектурно-будівельні рішення, загальна пояснювальна записка, паспорт оздоблення фасадів, опалення і вентиляція, електротехнічні рішення, ОВНС, кошторисна документація, енергоефективність, структурована кабельна система, проект організації будівництва, пожежна сигналізація.
В кошторисі №14 форма 2-П перед відсотками по видах робіт вказано коефіцієнт 1,32 на проектні роботи. Такого коефіцієнта цінник не має. Обґрунтування цьому коефіцієнту відсутні
Відповідно до збірника цін на капітальний ремонт частина 2, табл. 2-4 п.5 розрахунок має містити такі розділи: архітектурно-будівельні рішення, вентиляція, водопровід і каналізація, гаряче водопостачання, електропостачання, кошторис і вибірка ресурсів, опалення і вентиляція, слабкі струми.
Інші види робіт повинні бути розраховані окремими пунктами в формі 2-П.
Тому, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення Вашої пропозиції було прийняте правомірно та відповідно вимог Закону.
Уповноважена особа
з питань спрощених закупівель Світлана ГРИЩЕНКО
Вимога
Без відповіді
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Номер:
02cf0a708cb44350891e800ec4816c97
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-005500-b.c1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Вимога:
Протоколом Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р. відхилено пропозицію ТОВ «ДІОРО» посилаючись на недоліки в пропозиції, а саме: «при складанні кошторису на проектні роботи не враховано роботи з розроблення проекту фасаду (термомодернізація фасаду), які передбачені завданням на проектування».
У складі пропозиції підприємства надано файл «4. Розрахунки договірної ціни.PDF», в Кошторисі № 14 (сторінка 2 файлу «4. Розрахунки договірної ціни.PDF»), зазначені усі розділи проекту передбачені Медико-технічним завданням. Кошторис розраховано відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та з урахуванням вимог Додатку Д ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО». Виходячи з вимог Державних будівельних норм розроблення «проекту фасаду (термомодернізація)» включається до складу розділів «Архітектурно-будівельні рішення», «Паспорт оздоблення фасадів», «Енергоефективність».
Згідно Додатку Д ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» розділ «Архітектурно-будівельні рішення» має включати: «Д.2 Архітектурно-будівельні рішення 1. Рішення та основні показники генерального плану, благоустрою та озеленення. Короткий опис і обґрунтування архітектурних рішень та їх відповідність функціональному призначенню з урахуванням містобудівних вимог. Рішення щодо зовнішнього та внутрішнього оздоблення. 2. Основні рішення із прийнятої конструктивної схеми (матеріали стін, перекриттів, покрівлі), обґрунтування застосованих типів фундаментів та інших конструкцій, їх категорії відповідальності, теплоефективність огороджувальних конструкцій та теплофізичні характеристики, прийняті архітектурні і інженерні рішення щодо захисту приміщень від зовнішнього і внутрішнього шумів (гулу)».
Розділ «Енергоефективність» є складовою проектної документації, в якому висвітлюються і узагальнюються рішення проекту з реалізації вимог щодо енергозбереження та енергетичної ефективності будинків (в т.ч. і фасаду) згідно з діючими державними будівельними нормами і вимогами.
Розділ «Паспорт оздоблення фасадів» (паспорт зовнішнього оздоблення) будівлі - це комплект документів, що визначає опоряджувальні матеріали (назву матеріалу, фактуру, колір з наведенням найменування або маркування у відповідності з каталогами виробника матеріалу), а також передбачає термомодернізацію споруди або будівлі.
Звертаємо вашу увагу, що ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» не містить визначення «термомодернізація» та не передбачає розроблення розділу з такою назвою, даний вид робіт включається до вищезазначених розділів.
Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ТОВ «ДІОРО» не містить недоліків, які могли б бути підставою для відхилення, так як документи, надані у складі пропозиції, складені у суворій відповідності до вимог, що містяться в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших держаних нормативно-правових актів. Окрім того, є найбільш економічно вигідною, що відповідає принципу максимальної економії. Пропозиція підприємства відхилена з надуманих, неперевірених, необґрунтованих та незаконних підстав, що ставить під сумнів компетентність Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» в особі Світлани Грищенко.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДІОРО», ухвалене Протоколом Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р.
В разі не усунення порушень у сфері закупівель з боку замовника, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ДІОРО» змушене звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду у відповідності до ч. 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2020 10:58