• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

2 925 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 625.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2020 17:07 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції учасника переможця вимогам тендерної документації та надання недостовірної інформації

Номер: 049b079076ed4942a64d2219b787230e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.b7
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника переможця вимогам тендерної документації та надання недостовірної інформації
Вимога:
Відповідно до вимог законодавства та тендерної документації в разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, учасник процедури закупівлі ТОВ «Південний паливний склад» надає довідку у довільній формі про відсутність обмежень повноважень щодо вчинення правочину (укладення договору про закупівлю), що не відповідає дійсності та кваліфікує надану інформацію як недостовірна. Відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності вартість чистих активів ТОВ «Південний паливний склад» склала – 639,5 тис. грн. та водночас подана тендерна пропозиція 1 754 883,00 грн. (один мільйон сімсот п'ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят три гривні 00 копійок) у тому числі ПДВ – 292 480,50 грн. (двісті дев'яносто дві тисячі чотириста вісімдесят гривень 50 копійок), що перевищує 50% вартості чистих активів та є підставою для отримання згоди загальних зборів учасника на вчинення правочину. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Південний паливний склад» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Задовольнити вимогу UA-2020-06-18-008093-c.b7від ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", код ЄДРПОУ 39343817,щодо скасування рішення про визнання ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»переможцем торгів на закупівлю: Код за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-18-008093-c. 2. Скасувати рішення про визначення переможцем та намір укласти договір на закупівлю: Код за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-18-008093-c, за результатами процедури відкритих торгів з учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» на суму 1 397 175 грн. з ПДВ,на підставі вимог другого та третього абзацу, пункту першого частини першої статті 31 Закону, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 9ade1e4585564524bd275efd642940a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.b6
Назва: Вимога
Вимога:
вимоги ТД: 1.1.1 Зазначена в п.1.1. довідка в довільній формі повинна містити інформацію про осіб відповідальних за поставку товару (вказати посаду, номери контактних телефонів). Для особи яка відповідальна за поставку надати документи що підтверджують проходження періодичного навчання із охорони праці та правил пожежної безпеки, правил надання до медичної підготовки потерпілим. відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про охорону праці» Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою». Зазначаємо, що чинне законодавство, у тому числі і про охорону праці, не містить визначення поняття особа відповідальна за поставку. Крім того, чинним законодавством України не зобов’язано учасника процедури закупівлі призначати будь-яку особу відповідальну за поставку на етапі підготовки тендерної пропозиції. Замовник, у відповіді на вимогу, також не зміг надати поняття та визначення цьому терміну та нормативного обґрунтування встановлення даної вимоги. Звертаємо увагу, що Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, а не перелік товарів з підвищеною небезпекою. Між іншим, відповідно до ч. 4.1. ДСТУ 7146:2010, Вугілля не є токсичним продуктом. За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин ІІІ та ІV класів небезпечності фіброгенної дії. Оскільки Замовник за даними торгами закуповує не послуги/роботи з перевезення, не послуги з вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів, тощо, а предметом закупівлі за цією процедурою є тверде паливо (вугілля кам'яне), тому, на нашу думку, вимагати від учасника надання документів, що підтверджують проходження періодичного навчання із охорони праці та правил пожежної безпеки, правил надання домедичної підготовки потерпілим, це незаконно та є такою умовою тендерної документації що суттєво обмежує коло потенційних учасників і є дискримінаційною. Незрозуміло навіщо Замовник взагалі включив таку вимогу у тендерну документацію так як поставка твердого палива «вугілля кам’яного» не включено у «Перелік робіт з підвищеною небезпекою». Крім того, зазначаємо, що у нас як потенційного учасника не має власного транспорту та навантажувача, не має і водіїв у штаті або інших робітників, які здійснюють поставку (доставку, перевезення/ навантаження/ розвантаження товару, але має Договір про надання послуг з перевезення вантажів укладений з юридичною особою, що має і транпорт і навантажувач і працівників. Тобто така юридична соба за нашим замовленням залучає своїх працівників, з якими у нас не має трудових відносин чи інших договірних відносин. Ми не знаємо та не можемо і не зобовязані знати хто з працівників нашого контрагента буде залучений до надання послуг (перевезення/навантаження/розвантаження) за замовленням Скаржника. Враховуючи наведене, вищевказана вимога є незаконною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, у тому числі і нас. Вимагаємо виключити дану незаконну вимогу з ТД. У іншому випадку будемо вимушені звернутись до органів оскарження та контролюючих органів з метою заисту своїх прав!. Вимоги тендерної документації сеперечать чинному ЗУ Про публічні закупівлі". ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 25.06.2020, 13:42) дуже вдячні за вашу пильність. в подальшому будемо більш уважні при складанні тендерної документації Коли будут внесені зміни?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Не зрозуміло в чому ви вбачаєте дискримінацію. Законодавство про охорону праці поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих згідно Закону України «Про охорону праці» стаття 2. Відповідно до вимог ст 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено вимоги щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників. Замовником у додатку 2 тендерної документації вимагається Довідка в довільній формі з інформацією щодо працівників, які будуть залучені для постачання товару. Замовник не зобов’язує Учасника мати окремих працівників в штаті підприємства з оглядом на те, що ви не берете на себе відповідальність згідно із законодавством в рамках виконання вищезазначеного Закону, але ж ви вказуєте на трудові відносини чи інші договірни відносини при постачанні товару та виконанні договору поставки. Тому недоречно казати про відсутність відповідальності та вбачати дискримінацію в тому що Замовником висуваються вимоги задля забезпечення дотримання норм безпеки та безперебійного процесу поставки якісного товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про приведння положень ТД відповідно до відповідей замовника.

Номер: e3a0b52dd41d4bd98525442328591d03
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.b5
Назва: Вимога про приведння положень ТД відповідно до відповідей замовника.
Вимога:
Додаток № 5 Інформація про товар, що пропонується Учасником" визначено Заовником додатком до тендерної ї документації, а не до проекту договору. Внесіть тоді відповідні зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Не зрозуміло про що йде мова. В проекті договору є посилання щодо Технічних вимог до Товару (Додаток № 5) , що є невід’ємною частиною Договору. Технічні вимоги передбачені додатком 5 до проекту договору та в подальшому будуть включені до основного договору. Тендерною документацією зазначено, якщо учасник процедури закупівлі не погоджується з проектом договору (Додаток 4 до тендерної документації) або надає свої пропозиції щодо внесення змін (додаткових умов, уточнень) до нього, Замовник має право відхилити пропозицію такого учасника процедури закупівлі, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e36c424b4cf348908013bc4ea7718c8a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Надайте нормативне обґрунтування показнику який ви встановлюєте. Як він визначається? на що впливає? З якою метою ви встановили саме такий показник? У яких нормативно-правових документах визначений цей показник? Чому раніше при закупівлі ви тоді не встановлювали такий показник? https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-17-001052-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-09-002130-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-21-002662-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-16-001233-b
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, не зрозуміло ваше запитання, про який показник йдеться мова, вибачте. Відповідь за процедурою закупівлі UA-2020-06-18-008093-c надається тільки в рамках цієї закупівлі відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» , фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИмога

Номер: 1769d91f9cb44d31b6467ad20f8a95cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.a3
Назва: ВИмога
Вимога:
вІДПОВІДНО ДО ВИМГ ДОДАТКУ 2 :1.1.1 Зазначена в п.1.1. довідка в довільній формі повинна містити інформацію про осіб відповідальних за поставку товару (вказати посаду, номери контактних телефонів). Для особи яка відповідальна за поставку надати документи що підтверджують проходження періодичного навчання із охорони праці та правил пожежної безпеки, правил надання до медичної підготовки потерпілим. відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про охорону праці» Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою». Зазначаємо, що чинне законодавство, у тому числі і про охорону праці, не містить визначення поняття особа відповідальна за поставку. Крім того, чинним законодавством України не зобов’язано учасника процедури закупівлі призначати будь-яку особу відповідальну за поставку на етапі підготовки тендерної пропозиції. Замовник, у відповіді на вимогу, також не зміг надати поняття та визначення цьому терміну та нормативного обґрунтування встановлення даної вимоги. Звертаємо увагу, що Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, а не перелік товарів з підвищеною небезпекою. Між іншим, відповідно до ч. 4.1. ДСТУ 7146:2010, Вугілля не є токсичним продуктом. За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин ІІІ та ІV класів небезпечності фіброгенної дії. Оскільки Замовник за даними торгами закуповує не послуги/роботи з перевезення, не послуги з вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів, тощо, а предметом закупівлі за цією процедурою є тверде паливо (вугілля кам'яне), тому, на нашу думку, вимагати від учасника надання документів, що підтверджують проходження періодичного навчання із охорони праці та правил пожежної безпеки, правил надання домедичної підготовки потерпілим, це незаконно та є такою умовою тендерної документації що суттєво обмежує коло потенційних учасників і є дискримінаційною. Незрозуміло навіщо Замовник взагалі включив таку вимогу у тендерну документацію так як поставка твердого палива «вугілля кам’яного» не включено у «Перелік робіт з підвищеною небезпекою». Крім того, зазначаємо, що у нас як потенційного учасника не має власного транспорту та навантажувача, не має і водіїв у штаті або інших робітників, які здійснюють поставку (доставку, перевезення/ навантаження/ розвантаження товару, але має Договір про надання послуг з перевезення вантажів укладений з юридичною особою, що має і транпорт і навантажувач і працівників. Тобто така юридична соба за нашим замовленням залучає своїх працівників, з якими у нас не має трудових відносин чи інших договірних відносин. Ми не знаємо та не можемо і не зобовязані знати хто з працівників нашого контрагента буде залучений до надання послуг (перевезення/навантаження/розвантаження) за замовленням Скаржника. Враховуючи наведене, вищевказана вимога є незаконною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, у тому числі і нас. Вимагаємо виключити дану незаконну вимогу з ТД. У іншому випадку будемо вимушені звернутись до органів оскарження та контролюючих органів з метою заисту своїх прав!. Вимоги тендерної документації сеперечать чинному ЗУ Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Не зрозуміло в чому ви вбачаєте дискримінацію. Законодавство про охорону праці поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих згідно Закону України «Про охорону праці» стаття 2. Відповідно до вимог ст 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено вимоги щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників. Замовником у додатку 2 тендерної документації вимагається Довідка в довільній формі з інформацією щодо працівників, які будуть залучені для постачання товару. Замовник не зобов’язує Учасника мати окремих працівників в штаті підприємства з оглядом на те, що ви не берете на себе відповідальність згідно із законодавством в рамках виконання вищезазначеного Закону, але ж ви вказуєте на трудові відносини чи інші договірні відносини при постачанні товару та виконанні договору поставки. Тому недоречно казати про відсутність відповідальності та вбачати дискримінацію в тому що Замовником висуваються вимоги задля забезпечення дотримання норм безпеки та безперебійного процесу поставки якісного товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: 1af307605e8e4297bccb61cf86ec0ebc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.c2
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
По перше: Яким пунктом ДСТУ 3472:2015 визначено: "такі показники визначені для незбагаченого вугілля антрацитової групи із показником зольності більше 10%, що є вугіллям більш низької якості" По-друге: яким чином даний показник впливає на якість вугілля? надайте нормативно-правове обґрунтування! По трете: у відповіді ви зазначайте. що "Показник відбиття вітриніту Ro , % - від 2,2 до ≤ 4,24 для збагаченого вугілля антрацитової групи" А чому не підходить, наприклад, показник відбиття вітриніту 2,2 до ≤ 4,40???? Надайте нормативне обґрунтування показнику який ви встановлюєте. Як він визначається? на що впливає? З якою метою ви встановили саме такий показник? У яких нормативно-правових документах визначений цей показник? Чому раніше при закупівлі ви тоді не встановлювали такий показник? https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-17-001052-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-09-002130-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-21-002662-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-16-001233-b Шановний Замовнику! наголошуємо, що під ваші вимоги підходить лише 1 сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик! Вам назвати на кого він виданий публічно? Чи завантажити у систему до вимоги? чи одразу передати правоохоронним органам разом заявою про злочин? Приберіть дискримінаційні вимоги з ТД! У іншому випадку будемо вимушені звернутись до правоохоронних, контролюючих органів та до органу оскарження за захистом своїх прав! оохороних органів з метою притягнення відповідальних осіб Замовника до відповідальності за змову! та до контролюючих органів та до АМКУ для захисту прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! По перше зауважимо що сфера застосування зазначеного вкотре вами ДСТУ 3472:2015 поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України. Вугілля кам’яне марок антрацит на території України видобувалося виключно у Донецькому вугільному басейні, а саме на тимчасово непідконтрольній території Донецької та Луганської областей. На підконтрольній території України немає жодного вугледобувного підприємства, яке здійснює добування вугілля кам’яного марки А, в тому числі АМ 13-25 мм. Тому посилання на цей документ в частині встановлення якісних показників є незаконним та дискримінацією по відношенню до тих суб’єктів господарювання які імпортують сировину видобуту (вироблену) за стандартами інших держав задля її переробки та збагачення на території України законним шляхом.Зазначені в тендерній документації якісні показники використовуються для розрахунку щорічної потреби норми якісного палива, що використовується в залежності від паливного обладнання встановленого в структурних одиницях зазначених в тендерній документації. Замовник жодним чином не дискрімінує учасників та не вимагає надавати лише той 1 сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик який ви знайшли чи вважаєте його таким. На вимогу Замовника в тендерній документації Додатком 3 передбачено для підтвердження якості Товару визначений перелік документів без будь-яких обмежень ( висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що визначений предметом закупівлі із зазначенням виробника товару, копію/оригінал декларації про відповідність/сертифікат відповідності/сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик тощо). Дискримінація відсутня.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога до Замовника

Номер: e3dfb73066fa40b492465d2663b0516b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-008093-c.a1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо якості товару: - зольність Ad - не більше 16,0 %; - вміст сірки на сухий стан палива Srt - не більше 1,5% - загальна вологість Wrt- не більше 7,0 %; - нижча теплота згорання - не менше 6800 ккал/кг. - Вихід летких речовин,% - не більше 8 - Хлор на сухий стан палива, CId, % - не більше 0,1 - Показник відбиття вітринітуRo , % - від 2,2 до ≤ 4,24 для збагаченого вугілля антрацитової групи Шановний Замвонику, відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", зокрема, для вугілля марки А (13-25): встановлені наступні характеристики товару: - зольність Ad - не більше 12,0 %; - вміст сірки на сухий стан палива Srt - не більше 3% для збагаченого вугілля; та не більше 4% для незбагаченого вугілля. - загальна вологість Wrt- не більше 7,0 %; - нижча теплота згорання - не менше 6000 ккал/кг. - Вихід летких речовин,% - не більше 8 - Хлор на сухий стан палива, CId, % - не більше 0,6 Відповідно до Таблиці 1 ДСТУ 3472:2015 для марки Антрацит - Показник відбиття вітринітуRo , % - від 2,6 до ≤ 6. Зауважуємо, що вимога Замовника щодо якісних показників вугілля є дискримінаційною, незаконною та такою, що суттєво звужує коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, не дає можливості нам, як потенційним учасникам прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Наше товариство співпрацює з виробниками/постачальниками, які виробляють/постачають вугільну продукцію відповідно до вимог Стандарту, зокрема до ДСТУ 3472:2015. Таким чином, встановивши показники якості вугілля, що не узгоджуються зі стандартами, Замовник унеможливлює участь у даній Процедурі. Крім того, наголошуємо, Відповідно до Таблиці 1 ДСТУ 3472:2015 для марки Антрацит - Показник