-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобілів (Volkswagen, Skoda, Mitsubishi) (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Місцезнаходження Замовника: проспект Перемоги, 74, м. Чернігів, 14000; Категорія Замовника: І (Органи державної влади та органи місцевого самоврядування); Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Торги не відбулися
521 573.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 608.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 608.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2020 18:37 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
5fb76ebb8f5740d797acc2fe94dc197e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-002519-a.c4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника
№ 181 від 10.07.2020 року, та повідомлення про намір укласти договір
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 20.07.2020 17:31
- Оскарження 20.07.2020 17:32
- Заперечення на пояснення_АМКУ_МЕТЕК 30.07.2020 11:55
- рішення від 23.07.2020№14246+лист замовнику.pdf 23.07.2020 21:13
- Інформація про перенесення розгояду скарги від 31.07.2020№11611.pdf 03.08.2020 12:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2020№15576.pdf 17.08.2020 15:55
- рішення від 14.08.2020№15576.pdf 19.08.2020 17:31
- Пояснення по суті скарги 28.07.2020 16:59
- Пояснення по суті скарги (ворд) 28.07.2020 16:59
- Пояснення по суті скарги 2 10.08.2020 10:27
- Пояснення по суті скарги (ворд) 2 10.08.2020 10:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2020 19:55
Дата розгляду скарги:
31.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2020 21:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2020 17:31
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2020 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
згідно рішення АМКУ скасовується рішення про визначнення переможцем ПрАТ "Метек"
Вимога
Є відповідь
Скарга на порушення законодавства
Номер:
85b70120c0db4020a30bfff7663a13c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-002519-a.a3
Назва:
Скарга на порушення законодавства
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Уважно дослідивши документацію учасників торгів:
ПРАТ "МЕТЕК"
ФОП РИЖЕНКО ГЕННАДІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
вважаємо, що ці учасники мають всі ознаки пов'язаних осіб, а саме:
згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", ч.20 ст.1:
пов’язана особа – особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;...
...Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності...
Згідно тендерної пропозиції, поданої ФОП Риженко Г.А.:
1. ФОП Риженко зареєстрований суб'єктом підприємницької діяльності 02.06.2020 року (менше 1 місяця до дати подання пропозиції)
2. ФОП Риженко орендує приміщення ( яке безпосередньо використовується ним для надання послуг з ремонту автотранспорту) у ПРАТ "МЕТЕК" з 02.06.2020 року згідно договору № 01/06/2020 за адресою м.Чернігів, вул. І.Мазепи, 55Г, орендоване приміщення знаходиться на території безпосередньо СТО ПРАТ "МЕТЕК", що підтверджує тендерна документація ПРАТ "МЕТЕК" (в т.ч. інформація про адресу СТО, за якою будуть проводитися ремонти автотранспорту Замовника- м.Чернігів, вул. І.Мазепи, 55Г). Згідно умов договору оренди, договір може бути достроково розірваний на вимогу Орендодавця.
3. Все обладнання ФОП Риженко, яке він планує долучити для надання послуг з ремонту автотранспорта Замовника, орендоване у ПРАТ "МЕТЕК". ФОП Риженко не має навіть власного інструменту, про що свідчить надана довідка № 04 від 01.07.2020 року.
Звертаємо також вашу увагу на те, що в перелік переданого в оренду ФОП Риженко обладнання, включено обладнання, яке планує використовувати для надання послуг по ремонту автотранспорту Замовника ПРАТ "МЕТЕК" згідно наданої довідки № 67 від 08.07.2020 року, наприклад:
підйомник BENPAK
підйомник LAUNCH
підйомник AMI (AVTO MOTIVE INDASTRIAL)
підйомник MAHA
комп'ютерний стенд для балансування коліс VAS 6317\
обладнанная для ремонту та заправки кондиціонерів ОТС
обладнання для проведення шиномонтажних робіт VAS 5214
обладнання для перевірки, ремонту та чистки бензинових і дизельних паливних систем ЦИКЛОН
Виходячи з цього, незрозуміло, як "конкуренти" на процедурі закупівлі планували на одних тих самих підйомниках та на одному обладнанні надавати послуги. На якій підставі ПРАТ "МЕТЕК", надавши ці підйомники та обладнання в оренду, планує їх використовувати особисто.
3. Згідно наданої ФОП Риженко Г.А. довідки про наявність працівників, він планує долучити для виконання послуг працівників ПРАТ "МЕТЕК", а саме: слюсара Москаленко В.М. та слюсара Васюка С.М.
Тобто, виходячи з вищесказаного, ФОП Риженко Г.. не має власного приміщення, власного обладнання, все, що потрібно для надання послуг Замовнику, орендоване у його "конкурента" на торгах ПРАТ "МЕТЕК". Крім того, у нього немає кваліфікованих працівників в штаті, що гарантує своєчасне виконання послуг, тільки укладені цивільно-правові договори з виконавцями, які працюють в штаті "конкурента" ПРАТ "МЕТЕК".
Вважаємо, що ПРАТ "МЕТЕК" має вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі ФОП Риженко Г.А., який здійснюється безпосередньо шляхом реалізації права володіння всіма активами чи їх значною часткою ФОП Риженко Г.А.
Згідно ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі":
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
... 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника...
Згідно. ЗУ "Про захист економічної конкуренції":
... Стаття 6. Антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання
1. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
2. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
... 4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;...
...4. Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом...
Вважаємо, що обов'язком членів тендерного комітету є відхилення тендерних пропозицій учасників ПРАТ "МЕТЕК" та ФОП Риженко Г.А. на підставі ст. 17 ч.7 ЗУ "Про публічні закупівлі", а також згідно ст. 36 ЗУ "Про захист економічної конкуренції" подання відповідної заяви до Органів Антимонопольного комітету України про вчинення ПРАТ "МЕТЕК" та ФОП Риженко Г.А. антиконкурентних узгоджених дій з метою спотворення результатів торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на порушення законодавства 17.07.2020 12:44
Дата подачі:
17.07.2020 12:45
Вирішення:
Відповідно до отриманої вимоги щодо ознак пов’язаних осіб учасників відкритих торгів ПрАТ «Метек» та ФОП Риженко Г.А. з огляду на наявність в останнього обладнання та робочої площі, орендованих у ПрАТ «Метек», повідомляємо наступне:
1. Головне управління Національної поліції в Чернігівській області при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення своїх потреб керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зі змінами від 19 квітня 2020 року.
Відповідно до ч. 9 статті 29 Закону: після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно до викладеного, Законом не передбачена обов’язкова оцінка Замовником пропозицій інших учасників у разі прийняття найбільш економічно вигідної попередньої пропозиції.
З урахуванням того, що пропозиція ПрАТ «Метек» була найбільш економічно вигідною, Замовником під час процедури однаково не розглядалися ні пропозиція ФОП Мінін О.О., ні пропозиція ФОП Риженко Г.А.
2. Керуючись статтею 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо, а саме відповідно п.4 частини 1: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Замовником у ході розгляду пропозиції ПрАТ «Метек» була перевірена інформація, що міститься у відкритих державних реєстрах щодо наявності/відсутності учасника ПрАТ «Метек» у зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. За даними реєстру ПрАТ «Метек» законодавства про захист економічної конкуренції не порушував.
Отже, у Замовника відсутня підстава відхиляти тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Метек» згідно п 1. ч. 1 статті 31 Закону.
Разом з тим наголошуємо, що визначення актиконкурентних узгоджених дій міститься у статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». При цьому, дана стаття та закон в цілому не обмежує прав контрагентів на укладання цивільних та господарських угод між собою та не позбавляє їх права на участь у процедурах закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність або ж відсутність такого учасника як ФОП Риженко Г.А. на легітимність даної процедури закупівлі взагалі ніяк не вплинула б, оскільки відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
Разом з викладеним повідомляємо, що відповідно до ч.4 статті 4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб’єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВВАЖАЄМО РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРАТ "МЕТЕК" ТАКИМ, ЩО ПОРУШУЄ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ТА ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ
Номер:
a94e116e31204b039160a32f7990823e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-002519-a.b2
Назва:
ВВАЖАЄМО РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРАТ "МЕТЕК" ТАКИМ, ЩО ПОРУШУЄ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ТА ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ
Вимога:
Уважно ознайомившись з протоколом тендерного комітету № 181 від 10.07.2020 року та тендерною документацією учасника ПрАТ "Метек", маємо повідомити наступне:
ВВАЖАЄМО РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРАТ "МЕТЕК" ТАКИМ, ЩО ПОРУШУЄ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ТА ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЦЕ РІШЕННЯ НА НАСТУПНИХ ПІДСТАВАХ:
1. Згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
"... Лист у довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність у учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (згідно переліку вимог до СТО учасників Додатку 3 до тендерної документації), який повинен містити наступну інформацію: форма володіння (власний, орендований тощо), кількість, найменування (модель). Лист має містити дату його складення.
У якості підтвердження, до листа слід додати витяг з бухгалтерського балансового рахунку, на якому обліковується зазначене обладнання на дату подання пропозицій, або інвентарну картку обліку основних засобів за формою №ОЗ-6..."
ПрАТ "Метек" в своїй тендерній пропозиції надав спочатку довідку № 66 від 01.07.2020 року, а пізніше долучив більш детальну довідку № 67 від 08.07.2020 року, з метою виправлення невідповідностей, згідно з вимогою Замовника.
Згідно наданих в файлі "обладнання та матеріально-технічна база" інвентарних карток обліку основних засобів (форма № ОЗ-6), на обліку ПрАТ "Метек" знаходяться наступні основні засоби:
1. "Подъемник гидравлический 2-х стоечный YLJ-3600", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
2. "Підіймач 2-х стійковий 4т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією 380Е"
3. "Подъемник 2-х стоечный 3т", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
4. "Подъемник 4-х стоечный електрогидравлический", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
5 "Підіймач ножнічний GL 1001"
6. "Підйомник для розвалу сходження", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
7."Стенд розвал хождения Trigon 728", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
8."Комплект стенд р/с в комплекте с поворотными столами", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
9."Станок балансувальний", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
10."Станок балансировочный", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
11."Станок для промывки форсунок Триумф-4", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
12. "Стенд для чистки форсунок", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
13."Станок шиномонтажный 880GT", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
14."Стенд шиномонтажный", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
15."Диагностический прибор", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
16. "Линия диагностики ходовой RAL7040", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
17. "Фарбувально-сушильна камера SBA 8300 Spray both", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
18. "Лаборатория для приготовления автоэмалей" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
19. "Инфракрасная сушка", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
20. "Фарборозпилювач" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
21. "Зварювальний апарат-полуавтомат Патон ПСИ-160S DC", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
22. "Компресор Fiak AB 500-1250 97" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
23. "Станок для проточки тормозных дисков Automan DBL-3", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
24. "Гидравлический цеховой пресс SS060971031" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
25. "Тестер аккумуляторных батарей" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
26. "Тестер вакуума и давления" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
27. "Тестер гальмивної рідини", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
28. "Тестер дизельных форсунок", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
29. "Прибор для пров. регулятора торм.усилия VAG1310A", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
30. "Стенд гідравлічний для ремонту агрегатів VAS 6095", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
31 "Тестер давления VAS6394", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
32. Тестер давления топливного насоса VAS6550", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
33. "Тестер для пров.давл. топл. тандем-насоса VAS5187", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
34. "Тестер сичтемы охлаждения", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
35. "Контрольно-вимірювальний інтерфейс", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
36. "Установка для заправки автокондиционеров", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
37. "Установка для проверки и промывки двигателей", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
38. "Газоанализатор комбинированный", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
39. "Платформенний підйомник" , який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
40. "Краскораспылитель", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
41. "Краскопульт", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
42. "Диагностическое устройство с адаптером 921413В", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28)
43. "Диагностический прибор Toyota TECH-Strim", який вибув зі складу основних засобів. як свідчить надана довідка 01.10.2018 року (ряд.27 та 28).
Жодного збігу назв основних засобів, навіть списаних з обліку підприємства, з назвами основними засобами згідно наданого переліку № 67 від 08.07.2020 року.
Тобто Учасником не надано жодного документального підтвердження наявності у ПрАТ "Метек" наступного обладнання:
- Підіймач Maha 3т 2-стійковий - в кількості 2 од.
- Підіймач Ami 5.5 т 2-стійковий - в кількості 1 од.
- Підіймач Launch 5т 2-стійковий - в кількості 1 од.
- Підіймач Bendpak 3т 2-стійковий - в кількості 1 од.
- Підіймач Maha 4т 4-стійковий - в кількості 1 од.
- комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля MAHA - в кількості 1 од.
- комп'ютерний стенд для балансування коліс VAS 6317 - в кількості 1 од.
- обладнання для перевірки, ремонту та чистки бензинових і дизельних паливних систем Циклон-4 - в кількості 1 од.
- стенд контролю та регулювання світла фар Technolux - в кількості 1 од.
- обладнання для діагностики та очищення інжекторів Цмклон-4 - в кількості 1 од.
- обладнання для діагностики і ремонту гальмівних систем, ABS, ESP, ASR MAHA - в кількості 1 од.
- обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоків Т40094, WV3362 - в кількості 2 од.
- обладнання для проведення ремонту коробок зміни швидкостей Т10081, WV295 - в кількості 2 од.
- обладнання для діагностики та програмування електронних систем, ремонту електрообладнання автомобіля VAS 6353 - в кількості 1 од.
- обладнання для автоматичної заміни мастила в АКЗШ VAS 6291 - в кількості 1 од.
- вимірювач сумарного люфта рульового керування VAG 357 в кількості 1 од.
- обладнання для проведення шиномонтажних робіт VAS 5214 в кількості 1 од.
- обладнання для ремонту та заправка кондиціонерів OTC в кількості 1 од.
- пристрій для зливу та заміни мастил вокуумний VardingService в кількості 1 од.
- професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника VAG - без кількості
- спеціалізоване програмне забезпечення для проведення ремонту та діагностики двигунів і електрообладнання Skoda, VW, Seat, Mitsubishi
Виходячи з вищесказаного, тендерна пропозиція Учасник ПрАТ "Метек" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, а визнання ПрАТ "Метек" переможцем суперечить діючому законодавству.
2. Згідно вимог п3 ч.ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен надати:
"... інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у додатках №1 та №3 до тендерної документації..."
Згідно вимог Додатка № 3:
"... Учасник надає гарантію ______________ (зазначається строк гарантії), але не менше 6 місяців з дня підписання акту виконаних робіт на встановлені запчастини та обсяг виконаних робіт..."
Учасником ПрАТ "Метек" в складі тендерної пропозиції надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в якій надають гарантію:
"... 6 місяців або 60 000 пробігу. в залежності, що наступить раніше..."
Тобто запропонована Учасником ПрАТ "Метек" гарантія становить не 6 місяців, а менше, в прямій залежності від пробігу автомобіля, що прямо порушує вимоги тендерної документації.
Виходячи з вищесказаного, тендерна пропозиція Учасник ПрАТ "Метек" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а визнання ПрАТ "Метек" переможцем суперечить діючому законодавству.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо тендерний комітет скасувати рішення про визнання ПрАТ "Метек" переможцем торгів та визнати його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 13.07.2020 15:41
Дата подачі:
13.07.2020 15:42
Вирішення:
Тендерним комітетом ГУНП в Чернігівській області розглянута вимога ФОП Мініна О.О. щодо скасування рішення тендерного комітету про визнання переможцем ПрАТ «Метек» та визнання його пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В обґрунтування даної вимоги ФОП Мініним О.О. зазначено, що невідповідність пропозиції ПрАТ «Метек» тендерній документації відкритих торгів полягає у наступному:
1. ПрАТ «Метек» не надав документів, які б підтверджували наявність у нього власного чи орендованого обладнання, зазначеного у довідках № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020, поданих у відповідності до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Запропонована ПрАТ «Метек» гарантія на виконані послуги у визначенні «6 місяців або 60 000 км пробігу в залежності від того, що наступить раніше», не відповідає інтересам замовника, оскільки становить менше 6 місяців.
1. У складі тендерної документації дійсно містилася вимога до учасників надати листи у довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність у учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, який повинен містити наступну інформацію: форма володіння (власний, орендований тощо), кількість, найменування (модель). Лист має містити дату його складення.
У якості підтвердження, до листа учасник мав надати витяг з бухгалтерського балансового рахунку, на якому обліковується зазначене обладнання на дату подання пропозицій, або інвентарну картку обліку основних засобів за формою №ОЗ-6.
На виконання вимог тендерної документації ПрАТ «Метек» подано довідки за підписом № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020.
Остання, з урахуванням виправлених учасником недоліків, повністю відповідає вимогам тендерного комітету до її змісту та форми.
На підтвердження наявного та зазначеного у довідках ПрАТ «Метек» обладнання, учасником подано інвентарні картки форми №ОЗ-6.
Тендерною документацією передбачено, що такі довідки є довільними, тобто такими, що складаються представником учасника відповідно до його уявлень про те яка частина устаткування і як буде ним позначена, з урахуванням загальних вимог замовника, встановлених до їх змісту.
При розгляді поданих документів тендерний комітет прийшов до висновку, що у довідках № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020 учасником зазначені збірні назви для цілих комплексів устаткування, у тому числі, певні буквенні та цифрові сполучення для їх позначення, кількість такого обладнання, у той час як подані інвентарні картки форми №ОЗ-6 деталізують зазначену у довідках № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020 інформацію.
Підтвердженням цьому є хоча б те, що інвентарних карток форми №ОЗ-6 на обладнання чисельно значно більше, ніж взагалі обладнання, вказаного у довідках № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020.
Таким чином, інвентарні картки форми №ОЗ-6, хоча і не містять зазначення моделей наявного обладнання, повністю розкрили зміст № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020 зі збірними назвами устаткування.
При цьому слід зазначати, що все обладнання, вказане ПрАТ «Метек» як у довідках № 66 від 01.07.2020 та № 67 від 08.07.2020, так і в інвентарних картках форми №ОЗ-6 є повністю придатним для виконання послуг, закупівля яких проводиться,
Оскільки, зазначення моделі наявного обладнання не є обов’язково нормою про заповненні інвентарних карток обліку основних засобів, подані ПрАТ «Метек» документи визнані такими, що у повній мірі дають замовнику уявлення про наявне в учасника торгів обладнання, яке він планує використовувати для надання послуг.
Зауваження ФОП Мініна О.О. про те, що ПрАТ «Метек» у складі своєї тендерної пропозиції надало інвентарні картки обліку основних засобів, які ніби свідчать про вибуття із складу основних засобів, оскільки у колонках 27 та 28 розділу «Вибуло (передано)» карток міститься запис із датою «01.10.2018» та № «00000000022».
Тендерним комітетом з’ясовано, що такі записи вносяться до інвентарних карток у тому числі у разі внутрішнього переміщення основних засобів по підприємству.
Так, у разі передачі (внутрішнього переміщення) об’єктів основних засобів, у розділі «Вибуло (передано)» зазначається інформація про відповідну дію, відповідно до порядку ведення бухгалтерської документації, встановленому на підприємстві.
Проаналізувавши інформацію другого рядка в наданих інвентарних картках основних засобів наявна інформація з аналогічною первісною вартістю, датою вводу в експлуатацію, а інформація з розділу «Вибуло (передано)» - відсутня, що свідчить про наявність зазначеного обладнання на балансі ПрАТ «Метек».
2. Тендерною документацією (технічною частиною) встановлено, що учасник має надати гарантію на надані послуги, що становить не менше 6 місяців.
Такий розрахунок здійснений замовником з урахуванням вимог чинного законодавства, реального стану транспортних засобів, інформації про навантаження на них під час експлуатації, графіку їх використання, пробігу, складностей послуг, що закуповуються, якості та комплектності запасних частин, які будуть використані при наданні послуг та інші обставини.
ПрАТ «Метек» запропонувало гарантійний термін «…6 місяців або 60 000 пробігу, в залежності, що наступить раніше..».
Враховуючи вище перелічене тендерним комітет прийшов до висновку, що дана пропозиція у повній мірі відповідає інтересам Замовника та може бути розцінена навіть як покращення якості предмета закупівлі, оскільки у замовника є всі підстави вважати, що пробіг у 60 000 км для транспортних засобів наступить пізніше, ніж строк 6 місяців, із розрахунку реального нормованого робочого часу та згідно з наявним обліком пробігу.
Разом з тим, зазначений термін гарантії поширюється і на запасні частини, для яких зазвичай навіть виробниками надається гарантійний термін менше 20 000 пробігу.
Окремо наголошуємо, що ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік випадків, за яких пропозиція учасника може бути відхилена замовником, серед яких відсутня така підстава як «невідповідність пропозиції учасника тендерній документації».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення порушень діючого законодавсва
Номер:
c3159257af11401b9dd86fef5c037b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-002519-a.c1
Назва:
Щодо усунення порушень діючого законодавсва
Вимога:
Відповідно до Вимог Додатка 3 в СТО учасника (за однією адресою) обов'язкова наявність поста мийки автомобілів
Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме в Переліку "Очікуваний обсяг послуг", відсутній предмет закупівлі "мийка авто", тому незрозуміло, на яких підставах тендерним комітетом Замовника було вирішено вимагати від учасників наявність поста мийки. Ця вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, є безпідставною та необґрунтованою.
Вважаємо, що ця вимога прописана Тендерним комітетом Замовника не випадково, та на користь конкретного учасника з метою створення умов (переваг) для перемоги конкретного учасника торгів та може свідчити про наявність корупційної складової.
Вимагаємо виключити з вимог тендерної документації вимогу щодо наявності у СТО учасника поста мийки авто.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2020 13:14
Вирішення:
Відповідно до Вашого звернення, зміни внесені до тендерної документації та усунено вимогу щодо наявності у СТО учасника поста мийки авто.
Статус вимоги:
Задоволено