• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина(деревина паливна: пелети)

1.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 2. 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії, отриманої у встановленому законодавством порядку. У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку-гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку-гаранта тoщo), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений ЕЦП/КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням ЕЦП/КЕП банка-гаранта. Тендерна пропозиція, у складі якої надається сканована копія банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, чи якщо електронний цифровий підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з перерахування до відповідного бюджету грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 110 000,00 грн. (сто десять тисяч ) гривень 00 копійок. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції. 2.4. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.2 цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.2 пункту 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, тайого код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «Тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети)», затверджена протоколом від 17червня 2020 року № 126; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Харківське державне вище училище фізичної культури № 1, кодзгідно з ЄДРПОУ - 04591392, 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3, р/р UA 908201720344270005000009585,UA098201720344261005200009585 Банк ДКСУ м.Київ, МФО 820172; - найменування банку-гаранта та його адресу.

Завершена

3 757 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 785.90 UAH
Період оскарження: 17.06.2020 22:42 - 29.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника у формі протоколу № 147 від 30.09.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 59e61be4f0a94ea5a76e022e7f7bd5f9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.b8
Назва: СКАРГА на рішення Замовника у формі протоколу № 147 від 30.09.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Протоколом № 147 від 30.09.2020 року у процедурі відкритих торгів UA-2020-06-17-009234-c було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЕВПРОД». Вважаємо, що рішення Замовника є протиправним, оскільки тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КЕВПРОД» повністю відповідала вимогам тендерної документації. 1. На думку Замовника Учасником ТОВ "КЕВПРОД" надано у складі тендерної документації протокол випробувань мовою іншою, аніж українська і без нотаріально посвідченого перекладу, що не відповідає умовам тендерної документації. Дане твердження не відповідає дійсності. Форма протоколу випробувань не затверджена на законодавчому рівні, а тому вона відповідає вимогам, які встановлюються відповідною лабораторією. Протокол випробувань, який наданий Учасником ТОВ «КЕВПРОД», складений АР СІ Інспекшен Україна. Форма протоколу випробувань передбачає зазначення змісту протоколу ДВОМА МОВАМИ: англійською, а знизу меншим текстом – українською мовою. Всі фізико-хімічні показники також зазначені як англійською, так і українською мовами. Замовник НЕ ДОГЛЕДІВ наявність українського тексту в протоколі випробувань. Звертаємо увагу Органу оскарження, що у відповідності до п. 7.2. розділу І тендерної документації, під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тобто, тендерна документація не містить заборони чи обмеження надання документу, який складений двома мовами, в тому числі і українською. Вважаємо, що дана підстава для відхилення тендерної пропозиції є незаконною. 2. Замовник як на підставу відхилення тендерної документації посилається на відсутність листа-згоди на збір та обробку персональних даних згідно з Додатком №6 до тендерної документації, які подані на кожну особу персональні дані щодо якої подаються у складі пропозиції. У відповідності до п. 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної документації подає лист-згоду на збір та обробку персональних даних згідно з Додатком № 6 до тендерної документації на кожну особу персональні дані щодо якої подаються у складі пропозиції. У відповідності до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», • персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; • розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця; • суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. При цьому, законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. В своїй тендерній пропозиції Учасник надає паспорт і код директора ТОВ «КЕВПРОД» - Аврашова Олега Олеговича. Отже, оскільки Учасником надано персональні дані лише директора, то і лист-згода на обробку персональних даних надається лише від директора. У складі тендерної документації надано посвідчення на водіїв та оператора екскаватора, які не є працівниками ТОВ «КЕВПРОД». Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», база персональних даних — іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Тобто база персональних даних — це не просто безсистемний набір персональної інформації, це певне її угрупування. Закон закріпив дві форми існування бази персональних даних: 1) електронна і 2) картотеки. Такий підхід закріплений у всіх нормативно-правових актах, що стосуються персональних даних. У пункті 27 Директиви 95/46/ЄС Європейського Парламенту і Ради від 24.10.1995 р. «Про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільне переміщення таких даних» зазначено, що ця Директива охоплює тільки картотеки даних, а не неструктуровані справи, та вміст картотеки даних повинен бути структурований відповідно до визначених критеріїв щодо фізичних осіб, що забезпечувало б легкий доступ до персональних даних. Пункт 7 постанови КМУ від 25.05.2011 р. № 616 «Про затвердження Положення про державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення» встановлює перелік відомостей, які повинна містити заява про реєстрацію бази персональних даних. Серед цих відомостей є інформація про найменування і місцезнаходження бази персональних даних, а саме: – адреса фактичного розміщення – для бази даних у формі картотек; – фактичні адреси зберігання носіїв інформації – для бази даних в електронній формі. Законодавство не містить поняття терміну «картотека», тож цей термін вживається в загальноприйнятому значенні – це систематизована та згрупована певним чином інформація, як правило, у вигляді карток малого формату, де кожна складова є інформаційною одиницею, відомостями про який-небудь об’єкт. У цьому випадку йдеться про персональні дані, отже, картотека персональних даних – це систематизовані та згруповані персональні дані.«База персональних даних» визначена абзацом другим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого база персональних даних – іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Обробка персональних даних – це будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу (стаття 2 Закону). Тобто обробка персональних даних може мати місце лише в рамках бази персональних даних. Враховуючи те, що ТОВ «КЕВПРОД» не реєстрував базу персональних даних, то не здійснює обробку таких даних і, як наслідок, не повинен передавати персональні дані водіїв своїх контрагентів іншим особам. У відповідності до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. З огляду на зазначене скарга нами подається у встановлений законом строк. Дана скарга складена за дотриманням вимог ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому у Органу оскарження відсутні підстави для її залишення без розгляду. У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вважаємо, що способом захисту порушених прав ТОВ «КЕВПРОД» може бути лише зобов’язання замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 147 від 30.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КЕВПРОД». Приймаючи до уваги викладене вище, ПРОСИМО: 1. зобов’язати Замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 147 від 30.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КЕВПРОД» Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Дата розгляду скарги: 23.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2020 21:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.10.2020 22:54
Автор: ТОВ "КЕВПРОД", Аврашов Олег Олегович +380675316844 kevprod@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: f15e829aca274c35bde39370691092f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.c7
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКП «ТЕРМА» Юридична адреса: 69097, Україна, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.32, кв.8. Код ЄДРПОУ 43369595, р/р № UA973133990000026007055753278 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399, Адреса електронної пошти: Vkp_terma@ukr.net Телефон: +380687344785 _______________________________________________________ Вих. № 01/20/08 Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКП "ТЕРМА" код ЄДРПОУ 43369595 Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8 електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET телефон: +380687344785 Замовник: Харківське державне вище училище фізичної культури № 1 код ЄДРПОУ 04591392 Адреса: 61070, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3 електронна пошта: yuliya.kavun211@gmail.com телефон +380978766984 Підстави подання скарги: Необґрунтований вибір переможця Номер закупівлі та назва предмету закупівлі UA-2020-06-17-009234-c код за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети) СКАРГА 17.06.2020р. Харківським державним вищим училищем фізичної культури № 1, код ЄДРПОУ 04591392 (надалі –Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2020-06-17-009234-c ● 256b7c136d28437e944ebb2b07909b40 про проведення закупівлі код за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети) очікуваною вартістю 3 757 180,00 гривень з ПДВ. 10.08.2020р Рішенням Замовника обрано переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Давиденко Яну Володимирівну (надалі - Учасник – переможець) (протокол №139 від 10.08.2020р.). Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП "ТЕРМА"» (надалі – Скаржник, Учасник) після детального ознайомлення з тендерною пропозицією та доданими до неї документами, що були надані Учасником – переможцем, вважає, що рішення про обрання переможця прийнято Замовником з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та є необґрунтованим з огляду на наступне: 1. В складі Тендерної пропозиції Учасником – переможцем не надано підтвердження, передбачене вимогами п.п.5.3. п.5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме довідки, що підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі). В порушення строків, Учасник-переможець не надав вищенаведені підтвердження (документи), а так само не надав письмових пояснень з зазначенням причин неможливості надати вищевказані підтвердження (документи). Невиконання вказаної вимоги свідчить про невідповідність Учасника – переможця кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації та має наслідком відхилення тендерної пропозиції такого Учасника. 2. В складі тендерної пропозиції Учасником – переможцем надано банківську гарантію – Гарантія №15392/20-ТГ від 30.07.2020р., яка містить недостовірні дані щодо зазначення дати, номеру і назви документа в якому передбачена вимога щодо надання гарантії. Так, вищевказана вимога визначена Тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети (Нова редакція), затверджена протоколом від 23.07.2020 року № 135. В тексті Гарантії №15392/20-ТГ від 30.07.2020р. зазначено: «згідно Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети (Нова редакція), затверджена протоколом від 17 червня 2020 року №126,» Зазначення в банківській гарантії інших даних не відповідає вимогам тендерної документації та свідчить про невиконання Учасником – переможцем її вимог, що має наслідком відхилення тендерної пропозиції такого Учасника. 3. В складі тендерної пропозиції Учасником – переможцем надано скановані копії Договору №01/10 від 01.10.2019р. на перевезення автомобільним транспортом в міжнародному та міжміському сполученні від 01.10.2019р., укладеному між ФОП Давиденко Я.В. та ФОП Демченко Д.Ю., та Договору №01072019/М на перевезення вантажів автомобільним транспортом в міжнародному та міжміському сполученні від 01.07.2019р. Після надання Замовником строку на усунення невідповідностей у документа тендерної пропозиції Учасником – переможцем надано Пояснення від 07.08.2020р. з інформацією про транспортні засоби, що будуть використовуватися для поставки Товару Замовнику. Однак всупереч вимоги визначеної в п.п.5.1. п.5. розділу ІІІ «»Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Учасником –переможцем не надано переконливої та документально підтвердженої інформації, що до поставки Товару будуть залучатися саме вказані в Поясненнях від 07.08.2020р. транспортні засоби, адже надані скан-копії договорів перевезення не містять жодного підтвердження стосовно цього. Невиконання вказаної вимоги свідчить про невідповідність Учасника – переможця кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації та має наслідком відхилення тендерної пропозиції такого Учасника. 4. Відповідно до вимог ч. 5. Ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Технічний опис предмета закупівлі та інформація (документи) про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. З наданих в складі тендерної пропозиції Учасника-переможця скан-копій Протоколу випробування від 30.03.2019р. вбачається, що складений він на замовлення ТОВ «УКРПРОМБУД» продукція :Пелети паливні з відходів деревини та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих на ім’я ТОВ «УКРПРОМБУД». При цьому Учасником–переможцем не надано жодних документів (дилерських договорів, листів від ТОВ «УКРПРОМБУД»), які надають право використовувати протокол випробувань щодо предмету закупівлі та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, походження цих документів невідомо. Непідтвердженою також є та обставина, чи буде Учасник –переможець поставляти за договором закупівлі саме пелету з партії виробництва, якої були проведені лабораторні випробування, враховуючи значний проміжок часу між датою випробувань та датою укладання договору закупівлі. Жодних запевнень на підтвердження поставки Товару саме з цієї партії виробництва тендерна пропозиція Учасника–переможця не містить, а тому неможливо пересвідчитися у відповідності технічним характеристикам Товару, що поставлятиметься за договором закупівлі вимогам тендерної документації Замовника Крім того, Учасником-переможцем не надано жодного документу про підтвердження складу сировини, з якої мають бути вироблені пелети, а саме , соснові (70%) листяні породи деревини (30%). Невиконання вказаної вимоги свідчить про невідповідність Учасника – переможця кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації та має наслідком відхилення тендерної пропозиції такого Учасника. Враховуючи усі вище вказані порушення та у відповідності до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника - переможця і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника-переможця без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також порушують права інших учасників закупівлі, зокрема, Товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП "ТЕРМА"». Таким чином, внаслідок необґрунтованого вибору переможцем закупівлі ФОП Давиденко Я.В. Замовником позбавлено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП "ТЕРМА"» на участь у розгляді його тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО : 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі при обранні переможцем Учасника - Фізичну особу-підприємця Давиденко Яну Володимирівну. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про необґрунтоване обрання переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Давиденко Яну Володимирівну та про намір укласти з переможцем договір про закупівлю (протокол №139 від 10.08.2020р.). 4. Зобов’язати Замовника приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Директор ТОВ «ВКП «ТЕРМА» Е.Ю.Чеботар
Дата розгляду скарги: 03.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2020 10:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2020 23:21
Дата виконання рішення Замовником: 24.09.2020 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник на підставі рішення органу оскарження від 17.09.2020 №17576 ВИРІШИВ: 1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина(деревина паливна: пелети) Фізичну особу-підприємця Давиденко Яну Володимирівну та скасувати рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю (протокол №139 від 10.08.2020). 2. Перейти до розгляду наступної пропозиції згідно з результатами аукціону.
Автор: ТОВ "ВКП"ТЕРМА", Чеботар Ельміра Юріївна +380687344785 Vkp_terma@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога про скасування протоколу оголошення переможцем ФОП Давиденко Я.В. № и139 від 10.08.2020 року.

Номер: a960fbae8ced4288ad38e571a63e8422
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.b6
Назва: вимога про скасування протоколу оголошення переможцем ФОП Давиденко Я.В. № и139 від 10.08.2020 року.
Вимога:
ВИМОГА Протоколом № 139 від 10.08.2020 року уповноваженої особи Замовника Харківське державне вище училище фізичної культури № 1 в рамках процедури закупівлі UA-2020- 06-17-009234-c було оголошено переможцем ФОП Давиденко Я.В. Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Давиденко Я.В. не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного: 1. У відповідності до п. 1.3 розділу ІІІ тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій оригіналів паперових носіїв, які скануються з роздільною здатністю 300dpi окремими електронними іменованими PDF- файлами (файли з розширенням «.pdf»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Поняття «всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції» включає в себе не лише складені особисто Учасником довідки, а й ВСІ інші документи, як-то договори, свідоцтва, витяги, У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП Давиденко Я.В. надає копії наступних документів за написами «Копія вірна»: - договорів на перевезення вантажів автомобільним транспортом в міжнародному та міжміському сполученні з ФОП Демченко Д.Ю., ФОП Шарай Т.М. та ТОВ «Делівері» з написом «Копія вірна» - протоколу випробувань з написом «Копія вірна - висновків санітарно-епідеміологічної експертизи з написом «Копія вірна - технічних умов з написом «Копія вірна - витягу з реєстру платників єдиного податку з написом «Копія вірна - паспорту та ідентифікаційного коду з написом «Копія вірна Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Давиденко Я.В. не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки зазначені вище документи надані не у вигляді скан-копій оригіналів паперових носіїв. Крім цього, зазначені документи подані не окремими електронними іменованими PDF-файлами, а згруповані, чим також порушено вимоги тендерної документації. 2. У відповідності до п. 6.2. розділу ІІІ тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, які зазначені у додатку 1 до тендерної документації. Учасником ФОП Давиденко Я.В. подаються наступні документи: протокол випробувань на паливні пелети з відходів деревини виробництва ТОВ «Укрпромбуд», висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на паливні пелети з відходів древини виробництва ТОВ «Укрпромбуд», висновок санітарно-епідеміологічної експертизи ТУ У 38.1-24373361-001:2017 «Пелети паливні з відходів деревини». Ми не проти того, що ТОВ «Укрпромбуд» має в наявності такі документи та може їх використовувати, але Учасником ФОП Давиденко Я.В. не надано жодного документу на підтвердження того, що між ТОВ «Укрпромбуд» та ФОП Давиденко Я.В. укладено договорі поставки (купівлі-продажу, тощо) пелетів паливних, і що саме ці пелети Учасник пропонує у даній процедурі закупівлі. Крім цього, дата відбору проб у відповідності до протокол випробувань 17.03.2019 року. Тобто, Учасник нібито пропонує пелети виробництва півторарічної давнини. При цьому, Учасник надає лише першу сторінку ТУ У 38.1-24373361-001:2017 «Пелети паливні з відходів деревини», з якої не можливо довідатися, а який же гарантійний термін пелет паливних і чи можливо ЗАРАЗ використовувати зазначені пелети у відповідності до їх цільового призначення. За таких умов тендерна пропозиція Учасника підлягає до відхилення. 3. У відповідності до п. 6.2. розділу ІІІ тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, які зазначені у додатку 1 до тендерної документації. Учасником ФОП Давиденко Я.В. подаються наступні документи: протокол випробувань на паливні пелети з відходів деревини виробництва ТОВ «Укрпромбуд», висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на паливні пелети з відходів древини виробництва ТОВ «Укрпромбуд», висновок санітарно-епідеміологічної експертизи ТУ У 38.1-24373361-001:2017 «Пелети паливні з відходів деревини». Всі зазначені вище документи видані на виробника ТОВ «Укрпромбуд», а Учасником не надано підтвердження тому, що ТОВ «Укрпромбуд» дозволив використання зазначених вище документів ФОП Давиденко Я.В. За таких умов тендерна пропозиція Учасника підлягає до відхилення. Приймаючи до уваги викладене вище, ПРОСИМО прийняти жо уваги дані вимоги та скасувати протокол оголошення переможцем ФОП Давиденко Я.В. № и139 від 10.08.