-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телефонне та конференц. обладнання
Торги не відбулися
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2020 16:37 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо пыдпису пропозиції
Номер:
4039b18749254a689073379bf3c237ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-007645-c.c2
Назва:
Щодо пыдпису пропозиції
Вимога:
В тендерної документації немає вимог щодо підписання документів електронним підписом і електронною печаткою, які зазначені в протоколі розгляду нашої пропозиції як причина дискваліфікації нашої компанії. Просимо надати витяг із тендерної документації де чітко визначена ця вимога про підписання документів електронним підписом і електронною печаткою.
Повідомляємо Вас про те, що усі тендерні майданчики в Україні не надають учасникам технічної можливості підписати весь пакет документів електронним підписом та електронною печаткою, є можливість підписати пакет документів тільки один раз або електронним підписом, або електронною печаткою. Вам необхідно звернутися в Прозорро і отримати роз’яснення про технічні можливості підписання документів на тендерних майданчиках.
У разі виявлення недоліків у оформленні документів, замовники повинні оформити і розмістити повідомлення на тендерному майданчику с переліком виявлених недоліків для їх усунення учасником. Учасник має 24 години для усунення виявлених недоліків, після чого замовник розглядає оновлену пропозицію і приймає рішення. Ці вимоги до замовників закупівлі і учасників прописані в Законі України про закупівлі.
Ми не отримали такого повідомлення.
Просимо Вас діяти в межах встановленого Законом про закупівлі порядку розгляду пропозицій і надати нам можливість внести необхідні зміни з урахуванням технічних можливостей і обмежень системи Прозорро.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 11:33
Вирішення:
1. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації : Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, було зазначено, що: «НА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ З УСІМА ДОКУМЕНТАМИ НАКЛАДАЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС КЕРІВНИКА АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ та ЦИФРОВА ПЕЧАТКА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ!»
Оголошення про проведення закупівлі було опубліковано 18.06.2020 року за номером UA-2020-06-18-007645-c. Згідно законодавства з 18.06.2020 до 26.06.2020 року була можливість звернутись за роз’ясненнями до даної закупівлі та з 02.07.2020 року оскаржити умови закупівлі. Учасник жодним чином не звертався та не повідомляв про технічну неможливість одночасного накладення на тендерну пропозицію та документи у складі тендерної пропозиції ЕЦП керівника або уповноваженої особи та цифрової печатки юридичної особи, що вимагалось Тендерною документацією.
Здійснення накладення на документи ЕЦП керівника або уповноваженої особи та Цифрової печатки юридичної особи можливо з допомогою електронного ресурсу (режим доступу www.czo.gov.ua).
Звернувшись до відділу технічної підтримки Прозорро, ми отримати роз’яснення про технічні можливості підписання документів на тендерних майданчиках, тому надалі, приймемо це до уваги та в подальшому до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Рішення про діскваліфікацію учасника порушує вимоги Закону про "Публічні закупівлі"
Номер:
7dfdee1e17964065812e394a0d37110c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-007645-c.c1
Назва:
Рішення про діскваліфікацію учасника порушує вимоги Закону про "Публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний замовник!
Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить наступний текст: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису». У тендерної документації відсутні вимог щодо накладання ЕЛЕКТРОННОГО підпису та ОБОВ’ЯЗКОВО ЕЛЕКТРОННОЙ печатки.
Тендерна документація містить вимоги щодо наявності підпису та печатки на СКАНОВАНИХ ДОКУМЕНТАХ, які не мають ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ уповноваженої особи. ЦЯ ВИМОГА виділена жирним кольором і не розповсюджується на електронні документи з ЄЛЕКТРОННИМ підписом керівника. Всі електронні документи створені відповідно вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", на які посилається ця тендерна документація.
Аналогічний договір, який наданий у складі тендерної документації містить перелік обладнання, яке було поставлено в рамках договору, встановлено та налаштоване. Технічні вимоги до предмету закупівлі також містять вимоги щодо налаштування обладнання, яке поставляється. Витяг із технічних вимог «У вартість пропозиції повинно бути включено інсталяція та налаштування в існуючей системі телефонного зв’язку центрів (налаштування номерного плану, з’єднувальних ліній, основних сервісних функцій, маршрутизації дзвінків, запису розмов, IVR (інтерактивного голосового меню), ідентифікації визову (CallerID), SIP network link, IP-телефонів, інтеркому, конференцзв’язку, створення резервної копії налаштованої телефонної станції). Вважаємо, що наданий аналогічний договір на постачання обладнання та налаштування більш складної системи зв’язку повністю відповідає предмету закупівлі, який зазначений у тендерної документації.
Пункт 16 статті 29 Закону України про «Публічні закупівлі» зобов’язує Замовників торгів при розгляді тендерних пропозицій і виявлені недоліків в документах і їх оформленні розмістити повідомлення для усунення цих недоліків. Витяг із Закону: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Інфотел Ком’юнікейшнз» є поспішним і порушує вимоги пункту 16 статті 29 Закону України про «Публічні закупівлі».
Рішення про дискваліфікацію може вважатися правомірним, якщо після публікації вимог про усунення недоліків учасник не виконав у зазначені Законом строки вимоги пункту 9 статті 26 Закону України про «Публічні закупівлі». Витяг із Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Просимо Вас відмінити неправомочне рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Інфотел Ком’юнікейшнз» і дотримуватися вимог закону України про «Публічні закупівлі», і якщо на вашу думку є якісь невідповідності у тендерної пропозиції, розмістити повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей. Рішення про дискваліфікацію приймати у разі невиконання учасником вимог пункту 9 статті 26 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2020 17:43
Вирішення:
Шановний учасник. Повідомляємо наступне на Вашу вимогу :
1. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації : Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, було зазначено, що: «НА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ З УСІМА ДОКУМЕНТАМИ НАКЛАДАЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС КЕРІВНИКА АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ та ЦИФРОВА ПЕЧАТКА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ!»
Оголошення про проведення закупівлі було опубліковано 18.06.2020 року за номером UA-2020-06-18-007645-c. Згідно законодавства з 18.06.2020 до 26.06.2020 року була можливість звернутись за роз’ясненнями до даної закупівлі та з 02.07.2020 року оскаржити умови закупівлі. Учасник жодним чином не звертався та не повідомляв про технічну неможливість одночасного накладення на тендерну пропозицію та документи у складі тендерної пропозиції ЕЦП керівника або уповноваженої особи та цифрової печатки юридичної особи, що вимагалось Тендерною документацією.
Здійснення накладення на документи ЕЦП керівника або уповноваженої особи та Цифрової печатки юридичної особи можливо з допомогою електронного ресурсу (режим доступу www.czo.gov.ua).
2. Звертаємо Вашу увагу, що предметом договору являється поставка товарів згідно п.п. 4.3. п. 4 розділ 1 Тендерної документації, а наданий Вами договір на послуги з ремонту, що не відповідає предмету закупівлі, який зазначений у документації.
Відповідно до ст. 16 Вимога про усунення невідповідностей, стосується лише завантажених документів, та забороняється завантаження нових документів.
З огляду на вище зазначене, вимогу вважаємо безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено