• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт будівлі стаціонару КП "ДОРЛ" ДОР" за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2020 11:50 - 30.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 34cd3d4e1aa44e5288a337f8c6b823da
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-000870-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-вишукувальний інститут «Укрспецпроект» (код ЄДРПОУ 39545561) Адреса: 49100, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд.128 електронна пошта: ukrspecproject@gmail.com Замовник: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна реабілітаційна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ 01985205) Адреса: 49128, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Велика Діївська, буд.к 111 Інформація про закупівлю: Поточний ремонт будівлі стаціонару КП "ДОРЛ" ДОР" за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-000870-a За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2020 № 58П. Ми не погоджуємось з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: – кошторис було розраховано відповідно до дефектного акту наданого Замовником, від якого Учасник на має права відступати. Також наголошуємо, що кошторисна документація складена iз застосуванням: - Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012; - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012; - Будівельні матеріали, вироби і конструкції; - Перевезення грунту і сміття; Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України. Загальновиробничі витрати розраховано відповідно до усереднених показників Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013. При складанні розрахунків інших витрат прийняті такі нарахування: 1 Прогнозний рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, коефіцієнт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 1,120 2. Усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 6,80 грн./люд.-г 3. Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 1,23 грн./люд.-г Стосовно цього пункту: «1. У п. 9 Загальновиробничих витрат на будову (ЗВВ), учасником зазначені додаткові кошти ІІ блоку, що пов’язані з оплатою тимчасової непрацездатності у розмірі 3149,92 грн. Проте згідно з п.4.3.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 відповідно до якого: «Показники для обчислення ЗВВ, розраховані у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і погоджуються із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Виходячи з наведеного, учасником безпідставно включено до ЗВВ кошти, на оплату тимчасової непрацездатності працівників, які фактично ще не працювали.» повідомляємо наступне - згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, п.4.3.5, ми не маємо права виключати даний розрахунок, тому що в подальшому у нас не буде можливості коректно скласти акт КБ-2 та КБ-3. Сума буде розрахована не вірно. Це суперечить закону. Даний показник може бути скоригований після підписання договору підряду, що не суперечить пунктам 4.3.6 та 4.3.8 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Максимальна економія, ефективність та пропорційність; 2. Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 3. Запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ПВІ «Укрспецпроект», адже наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Підприємства, що в свою чергу призвело до порушення його прав, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, у Учасника ТОВ «Укрстройдніпро» найвища ціна, а також наявна велика кількість порушень, що унеможливлює визначення його переможцем процедури закупівлі, а саме: 1. Тендерна пропозиція заповнена не повністю: не вказано повне найменування Учасника (вказано лише скорочене), контактний телефон директора, посада особи уповноваженої на підписання Договору та організаційно-правова форма. 2. КЕП не директора, а електронна печатка Товариства тому відповідно до ч. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не може бути підтвердженням засвідчення документів. 3. Відсутня завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами, що вимагалось розділом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. 4. Графік виконання робіт не відповідає вимогам ДБН. 5. Лист щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Дніпропетровській області (відповідно до пп.6.3.1 п.6.3 розділу 6 ДСТУ – Н.Б.Д.1.1 – 2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва») не відповідає змісту, а також не містить інформацію про версію та програмний комплекс в якому учасником здійснено розрахунок договірної ціни. 6. Відомості про учасника не містить інформацію про посаду керівника, телефон керівника, форму власності, юридичний статус, організаційно-правову форму. 7. Довідка з банку про відсутність заборгованості за кредитами видана станом на 11.06.2020р. 8. Баланс надано за 3 кв. 2019 р., в той час як Тендерною документацією вимагалось надання балансу за останні 2 роки. Також ТОВ «Укрстройдніпро» було надано роз’яснення, що Замовник начебто не має права вимагати надання підтвердження річного обсягу доходу, але від Учасником не було жодних звернень, запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації, що відповідно до пункту 2 Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, означає, що учасник процедури закупівлі повністю усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги викладені Замовником при підготовці закупівлі. 9. Відсутня згода на обробку персональних даних від директора ТОВ «Укрстройдніпро» за формою згідно Додатку 7. 10. Довідка щодо наявності працівників не відповідає вимогам виконання робіт, тому що кількість працівників недостатня для виконання робіт. 11. У трудових угодах не заповнено - предмет угоди та термін дії, тому згідно ЦКУ вони недійсні, та не можуть бути підтвердженням наявності трудових відносин між Учасником та працівниками. 12. Обладнання що вказано в довідці щодо МТБ недостатньо для виконання робіт. У довідці вказано лише транспортні засоби. Незрозуміло, яким чином будуть виконуватись роботи, з поточного ремонту будівлі стаціонару, транспортними засобами. 13. Відгуки від Замовників за аналогічними договорами не містять сум договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. 14. Не підтверджено відповідність вимогам ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». 15. Відсутній акт огляду об’єкту. 16. Копії наказів, протоколу про призначення директора, витягу єдиного податку, статуту, трудових угод, договорів надання послуг, договорів оренди а також копії аналогічних договорів з додатками не завірено відповідно до розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. А саме, відсутні напис «Згідно з оригіналом», назва посади, особистий підпис особи яка засвідчує копію, іі ініціали та прізвище, дата засвідчення копії та печатка. 17. Відсутній розрахунок заробітної плати. 18. Відсутній розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). 19. Відсутній ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години. 20. Також відповідно до наданого кошторису усі механізми, обладнання, транспортні засоби, устаткування та інструменти знаходиться на балансі Товариства, та в той же час було надано договір надання послуг будівельних машин та механізмів. 21. Кількість механізмів, обладнання, транспортних засобів, устаткування та інструментів що вказана у кошторисі не відповідає кількості обладнання що вказано у довідці про наявність МТБ. 22. Також наголошуємо, що дефектний акт ТОВ «Укрстройдніпро» містить 65 позицій, в той час як дефектний акт Замовника містить 61 позицію, що є підставою для завищення цінової пропозиції, та не може відповідати умовам тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного вимагаємо: 1. Розглянути вимогу та надати відповідь встановленим законом строк. 2. Визнати переможцем ТОВ «ПВІ «Укрспецпроект». Якщо Замовником не буде скасовано рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПВІ «Укрспецпроект», або буде визначено переможцем закупівлі ТОВ «Укрстройдніпро», ми будемо змушені звернутись до органу оскарження, а також до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект", на ваше звернення до «Замовника» за роз'ясненнями від 20.07.2020, 11:20. UA-2020-06-18-000870-a.a1 повідомляємо. По-перше: Відповідно до ч1, ч.2 та ч.3 Статті 31 Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. По-друге: Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій; у конкурентному діалозі - менше трьох тендерних пропозицій; у відкритих торгах для укладення рамкових угод - менше трьох тендерних пропозицій; у кваліфікаційному відборі першого етапу торгів з обмеженою участю - менше чотирьох пропозицій; 2) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій; 3) відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. 3. Про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації. 4. Тендер може бути відмінено частково (за лотом). 5. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. 6. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся частково (за лотом). 7. У разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. У разі відміни тендеру з підстав, визначених частиною другою цієї статті, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру. Це визначається замовником без сторонньої допомоги! Тендерна пропозиція Учасника ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" (ЄДРПОУ 39545561) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації, оголошення № UA-2020-06-18-000870-a (Відкриті торги) за кодом (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) на підставі Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій. Підстави до відхилення пропозиції Учасника ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" вказано в ПРОТОКОЛІ № 58П. Тож, приймаючи участь у закупівлі, учасник усвідомлював всі вимоги, які було встановлено замовником. По-третє: щодо ваших звинувачень щодо корупційних дій замовника Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна реабілітаційна лікарня" Дніпропетровської обласної ради»: вони є безпідставними абсурдними, та такими, що грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи співробітників медичної установи у корупційній змові, ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України, можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна реабілітаційна лікарня" Дніпропетровської обласної ради», як і будь-яка інша особа, має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. Якщо ви продовжите безпідставно звинувачувати Замовника, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації. Також нагадуємо вам, що у 2019 році ви були визначені переможцем у тендері на поточний ремонт будівлі стаціонару нашого закладу. При визначенні вас переможцем нами було враховано низьку факторів, які вплинули на рішення. Не зважаючи на те, що ваша цінова пропозиція була не найнижчою, а третьою з п’яти учасників, при визначенні вас переможцем були враховані інші фактори. Тому зауважимо, що вигідна цінова пропозиція не є єдиним ключовим фактором при визначенні переможця. Однак, при виконанні робіт вами постійно порушувався графік виконання робіт, що було пов'язано з тимчасовою відсутністю ваших працівників на об’єкті, та багатою кількістю помилок (на приклад: необгрунтована ціна, не коректно визначений об'єм робіт, тощо), які були виявлені технічним наглядом при прийнятті робіт, відображених в актах КБ2В (акт приймання виконаних робіт), що призвело до затримки приймання виконаних робіт на декілька місяців. Але наше заклад йшов вам на зустріч, незважаючи на низьку порушень з вашого боку , не застосовував до вас штрафних санкцій, та надавав вам можливість та час на виправлення помилок. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" (ЄДРПОУ 39545561) замовник дійшов висновку, що учасник при допущенні помилок в локальному кошторисі, не підвищив за рік свою кваліфікацію та може допустити ті ж самі порушення, які їм були допущені при виконанні поточного ремонту будівлі стаціонару нашого закладу в 2019 році, що знов призведе до затримки прийняття робіт ,та порушенню будівельних норм, що затягне час на їх виправлення. Вважаємо за потрібне довести до вашого відому, що замовник ще не визначив переможця торгів, та наразі ретельно вивчає документи інших учасників. Тому ваші вимоги щодо скасування рішення по відхиленню пропозиції ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" , та залякування замовника різними санкціями, якщо переможцем не буде об`явлено ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект", замовник вважає неправомірними. Також ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" ще на стадії розгляду документів учасників торгів надіслав замовнику обвинувачення у корупційних діях та дискримінації інших учасників. Замовник залишає за собою право вважати звинувачення ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" бездоказовими та неправомірними і такими, що є наклепом та тиском на замовника. Замовник вважає, що ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" розповсюджує публічно неправдиву інформацію, яка може нашкодити ділової репутації замовника. Враховуючи вищенаведене, пропонуємо вам, як учаснику торгів, діяти в правовому полі та дотримуватись етики ділової співпраці. В протилежному випадку замовник буде змушений звернутись до правоохоронних органів для перевірки на ознаки неправомірних дій ТОВ Проектно-вишукувальний інститут "Укрспецпроект" щодо Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна реабілітаційна лікарня» Дніпропетровської обласної ради». З повагою Тендерний комітет КП «Дніпропетровська обласна реабілітаційна лікарня» ДОР»
Статус вимоги: Не задоволено