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Уважно ознайомившись з викладеним у вимозі, Замовник повідомляє, що відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Отже, виходячи з вищенаведеної норми Закону, Замовник відповідає лише на вимоги тих учасників, пропозиції яких було розглянуто, але відхилено як такі, що не відповідають вимогах тендерної документації. Зі змісту даної вимоги, не зрозуміло, що саме вимагає учасник, оскільки його пропозиція взагалі не розглядалась, а тому, наприклад, додаткової об’єктивної аргументації переваг пропозиції переможця над іншими пропозиціями надати не виявляється можливим. Крім того, згідно з п.15 ст. 1 Закону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Отже системою автоматично було обрано пропозицію ФО-П Давиденко Яна Володимирівна, як найбільш економічно вигідну. Відтак, замовником було розглянуто лише пропозицію ФО-П Давиденко Яна Володимирівна, і після виправлення учасником недоліків згідно із ч.9 ст. 26 Закону, було встановлено, що дана пропозиція учасника повністю задовольняє вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник прийняв рішення про відхилення вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" в повному обсязі, оскільки пропозиція учасника не розглядалась і оцінки замовником щодо такої пропозиції не надавалось.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 322d362624ac4517982e5b802cdc30cd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.a5
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей з дотриманням вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник керуючись абзацом 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Учасника та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції. ТД містить норми, що суперечать абз.2 ч.5 ст.41 ЗУ “Про публічні закупівлі”, відповідно до якої збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Уважно ознайомившись з викладеним у вимозі, Замовник повідомляє, що відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Отже, виходячи з вищенаведеної норми Закону, Замовник відповідає лише на вимоги тих учасників, пропозиції яких було розглянуто, але відхилено як такі, що не відповідають вимогах тендерної документації. Зі змісту даної вимоги, не зрозуміло, що саме вимагає учасник, оскільки його пропозиція взагалі не розглядалась, а тому, наприклад, додаткової об’єктивної аргументації переваг пропозиції переможця над іншими пропозиціями надати не виявляється можливим. Крім того, згідно з п.15 ст. 1 Закону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Отже системою автоматично було обрано пропозицію ФО-П Давиденко Яна Володимирівна, як найбільш економічно вигідну. Відтак, замовником було розглянуто лише пропозицію ФО-П Давиденко Яна Володимирівна, і після виправлення учасником недоліків згідно із ч.9 ст. 26 Закону, було встановлено, що дана пропозиція учасника повністю задовольняє вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник прийняв рішення про відхилення вимоги ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" в повному обсязі, оскільки пропозиція учасника не розглядалась і оцінки замовником щодо такої пропозиції не надавалось.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 0bbc85d26d9a472fb65bc5ed06836cef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.b4
Назва: Вимога щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
№ 13/08 від 13 серпня 2020 року. Тендерному комітету Харківського державного вищого училища фізичної культури № 1 код ЄДРПОУ 04591392 Адреса: 61070, Харківська область, м. Харьків, вул. Фронтова, буд. 3 електронна пошта: yuliya.kavun211@gmail.com телефон +380978766984 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКП "ТЕРМА" код ЄДРПОУ 43369595 Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8 електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET телефон: +380687344785 Інформація про закупівлю: ID: 256b7c136d28437e944ebb2b07909b40 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-009234-c код за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 13.08.2020 Вимога щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником торгів – Харківське державне вище училище фізичної культури № 1 (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-009234-c. Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі код за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №139 від 10.08.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі Фізичної особи-підприємця Давиденко Яни Володимирівни та намір укласти договір про закупівлю з нею. ТОВ "ВКП "ТЕРМА" не може погодитись з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та тим самим порушив права і законні інтереси нашого підприємства як учасника процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Давиденко Яни Володимирівни оцінена Замовником не об'єктивно. Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному. 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Фізична особа-підприємець Давиденко Яна Володимирівна надає у складі своєї пропозиції протокол випробувань щодо предмету закупівлі та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані на ім’я ТОВ «УКРПРОМБУД». На цих документах немає мокрих печаток ТОВ «УКРПРОМБУД» та оригінальних підписів представників ТОВ «УКРПРОМБУД». Фізична особа-підприємець Давиденко Яна Володимирівна не надає жодних документів (дилерських договорів, листів від ТОВ «УКРПРОМБУД»), які надають право використовувати протокол випробувань щодо предмету закупівлі та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, походження цих документів невідомо. Невідомо також чи буде Фізична особа-підприємець Давиденко Яна Володимирівна поставляти за договором закупівлі саме пелету виробництва ТОВ «УКРПРОМБУД» або іншу пелету іншого виробника, технічні характеристики якої можуть не відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Фізична особа-підприємець Давиденко Яна Володимирівна не виконала вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник, приймаючи рішення про визнання переможцем пропозиції Фізичної особи-підприємця Давиденко Яни Володимирівни, фактично дозволив їй надавати будь-які документи, які можуть бути взяті у вільному доступі, і використовувати їх без згоди власника документів. Отже, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Давиденко Яни Володимирівни повинна бути відхилена. 2. Згідно пункту 5.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.». Фізична особа-підприємець Давиденко Яна Володимирівна надала у складі своєї пропозиції 4 довідки, які підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а довідку про відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не надала. Чим порушила вимоги тендерної документації Замовника. Фізична особа-підприємець Давиденко Яна лише 13.08.2020 року надала довідку про відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» після закінчення строку подання тендерних пропозицій (02.08.2020 року) та строку усунення невідповідностей пропозиції (07.08.2020 року). Отже, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Давиденко Яни Володимирівни повинна бути відхилена. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №139 від 10.08.2020 року про визначення переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі Фізичної особи-підприємця Давиденко Яни Володимирівни та намір укласти договір про закупівлю з нею. 3. Приступити до розляду наступних тендерних пропозицій згідно чинного законодавства. З повагою, Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Уважно ознайомившись з викладеним у вимозі, та керуючись положеннями п.17 ст. 1 та ч.1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не є органом оскарження. Натомість, в розумінні частини 4 статті 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зі змісту даної вимоги не зрозуміло, що саме вимагає учасник, оскільки його пропозиція взагалі не розглядалась, а тому, наприклад, додаткової об’єктивної аргументації переваг пропозиції переможця над іншими пропозиціями надати не виявляється можливим. Крім того, згідно з п.15 ст. 1 Закону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Отже системою автоматично було обрано пропозицію ФО-П Давиденко Яна Володимирівна закупівлі, як найбільш економічно вигідну. Відтак, замовником було розглянуто лише пропозицію ФО-П Давиденко Яна Володимирівна, і після виправлення учасником недоліків, було встановлено, що дана пропозиція учасника повністю задовольняє вимогам тендерної документації Замовника. Отже, Замовник прийняв рішення про відхилення вимоги в повному обсязі, оскільки пропозиція учасника не розглядалась і оцінки замовником щодо такої пропозиції не надавалось.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 898d53cf60464b3195fddd2dd4f84ed1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.a3
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Я, фізична особа-підприємець Даудов Віталій Олександрович, уважно ознайомився з Документацією по закупівлі UA-2020-06-17-009234-c, ID 256b7c136d28437e944ebb2b07909b40, та виявив в неї вимоги та положення, які вважаю такими, що не відповідають чинному законодавству (в т.ч. законодавству в сфері публічних закупівель), діючим стандартам і нормам та обмежують конкуренцію. Посилання на відповідні вимоги та порушення процедури закупівлі з описом, аргументацією та фактичними обставини, що це можуть підтверджувати, викладено в доданому файлі. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити факти порушень Харківським державним вищим училищем фізичної культури №1 при проведенні процедури закупівлі (номер оголошення UA-2020-06-17-009234-c), по питанням, що порушені в скарзі; 3. Зобов’язати Харківське державне вище училище фізичної культури №1 усунути всі дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства (щодо закупівлі номер оголошення UA-2020-06-17-009234-c).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2020 21:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.07.2020 20:42
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2020 01:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Харківське державне вище училище згідно з прийнятим рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13512-р/пк-пз від 13.07.2020. та вносить зміни до тендерної документації щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети).
Автор: ФОП "ДАУДОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Олександр Мікляєв +380737355382 office@pelletaua.com
Скарга
Скасована

оскарження умов закупівлі

Номер: ccd432e7a915496895f46470d0536578
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.a2
Назва: оскарження умов закупівлі
Скарга:
17 червня 2020 року Харківське державне вище училище фізичної культури №1 (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів, номер оголошення - UA-2020-06-17-009234-c, предмет закупівлі: код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети) Я, фізична особа-підприємець Константинов Олександр Володимирович, уважно ознайомився з Оголошенням про проведення відкритих торгів, Тендерною документацією Замовника, проектом договору про закупівлю, та виявив в них вимоги та положення, які вважаю такими, що не відповідають та порушують чинне законодавство (в т.ч. законодавство в сфері публічних закупівель), діючим стандартам і нормам. Посилання на відповідні вимоги та порушення процедури закупівлі з описом, аргументацією та фактичними обставини, що це можуть підтверджувати, викладено далі. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який вказано в оголошенні про проведення відкритих торгів - 03 липня 2020 01:00.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 28.06.2020 22:15
Автор: ФЛП Константинов Александр Владимирович``, Константинов Олександр Володимирович +380672427466 2904708030@mail.gov.ua
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушеннь

Номер: 486eb0d67b464bef829b61d89bac4763
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-009234-c.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушеннь
Вимога:
У відповідності до п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична особа-підприємець Константинов Олександр Володимирович звертається з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру по закупівлі код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети), ID тендера: UA-2020-06-17-009234-c. Вважаю, що при підготовці тендерної документації щодо процедури закупівлі UA-2020-06-17-009234-c Замовник / уповноважена особа Замовника продовжує дії та/або бездіяльність, які спрямовані на перемогу конкретного «улюбленого» учасника (наприклад: ФОП Пальчик О.О., код 3140806843 / ТОВ «Оптпостачпром», код 40605183), та які було продемонстровано в ході скасованої Замовником закупівлі UA-2020-03-18-000012-b. Інформую, що вважаю незаконними дії Замовника в ході закупівлі UA-2020-03-18-000012-b. В зв’язку з цим мною подано позов до Господарського суду Харківської області про визнання недійсним рішення Замовника та стягнення з Замовника збитків (Справа №:922/1966/20 від 22.06.2020). Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги, спрямовані на обмеження конкуренції. Детальний опис наведено в файлах, що додаються.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: І. Замовник керується наступним тлумаченням слова «pellet», якеотримано з сайту за посиланням: https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/pellet, де зазначено -pellet (Noun)-a small hard ball of any substance, often of soft material that has become hard- (переклад) Пеллета – (Іменник)- маленького розміру кулька будь- якої субстанції (складу), часто з м’яких матеріалів, які стали твердими. Замовником було визначено предмет закупівлі – код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина(деревина паливна: пелети). В нормативній документації, а саме ДСТУ 8358:2015 ч.3. «(Терміни та визначення понять)», п.3.1. та п.3.2 визначені наступні терміни – паливні брикети та гранули паливні. Ч.4 – «класифікація гранул паливних», де не зазначено, що вони є біопаливом. Згідно зазначеного стандарту – гранули паливні можуть містити різні породи деревини, як хвойні так і листяні, або і те і інше. Закон України «Про альтернативні види палива» визначає біопаливо як біомасу, але під біомасою розуміються органічні речовини, які утворюються в рослинах в результаті фотосинтезу і можуть бути використані для отримання енергії шляхом спалювання. Гранули паливні, вихідною сировиною для виробництва яких є відходи деревообробки, що в процесі виробництва переробляються і подрібнюються, не можливо віднести до біологічного вида палива. До альтернативних видів твердого палива можуть належати тверді гранули, які були отримані за подібною технологією, що і деревні, але сировиною для альтернативного палива можуть бути: торф, макулатура, курячий послід, тваринний гній, гідролізний лігнін. Оскільки Замовнику для забезпечення теплопостачання в опалювальний період потрібні якісні паливні гранули з деревини, Замовник відхиляє вимогу щодо внесення змін до ТД, а саме розширення визначення предмету закупівлі або зміну коду за ДК 021:2015 - 03410000-7 на 0911- Тверде паливо, за яким відбуваються закупівлі твердого палива, основною складовою частиною якого є вуглець. ІІ. Виходячи з затверджених норм ДСТУ 8358:2015, пелети класифікують за різним вмістом деревини та поділяють їх на 3 групи. Виходячи з вимог Замовникавстановлених тендерною документацією щодо складу сировини, з якої мають бути виготовлені пелети, їх можна віднести до 3 групи, де за нормами ДСТУ допускається поєднання хвойних порід (сосна відноситься до цього виду) та листяних порід. Замовник самостійно визначає та затверджує якість товару, необхідного для забезпечення потреб. Таким чином, Замовник відхиляє вимогу учасника щодо внесення змін до тендерної документації, оскільки не було належним чином розкрито змісту дискримінаційної вимоги, а лише вказано те, що Замовник не повинен здійснювати закупівлю конкретного товару з такими якісними показниками, які задовольняють його потреби. В іншій частині наведені твердження є суб’єктивними та не знаходять законодавчого підкріплення. III. Прошу звернути увагу учасника щодо вимог, які дійсно висуваються цією тендерною документацією. З приводу наведеного у вимозі учасником про те, що він повинен надати згоду «на все» є безпідставним та необґрунтованим, містить суб’єктивні твердження, які не знаходять законодавчого підкріплення з огляду на наступне. Так, п.3.2. розділу VІ тендерної документації містить вимоги щодо надання листа підтвердження згоди саме істотних умов договору. Відповідно до ч.2 та ч.3 ст. 180 Господарського кодексу України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, звертаємо увагу, що учасники надають свою згоду саме з істотними умовами договору (предмет, ціна та строк дії), які не можуть бути змінені в подальшому при укладенні договору про закупівлю з переможцем, за винятком випадків передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо п.8.5. проекту договору, виходячи з викладеного у даній вимозі, Замовник не вбачає в чому саме виявляється жорсткість та неконкретність умов не повернення переможцю з яким буде укладено договір забезпечення виконання договору, і, взагалі Замовнику як бюджетній неприбутковій організації, дана закупівля якоїспрямована на створення і підтримання необхідних матеріально-технічних умов її функціонування,не зрозуміло, в чому саме даний пункт суперечить нормальній практиці ринкових взаємовідносин. Взагалі забезпечення виконання договору про закупівлю жодним чином не дискримінує потенційного переможця закупівлі, оскільки передбачене положеннями ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», і є нормальною практикою забезпечення виконання умов договору поставки товарів, закупівля яких проводиться в системі Prozorro. Як зазначає сам учасник у вимозі, в п.3.1 розділу VI тендерної документації визначено, що до проекту договору про закупівлю можуть вноситись зміни у відповідності до вимог чинного законодавства, що також буде застосовано до п.8.3. даного проекту договору викладеного в додатку 4 до тендерної документації. Щодо тверджень учасника про так званого «улюбленого учасника» та «керованого постачальника», нагадуємо, що відповідно до ст. 94 ЦК України, юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати.Особисті немайнові права юридичної особи захищаються відповідно до глави 3 цього Кодексу. Захист особистих немайнових прав юридичної особи у зв’язку із завідомо неправдивим повідомленням або неумисним повідомленням недостовірної інформації щодо її уповноваженої (посадової чи службової) особи про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" у порядку, передбаченому цим Законом, здійснюється у такому самому обсязі, що і особистих немайнових прав фізичних осіб. Так, відповідно до ч.1 та ч.4 ст.277 ЦК України, фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї та (або) членів її сім'ї недостовірної інформації, має право на відповідь, а також на спростування цієї інформації.Спростування недостовірної інформації здійснюється особою, яка поширила інформацію. Поширювачем інформації, яку подає посадова чи службова особа при виконанні своїх посадових (службових) обов'язків, вважається юридична особа, у якій вона працює. Якщо особа, яка поширила недостовірну інформацію, невідома, фізична особа, право якої порушено, може звернутися до суду із заявою про встановлення факту недостовірності цієї інформації та її спростування. Таким чином, вимога учасника підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні