• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).

Завершена

212 933 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 668.53 UAH
Період оскарження: 18.06.2020 13:05 - 20.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника, а саме на прийняте рішення про скасування закупівлі

Номер: e62be8f54ad6427bbfefab9460da45d5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-002633-b.a3
Назва: СКАРГА на дії Замовника, а саме на прийняте рішення про скасування закупівлі
Скарга:
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі за текстом - Замовник) 18.06.2020 р. було розпочато процедуру закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)». Оскільки оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі було оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), 24.07.2020 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників та було розпочато розгляд тендерних пропозицій на відповідність їх вимогам тендерної документації (прекваліфікація учасників). Тендерні пропозиції були подані наступними учасниками: - ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"; - ТОВ "Автомагістраль-Південь"; - Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (Скаржник). За результатом розгляду тендерних пропозицій учасників та відповідно до частини 12 статті 29 Закону, були допущені до аукціону наступні учасники: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" та Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Аукціон відбувся 25.09.2020 року, за результатами якого Пропозицію Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (Скаржника) визнано найбільш економічно вигідною. Підстави та обґрунтування для подання скарги 28.09.2020 р. Замовником було оприлюднено інформацію про відміну закупівлі, а саме Протокол №391 від 28.09.2020 р., в якому зазначено наступне: «Відмінити тендер на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно ст.32 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-ІХ) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.» Відповідно до оприлюдненого Протоколу №391 від 28.09.2020 р., Замовник так описав виявлені ним порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути – «в тендерній документації виявлені помилки, які потребують виправлення, а саме: в об’ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів; необхідність приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства». Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та вважає рішення Замовника таким, що порушує Закон, а також наші права, законні інтереси та завдає економічну шкоду нашому підприємству. Згідно з частиною 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Отже, Замовник мав право самостійно усунути, так звані «порушення законодавства» які були ним встановлені, у строк від 18.06.2020 р. до 24.07.2020 р., тобто у строк до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У встановлені строки Замовником були внесені зміни до умов тендерної документації, ці зміни стосувалися, зокрема підтвердження наявності у учасників техніки та підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, Замовник свідомо вносив зміни в тендерну документацію. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації не були оскаржені жодним з учасників (потенційних та тих, що прийняли участь у процедурі). Відповідно до частини 1 статті 32 Закону, встановлено лише дві підстави для відміни Замовником процедури закупівлі, а саме: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Частиною 4 статті 7 Закону встановлено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. На підставі оприлюдненого Протоколу №391 від 28.09.2020 р., Замовник одноосібно виявив порушення та надав йому трактування, як таке, що виникло у сфері публічних закупівель. Варто зауважити, що жодним з органів контролю, які встановлені в частині 4 статті 7 Закону, не було виявлено ніяких порушень при проведенні цієї процедури закупівлі. Замовник, відміняючи процедуру закупівлі, посилається на помилку, виявлену в об’ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів, однак не надав опису цих помилок, що призвело до порушень ним саме законодавства у сфері публічних закупівель, чим порушує норми частини 1 статті 32 Закону. Також, відповідно до частин першої та другої статті 16 Закону встановлено наступне: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Нормами статті 16 Закону не встановлено ніяких вимог до Замовника щодо розрахунку об’ємів аналогічних робіт та кількості механізмів, які обов’язково повинні бути встановлені в тендерній документації. Таким чином, які б об’єми аналогічних робіт та кількість механізмів не встановим в тендерній документації Замовник, він не порушив норми Закону. Рішення Колегії під час розгляду аналогічного питання Підтвердженням правомірності нашої скарги є аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 14473-р/пк-пз від 27.07.2020, в якому було встановлено наступне – «Разом з тим, Замовником не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надано опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи наведене, Замовником неправомірно відмінено тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.». Звертаємо вашу увагу, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції Скаржником не було виявлено жодних помилок в умовах тендерної документації. На підставі всього наведеного вище, відсутні будь-які підстави для відміни процедури закупівлі UA-2020-06-18-002633-b. Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни процедури закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Неправомірно відмінивши процедуру закупівлі Замовник порушив принципи здійснення процедури закупівлі та право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. Враховуючи викладене, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Перевірити викладені в скарзі факти. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, яке оформлене в Протоколі №391 від 28.09.2020 р.
Дата розгляду скарги: 22.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2020 10:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.10.2020 19:10
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2020 17:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №19745-р/пк-пз від 22.10.2020 р.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: aea2715a93d84e70ad5daaf97c552086
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-002633-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.09.2020 18:25
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Микола Сергійович Тимофеєв +380487289584 office_to@automagistral.com.ua http://www.automagistral.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження неправомірного рішення Замовника

Номер: bc9affdb92b0485593cb82094cd56cc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-002633-b.b1
Назва: Оскарження неправомірного рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про допущення до оцінки тендерної пропозиції Учасника
Дата розгляду скарги: 02.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2020 23:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2020 20:08
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2020 14:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ №352 від 14.09.2020 р. внесення змін до протоколу №299 від 17.08.20 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №16561-р/пк-пз від 02.09.2020 р.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Леваднюк Віта Іванівна +380952924838 smeta@autostrada.com.ua