• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Шафа жарова, Котли варочні, Морозильна камера побутова, Холодильник, Електропательня промислова, Бойлер для нагрівання води, Електроплита промислова)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Шафа жарова, Котли варочні, Морозильна камера побутова, Холодильник, Електропательня промислова, Бойлер для нагрівання води, Електроплита промислова. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Шафа жарова -1 шт, Котли варочні – 2 шт., Морозильна камера побутова – 1 шт, Холодильник – 1 шт., Електропательня промислова – 1 шт., Бойлер для нагрівання води – 1 шт., Електроплита промислова – 2 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. О. Бочковського, буд. 13, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500 (Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія І-ІІІ ст. №3 Долинської районної ради»). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 273 330,00 грн. (двісті сімдесят три тисячі триста тридцять грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету – 246 000,00 грн. (двісті сорок шість тисяч грн. 00 коп.); кошти районного бюджету – 27 330,00 грн. (двадцять сім тисяч триста тридцять грн. 00 коп.). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 733,30 грн. (дві тисячі сімсот тридцять три грн. 30 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

273 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 733.30 UAH
Період оскарження: 18.06.2020 10:53 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

не відповідність вимогам до кваліфікації учасників

Номер: 4909d3174a3e415e9b0019d9de09d70c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-002054-c.b1
Назва: не відповідність вимогам до кваліфікації учасників
Вимога:
Шановний замовник, чи аналізували Ви взагалі тендерну пропозицію переможця? Як можна 103760 грн за одиницю товару помножити на 2 и отримати 103760. наголошуємо що згідно закону про публічні закупівлі Ви повинні повернути переможця на кваліфікацію, і в подальшому його пропозицію відхилити
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положень статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Слід зазначити, що під час складання документів тендерної пропозиції учасником ФОП Платон Анатолій Михайлович було допущено технічну (механічну) помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, оскільки за результатами аукціону розмір ціни пропозиції учасника становить - 237 490,00 грн. (двісті тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто грн. 00 коп.) без ПДВ. Положеннями статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено