• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області

Торги відмінено

8 058 089.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 580.89 UAH
Період оскарження: 18.06.2020 17:57 - 10.07.2020 00:00
Скарга
Скасована

СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 3ba152e4f87948fb9d3f1c77e767267d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008417-c.a4
Назва: СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
27.07.2020 № 1 Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації ЄДРПОУ: 02143703 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А тел.: +380444500465 е-mail: kcbo@ukr.net Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “ВІККОН ПЛЮС” ЄДРПОУ: 25384088 03197, м. Київ, бульвар Кольцова, 14Д тел: 067 40 40 311 е-mail: vburun@vikkon.com.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-008417-c ID у ЦБД 164e6e12b8094a74aa1f23485ebfbfaf Плата за подання скарги: 48 350,00 грн без ПДВ СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 18.06.2020 Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) оголосив процедуру закупівлі відкриті в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: ДК 021:2015-45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області), (далі – Процедура закупівлі). Процедура закупівлі здійснювалась відповідно до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 (протокол № б/н) (далі – Тендерна документація), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативно правових актів передбачених Тендерною документацією. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “ВІККОН ПЛЮС” (далі – Скаржник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду виконання робіт, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі та подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною 1 статті 28 Закону розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Аукціон проведено 15.07.2020. Таким чином розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось в цей ж день. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяло 6 учасників, а саме: - Скаржник з остаточною ціновою пропозицією 5 899 990,00 грн.; - ТОВ «ДАМІР СТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 5 900 000,00 грн.; - ТОВ «ІНТЕЗА-ГРУП» з остаточною ціновою пропозицією 6 170 000,00 грн.; - ТОВ «КІРАБУД» з остаточною ціновою пропозицією 6 749 000,00 грн.; - ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» з остаточною ціновою пропозицією 7 325 777,00 грн.; - ТОВ «КІРАБУД» з остаточною ціновою пропозицією 8 038 652,00 грн. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Скаржника. Рішенням тендерного комітету Замовника від 17.07.2020 (Протокол № б/н) (далі – Рішення від 17.07.2020) тендерну пропозицію Скаржника відхилено. Відповідно до пп. 1.1.1. п. 1 р. 3 Тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі) Згідно пп. 2.1. п. 2 р. 3 Тендерної документації замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції викладені в п. 2 р. 3 Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Скаржник надав електронну банківську гарантію від 30.06.2020 № 19538. В Рішення від 17.07.2020 Замовник зазначив, що Скаржник не виконав умов п. 2 р. 3 Тендерної документації. Частиною 3 статті 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Не погодившись з Рішенням від 17.07.2020 і вважаючи його безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник подав вимогу від 21.07.2020 № 1-21/07/2020 через електронну систему закупівель, яка зареєстрована 22.07.2020 за № UA-2020-06-18-008417-c.a1, (далі – Вимога), в якій вимагав скасувати Рішення від 17.07.2020. У відповідь на Вимогу 22.07.2020 Замовник оприлюднив протокол тендерного комітету Замовника від 22.07.2020 № б/н, згідно з яким прийняв рішення скасувати Рішення від 17.07.2020, та відповідно задоволив Скаргу. Виходячи зі змісту цього протоколу Замовник згідний з доводами Скаржника викладеними в Вимозі. Оскільки функціоналом електронної системи закупівель не передбачено можливості Замовнику самостійно скасувати прийняте в системі рішення, Скаржник подає цю скаргу для забезпечення свого права на відповідну кваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника. Враховуючи викладене та факт того, що Замовник погоджується, що прийняв Рішення від 17.07.2020 неправомірно, яке призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Рішення від 17.07.2020 підлягає скасуванню, в т.ч. і в електронній системі закупівель. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовіс-на конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; від-критість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне став-лення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупів-лі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте та чинне Рішення від 17.07.2020 порушує право Скаржника щодо участі в Процедурі закупівлі, та в свою чергу порушують право Скаржника на чесні та прозорі торги. Права Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити зазначені в скарзі дії. Варто зазначити, що за обставин зазначених вище чинність Рішення від 17.07.2020, в т.ч. в електронній системі закупівель, призводить до порушення принципу здійснення закупівель об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції, та в подальшому призведе до порушення принципу рівного ставлення до учасників Процедури закупівлі, оскільки буде застосовано дискримінаційний підхід розгляду тендерних пропозицій. Таким чином Рішення від 17.07.2020 підлягає скасуванню, в т.ч. і в електронній системі закупівель, з підстав наведених вище. В свою чергу, тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам Процедури закупівлі, в т.ч. вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, а Скаржник – кваліфікаційним критеріям, тому Скаржника необхідно визнати переможцем Процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з ним договір. Згідно з ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація. Керуючись ст. ст. 5, 18, 28-30 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення тендерного комітету Замовника від 17.07.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “ВІККОН ПЛЮС”, неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 17.07.2020 про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнице підп-риємство «ВІКОН ПЛЮС», в т.ч. в електронній системі закупівель. Директор В.О. Бурун
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.07.2020 00:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС", Бурун Віктор Олександрович 067-40-40-311 VBURUN@VIKKON.COM.UA
Вимога
Без відповіді

Вимога на рішення замовника оформленного протоколом №3 від 22.07.2020року

Номер: f592adc9dbd34f18ad8fca1dd36dee51
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008417-c.a3
Назва: Вимога на рішення замовника оформленного протоколом №3 від 22.07.2020року
Вимога:
17 липня 2020 року Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Києво-Святошинської райдержадміністрації щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі відкритих торгів на закупівлю робіт: Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області (UA-2020-06-18-008417-c) були прийняті наступні рішення: 1. Визнати пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІККОН ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ 25384088) такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхилити її. 2. Визнати пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАВМІР СТРОЙ» (Код ЄДРПОУ 42872700) такою, що відповідає умовам тендерної документації, визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАВМІР СТРОЙ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю. Натомість, 22 липня 2020 року з інформації розміщеної в системі електронних закупівель ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» стало відомо, що 22 липня 2020 року замовником, Відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, на підставі вимоги ТОВ НВП «ВІККОН ПЛЮС» було прийнято рішення про скасування протоколу від 17 липня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ НВК «ВІККОН ПЛЮС» та визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ», а також прийнято рішення про визнання пропозиції ТОВ НВК «ВІККОН ПЛЮС» такою, що відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір. Вважаємо, що замовником, Відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, грубо порушені норми та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення оформлене протоколом № 3 засідання тендерного комітету відділу освіти Києво-Святошинської РДА від 22 липня 2020 року виходячи з наступного. Відповідно до пп. 2.3. п. 2. Розділу 3 тендерної документації «Забезпечення цінової пропозиції» замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозиції. Встановлення такої умови до забезпечення тендерної пропозиції є наслідком того, що при оприлюдненні в системі електронних закупівель інформації про закупівлю замовник не може визначити точну дату розкриття тендерних пропозицій. Це обумовлено тим, що під час проведення процедури закупівлі можуть виникати обставини, що зумовлюють відкладення строків розкриття тендерних пропозицій (такі як розміщення вимог в системі електронних закупівель, подання скарг до органу оскарження тощо). В порушення зазначених вимог тендерної документації, учасник ТОВ НВК «ВІККОН ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надав банківську гарантій строк чинності якої з «30» червня 2020 року по «05» жовтня 2020 року, що є невідповідністю вимогам тендерної документації та беззаперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Більш того, розкриття тендерних пропозицій в даній процедурі закупівлі було 15 липня 2020 року, а отже банківська гарантія не охоплює 90-то денний строк з моменту розкриття. Крім того, відповідно до п. 1) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Отже, невідповідність забезпечення тендерної пропозиції учасника тендерній документації є безумовною підставою для відхилення такої пропозиції. Більш того, така невідповідність тендерної пропозиції учасника тендерній документації не може бути усунута учасником в порядку виправлення невідповідностей відповідно до частини 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного ВИМАГАЄМО скасувати рішення тендерного комітету оформлене Протоколом № 3 засідання тендерного комітету відділу освіти Києво-Святошинської РДА від 22 липня 2020 року та залишити в силі рішення тендерного комітету оформлене Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Києво-Святошинської райдержадміністрації щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі відкритих торгів на закупівлю робіт: Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області від 17 липня 2020 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника про скасування протоколу від 17 липня 2020 року

Номер: b42d5d604b43490a8c15480bda708aa1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008417-c.a1
Назва: Вимога до Замовника про скасування протоколу від 17 липня 2020 року
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних за купівель Відділом освіти Києво-Святошинської РДА було проведено відкриті торги ID UA-2020-06-18-008417-с на закупівлю робіт : Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у електронній системі закупівель протокол засідання тендерного комітету від 17.07.2020 року, про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС", як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Детально вивчивши даний протокол, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС" (надалі – Заявник) виявило неправомірність/необґрунтованість у діях Замовника під час прийняття рішення про відхилення пропозиції Заявника. Замовник не вказав, у змінах до тендерної документації, про те, що учасник має врахувати та перенести вимоги зазначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. У протилежному випадку, у разі не здійснення відповідних правомірних дій, у відповідності до діючого законодаства, скориставшись наданим гарантованим правом на звернення та оскарження, Заявник буде змушений звернутись до органу оскарження, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Вимагаємо: 1. Скасувати рішення тендерного комітету відділу освіти від 17.07.2020 року, про від-хилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС". Директор ТОВ НВП "ВІККОН ПЛЮС" Бурун В. О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення замовника, задоволено.
Статус вимоги: Задоволено