відбиття вітриніту Ro, % визначено - від 2,6 до ≤ 6. Зазначаємо що ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація. Відповідно до ч. 1 ДСТУ 3472:2015, цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості а основні технологічні характеристики. Згідно до ч. 3.1. ДСТУ 3472:2015, залежно від значення середнього довільного показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин на сухий беззольний стан, товщини пластичного шару, індексу Рога, вищої теплоти згорання на сухий беззольний або беззольний стан вугілля України поділяють на марки та групи відповідно таблиці 1. Тому, незрозуміло на якій підставі Замовник визначає показник якості відбиття вітриніту не у відповідності ДСТУ 3472:2015. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію»: «11) національна стандартизація - стандартизація, що здійснюється на рівні однієї держави; 13) національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів; 20) стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.» Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом. Враховуючи наведене, зазначаємо, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, просимо зобов'язати Замовника привести показники якості для вугілля марки А (13-25) у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015. У першу чергу Замовник зобовязаний внести зміни у вимоги до тендерної документації. – щодо Показника відбиття вітриніту та не порушувута класифікацію вугілля камяного. Крім того, у відповідності до ст 22 ЗУ «про публічні закупівлі», надати нормативно-правове обґрунтування встановлення у тендерній документації Показника «відбиття вітриніту» не у відповідності до класифікації вугілля? По- Друге, Замовнику необхідно привести технічні вимоги у відповідності до ДСТУ 7146:2010. Крім того надати нормативно-правове обґрунтування якими документами керувався замовник при встановлені вимог до предмету закупівлі. Також, я є дуже дивною обставиною, що під вказані характеристики підходить тільки 1 сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, Вимагаємо Замовника надати пояснення з цього приводу!? У випадку ігнорування даної вимоги Замовником, будемо вимушені звернутись до АМКУ, до контролюючих та правоохоронних органів для захисту своїх прав та притягнення до відповідальності уповноважених осіб замовника та членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога щодо тендерної документації на Закупівлю розглянута, зауваження враховано. В свою чергу відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,а також може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до зазначених нормативів та ДСТУ повідомляємо про те, що Замовником не порушені вимоги відповідних ДСТУ, а фізико-хімічні та технічні параметри використані з урахуванням технічних характеристик обладнання для опалення. Зазначені показники в ДСТУ не обмежують Замовника встановлювати саме максимальні технічні та якісні характеристики товару, які йому необхідні для безперервної та безпечної експлуатації відповідного паливного обладнання. Так згідно зазначеного вами ДСТУ 3472:2015 (далі – ДСТУ) показник вітринітової складової вугілля «Середній довільний показник відбиття вітриніту» визначається згідно ГОСТ 12113 який на даний час втратив чинність та не є діючим. Не вірно зазначене вами значення вітринітової складової вугілля від 2,6% до 6% включно не є виключними показниками тому, що є середнім довільним і може мати діапазон показника як до 2,6 так і більше 6, саме як і визначено в ДСТУ ≥ 2,6 ≥ 6 ≥. Але згідно того ж ДСТУ такі показники визначені для незбагаченого вугілля антрацитової групи із показником зольності більше 10%, що є вугіллям більш низької якості яка не використовується замовником при визначені та при розрахунку річної потреби вугілля, а саме нормативних обсягів споживання теплової енергії на опалення та питомої норми витрат палива відповідним паливним обладнанням на підставі загальнодержавних нормативів задля забезпечення енергоефективності та економії витрат. Прийнято рішення внести зміни до тендерної документації на Закупівлю, а саме: Пункт 3 Технічних вимог до предмета закупівлі Додатка 3 до тендерної документації викласти в такій редакції: 3. Вимоги до якості Товару: - зольність Ad - не більше 16,0 %; - вміст сірки на сухий стан палива Srt - не більше 3,0%; - загальна вологість Wrt- не більше 7,0 %; - нижча теплота згорання - не менше 6000 ккал/кг; - Вихід летких речовин,% - не більше 8; - Хлор на сухий стан палива, CId, % - не більше 0,1; - Показник відбиття вітриніту Ro , % - від 2,2 до ≤ 4,24 для збагаченого вугілля антрацитової групи; - Сума компонентів, що отощають, % - від ≥ 10 для збагаченого вугілля антрацитової групи;
Статус вимоги: Задоволено