• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2020 17:55 - 13.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо надання зазначених документів встановлена з метою переконатися, що транспортні засоби (в тому числі їх технічний стан) відповідають встановленим нормам та стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Разом з вимогою ви не надали жодних документальних доказів, які б могли свідчити про дискримінаційність по відношенню до вас вказаної вимоги а також не обгрунтували в тексті вимоги, яким чином умова тендерної документації про надання вказаних документів дискримінує вас як учасника. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Номер: df49de91f58d40bba13edd57862858f5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.b15
Назва: Вимога щодо надання зазначених документів встановлена з метою переконатися, що транспортні засоби (в тому числі їх технічний стан) відповідають встановленим нормам та стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Разом з вимогою ви не надали жодних документальних доказів, які б могли свідчити про дискримінаційність по відношенню до вас вказаної вимоги а також не обгрунтували в тексті вимоги, яким чином умова тендерної документації про надання вказаних документів дискримінує вас як учасника. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Які документи Вам надати? які докази? Надайте нормативно-обгрунтовану відповідь щодо підстав встановлення такої вимоги! Чим ви керувались (яким нормативно-правовим актом?)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Необхідно надати: «скан-копію документу про перевірку технічного стану транспортних засобів, якими буде постачатися товар та скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати листи на ім’я учасника торгів від власників зазначених вище документів з дозволом на використання цих документів для участі в даних торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Якщо учасник торгів не має договірних відношень з власником зазначених вище документів, то він повинен надати такий гарантійний лист від постачальника вугілля, з яким учасник торгів має договірні відносини, а також аналогічний гарантійний лист від власника зазначених вище документів, адресований на ім'я постачальника, з яким учасник торгів має договірні відносини, в якому зазначено право використання зазначених вище документів та можливість поставки постачальнику вугілля кам'яного вищезазначених марок. Повноваження особи, яка засвідчує документи згідно умов цього пункту, підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції копій відповідних документів (наказ про призначення та/або протокол засновників, оформлена належним чином довіреність, тощо).

Номер: 367d9f39e84f4c8d8eb6b1b23b8d2561
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.b14
Назва: Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати листи на ім’я учасника торгів від власників зазначених вище документів з дозволом на використання цих документів для участі в даних торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Якщо учасник торгів не має договірних відношень з власником зазначених вище документів, то він повинен надати такий гарантійний лист від постачальника вугілля, з яким учасник торгів має договірні відносини, а також аналогічний гарантійний лист від власника зазначених вище документів, адресований на ім'я постачальника, з яким учасник торгів має договірні відносини, в якому зазначено право використання зазначених вище документів та можливість поставки постачальнику вугілля кам'яного вищезазначених марок. Повноваження особи, яка засвідчує документи згідно умов цього пункту, підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції копій відповідних документів (наказ про призначення та/або протокол засновників, оформлена належним чином довіреність, тощо).
Вимога:
Шановний Замовнику! А на пісдтаві якого нормативно-правовго акту вами встановлено дану вимогу? Чому третя особа повинна надавати Вам свої уставні документи? Встановлена вами вимога є незаконною та дискримінаційною, адже вона обмежує учасників. Тобо, учасник який бажає прияняти участь у даній закупівлі, має товар, має МТБ тає досвід з виконання аналогічних договорів, але його участь у закупіві залежить від того чи дасть йому документи третя особа? Це пряма дискримінація! А у випадку якщо виробник - не резидент України, у країні КАРАНТИН, як виконати ваші виши вимоги? Знову ж таки, всі факти свідчать про те, що ви прописуете вмоги під конкретного учасника! А це порушення чинного законодаства! Приведіть вимоги ТД у відповідність
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По-перше: звернення до третіх осіб не заборонено законодавством, по-друге: надаючи на розгляд Замовнику документи видані не на ім’я учасника повинен Замовник повинен бути впевненим, що учаснику надано дозвіл користуватися даними документами, адже є документи які э предметом авторського права.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна вимога

Номер: 167cde4622a349129ba8a3b63b80af2c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.c13
Назва: Незаконна вимога
Вимога:
Копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання. Шановний Замовнику! предмеом закупівлі є товар. а не послуга з видобування/переробки/збагачення/ сортування! На якій підставі учасник Вам потрібен надавати документ. що належить тертій особі? як він може виконати цю вимогу якщо не має прямого договору з виробником? чи як він може надати такий документ якщо виробник відмовился надавати такі документи учаснику у звязку з відсутністю господарських відносин з таким учасником? Чим передбачений такий документ? дозвіл держпраці на що? на видобування? переробку? Зазначаємо. що дозвіл дежпраці не видається на постачання товару-вугілля камяного? Хто вигадава таку вимогу? А якщо вугілля імпортоване? то чим передбачено отримання такого документу виробником який не виробляє товар в Україні на не отримує докумети, передбачені Українським законодавством? Чому ви встановлюєте вимоги. що обмежують конкуренцію?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлено вимогу щодо надання Дозволу виданого Державною службою з питань праці задля того щоб бути впевненим, що вугілля, яке пропонується до постачання має легальне походження та вироблене виробником в якого є всі необхідні документи дозвільного та технічного характеру для виробництва предмету закупівлі. І саме при виробництві «товару» і потрібен вищезазначений документ, без якого жодний виробник не має право розпочинати свою діяльність щодо переробки/сортування/збагачення/видобування вугілля. Щодо відповіді на запитання «дозвіл держпраці на що?» - є лише два види Дозволів, а саме: 1. Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування(тощо) підвищеної небезпеки, 2. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Надання будь-якого із вказаних дозволів задовольняє вимогу вказану в тендерній документації. Якщо учасник не має прямого договору із виробником, він може звернутися до постачальника із проханням надати відповідні документи.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

НЕЗАКОННІ ДІЇ ЗАМОВНИКА

Номер: a00792af80354c2496104cd5f0124d0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.c12
Назва: НЕЗАКОННІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Вимога:
Хто виробляє ДГ 15-75 ? Яку суму винагороди ви отримали? Хто вигадав таку марку? ВУгілля не відповідає ДСТУ! Яка різниця між ДГ 13-100 та ДГ 15-75? Чи проаналізували Ви достатній ринок учасників процедур закупівель, що здатні забезпечити товар в рамках безлотової закупівлі? Чи відомо Вам, що документи на вугілля камяне ДГ з фракцію 15-75 є тільки у одного виробника? Шановний Замовнику, надайте розширену інформацію за допомогою яких даних вами було проведено аналіз ринку учасників, що пропонують ДГ (15-75? та за якими цінами? (якщо це мережа інтернет, просимо надати такі посилання), достатній ринок учасників це скільки? (надати кількість учасників яка вами визначена) Яким чином ви здійснювали звязок з цією "достатньою" кількістю учасників для того щоб визначити що такі учасники взмозі поставити товар у асортименті ? крім того, просимо повідомити яким чином Ви визначили, що вам необхідно саме вугілля ДГ (15-75)? адже ви раніше не закуповували цей предмет закупівлі. Чи були проведені випробування такого предмету закупівлі на Вашому обладнанні? (надати розгорнуту відповідь зазначити коли були проведені випробування, як визначалвсь необхідність саме у цьому предметі закупівлі, хто надавав зразки ДГ (15-75) та яким чином, з оплатою чи без.).Крім того, просимо повідомити яким ДСТУ передбачено ДГ (15-75)? Зазначаємо, що ви витрачаете бюджені кошти, отдже ця інформація не можу бути прихована Замовником). Звертаєм вашу увагу. що у електроній закупівлі тільк 1 учасник (по всій Україні) приймає участь з документами за такою фракцією. Враховуючи вказану обставину, вважаємо, що необхідно поділити дану закупівлю на лоти, адже безлотова закупівля у даному випадку (у разі якщо Вам дійсно необхідна фракція 15-75 якщо ви це зможете підтвердити документально) забеспечує перемогу лише конкретному учаснику АБО прибрати вигаданний предмет закупівлі та приветси вимоги ТД у відповідність чинному ЗУ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для того щоб дізнатись хто виробляє вищезазначену марку вугілля Ви можете звернутися до ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» із запитом щодо того хто з виробників виробляє вугілля марки ДГ(15-75), або до органів державної статистики, або до органів сертифікації. Перед початком процедури закупівлі Замовником було проаналізовано ринок вугілля і було виявлено, що якнайменше три виробники виробляють вугілля марки ДГ(15-75). Сорт та марка вугілля визначається згідно технічних вимог замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

Нещаконні дії замовника

Номер: fb85369a63ed4bfebcfd53619011995d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.b11
Назва: Нещаконні дії замовника
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію затвердженою рішенням тендерного комітету -Протоколом засідання тендерного комітету від 17.06.2020 року №5 (Далі — тендерна документація), Скаржник вважає, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та право нашого товариства на участь у цих відкритих торгах, зокрема: Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, якісні характеристики Товару повинні відповідати наступним критеріям: Найменування предмету закупівлі Розмір кусків Зольність на сухий стан палива Загальна волога на робочий стан палива Нижча теплота згорання вугілля марки ДГ (15-75) від 15 до 75 мм не більше 14% не більше 14% не нижче 5500 кКал/кг вугілля марки ДГ(13-100) від 13 до 100 мм не більше 14% не більше 14% не нижче 5500 кКал/кг На нашу думку, наведені у Додатку 3 вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, і нам не дають змогу прийняти участь в даній процедурі закупівлі. Станом на дату оголошення тендеру, єдиним нормативно-технічним документом, яким встановлюються вимоги до якісних, технологічних та фізико-механічних показників та фракцій вугілля кам’яного для побутових потреб є - ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (далі– Стандарт). Натомість, Замовник встановив предметом закупівлі вугілля кам’яне ДГ (15-75), що не відповідають вимогам вказаного Стандарту. Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Згідно пункту 3.1 Стандарту за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 даного Стандарту. Зазначаємо, що ГОСТ 19242 втратив свою чинність 01.01.2019 року. Отже, єдиний ДСТУ який регулює розмір кусків вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010. Повідомляємо, що в таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 взагалі відсутнє вугілля марки ДГ з розміром кусків 15- 75 мм. Крім того, зазначаємо, що жодним стандартом (нормативно-технічним документом) вугілля кам’яне з розміром кусків 15-75 не передбачено. Крім того, зазначаємо, що, відповідно до інформації у електронній системі закупівель, за всі роки, що Замовник проводить закупівлі вугілля кам’яного, Замовник ЖОДНОГО разу не закуповував вугілля кам’яне марки ДГ з розміром кусків 15-75, натомість, завжди закуповував вугілля кам’яне ДГ з розміром кусків 13-100. Вказана інформація підтверджується за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-02-001512-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-24-002372-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-02-000770-a В усіх закупівлях, що проводились Замовником до даної процедри закупівлі предметом закупівлі завжди було вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) – вугілля що передбачено державними стандартами, і жодного разу не закуповувалось вугілля кам’яне марки ДГ (15-75). ЧОМУ ДОДАЛИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ???? ДАКІ ДОКУМЕНТИ Є ТІЛЬКИ У ОДНОГО ВИРОБНИКА! Враховуючи наведене, не зрозуміло в якому нормативно-технічному документі Замовник знайшов таки показники якості, що зазначені у Додатку 3 тендерної документації та не зрозуміло чому Замовник змінив фракцію вугілля кам’яного ДГ 15-75. Адже, відповідно до даних електронної системи закупівлі, Замовником не було проведено переобладнання або заміну опалювального обладнання. Вважаємо, що Замовник навмисно вписав фракцію ДГ з 15-75 з метою обмеження конкуренції, що в свою чергу є порушенням принципів закупівель, закріплених ст. 5 Закону. Наголошуємо, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного ДГ (15-75) є тільки у одного «виробника». І даний виробник, за практикою надає документи тільки одному учаснику. Вимагаємо Замовника надати вичерпані пояснення з цього приводу, чому такий Замовник визначає предмет закупівлі під одного виробника? Дана інформація є необхідною для звернення до контролюючих органів задля проведення перевірки законності проведення даного тендеру, тому просимо не ухилятись від відповіді. Також, слід зазначити, що вугілля кам’яне марки ДГ з розмірами кусків 13-100 включає в себе розмір кусків від 15-75. Отже, знову, постає питання чому Замовник визначив таку фракцію вугілля кам’яного марки ДГ. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію»: «11) національна стандартизація - стандартизація, що здійснюється на рівні однієї держави; 13) національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів; 20) стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.» Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом. Враховуючи наведене, зазначаємо, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. Отже, Вимагаємо Замовника привести показники якості для вугілля марки ДГ у тому числі і за фракційним складом у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та не прописувати предмет закупівлі під одного учасника. Крім того, вимагаємо надати пояснення посиланням на нормативно-правові акти якими передбачено надання Копія усіх ДСТУ/ТУ згідно яких виробляється та яким відповідає товар, завірені виробником? З яких підстав учасник повинен вимагати ДСТУ у виробника? Та й ще вимагати завірити такий документ? Замовник не знає ДСТУ якому повинен відповідати товар? Навіщо НАДАВАТИ ДСТУ якщо ВИ ЗАЗНАЧАТЕ ДСТУ ЯКІМ ВОНО ВІДПОВІДАЄ!.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на цю вимогу надана Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до замвника

Номер: bc087cecd2e8455db8d8e6a0569f0659
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.a10
Назва: Вимога до замвника
Вимога:
На підтвердження провадження планової діяльності з переробки, сортування, збагачення вугілля виробником (вугілля якого пропонується до постачання) просимо надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закони України « Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VІІІ від 23.05.2017 року. Шановний замовнику! предметом даної закупвлі є товар, а не послуги з переробки, збагачення, видовування! Дана вимога жодним чином не відноситься до даного предмету закупівлі. Ми свіпрацюєм з постачальником, а не з виробником. Крім того. ми не зобовязані мати господарські відносини на пряму з виробником. Чому вами встановлено саме таку вимогу? Хто запропонував таку вимогу? На що вона впливає?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Отримання звіту з оцінки впливу на довкілля підтверджує можливість початку робіт з сортування/дроблення/збагачення/добування вугілля, а отже є обов’язковим документом, який має бути у кожного легального виробника згідно Закону України « Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VІІІ від 23.05.2017 року. Реєстр, на який є посилання у вимозі є відкритим і Замовник зазначає, що Учасником лише має бути надано довідку у довільній формі із посиланням на цей реєстр. Кожен учасник заздалегідь знає вугілля якого виробника пропонує до постачання, навіть якщо закуповує його не у виробника.Надати інформацію щодо Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля можна без участі виробника лише надавши посилання по якому Замовник може переконатися у наданій інформації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 7521ee6beb654866b658b7eacba7ae93
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.c9
Назва: Вимога
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію затвердженою рішенням тендерного комітету -Протоколом засідання тендерного комітету від 17.06.2020 року №5 (Далі — тендерна документація), Скаржник вважає, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та право нашого товариства на участь у цих відкритих торгах, зокрема: Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, якісні характеристики Товару повинні відповідати наступним критеріям: Найменування предмету закупівлі Розмір кусків Зольність на сухий стан палива Загальна волога на робочий стан палива Нижча теплота згорання вугілля марки ДГ (15-75) від 15 до 75 мм не більше 14% не більше 14% не нижче 5500 кКал/кг вугілля марки ДГ(13-100) від 13 до 100 мм не більше 14% не більше 14% не нижче 5500 кКал/кг На нашу думку, наведені у Додатку 3 вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, і нам не дають змогу прийняти участь в даній процедурі закупівлі. Станом на дату оголошення тендеру, єдиним нормативно-технічним документом, яким встановлюються вимоги до якісних, технологічних та фізико-механічних показників та фракцій вугілля кам’яного для побутових потреб є - ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (далі– Стандарт). Натомість, Замовник встановив предметом закупівлі вугілля кам’яне ДГ (15-75), що не відповідають вимогам вказаного Стандарту. Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Згідно пункту 3.1 Стандарту за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 даного Стандарту. Зазначаємо, що ГОСТ 19242 втратив свою чинність 01.01.2019 року. Отже, єдиний ДСТУ який регулює розмір кусків вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010. Повідомляємо, що в таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 взагалі відсутнє вугілля марки ДГ з розміром кусків 15- 75 мм. Крім того, зазначаємо, що жодним стандартом (нормативно-технічним документом) вугілля кам’яне з розміром кусків 15-75 не передбачено. Крім того, зазначаємо, що, відповідно до інформації у електронній системі закупівель, за всі роки, що Замовник проводить закупівлі вугілля кам’яного, Замовник ЖОДНОГО разу не закуповував вугілля кам’яне марки ДГ з розміром кусків 15-75, натомість, завжди закуповував вугілля кам’яне ДГ з розміром кусків 13-100. Вказана інформація підтверджується за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-02-001512-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-24-002372-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-02-000770-a В усіх закупівлях, що проводились Замовником до даної процедри закупівлі предметом закупівлі завжди було вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) – вугілля що передбачено державними стандартами, і жодного разу не закуповувалось вугілля кам’яне марки ДГ (15-75). Враховуючи наведене, не зрозуміло в якому нормативно-технічному документі Замовник знайшов таки показники якості, що зазначені у Додатку 3 тендерної документації та не зрозуміло чому Замовник змінив фракцію вугілля кам’яного ДГ 15-75. Адже, відповідно до даних електронної системи закупівлі, Замовником не було проведено переобладнання або заміну опалювального обладнання. Вважаємо, що Замовник навмисно вписав фракцію ДГ з 15-75 з метою обмеження конкуренції, що в свою чергу є порушенням принципів закупівель, закріплених ст. 5 Закону. Наголошуємо, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного ДГ (15-75) є тільки у одного «виробника». І даний виробник, за практикою надає документи тільки одному учаснику. Вимагаємо Замовника надати вичерпані пояснення з цього приводу, чому такий Замовник визначає предмет закупівлі під одного виробника? Дана інформація є необхідною для звернення до контролюючих органів задля проведення перевірки законності проведення даного тендеру, тому просимо не ухилятись від відповіді. Також, слід зазначити, що вугілля кам’яне марки ДГ з розмірами кусків 13-100 включає в себе розмір кусків від 15-75. Отже, знову, постає питання чому Замовник визначив таку фракцію вугілля кам’яного марки ДГ. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію»: «11) національна стандартизація - стандартизація, що здійснюється на рівні однієї держави; 13) національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів; 20) стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.» Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом. Враховуючи наведене, зазначаємо, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. Отже, Вимагаємо Замовника привести показники якості для вугілля марки ДГ у тому числі і за фракційним складом у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та не прописувати предмет закупівлі під одного учасника. Крім того, вимагаємо надати пояснення посиланням на нормативно-правові акти якими передбачено надання Копія усіх ДСТУ/ТУ згідно яких виробляється та яким відповідає товар, завірені виробником? З яких підстав учасник повинен вимагати ДСТУ у виробника? Та й ще вимагати завірити такий документ? Замовник не знає ДСТУ якому повинен відповідати товар?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме: вугілля кам'яне. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація". Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум'яне газове) наведені у ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначенні розміру кусків вугілля керувалися положеннями ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)", але відповідно до наказу ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року від 14.12.2015 № 185, прийнято рішення скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема, ГОСТ 19242-73, з 01.01.2019 року. Отже, що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв'язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника. Крім цього, вимога щодо надання ДСТУ/ТУ згідно яких виробляється та яким відповідає товарстосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Разом з вимогою ви не надали жодних документальних доказів, які б могли свідчити про дискримінаційність по відношенню до вас вказаної вимоги а також не обгрунтували в тексті вимоги, яким чином умова тендерної документації про надання вказаних документів дискримінує вас як учасника. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: cbf5e75459c747cc9c49b85d824787a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.a8
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Також учасники повинні надати скан-копію документу про перевірку технічного стану транспортних засобів, якими буде постачатися товар та скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар. вимагаємо або виключити дану дискримінаційну вимогу з документації конкурсних торгів, або надати ґрунтовне пояснення на підставі яких нормативно-правових актів ви вимагаєте надання даних документів у складі тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання зазначених документів встановлена з метою переконатися, що транспортні засоби (в тому числі їх технічний стан) відповідають встановленим нормам та стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Разом з вимогою ви не надали жодних документальних доказів, які б могли свідчити про дискримінаційність по відношенню до вас вказаної вимоги а також не обгрунтували в тексті вимоги, яким чином умова тендерної документації про надання вказаних документів дискримінує вас як учасника. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2020 15:03
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 8565404e916840e6a7e43e5e5a39a5a2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.a7
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди цієї техніки або скан-копію договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально; Вимагаємо внести зміни до документації або всі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів повинні буди посвідчені нотаріально, в тому числі за договорами оренди, або виключити вимогу нотаріального посвідчення свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які належать учаснику на праві власності
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом розгляду вашого звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: f6a70613bebd4006b141170153628214
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005174-b.a6
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Даний сертифікат не передбачений жодним нормативно-правовим актом при виробництві та постачанні вугілля. Вимагаємо або внести зміни до документації виключивши його з вимог щодо надання, або надати пояснення, яким чином цей сертифікат має відношення до підтвердження якості вугілля камяного.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників, тому не є дискримінаційною. Разом з тим, якщо ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною, ви можете звернутися з відповідною скаргою до АМКУ в порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні