• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Знаки пожежної безпеки для закладів загальної середньої освіти)

Завершена

286 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2020 09:11 - 30.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження результатів закупівлі "Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Знаки пожежної безпеки для закладів загальної середньої освіти)" UA-2020-06-18-000514-c

Номер: 3c9e022e7a654c01852ed0a05d5ef062
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-18-000514-c.c1
Назва: Оскарження результатів закупівлі "Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Знаки пожежної безпеки для закладів загальної середньої освіти)" UA-2020-06-18-000514-c
Скарга:
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ вул. Митрополита Василя Липківського, 45, місто Київ Колегія з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель Скаржник ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСІЙ КУЛЄШОВ індивідуальний податковий номер 2932505717 адреса вул. Новосодівська 5/101, м. Слов’янськ, Донецької області , 84101 засоби зв’язку E-mail: slavdekart@gmail.com тел. +380509359988 Рішення, що оскаржується Рішення уповноваженої особи замовника про визначення учасника електронних закупівель Протокол №46 від 13.07.2020 року Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ЄДРПОУ 02142690 Адреса: Україна, 85600, Донецька область, місто Мар'їнка, вулиця Заводська, будинок 20 Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-18-000514-c Очікувана вартість 286 000,00 грн. з ПДВ Предмет закупівлі Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Знаки пожежної безпеки для закладів загальної середньої освіти) ДК 021:2015 35110000-8 Дата оголошення закупівлі 18 червня 2020 року . 09:11 годин Кінцева дата прийняття пропозицій 4 липня 2020 року . 15:00 Дата проведення аукціону 13 липня 2020 року Час проведення аукціону 27 хвилин Переможець Сергій Петренко індивідуальний податковий номер 29545208450 адреса вул. Вінницька, 93 місто Запоріжжя, Запорізька область E-mail: santis@i.ua телефон: +380612701289,+380936972040,+380661584895 СКАРГА 13 липня було проведено відкриті торги за результатами, яких було визначено переможця Сергія Петренко, його пропозиція була визнана найкращою за ціною. Ціна яка була запропонована переможцем є у двічі нижчою за цінові пропозиції інших учасників, та значно нижче за звичайні ринкові ціни на аналогічний товар. Ознайомившись з наданим переможцем пакетом документів скаржник наполягає на тому, що наданий переможцем пакет документів не відповідає вимогам тендерної документації і взагалі не повинен був розглядатися. Вимоги тендерної документації, які не були виконані переможцем (учасником) та невідповідність умовам технічної специфікації. 1. Розділ 3 пункт 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст.17 Закону Підпункт 5.3 документи для підтвердження здійснення господарчої операції - документ, який визначає право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи). Переможцем (учасником) Петренко С. не наданий. 2. Розділ 3 пункт 6 інформація про технічні, якості та кількісні характеристики предмета закупівлі. «Вимоги, до предмета закупівлі (технічні, якості та кількісні характеристики) згідно з п.3 частини 2 ст.22 Закону зазначено у додатку 3 до цієї тендерної документації». 26 червня 2020 року замовником було внесено зміни до технічних вимог і викладено їх у наступній редакції «Знаки пожежної безпеки виготовляються відповідно до вимог ДСТУ ISO 6309:200, ДСТУ 7313:2013 та ГОСТ 12.4.026-2015, встановлюються на територіях, в будівлях, спорудах, приміщеннях для загальнодоступної інформації про місця розташування і (або) характер. Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації та технічним і якісним характеристикам Відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації. Надати один з наступних документів: 1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції; 1.2. Оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності; 1.3. Декларацію про відповідність 2. Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації Замовника: 2.1. Довідка про товар 2.2. Зразки документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість: сертифікат (паспорт) якості, етикетка, ярлик, інші, завірені підписом та печаткою Учасника. 2.3. Якщо учасник не є виробником продукції – оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, дилера, або лист виробника про представництво його інтересів), або інший документ, в якому обов’язково зазначається статус учасника та відповідність і гарантії виробника щодо якості продукції. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк поставки продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. 2.4. Позначення всіх діючих нормативних документів, яким відповідає продукція (назва, номери та індекси ГОСТ, ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ та інших документів) надати повну їх копію, або витяги з них, які повинні містити найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, зберігання, основні технічні характеристики товару тощо) завірені підписом та печаткою Учасника торгів на кожній сторінці. Якщо продукція виготовляється за кресленнями то повинні бути надані копії креслення. Копію технічних регламентів або стандартів для товарів іноземного походження. Дані, надані Учасником, будуть внесені до Договору постачання у разі, якщо Учасник буде визначений переможцем. 2.5. У разі надання учасником еквіваленту надати порівняльну таблицю у довільній формі, у якій учасник підтверджує, що всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару не гірші, ніж у замовленому товару. 2.6 Довідка учасника про те, що технічні, якісні характеристики товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля підтвердженна оригіналом або завіреною копією справки, довідки тощо, виданою Державним органом, установою, закладом і т.д. - або довідка в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Переможцем (учасником) не надано жодного документу на підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації. (пункт 1 ) Переможець повідомив в довільній формі, що він сам є виробником люмінесцентної плівки, а інші компоненти необхідні для виробництва є у нього в наявності та були куплені раніше. Жодного документу, які мають підтверджувати технічні та якісні характеристики виготовленої ним люмінесцентної плівки, або інших компонентів придбаних раніше до тендерної документації долучено не було. Переможець надав до тендерної пропозиції ДСТУ ISO 16069:2004 IDT (ДСТУ 7313:2013), тоді, як предмет закупівлі має відповідати вимогам ДСТУ ISO 6309:200, ДСТУ 7313:2013 та ГОСТ 12.4.026-2015, що свідчить про невідповідність запропонованої ним продукції вимогам тендерної документації замовника, та взагалі не відповідність продукції яку він виготовляє предмету закупівлі. (п.2.4) У разі якщо учасник надає еквівалент, як у даному випадку (п.2.5) він має надати порівняльну таблицю у якої підтвердити, що всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару не гірші, ніж у замовленому. Така таблиця переможцем не надавалась. Вище наведене свідчить про те, що подані переможцем документи не відповідали умовам замовника, щодо технічних та якісних характеристик товару, та запропонована переможцем (учасником) продукція є відповідає предмету закупівлі. Норми Закону «Про публічні закупівлі», якими керується скаржник на обґрунтування своєї позиції. В силу приписів ст.29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.» Відповідно до ст.31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;» Умовами тендерної документації передбачені умови відхилення тендерних пропозицій розділ 4 Оцінка тендерної пропозиції п.3 підпункт 2 – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник порушив вище наведені приписи і не перевірив тендерну пропозицію переможця, на її відповідність умовам тендерної документації, щодо технічної специфікації, які ж сам замовник і визначив. На цей час органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовник мав розглядати тендерні пропозиції, як таку що дорівнює тендерній документації, а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. На підставі вище наведеного скаржник вважає, що рішення (протокол) Протокол №46 від 13.07.2020 року має бути скасоване, а тендерна пропозиція учасника Сергій Петренко індивідуальний податковий номер 29545208450 відхилена на підставі ч.2 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі». Скарга в силу приписів ст.18 Закону спрямовується електронній формі до Антимонопольного комітету України. Скаржник ПРОСИТЬ скасувати рішення (протокол) Протокол №46 від 13.07.2020 року прийняте за результатами відкритих торгів на закупівлю протипожежного, рятувального та захисного обладнання замовником Відділом освіти Мар»їнської райдержадміністрації, яким було визначено переможцем учасника Сергій Петренко індивідуальний податковий номер 29545208450. Фізична особа-підприємець Кулєшов О.В.
Дата розгляду скарги: 04.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2020 12:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2020 23:06
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2020 09:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідго рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15732-р/пк-пз від 18.08.2020 року Відділ освіти Мар'їнської РДА скасовує рішення про визначення фізичної особи-підприємця ПЕТРЕНКА СЕРГІЯ ВЛАДЛЕНОВИЧА переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (знаки пожежної безпеки для закладів загальної середньої освіти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-18-000514-c.
Автор: КУЛЄШОВ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ, Олексій Кулєшов +380509359988 slavdekart@gmail.com