-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – код 33140000-3 - Медичні матеріали (НК 024:2019 – код 14085 Разова ендотрахейна трубка; 35070 Дихальний контур бактеріального фільтра; 33172 Інфузійний катетер; 60951 Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 35844Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 47378 Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран, антибактеріальний; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 35212 Голка спінальна, одноразового застосування; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; використання; 45401 Хірургічна нитка з поліґлактину, протибактерійна; 45401 Хірургічна нитка з поліґлактину, протибактерійна; 45401 Хірургічна нитка з поліґлактину, протибактерійна; 45401 Хірургічна нитка з поліґлактину, протибактерійна; 45401 Хірургічна нитка з поліґлактину, протибактерійна; 45401 Хірургічна нитка з поліґлактину, протибактерійна; 43970 Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда датчика/зонда; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 45671 Гладка синтетична нитка, кетгут; 45671 Гладка синтетична нитка, кетгут; 45671 Гладка синтетична нитка, кетгут; 32030 Уретральний катетеризаційний комплект; 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер; 45603 Уретральний катетер для разового дренування; 17701 Набір для внутрішньовенного введення з голкою з бічним отвором)
Категорія замовника -відповідно п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"; пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою (за наявності) учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2020 15:39 - 07.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА 2 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету КП Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
Номер:
87cb5f2e5d124218acf249f9b59231ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-006638-c.b3
Назва:
ВИМОГА 2 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету КП Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вимога:
ВИМОГА 2
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету КП Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції потенційних учасників , що призведе до спотворення результатів торгів).
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
26.06.2020 10:35
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
97d9c8e139664497a718cb307c819ae4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-006638-c.c2
Назва:
Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Вимога (Скарга)
Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України 22.06.2020 12:47
- ВИМОГА 2 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету КП Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону Україн 26.06.2020 10:40
Дата подачі:
22.06.2020 12:47
Вирішення:
Учаснику
Тендерний комітет розглянув вимоги (скарги) від 22.06.2020, ID: UA-2020-06-18-006638-C.B1, від 22.06.2020, 12:47. ID: UA-2020-06-18-006638-C.C2 та повідомляє наступне.
Встановлення вимоги щодо надання гарантійних листів від виробників стосовно поставки необхідної кількості товару Учасниками закупівель розглядалися Адміністративною Колегією АМКУ (Рішення АМКУ №950-р/пк-ск від 18.06.2015р.), в якому Колегія АМКУ відмовила скаржнику у задоволенні скарги, мотивуючи своє рішення тим, що Скаржником не доведено та документально не підтверджено, яким чином вимога про надання гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником) або офіційного представника виробника на території України щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни порушує права та законні інтереси Скаржника та перешкоджає подати пропозицію конкурсних торгів.
Додатково наголошуємо та просимо звернути увагу, що згідно до Постанови Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 15.08.2019 за судовою справою №826/10895/15 серед матеріалів справи визначено наступне:
«Враховуючи, що у тендерній документації встановлена вимога щодо видачі гарантійних листів саме виробником або філією/представництвом, яка не суперечить приписам Закону України «Про здійснення державних закупівель», суди попередніх інстанцій дійшли обґрунтованого висновку, що така вимога є обов`язковою до виконання учасниками конкурсних торгів, а її недотримання надає замовнику право відхилити конкурсну пропозицію.
При цьому доводи скаржника про те, що вимоги конкурсної документації замовника про необхідність надання оригіналів гарантійних листів від виробника є дискримінаційними, колегія суддів вважає безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги конкурсної документації замовника поширювались не лише на позивача та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.».
З повним текстом постанови можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Єдиного державного реєстру судових рішень за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/Review/83692175.
До того ж зауважуємо, що умовами тендерної документації передбачається надання гарантійного листа стосовно поставки необхідної кількості товару не обов’язково від виробника товару. Учасники мають змогу надавати такі листи в тому числі від офіційного представника/представництва/дилера/дистриб’ютора виробника якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що також підтверджує відсутність дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Вимоги щодо надання гарантійного листа виробника або представника виробника/дилера/дистриб’ютора якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України встановлюються з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з необхідними термінами придатності, яких вимагає Замовник.
Беручи до уваги зазначене вище та спираючись на Постанову Касаційного адміністративного суду Верховного Суду, можна дійти висновку:
1) вимога про надання гарантійного листа виробника (або представника виробника/дилера/дистриб’ютора якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України) на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник - не є дискримінаційною та не створює дискримінаційних умов для учасників процедур закупівель;
2) порушення вимог законодавства – відсутні.
Тому правові підстави для задоволення Вашої скарги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.07.2020 15:45
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
1fccb09304bb4a2e9e905df5b76b3e06
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-006638-c.b1
Назва:
Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Вимога (Скарга)
Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України 22.06.2020 12:38
- ВИМОГА 2 ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету КП Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону Україн 26.06.2020 10:21
Дата подачі:
22.06.2020 12:38
Вирішення:
Учаснику
Тендерний комітет розглянув вимоги (скарги) від 22.06.2020, ID: UA-2020-06-18-006638-C.B1, від 22.06.2020, 12:47. ID: UA-2020-06-18-006638-C.C2 та повідомляє наступне.
Встановлення вимоги щодо надання гарантійних листів від виробників стосовно поставки необхідної кількості товару Учасниками закупівель розглядалися Адміністративною Колегією АМКУ (Рішення АМКУ №950-р/пк-ск від 18.06.2015р.), в якому Колегія АМКУ відмовила скаржнику у задоволенні скарги, мотивуючи своє рішення тим, що Скаржником не доведено та документально не підтверджено, яким чином вимога про надання гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником) або офіційного представника виробника на території України щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни порушує права та законні інтереси Скаржника та перешкоджає подати пропозицію конкурсних торгів.
Додатково наголошуємо та просимо звернути увагу, що згідно до Постанови Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 15.08.2019 за судовою справою №826/10895/15 серед матеріалів справи визначено наступне:
«Враховуючи, що у тендерній документації встановлена вимога щодо видачі гарантійних листів саме виробником або філією/представництвом, яка не суперечить приписам Закону України «Про здійснення державних закупівель», суди попередніх інстанцій дійшли обґрунтованого висновку, що така вимога є обов`язковою до виконання учасниками конкурсних торгів, а її недотримання надає замовнику право відхилити конкурсну пропозицію.
При цьому доводи скаржника про те, що вимоги конкурсної документації замовника про необхідність надання оригіналів гарантійних листів від виробника є дискримінаційними, колегія суддів вважає безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги конкурсної документації замовника поширювались не лише на позивача та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.».
З повним текстом постанови можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Єдиного державного реєстру судових рішень за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/Review/83692175.
До того ж зауважуємо, що умовами тендерної документації передбачається надання гарантійного листа стосовно поставки необхідної кількості товару не обов’язково від виробника товару. Учасники мають змогу надавати такі листи в тому числі від офіційного представника/представництва/дилера/дистриб’ютора виробника якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що також підтверджує відсутність дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Вимоги щодо надання гарантійного листа виробника або представника виробника/дилера/дистриб’ютора якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України встановлюються з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з необхідними термінами придатності, яких вимагає Замовник.
Беручи до уваги зазначене вище та спираючись на Постанову Касаційного адміністративного суду Верховного Суду, можна дійти висновку:
1) вимога про надання гарантійного листа виробника (або представника виробника/дилера/дистриб’ютора якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України) на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник - не є дискримінаційною та не створює дискримінаційних умов для учасників процедур закупівель;
2) порушення вимог законодавства – відсутні.
Тому правові підстави для задоволення Вашої скарги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.07.2020 15:45